رستوران های دبی با منوی غذا

دبی، نگین خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیا شناخته می‌شود که جاهای دیدنی منحصربه‌فرد، مراکز خرید مدرن، تفریحات متنوع و رستوران‌های بسیار زیادی دارد. از این رو دور از انتظار نیست که دبی مشهور به نیویورک آسیا باشد. پس اگر تور دبی را تهیه کرده‌اید و می‌خواهید طبق سلیقه خود بهترین رستوران را در این سفر انتخاب کنید؛ از قیمت رستوران های دبی باخبر شوید و منو و آدرس آن‌ها را بدانید؛ این مطلب از وبلاگ قاصدک 24 را از دست ندهید.

رستوران خوب در دبی

بهترین رستوران های دبی در یک نگاه


قبل از اینکه با محبوب‌ترین رستوران‌های دبی به همراه منو و آدرس آشنا شویم؛ یک نگاه کلی به بهترین آن‌ها خواهیم داشت:

  • از بهترین رستوران های دبی با غذای ایرانی: رستوران شایان و شبستان
  • از بهترین رستوران های دبی با غذاهای ارزان: رستوران فیش هات، دانیال و راوی
  • از بهترین و لوکس ترین رستوران های دبی: رستوران Al Mahara و ال ایوان
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای فرانسوی: رستوران La Petite Maison
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای ژاپنی: رستوران Zuma
  • از بهترین رستوران های دبی با غذای دریایی: رستوران Aprons & Hammers
  • از بهترین رستوران های دبی با چشم‌انداز زیبا و منوی متنوع: رستوران لاتیتود

معرفی لوکس ترین رستوران های دبی


همانطور که گفتیم دبی رستوران‌های زیادی دارد که برخی از آن‌ها در دسته لوکس، برخی دیگر در دسته ارزان و قیمت مناسب و برخی دیگر ویژه غذاهای ملل هستند. در این بخش با لوکس ترین رستوران های دبی آشنا خواهیم شد که علاوه‌بر طراحی منحصربه‌فرد، منوی متنوع و باکیفتی دارند و البته که گران هستند. فراموش نکنید برای ورود به دبی باید ویزای دبی (ویزای امارات) بگیرید که در قاصدک 24 ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط هواپیما دبی، تور و رزرو هتل نیز قاصدک 24 در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهد بود.

رستوران الماهارا، گرانترین رستوران دبی


اگر به دنبال بهترین رستوران دبی هستید که دکوراسیونی شیک و لوکس داشته باشد و غذاهای بین‌المللی و کوکتل‌های ویژه‌ای سرو کند، به رستوران المهارا دبی (al mahara restaurant) بیایید. طراحی داخلی این رستوران و وجود آکواریومی بزرگ در آن سبب می‌شود فکر کنید در اعماق اقیانوس هستید و غذای خود را در کنار ماهی‌های زیبا و رنگارنگ میل می‌کنید. افزون بر این موارد، نور پردازی‌های آبی و ملایم، چیدمان منحصربه‌فرد، منوی بی‌نظیر و البته گران، برخورد گرم پرسنل و جایگاه آن در بهترین منطقه دبی؛ المهارا را جزو لوکس ترین رستوران های دبی قرار می‌دهد. منوی رستوران Al Mahara دبی شامل انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی مانند ریزوتوو قارچ ایتالیایی، Crudo di Mare ، Scampi Langoustines، Tagliolini al Limone،Crema di Pomodoro ، خاویار، انواع دسر، منوی متنوع کوکتل و بار می‌شود.

آدرس رستوران المهارا دبی: هتل جمیرا، برج العرب، طبقه همکف

لاکچری ترین رستوران های دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی و صرف غذا در ارتفاع


اگر به هیجان، تجارب جدید و لحظات خاص علاقمند هستید، هرگز از رستوران دینر این د اسکای دبی (dinner in the sky dubai) غافل نشوید. در این رستوران هیچ پله و ساختمانی وجود ندارد! شما در ارتفاع 500 متری هستید و غذای خود را در چشم‌اندازی فوق‌العاده سفارش می‌دهید. رستوران dinner in the sky dubai از نظر طراحی یکی از خاص‌ترین و عجیب‌ترین رستوران‌های جهان است و برای ورود به آن باید از قبل صندلی رزرو کنید. همچنین از آنجایی که معمولا غذاهای رستوران دینر این د اسکای از هتل 5 ستاره مینا سیاحی بیچ ریزورت مارینا گرفته می‌شود، هزینه بالایی داشته و یکی از گران ترین رستوران های دبی شناخته می‌شود.

