بهترین مکان برف بازی در تهران

در اواخر پاییز بسیاری از مناطق ییلاقی استان تهران پوشیده از برف می‌شود و زمان مناسبی برای برف‌بازی، تماشا و استفاده از مناظر برفی است. در زمستان با آمدن برف بسیاری از پارک‌ها و بوستانهای تهران سفید پوش می‌شوند و زمان مناسبی برای لذت بردن از هوای پاکیزه و برف بازی در تهران است. اگر می‌خواهید با مکانهای برف بازی در تهران آشنا شوید و اطلاعات کامل درباره برف بازی در تهران کجاست؟ داشته باشید با وبلاگ قاصدک 24 همراه باشید.

برف بازی در تهران


بهترین مکان برف بازی در تهران کجاست؟


با فرا رسیدن فصل سرد زمستان و در زمان
سفر به تهران هنگام بارش اولین برف می‌توانید به مناطق زیر بروید و از برف بازی در این مکان‌ها لذت ببرید. بهترین مکان برای برف بازی در تهران عبارتند از:

برف بازی در تهران

پارک پردیسان تهران


پارک پردیسان جزو بهترین پارک
های تهران برای برف بازی است. پارک پردیسان با داشتن زمینهای شیب‌دار گردشگران زیادی را برای تیوپ‌سواری و سر‌خوردن روی برف‌ها جذب کرده است. پارک پردیسان در سال 1393 عنوان پارک بدون دخانیات را به خود اختصاص داده است. این پارک از امکانات زیادی از جمله امکانات ورزشی و تفریحی، سالن همایش، سالن اجتماعات، بوفه و پارکینگ بهرهمند است. به دلیل نزدیکی به دواتوبان افراد هنگام برف‌بازی باید بسیار مراقب خود باشند.

پارک پردیسان تهران

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک پردیسان

 

آدرس

استان تهران، تهران، ضلع شمال بزرگراه حکیم، بین شیخ فضل‌الله و یادگار امام (ره) (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

2 تا 3 ساعت

 

بام تهران


بام تهران محدوده بالای ولنجک و منطقه ابتدایی تله کابین توچال را در برمی‌گیرد. این بام از شگفت‌انگیزترین نقاط شهر تهران برای برف بازی و لذت بردن از روزهای برفی محسوب می‌شود
. علاوه بر برف‌بازی مسیر پیاده روی بام نیز بسیار لذتبخش است و در روزهای زمستان چشم‌انداز کوهستانی زیبایی دارد. بام تهران یکی از جاهای دیدنی تهران و یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در شب محسوب می‌شود که چشم‌انداز ویژه‌ای به کل شهر دارد.

بام تهران

آدرس و مدت زمان بازدید از بام تهران

 

آدرس

استان تهران، حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله‌کابین توچال (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین ۳ تا ۴ ساعت

 

کن تهران


کن سولقان یکی دیگر از ییلاق‌های محبوب در نزدیکی تهران است که با توجه به قرارگیری این ییلاق در دامنه‌ کوه‌های البرز در تابستان آب و هوایی خنک و در پاییز و بهار سرد و بارانی دارد. این منطقه که از معروف‌ترین جاهای برف‌بازی تهران به شمار می‌روداز اواخر پاييز تا شروع بهار بسیار پر برف و تماشایی می‌شود
.

کن تهران 

رودخانه‌ای زیبا و آبشار سنگان که یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های طبیعی کن به شمار می‌رود هر دو در فصل سرما یخ می‌زنند. گردشگران باید به این نکته توجه کنند که رفتن به این ییلاق در روزهای برفی بسیار سخت شده و گاهی مسیر رفتن مسدود می‌گردد.

تمامی روستاهای اطراف کن از جمله رندان، وردیج و واریش در زمستان برای برف‌بازی بسیار مناسب هستند. جاده کن در زمستان از چشم‌نوازترین جاده‌های برفی تهران محسوب می‌شود.

آدرس و مدت زمان بازدید از کن

 

آدرس

استان تهران، روستای کن (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

پارک ملت تهران


پارک ملت در خیابان ولیعصر تهران قرار گرفته و از جمله نقاط زیبا برای برف بازی در فصل زمستان است. داشتن فضاهای باز زیاد برای برف بازی،  مسیر دسترسی آسان و راحت، منظره‌های زیبا و دل‌انگیز عکاسی باعث شده در فصل سرما گردشگران بسیاری از این پارک بازدید کنند.

