بلیط اتوبوس رشت

قاصدک 24

سفر به رشت و گشت‌وگذار در بازار سنتی و قدیمی آن، دریچه‌ای متفاوت از سفر را برای شما باز می‌کند. طبیعت زیبا و وصف‌نشدنی این شهر، مسافران و گردشگران بسیاری را ترغیب به رزرو بلیط اتوبوس رشت و سفر به این شهر بی‌همتا می‌کند. در سال‌های اخیر با وجود اتوبوس‌های راحت و ایمن در مسیرهای داخلی، افراد بسیاری به سفرهای جاده‌ای و رزرو بلیط اتوبوس روی آورده‌اند. اتوبوس علاوه‌بر دسترسی آسان، وسیله‌ای ارزان و مقرون به‌صرفه برای شما خواهد بود. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با نکات مهم و نحوه خرید بلیط اتوبوس رشت بیشتر آشنا شوید.

 


خرید بلیط اتوبوس رشت از شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

رشت به‌عنوان یکی از شهرهای شمالی از مقاصد پرطرفدار و محبوب گردشگری است. این شهر زیبا در ترمینال‌ خود، امکانات رفاهی متنوعی را برای پذیرایی از مسافران ارائه می‎‌دهد. شما در سفر به رشت از اتوبوس‌های مختلف متعلق به شرکت‌های مسافربری متنوع، بلیط خود را رزرو می‌کنید. برای آشنایی با ترمینال‌‌و شرکت‌های اتوبوس‌رانی در رشت جدول زیر را بررسی فرمایید:

 پایانه شرکت مسافربری
پایانه مسافربری گیل رشت 
همسفر راه باران، گیلان‌پیما، رودباررو، آزادی، ستاره سفر، ایران‌مهر، شریفیان، جهان رشت، سیروسفر، اطمینان گستر پرویز، شاهین‌گیلان، رویال‌سفر ایرانیان، عادل‌سفر، سحر سفرگیل، صفا گیلان، فریدسفر، جوان‌سیر ایثار


مزایای خرید بلیط اتوبوس رشت از قاصدک 24

وب‌سایت قاصدک 24 در همین صفحه امکان رزرو بلیط اتوبوس رشت را در کوتاه‌ترین زمان فراهم می‌سازد. فرقی نمی‌کند در چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، این سایت، در تمام ساعات خدمات خود را به صورت آنلاین شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه‌روز، پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌های شما  خواهند بود.

با قاصدک 24 به آسانی امکان بررسی و مقایسه بلیط‌ها فراهم می‌شود. کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در سایت مشخص نمایید تا لیست کامل بلیط‌ها به همراه جزئیات کامل شامل قیمت، نوع اتوبوس، امکانات، شرکت اتوبوسرانی، پایانه مبدا و مقصد در اختیار شما قرار گیرد. جالب است بدانید وب‌سایت قاصدک 24 امکان انتخاب صندلی را برعهده شما می‌گذارد؛ شما می‌توانید ظرفیت‌های تکمیل‌شده توسط بانوان و آقایان را ببینید و صندلی مناسب را از میان ظرفیت‌های باقی‌مانده برای خود انتخاب کنید. علاوه‌بر این، با ایجاد درگاه امن، پرداخت راحت و ایمن را برای شما فراهم می‌سازد.

 

انواع اتوبوس های رشت

در مسیر سفر به رشت اتوبوس‌های معمولی و vip فعالیت دارند؛ آن‌ها برای رضایت مسافران خود امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. اگر تصمیم دارید از مسیر سفر خود لذت ببرید و روی صندلی‌های تخت خواب‌شو، دراز بکشید و استراحت کنید، بلیط اتوبوس  vip رشت را برای سفر خود رزرو نمایید. این نوع اتوبوس‌ها با امکانات رفاهی عالی توانسته‌اند رضایت مسافران را جلب کنند و انتخاب همیشگی آن‌ها باشند. اتوبوس ‌های معمولی رشت به ویژه در مسیرهای طولانی با امکانات ساده و ضعیف، چندان انتخاب مناسبی برای شما به شمار نمی‌روند.  