رستوران در ارتفاع دبی
در این رستوران 3 وعده ناهار، عصرانه و شام وجود دارد که در هنگام شام نمایش شعبده بازی نیز برگزار خواهد شد. منوی رستوران دینر این د اسکای دبی شامل بشقاب مخصوص خاورمیانه، انواع پاستا و بیف، غذای دریایی، انواع سالاد مانند سالاد مرغ تنوری و سالاد بوراتا، ، انواع دسر از کیک و بستنی و چیزکیک، کروسان، تارت و ماکارون می‌شود.

آدرس رستوران دینر این د اسکای در دبی: خیابانAl Seyahi 

رستوران ال ایوان، بهترین رستوران عربی دبی


اگر می‌خواهید اصیل‌ترین غذاهای عربی را در رستوران های لاکچری دبی امتحان کنید و یک تجربه متفاوت برای خود رقم بزنید، به رستوران ال ایوان دبی (Al Iwan Restaurant) بیایید. این رستوران با دکوراسیون بسیار باشکوه که همانند قصر طراحی شده است، توجه شما را به خود جلب می‌کند و لحظات منحصربه‌فردی را برایتان به ارمغان می‌آورد. افزون بر این موارد چیدمان جذاب با رنگ‌های سلطنتی، چشم‌انداز آب‌های خلیج فارس و منوی متنوع؛ بار دیگر سبب می‌شود ال ایوان یکی از لوکس ترین رستوران های دبی باشد. منوی رستوران Al Iwan شامل انواع غذاهای اصیل عربی، شیش تاوک مرغ، عرایس، انواع کباب عربی و غذاهای گوشتی، پنیر کبابی، سمک صیادیه، سوپ لنتیل، انواع هوموس و محمر، سمبوسه، غذاهای دریایی، منوی بار و آبمیوه، سالاد فتوش، فینگرفود و انواع دسر می‌شود.

آدرس رستوران ال ایوان دبی: هتل جمیرا، برج العرب، طبقه اول

رستوران عربی در دبی

اگر به غذاهای عربی علاقمند هستید رستوران الحطیره دبی (al hadheerah restaurant) هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این رستوران نیز منوی متنوعی دارد و انواع غذاهای عربی و کبابی را طبخ می‌کند. یکی از مزیت‌های این رستوران سرباز بودن آن است که در شب جذابیت بسیار زیادی دارد.

رستوران نایا، بهترین رستوران هندی دبی


اگر می‌خواهید طعم غذاهای رنگارنگ و تند و تیز هندی‌ها را بچشید و غذای خود را با چشم‌انداز زیبای برج العرب میل کنید، به رستوران نایا دبی (naya restaurant) بروید. در این رستوران لوکس انواع و اقسام غذاهای هندی با شیوه‌ای اصولی پخته می‌شوند و تنوع زیادی هم برای گوشت‌خواران و هم گیاهخواران دارند. منوی رستوران هندی نایا انواع کباب لم مانند کباب لم چاپس، انواع چیکن تیکا مانند چیکن تیکا ماسالا، غذاهای دریایی، انواع غذاهای کبابی، غذای مخصوص وگان مانند بشقاب سبزیجات و خوراک هندی چات، کوفته سبزی مخصوص نایا، انواع بریانی گوشت هندی، انواع سالاد و نان محلی و انواع دسر مانند بستنی jaggery yogurt، پودینگ و پاناکوتا شکلاتی می‌شود.

