معرفی مراکز خرید در مارماریس

در شهر بندری و زیبای مارماریس مراکز خرید بسیاری به چشم می‌خورد. تعدادی از مغازه‌ها سرپوشیده و تعدادی هم روباز هستند، شما با گشتن در مراکز خرید مارماریس می‌توانید یک خرید عالی داشته باشید. در بازار مارماریس اجناسی نظیر چرم، لوازم مسی، زیورآلات و صنایع دستی به وفور یافت می‌شود. پس اگر قصد خرید از این مراکز خرید و بازارها را دارید با قاصدک ۲۴ برای اطلاع از مرکز خریدهای مارماریس همراه شوید.

بهترین مراکز خرید مارماریس ترکیه

بازار بزرگ مارماریس یا بازار کارسی Carsi Market))


بازار بزرگ مارماریس در مرکز شهر مارماریس قرار گرفته که در زبان ترکی به این بازارهای سنتی کارسی بازار می‌گویند. بازار بزرگ مارماریس از مراکز خرید ارزان مارماریس شناخته می‌شود. مغازه‌های این بازار بزرگ در یک خیابان سرپوشیده ساخته شده و هر کالایی را که بخواهید در آنجا پیدا می‌شود. روزانه صدها گردشگر خارجی و داخلی برای خرید مایحتاج و همچنین خرید سوغاتی روانه بازار بزرگ مارماریس می‌شوند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید می‌توانید در میان اين بازار بگردید و با فرهنگ مردم بومی مارماریس آشنا شوید. در این بازار کالاهای مانند، پوشاک، طلا و زیورآلات، فرش، انواع مواد خوراکی و ادویه‌جات به وفور یافت می‌شود‌ همچنین صنایع دستی زیادی از جمله سفال را می‌توانید از این بازار بزرگ تهیه کنید.

قیمت کالاهای عرضه شده در بازار بزرگ مارماریس نسبت به کیفیت خوب آن‌ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. در بازار بزرگ مارماریس رستوران‌های بزرگی وجود دارد که اگر از خرید کردن و گشت و گذار در این بازار خسته شدید می‌توانید به این رستوران‌ها بروید و غذاهای خوشمزه‌ی ترکی را امتحان کنید.


مراکز خرید ارزان در مارماریس
 

منطقه ایچملر Icmeler))


یکی از مراکز خرید ارزان مارماریس منطقه ایچملر معرفی می‌شود که منطقه دوست داشتنی مارماریس است. تعداد زیادی مغازه‌دار و دست فروش در منطقه ایچملر گرد هم آمده‌اند و مشغول کاسبی هستند. بهتر است سری به این بازار پر ازدحام بزنید و شور و نشاط را در بین مردم به چشم خودتان ببینید. در منطقه ایچملر می‌توانید انواع کالاها را با قیمت بسیار ارزانی تهیه کنید. انواع پارچه و پوشاک با برندهای متنوع در این منطقه به وفور یافت می‌شود، همچنین انواع صنایع دستی با طرح‌های گوناگون و البته ارزان در منطقه ایچملر به فروش می‌رسد که می‌توانید خریداری کنید و به دوستان و آشنایان خود سوغاتی بدهید. اگر اهل چانه زدن هستید اینجا همان جایی است که با چانه زدن می‌توانید تخفیفات زیادی بگیرید. در این منطقه علاوه بر پوشاک و صنایع دستی می‌توانید انواع میوه و سبزیجات تازه نیز بخرید.


بهترین مراکز خرید مارماریس

مرکز خرید پوینت Point Center))


یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس مرکز خرید پوینت است که در خیابان اصلی و ردیف چراغ‌های ترافیکی قرار دارد برای همین گردشگران به راحتی می‌توانند به این مرکز خرید بیایند و خرید کنند. این مرکز خرید دارای ۴۰ مغازه است که همه اجناس این مغازه‌ها محصولاتی با برندهای متنوع است. در مرکز خرید پوینت یک سینما هم وجود دارد که مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند، همچنین در طبقه بالای این مرکز خرید رستورانی دایر است که غذاهای خوشمزه‌ و انواع فست فود‌ها را در منوی خود دارد.


