بزرگترین مراکز خرید رشت کدام است؟

گشت و گذار در مراکز خرید و خرید سوغاتی در زمان سفر یکی از تفریحات هیجان‌انگیز سفر است. از آن جایی که شهر رشت یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران است این شهر مراکز خرید زیادی دارد تا بتواند نیازهای گردشگران را رفع کند. بازارهای محلی رشت سرشار از حس تازگی است و شما می‌توانید با قدم زدن در آن‌ها و تماشای فروشندگان بومی و خونگرم حس و حال عجیب و تازه‌ای را تجربه کنید. برای تجربه‌ای تازه در شهر رشت همراه وبلاگ قاصدک 24 باشید.

 

بهترین مراکز خرید رشت کجاست؟

 

بهترین مراکز خرید رشت

 

 

شهر رشت پاساژ و مراکز خرید قدیمی و مدرنی دارد که مخصوصا بازارهای آن یکی از مقاصد مهم سفر گردشگران داخلی و خارجی است. اگر قصد سفر به شهر رشت را دارید و تصمیم دارید از جاهای دیدنی این شهر و مراکز خرید آن دیدن کنید خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله شما را با بازارها و مراکز خرید رشت آشنا می کنیم تا خرید با کیفیتی را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید.

 

 معرفی مراکز خرید رشت

بهترین مرکز خریدهای رشت کجاست؟

 

 

بازار بزرگ رشت، مرکز خرید ایرانیان، مرکز خرید گلسار، مرکز خرید برج رشت، مرکز خرید دیلمان و مراکز خرید در اطراف میدان شهرداری یکی از بهترین مراکز خرید رشت است.

 

بازار بزرگ رشت

 

بازار بزرگ رشت یکی از بازارهای اصلی شهر رشت است و یک بازار کاملا شمالی محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این بازار محصولات محلی و ترو تازه تهیه کنید که بوی خوش عطر آن‌ها فضای کل بازار را پر کرده است. شما می‌توانید بساط فروشندگان بومی و محلی را در این بازار مشاهده کنید و از محصولات ارگانیک و تازه آن‌ها خرید کنید. بازار بزرگ رشت یکی از بهترین مراکز خرید در رشت است.

 


بازار بزرگ رشت یکی از بهترین مکان‌ها برای تهیه سوغات رشت است.


 

بازار بزرگ رشت مساحتی به اندازه 24 هکتار دارد که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل موارد زیر است:

 

  • راسته ماهی فروشان
  • راسته میوه‌فروشان
  • راسته زرگران
  • راسته مسگران
  • راسته پوشاک
  • راسته چینی‌فروشان
  • راسته ترشیجات و سبزی‌های محلی
  • تیمچه صادقیه
  • سرای دو مرتبه
  • راسته مهران
  • و…

 

آدرس بازار بزرگ رشت: رشت، میدان شهرداری، ورودی اصلی خیابان امام خمینی (نمایش روی نقشه)

بازار رشت 

مرکز خرید ایرانیان رشت

 

مرکز خرید ایرانیان در خیابان گلسار رشت قرار دارد که یکی از خیابان‌های معروف رشت است. بهترین مراکز خرید در این خیابان قرار دارند و این خیابان در زمینه مرکز خرید حرف اول را در رشت می‌زند. مرکز خرید ایرانیان از 13 طبقه تشکیل شده است که دو طبقه آن واحدهای تجاری هستند.

بهترین مانتوها در این مرکز خرید وجود دارد که همین موضوع باعث شده این مرکز خرید بین خانم‌ها محبوب باشد. شما می‌توانید انواع مانتو، لوازم آرایش، کیف و کفش، عینک و ... را از بهترین برندها را از این مرکز خرید تهیه کنید. به دلیل کیفیت و برند بودن، محصولات این مرکز خرید قیمت بالایی دارند.

 

آدرس مرکز خرید ایرانیان رشت: گلسار، میدان باستانی شعار (نمایش روی نقشه)

مرکز خرید ایرانیان رشت 

مرکز خرید گلسار رشت

 

مرکز خرید گلسار یکی از پاساژهای معروف شهر رشت است و یکی از شیک‌ترین و مشهورترین مراکز خرید رشت محسوب می‌شود. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید و تفریحی رشت است که شما می‌توانید پس از خرید در فودکورت این پاساژ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید.

