معرفی بهترین کشورها برای سفر در زمستان

با رسیدن فصل سرما شاید بعضی‌ها فکر کنند زمان مناسبی برای سفرهای خارجی نیست اما باید به شما بگوییم اشتباه می‌کنید، اگر علاقه‌مند به مناطق آفتابی و انجام ورزش‌های آبی هستید بعضی از کشورهای گرمسیر در فصل زمستان بهترین آب و هوای خود را دارند و می‌توانند بهترین گزینه برای سفر باشند. اگر دنبال ورزش‌های زمستانی و اسکی کردن هستید فصل زمستان بهترین زمان سفر به مناطق سردسیر است. قبل از سفر حتما باید بدانید کشورهای گردشگر پذیر چه نوع آب و هوایی دارند. برای انتخاب بهترین کشورها برای سفر در زمستان همراه وبلاگ قاصدک 24 باشید.

 
بهترین کشورها برای سفر در زمستان

 

بهترین کشورها برای سفر در زمستان کجاست؟

 

 

اگر قصد سفر در فصل زمستان به کشورهای خارجی را دارید باید حتما برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و قبل از سفر اطلاعات دقیقی از مقصد خود به دست بیاورید. اگر علاقه‌ به کشورهای سردسیر دارید بهتر است به کشورهای اروپایی سفر کنید ولی اگر می‌خواهید از سرمای هوا فرار کنید بهتر است به مناطق گرمسیر سفر کنید. اگر می‌خواهید با توجه به علاقه خود مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

 
بهترین کشورها برای سفر در زمستان کجاست؟

 

کشورهای گرمسیر برای سفر در زمستان

 

 

کشورهای گرم برای سفر در زمستان عبارتند از:

 

دبی

 

شهر دبی واقع در کشور امارات یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان است زیرا آب و هوای بسیار مطبوع و دل‌پذیری در این فصل دارد. با سفر به این شهر توریستی و لوکس کشور امارات می‌توانید از تفریحات بی‌نظیر این شهر گرمسیری استفاده کنید.

از جذابیت‌های این شهر توریستی می‌توان به برج‌های مرتفع، هتل‌ هلی لوکس، مراکز خرید پر زرق و برق، بزرگترین آکواریوم جهان، جزایر مصنوعی و تفریحات جذاب آن اشاره کرد.

دمای هوای دبی در فصل زمستان بین 30-20 درجه سانتی‌گراد است و بهترین زمان سفر به کشور امارات فصل زمستان است. سواحل زیبای دبی، شب‌های کویری، رستوران‌های لوکس و ... این کشور همه چیز را برای تجربه یک سفر جذاب مهیا کرده است.

 


بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید از دبی دیدن کنید!



سفر به دبی در زمستان

 

تایلند

 

کشور تایلند یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان آن است و شهر پوکت آن هرساله گردشگران زیادی را میزبان است. پوکت یکی از بهترین کشورها برای مسافرت در زمستان است.  شهر پوکت به مروارید دریای آندامان مشهور است و با آب و هوای بی‌نظیر و طبیعت تماشایی که دارد یکی از مقاصد محبوب گردشگران است که می‌توانید با تور تایلند به این کشور جذاب سفر کنید.

دمای شهر پوکت در زمستان حدود 30 درجه سانتی گراد است و آب و هوای گرم و دل‌‌پذیر، هتل‌های زیبا و خوش منظره، ساحل‌های تماشایی، مردمانی خون‌ گرم و ... به زیبایی و جذابیت این شهر را بیشتر کرده‌اند. به دلیل آب و هوا گردشگران زیادی در فصل زمستان به این کشور سفر می‌کنند بنابراین هزینه سفر در زمستان به تایلند بیشتر از فصل‌های دیگر است ولی ارزش تجربه یک سفر رویایی را دارد.

 
سفر به تایلند در زمستان

آفریقای جنوبی

 

کشور آفریقای جنوبی به دلیل داشتن هوای گرم یکی از کشورهای گرمسیر در زمستان است که برای مسافرت بسیار محبوب گردشگران است. پایتخت آفریقای جنوبی شهر کیپ‌تاون است که یکی از بهترین کشورها برای سفر در فصل زمستان است.

