بلیط هواپیما اصفهان

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

پرواز به شهر اصفهان


اصفهان با مساحتی در حدود 515 کیلومتر مربع، یکی از شهرهای باستانی ایران است. این شهر زیبا، سومین شهر بزرگ و پرجمعیت کشور پس از تهران و مشهد بوده و پر از ابنیه و آثاری است که از لحاظ هنر و معماری شما را شگفت‌زده می‌کنند. جالب است بدانید اغلب بناهای تاریخی اصفهان به قدری خاص و منحصربه‌فرد هستند که به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. برای پاسخگویی به ندای شهری که هر لحظه شما را به سوی خود فرا می‌خواند، فقط باید بلیط هواپیما اصفهان را تهیه کنید و نصف جهان را در یک شهر به تماشا بنشینید!


بلیط هواپیما برای اصفهان

فرودگاه اصفهان


فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در سال 1361 با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران این شهر دیدنی، راه‌اندازی و تبدیل به یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور شد. این فرودگاه به انواع سیستم‌ها و تجهیزات ناوبری روز دنیا مجهز است و با ده جایگاه ویژه، قابلیت پذیرش انواع هواپیماهای مسافربری را دارد. در زیر با مهمترین خدمات رفاهی فرودگاه اصفهان آشنا می‌شوید:

  • دارای دو ترمینال داخلی و خارجی
  • دفاتر شرکت‌های هواپیمایی
  • حمل و نقل شهری و تاکسیرانی
  • اتاق مادر و کودک
  • فروشگاه‌های خرید سوغاتی
  • رستوران و بوفه
  •  پارکینگ
  • نمازخانه
  • حمل بار

فاصله فرودگاه اصفهان تا مرکز شهر: 27 کیلومتر


قیمت بلیط هواپیما اصفهان در سال 1402


از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. شرکت‌های هواپیمایی ارائه‌دهنده بلیط هواپیما مانند: هواپیمایی‌های ماهان و معراج
  2. انواع کلاس‌های پروازی که شامل کلاس اکونومی (اقتصادی) ، بیزینس و فرست کلاس می‌شوند.
  3. نوع بلیط هواپیما که شامل پروازهای سیستمی و چارتری می‌شود.
  4. زمان سفر: در روزهای پرتدد و پیک سفر معمولا هزینه بلیط بیشتر از روزهای کم‌تردد خواهد بود.

شرکت‌های هواپیمایی ارائه دهنده بلیط اصفهان از مبدا تهران: هواپیمایی تابان، ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر، نفت ایر و Azzurra Air 

بنابراین توصیه می‌کنیم حتما در هنگام رزرو بلیط هواپیما اصفهان نوع ایرلاین و کلاس پروازی آن را مورد بررسی قرار دهید. نکته قابل توجه این است که در میان ایرلاین‌های داخلی، هواپیمایی ماهان معمولا از قیمت بالاتر و خدمات بیشتری برخوردار است.


نکات مهم در خرید بلیط چارتر اصفهان


- نحوه خرید بلیط چارتر اصفهان:

  1. برای خرید بلیط چارتر اصفهان می‌توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده کنید. برای این کار ابتدا یکی از دو گزینه پرواز «یک طرفه» یا «دو طرفه» را انتخاب نمایید.
  2. مبدا و مقصد خود را وارد کنید و تاریخ پرواز را هم روی زمان موردنظر خود بگذارید.
  3. لیست بلیط هواپیما اصفهان با قیمت و سایر جزئیات ضروری به نمایش درمی‌آید.
  4. برای یافتن پرواز چارتری اصفهان هم فقط باید نوع بلیط را از گزینه‌های سمت راست صفحه بر روی «بلیط چارتر» بگذارید.


- بهترین زمان خرید بلیط چارتر اصفهان: 
اگر بلیط هواپیما اصفهان را برای گشت و گذار و تفریح می خواهید، فصلی را انتخاب کنید که از تمام زیبایی‌های اصفهان لذت ببرید؛ چرا که اصفهان یکی از معدود شهرهای ایران است که می توان چهار فصل را در آن تجربه کرد. این شهر دارای تابستان‌هایی ملایم و زمستان هایی سرد و پر برف وجود دارد؛ بنابراین بهترین زمان خرید بلیط هواپیما اصفهان و سفر به نصف جهان نیمه‌های فصل بهار و پاییز است.


- بهترین ساعت پرواز اصفهان:
اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران می‌توانند برای شما بهترین بلیط هواپیما اصفهان باشند؛ چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز فقط 45 دقیقه است.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد اصفهان




محبوب‌ترین پروازها از مبدا اصفهان



نحوه رزرو بلیط هواپیما اصفهان در قاصدک 24


برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما اصفهان و خرید آن می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید. برای این کار فقط باید مبدا و مقصد سفر خود را به همراه تاریخ دلخواه پرواز در سایت یا اپلیکیشن قاصدک 24 وارد کنید. با این کار جستجو انجام خواهد شد و لیست همه بلیط های اصفهان نمایش داده می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما ارزان پس جستجو مرتب‌سازی لیست پروازها را برحسب کمترین قیمت قرار دهید.


سوالات متداول درباره بلیط هواپیما اصفهان

از آنجایی که اصفهان دارای تابستان‌هایی ملایم و زمستان‌هایی سرد و برفی است؛ بهترین زمان برای خرید بلیط اصفهان اواسط فصل بهار و پاییز شناخته می‌شود.
زمان تقریبی حضور شما در پرواز اصفهان تهران و بالعکس تنها 45 دقیقه است.
 از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما اصفهان می‌توانیم به نوع ایرلاین، نوع بلیط سیستمی یا چارتری، نوع کلاس پروازی و تاریخ سفر اشاره کنیم.
فرودگاه اصفهان در فاصله 35 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر اصفهان بنا شده است. از این رو از هتل‌های عتیق، ابن سینا، اصفهان، ستاره، قصر و ماهان می‌توانیم به عنوان نزدیکترین هتل‌ها به این فرودگاه نام ببریم.
برای کنسل کردن بلیط هواپیما اصفهان از قاصدک 24 باید به پنل کاربری خود وارد شوید و سپس اقدام به استرداد بلیط موردنظر خود کنید.