آدرس رستوران نایا در دبی: ساحل ام سقیم دبی (Umm Suqiem) ، هتل ساحلی جمیرا

اگر به غذاهای هندی علاقمند هستید، رستوران Patiala در دبی هم می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. دکوراسیون این رستوران به صورت مدرن با تم مشکی طراحی شده و جلوه بسیار زیادی دارد. در منوی آن نیز غذاهای خوشمزه هندی از وعده‌های ناهار و شام تا سوپ و دسر سرو می‌شوند. برای مراجعه به این رستوران هندی دبی باید به منطقه Souk Al Bahar بروید. در زیر عکس برخی از غذاهای این رستوران را مشاهده می‌کنید:

رستوران هندی در دبی

معرفی رستوران های دبی با قیمت مناسب


در این بخش دو مورد از رستوران های دبی را معرفی خواهیم کرد که قیمت چندان زیادی ندارند و شما می‌توانید از غذاهای لذیذ و باکیفیت آن‌ها لذت ببرید. در آخرین بخش از این مطلب نیز با رستوران های ارزان دبی آشنا می‌شویم که کمترین قیمت را در این شهر دارند.

مک دونالد، بهترین رستوران دبی با قیمت مناسب


دیگر نیازی به معرفی مک دونالد در رستوران های دبی نیست؛ چرا که این رستوران‌های زنجیره‌ای شهرت زیادی دارند و در سرتاسر جهان دایر هستند. در دبی و به طور کلی امارات نیز تعداد زیادی رستوران مک دونالد (mcdonald's dubai) وجود دارد که انواع غذاهای برگر را ارائه می‌دهد. پس اگر به همبرگرهای ویژه، جوجه برستدهای ترد و ناگت‌های پنیری علاقمند هستید، از مک دونالد غافل نشوید. منوی رستوران مک دونالد دبی شامل منوی صبحانه مانند مک مافین، تخم‌مرغ‌، سوسیس، هش براون، ساندویج سوسیس مرغ، انواع برگر، مرغ سوخاری و برستد، منوی نوشیدنی و قهوه،  سیب زمینی سرخ کرده، ناگت، اسنک، انواع دسر و کیک و بستنی می‌شود.

آدرس رستوران مک دونالد در دبی: یک شعبه در دبی مال، یک شعبه در مارینا مال دبی، یک شعبه در Dubai Murjan 2

عکس رستوران مک دونالد دبی

رستوران راوی با غذای ارزان در دبی


اگر می‌خواهید انواع غذاهای ملل از جمله غذاهای هندی، پاکستانی و مغولی را امتحان کنید و با هزینه‌ای مقرون به صرفه یک وعده غذایی خوشمزه سفارش دهید، به رستوران راوی دبی (ravi restaurant) بروید. این رستوران یکی دیگر از رستوران های دبی با قیمت مناسب شناخته می‌شود که منوی متنوعی از غذاهای محلی و معروف هندی و پاکستانی دارد. منوی رستوران راوی در دبی شامل صبحانه مانند غذای پاکستانی نیهاری/املت/حلیم/غذای گیاهی چانا ماسالا/ نان شکم پر هندی Aloo Paratha/نیمرو، کباب پاکستانی پیشاوری، چیکن ماسالا، انواع غذاهای کبابی با گوشت گوسفند و مرغ، غذای هندی mughlai chicken، انواع بریانی گوشتی/سبزیجات/پلو، انواع بشقاب سبزیجات و غذاهای مخصوص وگان، غذهای گریل شده، چکن هاندی و انواع نان محلی، سالاد و دسر می‎شود.

آدرس رستوران راوی در دبی: منطقه السطوه (Al Satwa)

بهترین رستوران های ارزان دبی

معرفی بهترین رستوران های ایرانی در دبی 


اگر به دبی رفته‌اید و دلتان برای غذاهای ایرانی با همان عطر و طعم وسوسه‌کننده تنگ شده است، به رستوران های ایرانی دبی سری بزنید. این رستوران‌ها انواع کباب، پلوخورش‌های اصیل ایرانی و دسرهای خوشمزه‌ای همچون فالوده و بستنی زعفرانی را سرو می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های دبی با منوی ایرانی می‌پردازیم.