 

جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی

 

  • زمین‌های گلف وسیع
  • حیات وحش این کشور
  • مزرعه‌های بزرگ قهوه
  • تفریحات هیجان‌انگیز
  • ساحلی با شن های طلایی


سفر به آفریقا در زمستان 

اندلس و سویا، اسپانیا

 

شهر اندلس و سویا در کشور اسپانیا قرار دارند و به دلیل نزدیکی به قاره آفریقا دارای آب و هوای معتدلی در فصل زمستان هستند. هوای مناسب و معتدل این دو شهر این مکان را به بهترین مقصد گردشگری در فصل زمستان تبدیل کرده است.

در ظهر اندلس شما شاهد چند نوع آب و هوا در مناطق مختلف آن هستید به طوری که در بعضی مناطق با ساحل و در مناطق دیگر با قله‌های کوه روبرو می‌شوید. در این شهر آثار تاریخی زیادی وجود دارد که علاوه بر تفریحات فراوانی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید از آثار تاریخی و گونه‌های جانوری شگفت انگیز آن دیدن کنید. توجه داشته باشید که بیمه مسافرتی یک از ملزومات سفر خارجی است. با مراجعه به سایت قاصدک 24، می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به تهیه بیمه مسافرتی سامان کنید تا سفر امن و مطمئنی را در پیش داشته باشید.

شهر سویا آب و هوای معتدلی دارد و دمای آن بین 20-10 درجه سانتی گراد است و به همین دلیل مقصد مناسبی برای سفر در فصل زمستان است. سفر به این شهر در فصل زمستان بسیار به صرفه است زیرا در این فصل شهر خلوت است و هتل‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. شما می‌توانید از نقاط دیدنی این شهر مانند کلیسای سویا و بازارهای جذاب آن دیدن کنید و سفر پرماجرایی را تجربه کنید.

 
سفر در زمستان به اسپانیا

فیلیپین

 

کشور فیلیپین یکی از مقاصد جذاب در قاره آسیا در فصل زمستان است که جزو کشورهای گرمسیر محسوب می‌شود. این کشور هیچ وقت زمستانی سرد ندارد و اگر به دنبال جایی با آب و هوای گرم و معتدل هستید حتما با تور فیلیپین به این مکان سفر کنید. در سفر به این کشور خوش آب و هوا می‌توانید در کنار سواحل زیبای آن قدم بزنید و از تماشای تنوع پوشش گیاهی و جانوری آن لذت ببرید.

 


شعار کشور فیلیپین «برای خدا، مردم، طبیعت و کشور» است.


 

سفر به فیلیپین در زمستان

 

بالی، اندونزی

 

بالی یکی از جزایر زیبای کشور اندونزی است که در فصل زمستان آب و هوای معتدل و مرطوبی دارد. این کشور در تمام فصول سال آب و هوای معتدلی دارد و اگر در هر فصلی از سال به این کشور سفر کنید شاهد طبیعت سبز آن هستید. یکی از تفریحات هیجان انگیز جزیره بالی موتور سواری است که با آن می‌توانید به بالای کوه بروید و از خنکی کوه لذت ببرید.

در فصل زمستان ممکن است که این جزیره دچار باران‌های زیادی شود و شما موفق نشوید از پیاده روی در کنار سواحل لذت ببرید. شما می‌توانید در فصل سرد سال با برنامه ریزی دقیق به این مکان سفر کنید و از آب و هوا و دیدن جاهای جذاب و تماشایی آن لذت ببرید. می‌توان گفت تور بالی یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی است.

 
سفر به بالی در زمستان

سریلانکا

 

سریلانکا مقصد رویایی برای سفر در فصل زمستان است و اگر به دنبال کشور گرمسیری برای سفر هستید این کشور می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی باشد. این کشور مراکز متعدد انرژی درمانی و مدیتیشن دارد و به همین علت یکی از مکان‌های معنوی و سلامت محسوب می‌شود. شما در فصل زمستان می‌توانیدبا تور سریلانکا به این کشور سفر کنید و در این مکان شاهد باران‌های موسمی باشید.