مرکز خرید گلسار در طبقه اول و دوم مجتمع 6 طبقه‌ای قرار دارد و شما می‌توانید در این مرکز خرید انواع بدلیجات، ساعت، لباس و ... را تهیه کنید. در این مرکز خرید چند کافی شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید زمانی را در آنجا بگذرانید. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید رشت برای بانوان است و اجناس آن از نظر قیمتی کمی قیمت بالایی دارند.

 

امکانات مرکز خرید گلسار

 

  • آسانسور
  • پارکینگ
  • سیستم‌های امنیتی پیشرفته ورود و خروج
  • سیستم‌های برودتی
  • دوربین‌های مداربسته
  • برق اضطراری
  • خدمات نظافتی مدرن

آدرس، تلفن و ساعت کاری مرکز خرید گلسار

 

آدرس

رشت، بلوار گلسار (مشاهده روی نقشه)

تلفن

۳۲۷۶۹۰۵۷ ۰۱۳

ساعت کاری

۱۰ تا ۲۳


مرکز خرید گلسار 

پاساژ بزرگمهر و بازار موبایل بین‌الملل رشت

 

اگر هنگام سفر به شهر زیبای رشت لوازم جانبی گوشی و یا لپ تاپ خود را فراموش کردید می‌توانید آن را از پاساژ بزرگمهر که در سبزه میدان رشت قرار دارد تهیه کنید. شما می‌توانید از این پاساژ هر آنچه که از لوازم برقی و لوازم جانبی نیاز دارید تهیه کنید.

بازار موبایل بین الملل رشت در خیابان مطهری قرار دارد و می‌توانید گوشی و یا لوازم جانبی مورد نیاز خود را از این مرکز خرید تهیه کنید. اگر هنگام سفر گوشی شما به مشکل خورد می‌توانید در این مرکز خرید آن را تعمیر کنید زیرا این پاساژ به صورت اختصاصی در زمینه گوشی فعالیت دارد.

 

آدرس پاساژ بزرگمهر: رشت، سبزه میدان، خیابان طالقانی (نمایش روی نقشه)

 

آدرس بازار موبایل بین‌الملل: راسته مسگران، روبه‌روی بانک رفاه، خیابان مطهری (نمایش روی نقشه)

 

مرکز خرید دیلمان رشت

 

مرکز خرید دیلمان رشت یکی از مراکز خرید جدید رشت است که مساحتی به اندازه 5000 متر مربع دارد. این مرکز خرید بسیار لوکس و شیک است و به دلیل هایپر مارکت گیلان مال که در طبقه اول مجموعه قرار دارد بسیار معروف شده است. شما می‌توانید در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری و ... را تهیه کنید.

 


پارکینگ طبقاتی مرکز خرید دیلمان رشت ظرفیف 252 عدد ماشین را دارد.


 

امکانات رفاهی مرکز خرید دیلمان رشت

 

  1. هایپرمارکت
  2. فودکورت با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی
  3. کافی‌شاپ
  4. غرفه‌های فست‌فود
  5. سالن بازی‌های کامپیوتری گیم استار
  6. پنج دستگاه آسانسور نفربر
  7. آسانسور حمل بار
  8. پله‌برقی
  9. سیستم اعلان و اطفای حریق
  10. برق اضطراری
  11. سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر
  12. پارکینگ طبقاتی

 

آدرس، تلفن و ساعت کاری مرکز خرید دیلمان

 

آدرس

رشت، شریعتی، بین میدان بسیج و بابکان (مشاهده روی نقشه)

تلفن

09119414146

ساعت کاری

۱۰ تا ۲۳:45

 مرکز خرید دیلمان

مراکز خرید رشت در اطراف میدان شهرداری

 

اگر به دنبال سوغاتی با قیمت مناسب هستید حتما سری به میدان شهرداری رشت بزنید. شما علاوه بر خرید در یکی از میدان‌های معروف رشت می‌توانید در این میدان قدم بزنید و با پیاده‌روی از تماشای این مکان لذت ببرید. اطراف میدان شهرداری مغازه‌ها و دست فروش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و هرچیزی که نیاز دارید تهیه کنید.

 

آدرس میدان شهرداری رشت روی نقشه: (نمایش روی نقشه)

میدان شهرداری رشت 

 

مراکز خرید ارزان رشت

 

 

مرکز خرید رز رشت، پاساژ پله برقی، پاساژ تمدن و مرکز خرید منظریه یکی از مراکز خرید قیمت مناسب رشت است.

