پارک‌های آبی دبی با بزرگ‌ترین سرسره‌‌های آبی دنیا

در میان مراکز تفریحی زیادی که در دبی وجود دارد؛ وجود پارک‌های آبی فراوان در این شهر گرم و خشک برای مسافران و گردشگران بسیار هیجان‌انگیز بوده و با استقبال زیادی روبرو شده است. حتی تصور اینکه در هوای گرم دبی بتوانید در بهترین پارک‌های آبی دنیا و با مهیج‌ترین سرسره‌های آبی و ماجراجویی در رودخانه‌های مصنوعی، یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید؛ بسیار لذت‌بخش است. در این مطلب از مجله قاصدک 24، برخی از بهترین پارک‌های آبی دبی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پارک‌های آبی در دبی

بهترین پارک‌های آبی دبی



6 مورد از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی که می‌توانید در سفر خود، تفریحات هیجان‌انگیزی را در آن‌ها تجربه کنید عبارتند از:

  1. پارک آبی آکواونچر آتلانتیس
  2. پارک آبی لاگونا
  3. پارک آبی آیس لند
  4. پارک آبی وایلد وادی
  5. پارک آبی دریم لند
  6. پارک آبی اسپلش اند پارتی



بیشتر بخوانید: همه چیز درباره دبی! از زمان سفر تا اطلاعات مهم + عکس


 

پارک آبی آکواونچر آتلانتیس



پارک آتلانتیس دبی که یکی از جاذبه‌های اصلی دبی محسوب می‌شود؛ در جزیره پالم دبی قرار دارد. وسایل تفریحی این مجموعه آبی هیجان‌انگیز، شامل سرسره‌های آبی، ترن‌های هوایی، استخرهای موج و... است.

برخی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های پارک آبی آتلانتیس عبارتند از:


  • آکواریوم آبی تالار گمشده
  • سرزمین دلفین‌ها و شیرهای دریایی
  • سرسره پرش با اطمینان
  • سرسره انتقام خدایان
  • سرسره مسابقه و رقابت
  • غواصی در دل آب
  • سرسره خطرناک حمله کوسه‌ها
  • سرسره ترن آبی آتلانتیس
  • ماجراجویی در رودخانه‌های آتلانتیس



پارک آبی آکواونچر آتلانتیس در دبی

 

قسمت‌های دیگر پارک آبی آتلانتیس

 فضای مخصوص کودکان:
 همچنین محل مخصوصی نیز برای کودکان در نظر گرفته است تا در نهایت امنیت و آرامش بتوانند به تفریحات آبی بپردازند.

 
فضای مخصوص برای حمام آفتاب:
 در قسمت دیگر پارک نیز یک ساحل خصوصی به وسعت 700 متر برای ریلکس کردن و حمام آفتاب در نظر گرفته شده است.
 

  

 

برای خرید بلیط هواپیما دبی کلیک کنید


 

نکات مهم برای خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس


  •  توجه داشته باشید به هیچ عنوان بلیطی که برای ورود به این پارک آبی خریداری کرده‌اید؛ قابل عودت و برگرداندن نیست.
  • همچنین به‌دلیل این‌که این پارک آبی در نزدیکی هتل آتلانتیس واقع شده است؛ کسانی‌که در هتل آتلانتیس اقامت دارند؛ از تخفیفات خرید بلیط برخوردار هستند.

  

امکانات مجموعه آبی آتلانتیس

 

پارک آبی آتلانتیس دارای 16 کافه و رستوران است که بعد از تجربه تفریحات آبی می‌توانید به راحتی با انواع فست‌فودها، غذاها، نوشیدنی‌های خنک و انواع کیک‌ها از خودتان پذیرایی کنید.

 

 

 


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی دبی، بهترین جاذبه‌های توریستی دبی + عکس


پارک آبی لاگونا



پارک آبی لاگونا که یکی از بهترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شود؛ در منطقه لامر دبی واقع شده است. تنوع تفریحات آبی و همچنین سرسره‌های مختلفی که در این مجموعه بزرگ آبی وجود دارد؛ محلی بسیار مفرح برای همه رده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ایجاد کرده است.

هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که در پارک آبی لاگونا می‌توانید تجربه کنید عبارتند از:


  • تونل‌های آبی

  • سرسره‌های مختلف

  • رودخانه‌های مصنوعی

  • موج سواری


پارک آبی لاگونا در دبی


ویژگی‌های دیگر پارک آبی لاگونا

 فضای مخصوص کودکان: قسمتی از پارک آبی لاگونا نیز به کودکان اختصاص دارد و محیط امنی را برای بازی کودکان ایجاد کرده است.


 تایم مخصوص بانوان:
این پارک آبی پنج‌شنبه شب‌ها از ساعت 19 تا 2 بامداد در اختیار بانوان قراردارد تا یک شب به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.





 

برای خرید بلیط ارزان هواپیما کلیک کنید



پارک آبی آیس لند



پارک آبی آیس لند یا سرزمین یخی در زمینی به وسعت 103 هزار مترمربع با تم قطب جنوب، اما در منطقه راس الخیمه واقع شده است. در این پارک آبی اتاق‌هایی شبیه به محل استراحت اسکیموها قرار دارد که احتمالا تابحال از نزدیک ندیده باشید.