رستوران شایان، معروف ترین رستوران ایرانی در دبی 


اگر می‌خواهید یک غذای ایرانی خوشمزه و لذیذ را در رستوران های دبی میل کنید و از دکوراسیونی جذاب و لوکس بهره‌مند شوید، به رستوران شایان بیایید. رستوران شایان دبی (Shayan Restaurant) یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است که غذاهای ایرانی و عربی حلال را با با قیمتی مناسب سرو می‌کند. منوی رستوران ایرانی شایان شامل انواع کباب و چلو کباب، خورش قورمه سبزی و قیمه، سبزی پلو با ماهی، باقالی پلو با ماهیچه، کشک بادمجان، نرگسی، میرزا قاسمی، سالاد شیرازی، بورانی اسفناج، آش رشته، سوپ مرغ و انواع دسر و فالوده و بستنی می‌شود. افزون بر این موارد منوی دیگری نیز وجود دارد که در آن غذاهای عربی مانند شیش تاووک مرغ، کباب بره لم چاپس مزه دار شده (lamb chops castelletta) ، انواع هوموس، کوفته خشخاشی، کوفته کباب، سوجوک بیف انواع دسر و سالاد و کنافه می‌شود.

آدرس رستوران شایان در دبی: منطقه دیره (Deira) ، در مرکز خرید الغریر (Al Ghurair Centre)

رستوران شهرزاد، بهترین رستوران دبی ایرانی


اگر می‌خواهید غذای خود را از متنوع‌ترین منوی رستوران های دبی انتخاب کنید و از کیفیت و طعم و عطر وسوسه‌کنند‌ای لذت ببرید، به رستوران شهرزاد در دبی (shahrzad restaurant) بیایید. در این رستوران غذاهای ایرانی با تنوع بی‌نظیری طبخ می‌شوند و همگی از سالم‌ترین مواد غذایی هستند. شعبه‌های دیگری از این رستوران در قطر و دیگر شهرهای امارات نیز دایر است. منوی رستوران شهرزاد دبی شامل انواع کباب و چلو کباب، زرشک پلو با مرغ، پاستا، شنیسل مرغ، مرغ کاری، انواع غذاهای دریایی مانند میگو و ماهی، انواع آبمیوه و کوکتل، انواع دسر، منوی چای و قهوه، آش رشته، سوپ مرغ/دریایی، انواع پیش غذا مانند دلمه برگ مو، حمص، تبوله، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، سالاد عربی/یونانی، سالاد شیرازی، سمبوسه و سیب زمینی سرخ شده می‌شود.

آدرس رستوران شهرزاد دبی: منطقه ساحلی کرنیش دیره (Corniche Deira) ، نزدیک ایستگاه مترو پالم دیره

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران شبستان دبی با دکوراسیونی سنتی و جذاب


صرف غذاهای لذیذ ایرانی در محیطی سنتی طعم دیگری دارد، مخصوصا اگر آن رستوران دارای چشم‌اندازی زیبا، دکوراسیونی شیک و پرسنلی خونگرم نیز باشد! شما می‌توانید تمامی از این مزیت‌ها در رستوران شبستان دبی (shabestan restaurant) بهره‌مند شوید و لحظات دلچسبی را در سفر تجربه کنید. منوی رستوران شبستان دبی شامل انواع چلو کباب و جوجه کباب، انواع غذا با ماهی، باقالی پلو با ماهیچه، خورش قورمه سبزی/فسنجان/بامیه/میگو/بادمجان، غذاهای دریایی/گریل/بشقاب‌ها و خوراک‌های مرغ و ماهی، آش رشته/انار، سوپ پسته، دیماج، حلیم بادمجان، نرگسی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، سالاد شیرازی/زیتون و گردو، فالوده، منوی آبمیوه و انواع دسر می‌شود. ناگفته نماند این رستوران یکی از بهترین رستوران های قطر هم شناخته می‌شود و علاوه‌بر دبی، در دیگر شهرهای امارات و قطر شعبه دارد.

آدرس رستوران شبستان دبی: جاده بنی یاس (Baniyas) ، منطقه دبی کریک، در هتل رادیسون بلو دبی دیره کریک

بهترین رستوران ایرانی در دبی

معرفی رستوران های ارزان دبی


در این بخش می‌خواهیم به سراغ رستوران های ارزان دبی برویم که در کنار داشتن قیمتی مناسب، کیفیتی مطلوب دارند و از شهرت زیادی برخوردار هستند. در اکثر این رستوران‌ها، غذاهای ایرانی نیز سرو می‌شود و شما می‌توانید غذای موردعلاقه خود را در منوی متنوع آن‌ها پیدا کنید. پس برای یک سفر ارزان به دبی با صرف غذاهای خوشمزه در این بخش نیز با قاصدک 24 همراه شوید.

