معرفی بهترین شهربازی ها و پارک های موضوعی در دبی

دبی یکی از شهرهای توریستی جهان است که علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های دیدنی  بی نظیر در دنیا مانند بزرگ‌ترین برج جهان و بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا، امکانات تفریحی فوق العاده‌ای را نیز برای گردشگران مهیا کرده است.  یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید در سفر به دبی داشته باشید؛ بازدید از شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی باشکوهی است که در دبی وجود دارد. دبی پر از شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی  منحصر به فرد و هیجان‌انگیزی است که همه سنین را می‌تواند راضی کند. همه گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند؛ می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در سواحل دبی و بازدید از مراکز خرید دبی، حتما یک روز از وقت خود را برای گذراندن در شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی صرف کنند. پارک‌‌های دبی هم برای جمع‌های خانوادگی و هم برای کسانی‌که عاشق هیجان هستند، یک روز بسیار خوب را می‌تواند رقم بزند. به‌خصوص اگر با فرزندانتان سفر می‌کنید؛ می‌تواند سرگرمی خوبی برای آن‌ها بوده و یکنواختی سفر را از بین ببرد. در ادامه این مطلب از قاصدک24 با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی دبی بپردازیم.

بهترین شهربازی‌های دبی

بهترین شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی در دبی



شهر دبی شهربازی‌ها و تفریحات آبی زیادی دارد که از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است، ما در این مطلب سعی می‌کنیم معروف‌ترین آن‌ها را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک سفر هیجان‌انگیز به شهر باشکوه دبی داشته باشید.

شهربازی دبی

شهربازی IMG دبی، بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده جهان


شهربازی IMG بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده جهان است که در دبی واقع شده است. این مجموعه که در مساحتی به بزرگی 140 هزار مترمربع ساخته شده است؛ ظرفیت  همزمان 20000 نفر را در خود دارد. شما می‌توانید به‌راحتی از گرمای طاقت‌فرسای دبی فرار کرده و در این شهربازی سرپوشیده، به تفریحات هیجان‌انگیز بپردازید؛ به دنیای مرد عنکبوتی بروید، دایناسورها را ببینید که در زمین پرسه می‌زنند و تبدیل به یک مردآهنی می‌شوند؛ و یا سوار ترن هوایی شوید و بچرخید و یک روز هیجان‌انگیز در کنار شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه خود داشته باشید. این شهربازی محیطی عالی برای تجربه هیجان در کنار خانواده و دوستان است و علاوه بر کودکان و نوجوان، بزرگسالان هم می‌توانند از دنیای بزرگسالی خود خداحافظی کرده و وارد دنیای پر از هیجان شوند. از امکانات این شهربازی می‌توان به مرکز کمک‌های اولیه برای کمک به بازدیدکنندگان، پارکینگ، صندوق امانات و دستگاه‌های خودپرداز اشاره کرد. برای استفاده از صندوق امانات، نسبت به میزان وسایلی که به امانت می‌سپارید؛ از شما هزینه‌ای دریافت می‌شود. قیمت بلیط  شهربازی نیز برای بزرگسالان و کودکان متفاوت بوده و هزینه آن برای بزرگسالان بالای 300 درهم است که این هزینه برای کودکان کمتر محسوب می‌شود. همچنین برای کودکان زیر سه سال نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

  • ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه: 11:00 صبح تا 20:00، پنجشنبه تا شنبه 11:00 تا 22:00
 
 
 