پارک آبی آیس لند

بخش‌هایی از تفریحات پارک آبی آیس لند عبارتند از:

  • 30 عدد سرسره آبی

  • بزرگ‌ترین آبشارهای مصنوعی جهان

  •  استخرهای موج

  •  تالارهای چوبی و ساحلی





بیشتر بخوانید: 13مورد از بلندترین برج‌ های دبی را بشناسید!


 

پارک آبی وایلد وادی



پارک آبی وایلد وادی که جزو 10 مورد از بهترین پارک‌های آبی دنیا قرار دارد؛ در یکی از بهترین مناطق دبی و در خیابان جمیرا قرار گرفته است. تجهیزات پیشرفته‌ای که در این پارک آبی به کار برده شده، باعث شده است تا دمای این پارک در همه فصول سال متعادل باشد.



در این مجموعه آبی می‌توانید تجربه لذت بردن در بلندترین سرسره‌های آبی دنیا را داشته باشید و یا در استخرهای مصنوعی با موج سواری آدرنالین خون خود را بالا ببرید.

 پارک آبی وایلد وادی در دبی



 

امکانات پارک آبی وایلد وادی


از امکانات این پارک می‌توان به کافه‌ها و رستوران‌های متعددی اشاره کرد که در آن وجود دارد.


 


بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی، از ارزان‌ترین تا محبوب‌ترین!



پارک آبی دریم لند



پارک آبی دریم‌ لند دبی یکی از پرطرفدارترین پارک‌های آبی دبی است. این پارک از سرسره‌های آبی محتلفی تشکیل شده است. 25 نوع سرسره‌ آبی مختلف در این پارک هیجان‌انگیز وجود دارد. این پارک که معروف‌ترین پارک آبی در منطقه خاورمیانه و همچنین قاره آسیا نیز شناخته می‌شود؛ هر سال برای استاندارد سازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.


پارک آبی دریم لند دبی

از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های پارک آبی دریم لند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  سرسره 40 متری توئیستر: این سرسره‌های مرتفع که به شما حس سقوط از یک برج 40 متری را القا می‌کند؛ یکی از هیجان‌انگیزترین سرسره‌های آبی این پارک است که امتحان کردن آن دل و جرات زیادی را می‌طلبد.

  •  سرسره‌های بلک هول: شیب این نوع از سرسره‌ها بسیار زیاد است و قبل از تجربه آن نمی‌دانید که در انتها چه چیزی در انتظار شما خواهد بود. در آخر بعد از سر خوردن درون یک سیاه چاله تاریک سقوط می‌کنید.


رودخانه‌های آرام، استخر موج، استخر آب شور و... نیز از دیگر قسمت‌های این مجموعه آبی است که امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

 

 



پارک آبی اسپلش ان پارتی



این مجوعه هم از دیگر پارک‌های آبی جذاب در دبی است که تفاوت آن با بقیه پارک‌های دبی در این است که مخصوص کودکان زیر 12 سال است.

این پارک از امنیت خوبی برای کودکان برخوردار است و والدین می‌توانند به راحتی کودکان خود را در آن رها کرده تا به بازی‌ها و تفریحات آبی مختلف در این مجموعه آبی سرگرم شوند.



همچنین چندین سرسره آبی متنوع و هیجان‌انگیز نیز برای کودکان ساخته شده است. علاوه بر این‌ها والدین می‌توانند در این مجموعه آبی برای فرزندان خود تولد گرفته و لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای آن‌ها رقم بزنند.





پارک آبی اسپلش اند پارتی



بیشتر بخوانید: تفریحات بیابانی در سافاری دبی + عکس


جمع بندی



پارک‌های آبی دبی علاوه بر تفریح و سرگرمی و تجربه هیجانات زیاد، به شما امکان تجربه‌ای لذت‌بخش در اقلیم گرم و خشک شهر دبی را می‌دهد. در این مطلب از قاصدک24 سعی کردیم برخی از بهترین پارک‌های آبی شهر دبی را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به دبی را دارید؛ می‌توانید اقدام به رزرو تور دبی در قاصدک24 کنید و یا با رزرو بلیط هواپیما سفر خود را شروع کنید.

سوالات متداول در مورد بهترین پارک‌های آبی دبی

پارک آبی وایلد وادی مجهزترین پارک آبی دبی در میان همه پارک‌ها است.
پارک آبی اسپلش اند پارتی بهترین پارک آبی کودکان در دبی است که برای سنین 2 تا 12 سال طراحی شده است. ولی پاسخگوی همه سنین است.
خیر، حتی در برخی از پارک‌های آبی دبی، نظیر پارک آبی لاگونا و پارک آبی آتلانتیس فضاهایی مخصوص برای بازی کودکان طراحی شده است.
بردن غذا به وایلد وادی ممنوع است، و در وایلد وادی رستوران جهت تهیه غذا وجود دارد؛ خرید بلیط با ناهار به صرفه‌ترین حالت بلیط می باشد.