پارک ملت تهران

یکی از بهترین امتیازات پارک ملت قرار گرفتن در نزدیکی یکی از پردیس‌های سینما است و گردشگران می‌توانند بعد از برف‌بازی، تفریح و گردش در یک روز زمستانی به آنجا بروند. این پارک یکی از بهترین پارک های تهران برای کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود.

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک ملت

 

آدرس

استان تهران، تهران، خیابان ولیعصر (عج)، جنب بزرگ‌راه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

پیست توچال تهران


پیست توچال در لیست جذاب‌ترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی تهران در فصل زمستان قرار گرفته است. این مجموعه ورزشی بزرگ علاوه بر پیست‌اسکی تفریحات دیگری از جمله تله کابین نیز دارد. بهترین زمان اسکی‌سواری در پیست توچال از آبان ماه تا پایان بهار است و البته برف‌بازی در این پیست آن را به یک مقصد هیجان انگیز و لذت‌بخش در زمستان تبدیل کرده است.

پیست توچال تهران

آدرس مجموعه تفریحی توچال: استان تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران (نمایش روی نقشه)

پارک پرواز تهران


پارکی زیبا روی تپه
های شمال غرب تهران قرار دارد که به پارک پرواز بر روی برف‌ها معروف شده است. این پارک قدمت طولانی ندارد و به تازگی احداث شده است. با توجه به موقعیت عالی قرارگیری این بوستان دوست‌داران برف و اهل طبیعت آن را به عنوان مقصدی بکر برای تفریح زمستانه خود انتخاب کرده‌اند. برای رفتن به این پارک زیبا با چشم‌اندازی رویایی و برف‌بازی در آن هرگز دوربین را فراموش نکنید زیرا می‌توانید بهترین عکس‌های عمرتان را ثبت کنید. این پارک یکی از مکان‌های برف بازی در غرب تهران است.

پارک پرواز تهران

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک پرواز

 

آدرس

استان تهران، تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، رو‌به‌روی هتل اسپیناس پالاس (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

بوستان گفت و گو تهران


پارک گفت و گو در نزدیکی بزرگراه چمران از دیگر پارک‌های مناسب و هیجان‌انگیز برای برف‌بازی در شهر تهران است. علاوه بر برف‌بازی در این بوستان باتوجه به نام پارک گفت‌و‌گو با دوستان در یک روز سرد و برفی بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز خواهد بود.

آدرس و مدت زمان بازدید از بوستان گفت و گو

 

آدرس

استان تهران، تهران، بزرگراه شهید حکیم، محله کوی نصر (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

پارک آب و آتش تهران


از دیگر پارک‌های شناخته شده شهر تهران برای برف
بازی در فصل زمستان می‌توان به پارک آب آتش اشاره کرد. این پارک تازه تاسیس با توجه به داشتن محدوده وسيع و مرتفع در روزهای برفی سال چشم‌انداز تماشایی از تهران را به نمایش می‌گذارد. از مهم‌ترین جاذبه‌های پارک آب و آتش قرارگیری پل طبیعت در آن است. این بوستان در منطقه میدان ونک قرار گرفته است.

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک آب و آتش

 

آدرس

استان تهران، خیابان آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک، انتهای کوچه ژوبین )نمایش روی نقشه(

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

پارک کوهسار تهران


حالا نوبت به معرفی بوستان زیبای کوهسار رسیده که در دامنه رشته کوه
های البرز واقع شده است. این پارک به برف‌بازی روی کوه‌ها شناخته شده است. برای رفتن به این پارک باید از اتوبان ایرانپارس عبور کنید.

پارک کوهسار تهران

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک کوهسار

 

آدرس

استان تهران، تهران، بزرگراه آبشناسان، بلوار شهران شمالی
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

پیست اسکی خور تهران


اين پست  با ارتفاع نزدیک به
۳۰۰۰ متر و همچنین با توجه نزدیکی به شهر تهران به یکی از مکان‌های برف‌بازی و تفریحی در این شهر تبدیل شده است. پیست‌اسکی خور از امکانات محدود‌تری نسبت به دیگر پیستها برخوردار است و همچنین ظرفیت کمتری دارد.