 

مرکز خرید رز رشت

 

مرکز خرید رز رشت یکی از مرکز خرید ارزان رشت است که جزو شلوغ‌ترین و بهترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود. مرکز خرید رز دارای دو شعبه است که یکی در مرکز این شهر یعنی خیابان سبزه میدان و دیگری در جاده انزلی قرار دارد. این مرکز خرید شامل سه طبقه است.

انواع شال و روسری، کیف و کفش، پوشاک زنانه، پوشاک آقایان، انواع کت و شلوار و ... را می‌توانید از این مرکز خرید با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر به رشت سفر کردید حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

 

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید رز

 

آدرس

شعبه یک: سبزه میدان، جنب خیابان علم‌الهدی (نمایش روی نقشه)

شعبه دو: کیلومتر 2 جاده انزلی، سمت راست، روبه‌روی نمایندگی مدیران خودرو (نمایش روی نقشه)

ساعت کاری

9 تا 22

 
مرکز خرید رز رشت

 پاساژ پله برقی رشت

 

پاساژ پله برقی رشت به دلیل داشتن پله برقی به این نام معروف شده است. این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید رشت است و در سال 1358 این مرکز خرید ساخته شده است. با توجه به قدمت زیادی که این پاساژ دارد همچنان بسیار پر رفت و آمد است و می‌توانید اجناس با کیفیت نظیر مانتو، کت و شلوار، پیراهن، شلوار، لوازم‌آرایش و ... را با قیمت مناسب از این پاساژ تهیه کنید.

 

آدرس و ساعت کاری پاساژ پله برقی

 

آدرس

محله شهرداری، خیابان امام (نمایش روی نقشه)

ساعت کاری

همه‌روزه از ۹ تا ۲۲؛ جمعه‌ها از ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۲۰



پاساژ تمدن رشت

 
پاساژ تمدن رشت یکی از مراکز خریدی است که می‌توانید اجناس را با قیمت بسیار منصفانه از آن تهیه کنید. شما امکان این را دارید که از این پاساژ کوچک و قدیمی هر آنچه که از پوشاک و لوازم بهداشتی نیاز دارید تهیه کنید. این مرکز خرید یکی از ارزانترین مراکز خرید رشت محسوب می‌شود.

 

آدرس و ساعت کاری پاساژ تمدن

 

آدرس

ضلع جنوبی سبزه میدان (مشاهده روی نقشه)

ساعت کاری

همه‌روزه به‌غیر از جمعه‌ها از ۱۰ تا ۲۲

 

مرکز خرید تمدن رشت

 

مرکز خرید منظریه

 

خیابان منظریه رشت یکی از خیابان‌های اصلی و قدیمی شهر رشت است که تعداد زیادی بوتیک و فروشگاه در این خیابان وجود دارد. شما هر چیزی که نیاز دارید می‌توانید از این خیابان تهیه کنید و پس از خرید در بهترین کافه‌های رشت و رستوران‌های معروف این خیابان استراحت کرده و غذای عالی میل کنید. این خیابان یکی از مرکز خرید بزرگ رشت است.

 

آدرس مرکز خرید منظریه: بلوار منظریه، حد فاصل بلوار امام تا بلوار نامجو (مشاهده روی نقشه)
 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم بهترین مراکز خرید شهر را برای شما معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این شهر همیشه باران بتوانید سوغاتی با کیفیتی از این شهر تهیه کنید. اگر عزم سفر به شهر سرسبز رشت را دارید می توانید با تهیه بلیط هواپیمای رشت از سایت قاصدک 24 سفر خوبی را تجربه کنید.

 

 

سوالات متداول درباره مراکز خرید رشت

 

 

بهترین مراکز خرید رشت کدامند؟ بازار بزرگ رشت، مرکز خرید ایرانیان، مرکز خرید گلسار، مرکز خرید برج رشت، مرکز خرید دیلمان و مراکز خرید در اطراف میدان شهرداری

مراکز خرید ارزان رشت کدامند؟ مرکز خرید رز رشت، پاساژ پله برقی، پاساژ تمدن و مرکز خرید منظریه

قدیمی‌ترین پاساژ رشت چه نام دارد؟ پاساژ تمدن

مراکز خرید لوکس رشت در کدام خیابان قرار دارد؟ خیابان گلسار رشت

سوغات تازه رشت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ بازار بزرگ رشت