بلیط قطار سبزوار

قاصدک 24

سبزوار چگونه شهری است؟


سبزوار یکی از شهرهای استان خراسان رضوی است که در قدیم به آن بیهق گفته می شد. این شهر که در زمان حکومت سربداران پایتخت ایران بوده و یکی از نمادهای علمی، تاریخی و فرهنگی آن دوران نیز شناخته می شده؛ امروز نیز میزبان چندین دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی بزرگ است. این شهر پس از مشهد و نیشابور سومین شهر پر جمعیت استان است که وسعت آن به 20 هزار و 628 کیلومتر مربع می رسد.

بلیط قطار سبزوار

برخی از نقاط دیدنی سبزوار


سبزوار به واسطه قدمت خود آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است که از جمله آنها می توان به آتشکده خانه دیو، آتشکده میر مظفر، خانه باغ اسکویی، مسجد جامع سبزوار و بقعه امامزاده یحیی اشاره کرد. کاروانسرای فرامرز خان، تپه دامغانی ها، بازارچه سرپوش و قبر اسطوره ای سهراب از دیگر مکان های دیدنی سبزوار به شمار می روند.

رزرو بلیط قطار سبزوار

سوغات و ره آورد سبزوار


برای مسافرانی که به سبزوار سفر می کنند، ادویه های مشهور سبزواری در کنار کلوچه زنجبیلی می توانند سوغاتی های خوبی باشند. به علاوه این شهر صنایع دستی چون قالی بافی، آهنگری، خراطی، نمدمالی و نخ تابی نیز دارد.


راه آهن سبزوار


راه آهن اتصالی سبزوار به شبکه ریلی کشور از طریق ایستگاه سلطان آباد می باشد. خط آهن سبزوار که طول آن به 45 کیلومتر می رسد، در سال 1385 افتتاح شده است.


رزرو بلیط قطار سبزوار در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار سبزوار به شهرهای تهران و مشهد پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار سبزوار


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار سبزوار


برای خرید بلیط قطار سبزوار به شهرهای تهران و مشهد علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار سبزوار


فروش بلیط قطار سبزوار از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد سبزوار 




بلیط قطار از مبدا سبزوار