مرکز خرید نتسل مارینا Netsel Marina))


مرکز خرید نتسل مارینا، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مارماریس، در محله‌ی بورلی هیلز قرار دارد. مرکز خرید نتسل مارینا دارای ۲۰ مغازه و فضایی کوچک و بسیار مجلل و شیک است. در این مرکز خرید انواع لباس با کیفیت بسیار عالی و با برندهای معتبر ترکی عرضه می‌شود، علاوه بر این در مرکز خرید نتسل مارینا می‌توانید اجناسی چون جواهرات لوکس و گرانبها، ساعت و سوغاتی‌های متنوع پیدا کنید. در این مرکز خرید کافی‌شاپ و رستوران‌های بسیار درجه یکی وجود دارد که غذاهای ترکی طبخ می‌کنند، شما می‌توانید به آنجا بروید و غذای مورد علاقه خودتان را میل کنید. کافی شاپ مرکز خرید نتسل مارینا رو به لنگرگاه مارماریس یکی از جاهای دیدنی مارماریس است ضمن استراحت و نوشیدن چای داغ می‌توانید از این منظره جذاب نیز لذت ببرید.


مرکز خرید های مارماریس

مرکز خرید تانساش Tansas Shopping Center))


مرکز خرید تانساش از معروف ترین مراکز خرید مارماریس است که در شرق شهر مارماریس قرار گرفته است. در دو طبقه ساخته شده که طبقه اول مختص مواد غذایی و در طبقه دوم آن مغازه‌ها هستند که اجناس این مغازه‌ها، پوشاک، لوازم خانگی، محصولات چرم، تابلو فرش و غیره است. بهترین پارچه‌های ترکی را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا و خریداری کنید. در مرکز خرید تانساش سرگرمی‌های تفریحی زیادی وجود دارد که گردشگران اوقات فراغت خود را با بازی‌های شاد این مرکز خرید می‌گذرانند. شما هم اگر هوس بازی کردید می‌توانید با تور مارماریس خودتان را به این  شهر برسانید و در مرکز خرید آن سرگرم بازی شوید. این مرکز خرید برای کسانی که تا آخر شب بیرون هستند مکان مناسبی شناخته می‌شود؛ زیرا که تا پاسی از شب پذیرای مشتریان است. علاوه بر این رستوران‌های مرکز خرید تانساش با منوی غذاهای بین‌المللی و ترکی آماده پذیرایی از مشتریان است.


بلو پورت مال Blue Port Mall))


بلو پورت مال یک مرکز خرید شیک با معماری زیبا است که از بهترین مراکز خرید مارماریس نام برده می‌شود. در ابتدای ورود به این مرکز خرید با حوض آب فیروزه‌ای با فواره‌های خروشان آب روبرو می‌شوید. مرکز خرید پورت مال مغازه‌های متنوع زیادی دارد که برخی از آن‌ها گران‌فروش هستند؛ پس توصیه می‌کنیم به محض وارد شدن به این مرکز خرید چیزی نخرید با کمی گشت و گذار در این بازار می‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب پیدا کنید.

کالاهایی که در مرکز خرید پورت مال می‌توانید تهیه کنید، انواع شکلات و خوراکی‌های خوشمزه، پوشاک، کیف و کفش است. همچنین رستوران‌های روبازی که در اطراف این مرکز خرید قرار گرفته اند و در منوی خود انواع کباب‌های ترکی و مرغ سوخاری دارند. اگر حین گشتن در مرکز خرید پورت مال هوس بستنی کردید، بستنی فروشی‌های این مرکز خرید بستنی‌های خوشمزه‌ای دارند حتما تهیه و نوشجان کنید.