پایانه مسافری رشت


با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر، لیست بلیط اتوبوس رشت به همراه پایانه مبدا و مقصد به نمایش درمی‌آید. در سمت راست صفحه با استفاده از فیلتر نتایج می‌توانید پایانه مبدا و پایانه مقصد مورد نظر خود را انتخاب کرده تا لیست بلیط‌ها بر اساس پایانه‌های مناسب برای حرکت و توقف شما در رشت فعال ‌شوند.

خوب است بدانید پایانه مسافربری گیل رشت در سال 1372 فعالیت خود را زیر نظر شهرداری رشت آغاز نمود. این پایانه در قسمت جنوبی شهر رشت و در بزرگراه امام علی (ع) واقع شده است و روزانه پذیرای بیش از 20 سفر درون استانی و برون استانی است. جالب است بدانید بیش از ده شرکت مسافربری و تعاونی در این ترمینال فعالیت دارند که بلیط اتوبوس رشت را به مقصد بسیاری از شهرهای ایران به فروش می‌رسانند. توجه داشته باشید از آنجایی که پایانه مسافری گیل رشت با ایستگاه‌های اتوبوس شهری فاصله دارد بهترین راه دسترسی به آن کرایه تاکسی‌های خطی است.

قیمت بلیط اتوبوس رشت

قیمت بلیط اتوبوس رشت را بر اساس میزان مسافت شهر خود می‌توانید تخمین بزنید؛ هرچه دورتر باشید هزینه بیشتری را متحمل می‌شوید. این تنها عامل موثر در قیمت بلیط اتوبوس به رشت نخواهد بود؛ نوع اتوبوس، نوع شرکت اتوبوس‌رانی و امکانات ارائه شده و... نیز در این ارزش‌گذاری موثر هستند. اگر می‌خواهید از قیمت‌های بلیط اتوبوس برای رشت مطلع شوید، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در فیلدهای ابتدای همین صفحه بارگذاری کنید. سپس با کلیک روی دکمه جست‌وجو، بلیط‌های موجود و قیمت آن‌ها را مشاهده نمایید. در صفحه بازشده امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید بلیط ارزان اتوبوس رشت‌ فراهم می‌شود.

 قیمت بلیط اتوبوس رشت


رزرو بلیط ارزان اتوبوس رشت

با خرید بلیط اتوبوس رشت می‌توانید سفری اقتصادی را تجربه کنید. قاصدک 24 نیز همواره بهترین قیمت بلیط اتوبوس را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این وب‌سایت با ارائه فیلتر کمترین قیمت، نمایش ارزان‌ترین بلیط‌ها را برای شما فراهم می‌کند. در زمان‌های خلوت و کم مسافر نیز ممکن است بتوانید از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید. برای اینکه بتوانید از تکمیل ظرفیت‌ها در امان بمانید، بهتر است بلیت اتوبوس رشت را پیش از تاریخ مورد نظر خریداری کنید.



لیست بلیط اتوبوس به مقصد رشت

رشت به‌عنوان شهر گردشگری و تفریحی همیشه مملو از مسافر است. مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور برای لذت‌بردن از طبیعت بی‌نظیر راهی رشت می‌شوند. جالب است بدانید اکثریت مسافران به چند شهر در کشور محدود می‌شوند؛ اتوبوس‌های پرتردد به شهر رشت از شهرهای زیر سفر خود را آغاز می‌کنند:


 لیست بلیط اتوبوس از مبدا رشت

رشت نیز مانند دیگر شهرهای کشور به تردد در شهرهای مختلف ایران می‌پردازد. علاوه‌بر ورودی‌های بسیار، رشت خروجی‌های متنوعی نیز دارد. شهروندان شمالی سالانه سفرهای متعدد و متنوعی به دیگر شهرهای ایران دارند که از پرترددترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