رستوران فیش هات، بهترین رستوران دبی ارزان


اگر به غذاهای دریایی و عربی علاقمند هستید و می‌خواهید با هزینه کمی از بهترین کیفیت غذایی بهره‌مند شوید، به رستوران فیش هات دبی  (Fish Hut Seafood Restaurant)بروید. این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران های دبی بوده و با قیمت ارزان خود طرفداران زیادی میان افراد دارد. منوی رستوران فیش هات شامل انواع غذاهای دریایی، سمک (غذای ویژه عربی با انواع ماهی) ، صدف، پاستا، میگو، لابستر، روبیان، سوخاری، سالاد، غذاهای وگان، منوی مخصوص کودکان مانند بشقاب چیپس و سیب زمینی می‌شود.

آدرس رستوران فیش هات: منطقه آل برشا (Al Barsha) ، جاده Umm Suqiem، در نزدیکی فروشگاه  Creative Minds

بهترین رستوران دریایی دبی


رستوران اسپشیال استادی دبی برای عاشقان کباب


اگر به غذاهای گوشتی، کباب، چلو گوشت و مواردی از این قبیل علاقمند هستید، حتما سری به رستوران اسپشیال استادی دبی (Special Ostadi Restaurant) بزنید. در این رستوران از غذاهای خوشمزه ایرانی و کباب‌های معروف استادی لذت خواهید برد و هزینه زیادی نیز برای آن پرداخت نخواهید کرد. این رستوران با نام Al Ustad Special Kabab نیز شناخته می‌شود و برای مسافران ایرانی در دبی جذابیت زیادی دارد. منوی غذای رستوران اسپشیال استادی شامل انواع پلو خورشت ایرانی، چلو گوشت گوسفندی/مرغ/ماهی، جوجه کباب، انواع کباب مانند کوبیده/سلطانی/ترش، فیله کباب، چلو کباب برگ، غذاهای مخلوط مانند شیشلیک و مرغ، جوجه کباب و گوشت گوسفندی و ماست و سوپ مرغ می‌شود.

آدرس رستوران اسپشیال استادی: منطقه الحمریه دبی (Al Hamriya) ، جاده Al Mussallah، در نزدیکی ایستگاه مترو الفهیدی

رستوران معروف در دبی

رستوران دانیال دبی، ارزان ترین رستوران دبی با غذای ایرانی


اگر به دنبال آن دسته از رستوران های دبی هستید که هم غذای ایرانی سرو کند و هم انواع غذاهای ملل را ارائه دهد، رستوران دانیال دبی (Danial Restaurant) بهترین انتخاب است. معمولا کم پیش می‌آید سلیقه ما با همسفران خود یکسان باشد؛ بنابراین این رستوران فرصتی مناسب برای سفارش غذای موردعلاقه همه در سفر است. منوی رستوران دانیال دبی شامل انواع غذاهای ایرانی/دریایی/چینی/هندی/عربی/بین المللی، پلو خورشت ایرانی مانند قورمه سبزی و قیمه، انواع کباب و مرغ، سوپ و سالاد می‌شود. پرطرفدارترین غذاهای رستوران دانیال دبی هم مرغ با استخوان و سس زعفران، کباب لقمه مرغ ایرانی، بشقاب فیله ماهی تنوری و مرغ بدون استخوان با سس مخصوص هستند.

آدرس رستوران دانیال در دبی: جاده شیخ زاید (Sheikh Zayed Collector ) ، در مجتمع تجاری تفریحی مازیا (Mazaya Shopping Centre)

رستوران ارزان قیمت دبی

به پایان مطلب رسیدیم و قصد داشتیم از لوکس ترین رستوران های دبی تا ارزان قیمت‌ترین آن‌ها را معرفی کنیم. برای خرید آنلاین خدمات سفر هم مانند بلیط اتوبوس، بلیط قطار و بلیط هواپیما در تمامی مسیرهای خارجی و داخلی می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید.