بلیط هواپیما جیرفت

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

جیرفت چگونه شهری است؟


جیرفت یکی دیگر از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که در جنوب استان کرمان واقع شده است. این شهر سرشار از زیباییهای طبیعی و دیدنیهای تاریخی بسیاری است که نشان از تمدن غنی و کهن این سرزمین دارد. بسیاری معتقدند جیرفت یکی از اقلیم های دارای پتانسیل کشور است چرا که این شهرستان ۴۰۰۰هکتار وسعت دارد و جاذبه های گردشگری بسیاری در هکتار به هکتار آن جا خوش کردهاند. با همه آنچه که گفته شد این شهر آنطور که باید برای ایرانی ها و گردشگران خارجی شناخته شده نیست و خیلی ها خبر از راز و رمز این سرزمین رویایی ندارند.

باغ مرکبات جیرفت

فرودگاه جیرفت


فرودگاه جیرفت یکی از فرودگاههای فعال کشور است که در شمال این شهر واقع شده و به هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خدمات ارائه می کند. این فرودگاه در حال حاضر به یک باند پروازی آسفالته به طول ۳٬۴۰۰ متر مجهز است و تنها به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز برنامه ای دارد. با این وجود چندی پیش نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروازهای این فرودگاه از 3 روز در هفته به 6 روز رسیده است از ظرفیتهای ویژه جنوب کرمان و فرودگاه جیرفت سخن گفت.


برخی از نقاط دیدنی جیرفت


جالب است بدانید جیرفت به کالیفرنیای ایران و نگین خاورمیانه شهره است چرا که این شهر تنها ۶ ساعت زمستان دارد و در آن فصل خزان، رنگی ندارد و گویی که تمام روزها در آن بهار است. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر خوش آب و هوا که هریک به تنهایی میتواند انگیزهای برای خرید بلیط هواپیما و سفر به جیرفت باشد، میتوانیم به باغ مرکبات، روستاى دوسارى، آبگرم در گُرج میجان، آبشار دره گلم دخترکش، دریاچه سد جیرفت، آرامگاه امیر حیدر و... اشاره کنیم.


سوغات و ره آورد جیرفت


از مشهورترین سوغات جیرفت میتوان به قالی گل سرخ اشاره کرد که صادرات جهانی و قدمتی ۳۰۰ ساله دارد. سفالگری، حصیربافی، پلاس بافی، خورجين و گلیم، آينهدوزی و سفرهبافی نیز از دیگر صنایعدستی این منطقه هستند که هر گردشگر مشتاقی را ترغیب به خرید بلیط هواپیما جیرفت میکنند.

گلیم بافی سوغات جیرفت

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما جیرفت


جیرفت در ارتفاع 720 متری از سطح دریا قرار دارد و به جهت واقع شدن در عرضهای جنوبی کشور، دارای تابستانهای گرم و نسبتا مرطوب و زمستانهایی معتدل و کوتاه است. این شهر در طول سال تحت تاثیر وزش بادهای منطقهای و برون منطقهای متنوعی قرار میگیرد که آب و هوای آن را دستخوش تغییرات میکند. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما جیرفت و سفر به این شهر تاریخی، فصل زمستان و تعطیلات نوروز است.

از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران، می توانند برای شما بهترین بلیط هواپیما جیرفت، باشد چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز، تنها یک ساعت و ۴۳ دقیقه است.


بلیط ارزان هواپیما جیرفت


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما جیرفت بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما جیرفت باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما جیرفت را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما جیرفت در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما جیرفت در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما جیرفت، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر جیرفت


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما جیرفت و خرید بلیط چارتر، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما جیرفت مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما جیرفت در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما جیرفت بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما جیرفت داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما جیرفت را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما جیرفت


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما جیرفت، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما جیرفت می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط جیرفت و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


بلیط هواپیما تهران جیرفت


به منظور رزرو بلیط هواپیما تهران جیرفت در سامانه خرید بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24 می بایست با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. حال فهرست نمایش داده شده را بسته به اولویت خود با یکی از فیلترهای تعبیه شده در سامانه نظیر قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و... محدود سازید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط هواپیما تهران جیرفت مورد نظر خود دست یابید. بلیط هواپیما تهران جیرفت خریداری شده پس از تکمیل اطلاعات مسافرین و انجام عملیات بانکی در کوتاهترین زمان به آدرس ایمیل خریدار ارسال می گردد لذا توجه لازم را در ثبت صحیح اطلاعات خود به کار بگیرید.


ایرلاینهای ارائه دهنده بلیط جیرفت


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما جیرفت از مبدا تهران، تنها توسط شرکت هواپیمایی ماهان صورت میپذیرد.


محبوب ترین پروازهای جیرفت