آدرس و مدت زمان بازدید از پیست اسکی خور

 

آدرس

استان البرز، کرج، جاده چالوس، روستای خور
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

پارک ساعی تهران


پارک ساعی را می‌توان از خاطره انگیزترین پارک‌های تهران در زمستان به شمار آورد. پارک ساعی با داشتن شش ورودی و مساحتی نزدیک به
۱۲هکتار جزء پارک‌های بزرگ تهران محسوب می‌شود.

پارک ساعی تهران

درون بخشی از پارک که به باغ ژاپنی معروف است پرندگان آبزی و همچنین حیوانات دیگری مانند غاز، قو، خرگوش، قوچ، مرغابی، طوطی وحشی، طاووس و سنجاب نگهداری می‌شود و گردشگران می‌توانند علاوه بر برف‌بازی در روزهای زمستانی از این قسمت بوستان هم بازدید کنند. این پارک در روزهای سرد و برفی سال بسیار شلوغ شده و افراد زیادی برای برف‌بازی، ساخت آدم‌برفی و گشت و گذار به آنجا می‌آیند.

 

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک ساعی

 

آدرس

استان تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ونک
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 


بیشتر بخوانید: آشنایی با جاهای دیدنی تهران در زمستان


 

پارک جمشیدیه تهران


پارک جمشیدیه واقع در خیابان نیاوران به پارک سنگی نیز شهرت دارد. این بوستان به پاتوقی ایده‌آل برای برف‌بازی در زمستان تبدیل شده است. طراحی و‌ معماری این پارک توسط کامران دیبا انجام شده و وجود آبشار، دریاچه و آبنماهای سنگی به زیبایی‌های پارک افزوده است.

پارک جمشیدیه تهران

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک جمشیدیه

 

آدرس

استان تهران، تهران، انتهای خیابان شهید باهنر (نیاوران)، انتهای خیابان فیضیه و امیدوار
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

بوستان یاس فاطمی تهران


پارک جنگلی بزرگ یاس فاطمی در شمال شرق تهران گزینهای عالی و مناسب برای برفبازی در روزهای سرد زمستانی است. وسعت زیاد پارک و شیب‌های تند آن لذت برف‌بازی و سر خوردن روی برف ها را دوبرابر می‌کند.

آدرس و ساعت بازدید از بوستان یاس فاطمی تهران

 

آدرس

تهران، بزرگراه شهید بابایی، نرسیده به خیابان استخر، پارک یاس فاطمی شمالی (نمایش روی نقشه)

ساعت بازدید

7 صبح تا 22 شب

 

 پارک نیاوران تهران


پارک نیاوران که در نزدیکی کاخ نياوران واقع شده در فصل زمستان بسیار دیدنی می‌شود و از جمله مناطق هیجان‌انگیز برف بازی شهر تهران به شمار می‌آید. درختان چنار پارک با قامتی بلند همگی سفید پوش شده و منظره‌ای تماشایی خلق می‌کنند.

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک نیاوران

 

آدرس

استان تهران، میدان باهنر یا نیاوران، انتهای شمالی خیابان پاسداران (سلطنت آباد پیشین) (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین ۲ تا ۳ ساعت

 

بوستان باغ ایرانی تهران


باغ ایرانی واقع در خیابان شیخ بهایی، متعلق به یکی از خاندان قاجاریه است. این باغ زیبا در فصل زمستان بسیار دیدنی خواهد شد و از مقاصد شلوغ و پر طرفدار شهر تهران  برای برف
بازی محسوب می‌شود.

بوستان باغ ایرانی تهران

آدرس، تلفن و مدت زمان بازدید از بوستان باغ ایرانی

 

آدرس

استان تهران، تهران، خیابان شیخ بهایی شمالی، ۲۰ متری پیروزان، کوچه شهید صابری (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین 2 تا 3 ساعت

تلفن

02188216212

 

 پارک جنگلی لویزان تهران


پارک جنگلی لویزان در ارتفاع بالایی نسبت به شهر تهران واقع شده و مساحتی حدود
۱۱۰۰ هکتار دارد. این پارک از نقاط خاطره ساز برای برف بازی با خانواده و دوستان است. پارک لویزان امکانات رفاهی خوبی نیز دارد که عبارت اند از:

  • رستوران
  • هتل
  • سفره‌خانه سنتی
  • کافی شاپ
  • بوفه
  • مسجد
  • سرویس بهداشتی
  • آلاچیق
  • مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی 
  • پارکینگ


مهم‌ترین قسمت پارک جنگلی لویزان می‌توان به باغ پرندگان در آن اشاره نمود.

پارک جنگلی لویزان تهران

آدرس و مدت زمان بازدید پارک جنگلی لویزان

 

آدرس

استان تهران، تهران، شمال شرق تهران، بزرگراه امام علی (ع)، بعد از خروجی بزرگراه شهید زین‌الدین، خروجی شیان (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین ۳ تا ۴ ساعت

 

پیست دربندسر تهران


منطقه دربندسر بخشی از رودبار قصران را شامل می‌شود و در فاصله
۴۰ کیلومتری شمال غربی تهران قرار دارد. این ناحیه در زمستان فضای مناسبی برای برف‌بازی به وجود آورده است.  در پیست دربندسر علاوه بر امکان برفبازی و اسکی کردن تفریحاتی همچون دو تله سيژ و سه تله اسکی نیز وجود دارد. این پيست در مقایسه با شمشک ارتفاع بیشتری دارد و برای سرخوردن روی برفها هیجان‌انگیز تر خواهد بود. از امکانات موجود درون پیست دربندسر میتوان به پیست شب، مدرسه اسکی و رستوران چوبی اشاره کرد. این پیست یکی از مکان مناسب برای برف بازی در تهران است.

پیست دربندسر تهران

آدرس، تلفن و مدت زمان بازدید از پیست دربند

 

آدرس

استان تهران، تهران، اتوبان بابایی، به سمت لواسان، بعد از شمشک، دربندسر (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

نصف روز

تلفن

02126525175

 

 پارک ایران زمین تهران


این پارک در شهرک غرب خیابان ایران زمین واقع شده است. اگر برای برف‌بازی در زمستان به دنبال مقصدی مناسب هستید پارک ایران زمین با فضای وسیع و امکانات رفاهی مطلوب یکی از بهترین  گزینه‌ها است.

آدرس و مدت زمان بازدید از پارک ایران زمین

 

آدرس

استان تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان چهارم، خیابان آبان
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

2 تا 3 ساعت

 

بوستان جنگلی لتمال کن تهران


پارک لتمال کن با ارتفاع
۱۰۰۰متر از سطح آبهای آزاد در شمال بزرگراه شهید خرازی و غرب استان  تهران قرار گرفته است. طبیعت این  پارک در فصل زمستان با داشتن درختان زبان گنجشک، بربیس، ارغوان و کاج  بسیار دیدنی‌تر خواهد شد. با بارش برف تمام درختان این بوستان لباس سفید به تن می‌کنند و منظره‌ای زیبا از خود به نمایش می‌گذارند. این پارک در فهرست  زیباترین جاهای برف‌بازی شهر تهران قرار گرفته است.

بوستان جنگلی لتمال کن تهران

محیطی گسترده و باز با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه مصنوعی خلیج فارس در پارک جنگلی لتمال کن باعث شده گردشگران زیادی را به خود جذب کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت درون این پارک جنگلی میتوان به تعدادی کافه و رستوران شیک در آن اشاره کرد.

آدرس و مدت زمان بازدید بوستان جنگلی لتمال کن

 

آدرس

استان تهران، تهران، انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، بلوار کاشان، بلوار پنج آبشار (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین 3 تا 4 ساعت

 

 پارک طالقانی تهران


پارک طالقانی از دیگر جاهای برف‌بازی داخل شهر تهران به شمار می‌آید که در تپه‌های داوديه این شهر واقع شده است. با توجه به قرارگیری پارک در ارتفاعات روزهای برفی در این منطقه بسیار دیدنی خواهد شد و تصویری زیبا از شهر را می‌توان در آنجا مشاهده کرد.