مراکز خرید شهر مارماریس

مرکز خرید گیما Gima Mall))


یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مارماریس مرکز خرید گیما است که کالاهای مختلفی عرضه می‌کند. این مرکز خرید محل بسیار خوبی برای خرید سوغاتی است. در مرکز خرید گیما کالاهایی مانند، پوشاک، لوازم ارایشی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و غیره را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. شما هم اگر قصد سفر به مارماریس و خریدن سوغاتی از این مرکز خرید را دارید، می‌توانید تور خود را از قاصدک 24 تهیه کنید.


مرکز خرید میگروس Migros Marmaris))


مرکز خرید میگروس یک فروشگاه در سوئیس است که با ترکیه طرف قرار‌داد دارد برای همین یکی از شعبه‌های آن در مارماریس ترکیه قرار دارد. مرکز خرید میگروس یکی از بهترین مراکز خرید مارماریس است که در آن انواع اجناس با برندهای مختلف عرضه می‌شود. در این بازار انواع مختلف مواد غذایی و اجناس دیگر با برند معتبر به فروش می‌رسد. قیمت‌ها در این فروشگاه متفاوت است هم کالاهای ارزان و هم کالای گران قیمت در مرکز خرید میگروس وجود دارد. در هنگام خروج از این مرکز خرید، به مشتریان کارت اعتباری داده می‌شود به این صورت که اگر تعداد این کارت‌ها زیاد شود جوایزی به خریدار اهدا می‌شود و جایزه آنها هم خرید رایگان از این مرکز خرید است. یکی از معایب این فروشگاه خرید کم از آن است؛ یعنی از یک لباس فقط یک عدد می‌توانید خرید کنید و خرید بیشتر جریمه دارد.

 

مرکز خرید تانش مال


یکی از مراکز خرید ارزان مارماریس مرکز خرید تانش مال است که در شرق مارماریس قرار دارد. مرکز خرید تانش مال مغازه‌های بسیاری دارد که در دو طبقه‌ی مدرن و زیبا ساخته شده است. طبقه اول فروشگاه‌های زیادی دارد که در کنار این فروشگاه‌ها فست‌فود و کافی شاپ نیز به چشم می‌خورد همچنین رستوران بزرگی که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.

طبقه‌ی دوم آن به مغازه‌های تجاری اختصاص دارد که کالاهایی نظیر، پوشاک، عینک، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی در این مغازه‌ها به فروش می‌رسد. مرکز خرید تانش مال تا نصف شب باز و پذیرای گردشگران است. این مرکز خرید علاوه بر مغازه‌های تجاری مرکز بازی و سرگرمی نیز دارد.


مرکز خرید های مارماریس ترکیه

پنجشنبه بازار مارماریس


پنجشنبه بازار مارماریس یکی دیگر از مراکز خرید ارزان مارماریس است که پنجشنبه‌ها بر‌پا می‌شود. در این بازار همه کالاهای مورد نیاز یک خانواده پیدا می‌شود که این کالاها اعم از مواد غذایی، پوشاک و صنایع دستي است. اغلب روستاهای اطراف محصولات خود را برای فروش به این بازار می‌آورند و قیمت این اجناس بسیار پایین و ارزان است. پنجشنبه بازارهای مارماریس بسیار شلوغ و پر‌ازدحام می‌شود و گردشگران زیادی برای بازدید و خرید سوغاتی به این مکان می‌آیند. در پنجشنبه بازار مارماریس میوه و سبزیجات تازه که محصولات کشاورزی مردمان بومی است نیز به فروش می‌رسد. بسیاری از بانوان هنرمند کارهای هنری و صنایع دستی خود را برای فروش به این بازار می‌آورند که مشتریان زیادی دارند و بهترین سوغاتی و یادگاری از این شهر است.


کلام آخر


گشت و گذار و خرید در هر شهری جذابیت خاصی دارد. پس همیشه برای خرید کردن زمان کافی بگذارید و علاوه بر خرید سوغاتی، در مغازه‌ها و بازارهای سنتی آن شهر بگردید و با مردمان بومی و آداب و رسوم‌شان بیشتر آشنا شوید. اگر در ضمن بازدید و گشتن در مراکز خرید مارماریس خواستید جاهای دیدنی مارماریس را هم ببینید مقاله ما را مطالعه کنید.