بلیط قطار بم

قاصدک 24

بم چگونه شهری است؟


بم یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران است که در استان کرمان واقع شده است. این شهر که به پاریس ایران شهره است بسیار مورد توجه جهانگردان قرار دارد. ارگ بم به عنوان بزرگترین بنای خشتی جهان، مشهورترین جاذبه تاریخی در شمال شرقی این شهر است که به تنهایی انگیزه اصلی بسیاری از خریداران بلیط قطار بم برای سفر به این شهرستان می باشد.


برخی از نقاط دیدنی بم


از ارگ بم، تل آتشین دارستان، روستاى بروات، بازار سنتی سرپوشیده بم، مسجد وکیل، مسجد اسعدالدوله، آبشار باغچمک، روستای خواجه عسکر و... می توان به عنوان مهمترین جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهر بم نام برد.

ارگ بم


راه آهن بم


ایستگاه راه آهن بم در فاصله 1545 کیلومتری از راه اهن تهران بنا شده است. یک قطار مسافربری همه روزه راس ساعت 11:25 از ایستگاه راه آهن شهر تهران حرکت می نماید و ساعت 17:25 نیز از شهر بم به سمت تهران باز می گردد.


رزرو بلیط قطار بم در قاصدک 24


برای رزرو بلیط قطار بم از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار بم


بدون شک اینکه بلیط قطار بم خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار بم


برای خرید بلیط قطار بم به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای 4 تخته برنا، لوکس شش نفری و لوکس البرز برنا از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر بم تردد می کند.


فروش بلیط قطار بم


فروش بلیط قطار بم از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.



بلیط قطار برای مقصد بم 




بلیط قطار از مبدا بم