آدرس، تلفن و مدت زمان بازدید پارک طالقانی

 

آدرس

استان تهران، تهران، منطقه سه، بزرگراه حقانی، بعد از پل بزرگراه مدرس (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

بین 2 تا 3 ساعت

تلفن

02188194574

 

بهترین مکان برف بازی اطراف تهران


برای برف بازی اطراف تهران می‌توانید به مناطق زیر سر بزنید و روز هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.


بیشتر بخوانید: معرفی شهر تهران؛ هر آنچه درباره تهران باید بدانید!


 

پیست اسکی آبعلی تهران


پیست آبعلی از زیباترین نقاط تماشایی دماوند و جزو قدیمی‌ترین پیست‌های کشور است. برف‌بازی در پیست آبعلی تجربه
ای خاطره‌انگیز است که خاطرات کودکی افراد را به یاد می‌آورد. از ویژگی‌های مهم این پیست فضای وسیع و مناسب آن است که به افراد مبتدی اجازه اسکی‌کردن را می‌دهد. امکانات و تفریحات این پیست بسیار قیمت مناسبی دارند و البته فقط مخصوص زمستان نیستند. اسب‌سواری و تنیس از جمله ورزش‌های تابستانه این پیست هستند.

پیست اسکی آبعلی تهران

قرارگیری هتل‌ها و رستوران‌های باکیفیت در نزدیکی پیست آبعلی باعث شده گردشگران زیادی را به خود جذب کند و در روزهای آخر هفته و تعطیلات بسیار شلوغ شود. تمام این پيست متعلق به عموم مردم نیست زیرا بخشی  از آن متعلق به اداره تربيت‌بدنی و قسمتی دیگر به شرکت نفت تعلق دارد. تفریحات مهیج این پیست شامل موارد زیر است:

  • اسکی
  • تله کابین
  • سه تله اسکی
  • تله سیژ
  • تیوپ‌سواری
  • سورتمه‌سواری

آدرس و مدت زمان بازدید از پیست اسکی آبعلی

 

آدرس

استان تهران، شهرستان دماوند، ۵۷ کیلومتری تهران، جاده هراز
نمایش روی نقشه

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

پیست اسکی بین المللی دیزین


پیست دیزین در شمال تهران با ارتفاع
۳۶۰۰ از سطح دریا از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پیست‌های اسکی در کشور و همچنین خاورمیانه شناخته شده است. بهترین زمان اسکی در پیست دیزین از آذرماه تا اردیبهشت ماه است. این پیست برای برگزاری مسابقات رسمی کشور نیز مورد تایید قرار گرفته است. شیب مسیر، دارا بودن نکات فنی خاص، امکانات رفاهی و طول مسیر  از جمله مواردی است که آن را به محل برگزاری مسابقات تبدیل کرده است. پیست بین‌المللی دیزین در تهران علاوه بر اسکی برای برف‌بازی در روزهای سرد زمستان مکانی بسیار هیجان‌انگیز شناخته شده است.

آدرس پیست اسکی بین المللی دیزین: استان البرز، کرج، جاده چالوس، جاده دیزین (نمایش روی نقشه)

پیست اسکی بین المللی دیزین

روستای رینه


رینه در فاصله 90 کیلومتری شهر تهران قرار دارد. این شهر با آب‌و‌هوایی مطبوع و پربارش بین ساکنین شرق تهران طرفداران زیادی پیدا کرده است. از مهمترین امتیازات این منطقه وجود چشمه‌های آب گرم آن است که خستگی یک روز برفی و برف‌بازی را از تن گردشگران در می‌کند
.

چشمه‌‌های آبگرم رينه از قله دماوند سرچشمه می‌گیرند و ناگفته نماند این قله سفید‌پوش در زمستان چشم‌اندازی بسیار تماشایی به خود می‌گیرد. از دیگر امتیازات شهر رینه وجود اقامتگاه‌های مناسبی است که گردشگران می‌توانند این اتاق‌ها را برای یک سفر زمستانه خاطره‌انگیز، لذت بردن از تفریحات و برف بازی اجاره کنند.

مسیر رسیدن به رینه با وجود پيچ‌وخم‌ها و گردنه‌های شیب دار با بارش‌های سنگين برف و باران بسیار خطرناک و لغزنده می‌شود. افراد هنگام رفتن باید از تجهیزات مناسب استفاده کرده و با احتیاط و دقت رانندگی کنند. این مکان یکی از جاهای برف بازی اطراف تهران است.