 
سفر به سریلانکا در زمستان

 

کشورهای سردسیر برای سفر در زمستان

 

 

کشورهای مناسب برای سفر در زمستان و لذت بردن از آب و هوای سرد و برفی به شرح زیر هستند.

 

ارمنستان

 

کشور ارمنستان در همسایگی ایران قرار دارد و  جاهای دیدنی ارمنستان این کشور را به یکی از مقاصد برای سفر در فصل زمستان تبدیل کرده است. شهر ایروان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. در فصل زمستان این کشور پوشیده از برف است و این کشور می‌تواند یکی از جاذبه‌های دیدنی در فصل زمستان باشد. اگر با سرمای هوا مشکلی ندارید حتما در زمستان با تور ارمنستان به این کشور سفر کنید و از جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرید.

 

کانادا

 

کشور کانادا یکی از سردترین مناطق در فصل زمستان است به طوری که دمای آن به منفی 20 درجه نیز می‌رسد. شهر کبک کانادا یکی از مقاصد جذاب برای سفر در زمستان است. شهر کبک در فصل زمستان زیبایی دو چندان دارد که هر گردشگری را مبهوت خود می‌کند. 

یکی از جذابیت‌های شهر کبک در زمستان کارناوال‌هایی است که در این فصل برگزار می‌شود. فقط کافیست در زمستان به این شهر سفر کنید تا به یکی از مقاصد اصلی برای سفر در زمستان تبدیل شود. در سفر به شهر کبک حتما از هتل یخی آن دیدن کنید. شما با تهیه ویزای کانادا می‌توانید در فصل زمستان به این کشور زیبا سفر کنید.

سفر به کانادا در زمستان

چین

 

هر ساله جشنواره زمستانی در کشورهای سردسیر در فصل زمستان برگزار می‌شود که گردشگران زیادی را ترغیب به مسافرت می‌کند. بزرگترین جشنوارهای زمستانی در کشور چین برگزار می‌شود و این جشنواره بین المللی یخ و برف می‌تواند بسیار جذاب‌ برای  عاشقان سرما باشد. این جشنواره در شهر هاربین یا همان شهر یخی کشور چین برگزار می‌شود و از جشنوار یخ شهر کبک کانادا نیز پیشی گرفته است.

شما می‌توانید از طریق تور چین در فصل زمستان به کشور سفر کنید و  از مجسمه‌های برفی (خصوصا مجسمه بودا)، قلعه‌های یخی، پیست اسکی، پارک ژائولین و ... آن دیدن کنید و سفر زمستانه بی‌نظیری را تجربه کنید.

 
سفر به چین در زمستان

آلمان و برلین

 

کشور آلمان یکی از کشورهای محبوب برای سفر در فصل زمستان است. اگر سرمای هوا شما را اذیت نمی‌کند و به دنبال سواحلی با آفتاب سوزان نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این کشور سفر کنید. کشور آلمان مخصوصا شهر برلین در فصل زمستان از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

مکان‌های دیدنی آلمان در فصل زمستان بسیار تماشایی هستند و شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما هامبورگ  از قاصدک 24 در فصل زمستان به این کشور سفر کنید و از مکان‌های زیر دیدن کنید و سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید. جاهای دیدنی آلمان شامل موارد زیر است:

 

  1. بازارهای زیبای کریسمس
  2. گالری ها و موزه های زیبا
  3. پارک تیرگارتن
  4. قلعه شوان اشتاین بر فراز تپه ی باواریا
  5. پیست اسکی تپه باواریا


سفر به آلمان در زمستان 

ایتالیا

 

اگر در فصل زمستان قصد ندارید از برف و سرما به دور باشید حتما به کشور ایتالیا سفر کنید و از تماشای زیبایی آن در فصل زمستان لذت ببرید. شهر رم ایتالیا که پایتخت آن نیز محسوب می‌شود در فصل زمستان تماشایی است و در این شهر می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی آن نظیر کولوسئوم و انجمن روم دیدن کنید و با خوردن پاستای داغ و خوشمزه لذت سفر خود را دو چندان کنید.

 

ترکیه

 

اگر علاقه به برف بازی و اسکی کردن دارید یکی از بهترین مکان‌ها کشور ترکیه است که نزدیک به ایران است. اولوداغ ترکیه به بهشتی روی زمین تشبیه شده است و معمولا در جشن کریسمس میزبان گردشگران زیادی است. کوه اولوداغ در شمال غربی آناتولی قرار دارد که در فصل سرد زمستان پوشیده از برف است و یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین پیست اسکی ترکیه است.

پیست اسکی اولوداغ تجهیزات کامل و مجهزی برای ورزش‌های زمستانی دارد و شما می‌توانید در این پیست اسکی کنید و در رستوران‌ها و چایخانه متعددی که آنجا قرار دارد لحظات خوشی را تجربه کنید. 


بیشتر بخوانید: به کدام شهر ترکیه سفر کنیم؟ معرفی شهرهای مهم و توریستی ترکیه


 
سفر به ترکیه در زمستان

ژاپن

 

یکی از مقاصد عالی در زمستان و تجربه ورزش‌های زمستانی کوه آساهی داک ژاپن است. شما در این کوه می‌توانید بهترین تجربه سفر زمستانی را داشته باشید. بهترین زمان سفر به این کوه در زمستان دی ماه است. در این مکان چشمه‌های آب گرم زیادی وجود دارد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

 

ورزش‌های زمستانی کوه آساهی داک

 

  • اسکی
  • پیاده روی روی برف
  • اسکی صحرایی
  • اسنوبورد
  • بالا رفتن از آبشارهای یخ زده


بیشتر بخوانید: حقایق جالب در مورد ژاپن


سفر به ژاپن در زمستان 

لهستان

 

کشور لهستان هم یکی از بهترین کشورها برای مسافرت در زمستان است و آب و هوای سرد آن شرایط لازم را برای ورزش‌های زمستانی فراهم می‌کند. شرایط دمایی در این کشور غارهای یخی زیادی را ایجاد می‌کند که زمستان این کشور را دیدنی می‌کند.

 

تفریحات و جاذبه های گردشگری لهستان در زمستان

 

تفریحات

اسکی، قایقرانی، پیاده‌روی کوهستانی، صعود به قله، بازدید از آثار تاریخی و ...

جاذبه‌های گردشگری

آکواریوم تونلی، پارک قلعه میراث، ساحل دریاچه‌ای محافظت‌شده، قایقرانی در لهستان، لوت پولیش ایرلاینز، پیاده‌روی، طبیعت‌گردی و ...

 

جمع بندی

در این مطلب شما را با بهترین کشورها برای سفر در زمستان آشنا کردیم و شما می‌توانید با هر نوع سلیقه آب و هوایی به این کشورها سفر کنید و لحظات خوشی را کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتما قبل از سفر از شرایط آب و هوایی مقصد خود اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید سفر مورد علاقه خود را تجربه کنید. اگر قصد سفر در زمستان را دارید می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما  از سایت قاصدک 24 سفر خوشی را تجربه کنید.

 

 

سوالات متداول درباره بهترین کشورها برای سفر در زمستان

 

 

بهترین کشورهای گرمسیر برای سفر در زمستان کدامند؟ دبی، تایلند، آفریقای جنوبی، اندلس و سویا، فیلیپین، بالی، سریلانکا

بهترین کشورهای سردسیر برای سفر در زمستان کدامند؟ ارمنستان، کانادا، چین، آلمان و برلین، ایتالیا، ترکیه ، ژاپن، لهستان

بهترین پیست اسکی ترکیه چه نام دارد؟ پیست اسکی اولوداغ

بزرگترین جشنواره برف و یخ در کدام کشور برگزار می‌شود؟ چین

سردترین و زیباترین شهر کانادا در زمستان کجاست؟ شهر کبک