چگونه بلیط اتوبوس رشت را کنسل کنید؟

اگر به هر دلیلی مجبور به کنسل‌کردن بلیط سفر به رشت شدید، بدون هیچ نگرانی در همین صفحه از وب‌سایت قاصدک 24 وارد پنل کاربری خود شده و روی گزینه درخواست کنسلی بلیط اتوبوس رشت مورد نظر خود کلیک کنید. طبق قوانین میزان جریمه محاسبه شده و از حساب شما کسر می‌گردد. شما می‌توانید باقی‌مانده مبلغ پرداختی خود را در حساب کیف پولتان نگه‌دارید و در سفرهای بعدی از آن استفاده کنید. همین‌طور امکان بازگشت پول با کسر جریمه به حساب شما در کوتاه‌ترین زمان نیز وجود دارد؛ در نهایت انتخاب با شما خواهد بود.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس رشت با قاصدک 24

اکنون که برای سفر به رشت آماده‌اید، در همین صفحه از وب‌سایت قاصدک 24 بلیط سفر خود را خریداری کنید. در قدم اول مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را وارد نمایید و در نهایت دکمه جست‌وجو را بزنید. اکنون می‌توانید در سمت راست صفحه انتخاب‌های خود را بر اساس زمان حرکت، پایانه مبدا و مقصدو شرکت مسافربری مشخص کنید تا گزینه‌های موجود متناسب با انتخاب‌های شما نمایان شوند.

در بلیط‌های رو‌به‌رو شما، تمامی اطلاعات سفر ارائه شده است؛ شما می‌توانید نوع اتوبوس، شرکت مسافربری، زمان حرکت و تعداد ظرفیت‌ها را مشاهده کنید. با کلیک بر گزینه اطلاعات بیشتر نیز شهرهای توقف، ظرفیت‌های باقی‌مانده و امکان انتخاب صندلی به صورت آنلاین فراهم شده است. در نهایت با انتخاب گزینه متناسب با سلیقه و بودجه خود، ثبت اطلاعات درخواستی برای رزرو
بلیط اتوبوس  و پرداخت اینترنتی هزینه، بلیط برای شما صادر خواهد شد. 


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس رشت

سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس رشت

پایانه مسافربری رشت کجا است؟
آدرس پایانه مسافربری گیل رشت: میدان گیل، بزرگراه امام علی، ترمینال رشت 
 آیا قیمت بلیط اتوبوس رشت برای کودکان با بزرگسالان تفاوت دارد؟
تعرفه بلیط افراد بالای 5 سال با بزرگسال برابر است. برای کودکان زیر 5 سال در صورتی که نیاز به صندلی اختصاصی نداشته باشند، رایگان محاسبه می‌گردد.
میزان بار مجاز اتوبوس رشت چقدر است؟
 هر مسافر حداکثر 20 کیلوگرم بار می‌تواند همراه داشته باشد. درصورت حمل بار بیشتر درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
آیا پس از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس رشت باید آن را چاپ کرد؟
خیر؛ ارائه‌ شماره بلیط و رسید آن به پرسنل مربوطه کافی است.
چه‌قدر قبل از حرکت اتوبوس رشت باید در ترمینال حضور پیدا کرد؟
اگر با فضای ترمینال شهر خود آشنایی دارید، حدود 20 دقیقه قبل کافی است. در غیر این صورت 30 الی 40 دقیقه قبل در ترمینال حاضر شوید.
انواع اتوبوس‌ های رشت چیست؟
انواع  اتوبوس‌های معمولی و vip فعالیت دارند. اتوبوس‌های معمولی با ارائه امکانات معمولی چندان گزینه مناسبی برای مسیرهای طولانی نیستند. در مقابل اتوبوس‌های vip امکانات متعددی مانند صندلی‌های راحت و جادار، تهویه مطبوع و... را به مسافران ارائه می‌دهند.
آیا امکان کنسلی بلیط اتوبوس رشت هست؟
بله؛ با مراجعه به پنل کاربری در سایت قاصدک 24، انتخاب بلیط مورد نظر خود از لیست بلیط اتوبوس و کلیک بر گزینه درخواست کنسلی، طبق قوانین میزان جریمه محاسبه شده و باقی مانده مبلغ به حساب شما بازخواهد گشت.