آدرس و مدت زمان بازدید از رینه

 

آدرس

استان مازندران، شهرستان آمل، خش لاریجان، روستای رینه (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

شمشک تهران


شمشک ییلاقی در شمال شرق تهران است که حرفه‌ای‌ترين پيست‌ اسکی در آن واقع شده است. پیست شمشک از هیجان انگیزترین جاهای تهران برای برف
بازی به شمار میرود که بسیار پرطرفدار است. پیست شمشک را فدراسیون اسکی به عنوان یکی از پيست‌های بين‌المللی کشور شناخته است.

شمشک تهران

شمشک یکی از ییلاق های اطراف تهران است که با نورپردازی زیبایی تزیین شده است و علاقهمندان به اسکی باید تجهيزات مناسب به همراه خود داشته باشند و قبل از رفتن حتما هواشناسی را بررسی کنند. علاوه بر برفبازی و تفریحات زمستانه این پیست باوجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های جذاب و طبيعت زیبای زمستانه به مقصدی بکر برای سفر تبدیل شده است. از اواسط فروردین ماه تا پایان آذر ماه بهترین زمان برای سفر و استفاده از تفریحات برفی شمشک است.

آدرس، امکانات و پیست های اسکی شمشک

 

پیست اسکی شمشک

آدرس: استان تهران، شهرستان شمیرانات، بخش رودبار قصران (نمایش روی نقشه)

امکانات پیست اسکی شمشک

دو دستگاه تله اسکی بشقابی، دو دستگاه تله سیژ، دو دستگاه تله اسکی چکشی

امکانات رفاهی پیست اسکی شمشک

هتل، کافه، رستوران

پیست‌های اسکی شمشک

آفتاب، مهتاب، شب و پیست مخصوص آموزش به مبتدیان

 

روستای گرمابدر تهران


گرمابدر منطقه‌ی خوش آب‌و‌هوای در فصل زمستان است که در طول تمام فصل سفید‌پوش می‌شود. گرمابدر که در اطراف فشم، لواسان و شمشک نیز واقع شده از دیگر جاهای مناسب برای برف بازی زمستانه است. بخش حفاظت شده و اختصاصی در این مکان وجود دارد که برای برف‌بازی و تفریحات زمستانی گردشگران مهیّا شده است
. این روستا یکی از روستاهای اطراف تهران است که درختان بلند و جنگلی زیبایی در آن وجود دارد که بسيار صحنه‌های جذابی برای عکاسی خلق کرده است.

آدرس و مدت زمان بازدید از روستای گرمابدر

 

آدرس

استان تهران، شمیرانات، روستای گرمابدر (نمایش روی نقشه)

مدت زمان بازدید

نصف روز

 

جمع بندی


در این مطلب سعی کردیم به سوال شما در هنگام بارش برف در استان تهران که (برف بازی در تهران کجا بریم؟) پاسخ دهیم. بیشتر بوستان‌ها و مناطق ییلاقی تهران با رسیدن فصل سرما سفید پوش می‌شوند و مکان مناسبی برای برف بازی در تهران هستند. شما می‌توانید در فصل زمستان با تهیه
بلیط هواپیما تهران به پایتخت سفر کنید و از مناظر برفی آن دیدن کنید.

 

سوالات متداول درباره برف بازی در تهران

 

پیست های اسکی در تهران کجاست؟ پیست توچال، پیست اسکی خور، پیست آبعلی، پیست دیزین، پیست دربند سر

بهترین مکان برای برف بازی در تهران کجاست؟ پارک پردیسان، بام تهران، کن، توچال، پارک ملت، پارک آب و آتش، پارک کوهسار، پیست اسکی خور، پارک جمشیدیه، پارک لویزان، پیست دربند و ....

بهترین مکان برای برف بازی در اطراف تهران کجاست؟ پیست آبعلی، شمشک، روستای رینه، روستای گرمابدر، دیزین

مناطق ییلاقی تهران برای برف بازی کجاست؟ شمشک تهران

پارک و بوستان های معروف تهران برای برف بازی کجاست؟ پارک پردیسان، پارک ملت، پارک آب و آتش، پارک کوهسار، پارک لویزان