پارک بالیوود دبی

پارک بالیوود و قهرمانان هندی در بهترین شهربازی دبی

این بار سینمای پر از رقص و شادی بالیوود سوژه‌ی بهترین شهربازی‌های دبی شده است تا فرهنگ مردم هند را به بهترین شکل به گردشگران نشان دهد. اگر شما هم علاقه خاصی به سینمای بالیوود دارید و موسیقی و رقص‌های موزون آن‌ها شما را هیجان‌زده می‌کند؛ می‌توانید بلیط هواپیمای دبی را بخرید و به پارک بالیوود دبی بروید. پارک بالیوود دبی دارای 5 بخش مختلف است که به شکل خلاقلانه‌ای طراحی شده است و سورپرایزهای زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. Bollywood Parks Dubai  که در مساحتی بیش از 230 هکتار ساخته شده است؛ در واقع اولین پارک موضوعی بالیوود در جهان است که کاملا به صنعت فیلم‌‌سازی هند اختصاص یافته است و با اجراهای زنده و رقص‌های گروهی حال‌وهوای فیلم‌های نام آشنای هند را برای شما یادآور می‌شود. بنابراین شما با هر سن و سالی که دارید اگر طرفدار فیلم‌های شعله، مغول اعظم، لاگان، دان، نترس و کریش هستید؛ می‌توانید به بهترین پارک موضوعی دبی رفته و از شوهای زنده‌ی بی‌نظیری که بر روی استیج‌های این پارک اجرا می‌شود؛ دیدن نمایید و یا در سالن‌های راک آن، از موزیک لذت برده و به رایگان برقصید. پارک بالیوود دبی از برخی امکانات شامل کمدهای قفل‌ دار، کرایه کالسکه یا ویلچر، ایستگاه‌ کمک‌های اولیه و دستگاه‌های خودپرداز و... نیز برخوردار است.

  • ساعت کاری: روزهای هفته از 13:00 تا 22:00 و آخر هفته‌ها 13:00 تا 23:00


بیشنر بخوانید: پارک های دبی؛ مکانی هیجان‌انگیز برای بازی و سرگرمی




بهترین شهربازی دبی



موشن گیت دبی، از بهترین پارک‌های موضوعی جهان


موشن گیت دبی یکی از فانتزی‌ترین پارک‌های موضوعی جهان است که با الهام از دنیای فیلم و انیمیشن‌های هالیوودی  و استودیوهای بزرگ و موفق مانند لیونزگیت، دریم ورکس و پیکچرز طراحی شده است. انواع انیمیشن‌های هالیوودی از شرک گرفته تا هتل ترانسیلوانیا و سرزمین اسمورف‌ها تا فیلم‌هایی مانند شکارچیان روح‌ها، هرکدام به نوعی شما را سرگرم خواهند کرد. موشن گیت دبی با 5 محدوده مختلف تقریبا 27 وسیله هیجان‌انگیز، 15 نمایش زنده، 9 رستوران و 15 فروشگاه را در خود جای داده است؛ که جذاب‌ترین وسیله تفریحی آن، ترن هوایی ماداگاسکار است. ازبرخی  بخش‌های موضوعی پارک موشن گیت  دبی، می‌توان قسمت‌های زیر را نام برد:
  • کلمبیا پیکچرز
  • سرزمین زامبی‌ها
  • شکارچیان ارواح، نبرد نیویورک
  • دنیای مردگان
  • دریم ورکس
  • سفر افسانه‌ای شرک
  • پاندا کونگ‌فو کار
  • لاینزگیت
  • تعقیب دیوانه‌وار ماداگاسکار

  • ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه: 11:00 تا 20:00 شب و پنچشنبه و جمعه وشنبه 11:00 تا 21:00

واندرلند امارات

واندرلند امارات، قدیمی‌ترین شهربازی دبی


مجموعه واندرلند دبی که یکی از قدیمی‌ترین مراکز تفریحی دبی محسوب می‌شود؛ دارای یک پارک آبی و یک شهربازی جداگانه‌ای است که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. ورودی هرکدام ازاین پارک‌ها جداگانه است و این شمایید که انتخاب می‌کنید وارد کدام پارک شوید. در این پارک سینمای 6 بعدی و انواع بازی‌های ویدیویی وجود دارد که شما می‌توانید در کنار فرزندانتان لحظات مفرحی را سپری کنید. همچنین چندین رستوران و فست‌فود هم در این مجموعه وجود دارد و شما می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. نکته‌ای که وجود دارد؛ ورود بانوان فقط در روزهای چهارشنبه مجاز است.

  • ساعات کاری برای شهر بازی: 10:00 تا 12:00
  • ساعات کاری برای پارک آبی: 10:00 تا 20:00


بیشتر بخوانید: زیباترین و بهترین سواحل دبی با چشم اندازی زیبا


سخن پایانی

شهر دبی یک شهر توریستی است که مقصد تفریحی بسیاری از گردشگران  از سراسر جهان به‌شمار می‌رود که در این بین، ایرانیان نیز سهم چشم‌گیری در سفر به دبی دارند. مسئولان گردشگری دبی نیز برای رونق صنعت گردشگری این کشور، همه ساله جاذبه‌های تفریحی دبی را در کنار جاهای دیدنی دبی رونق می‌بخشند تا مسافران لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در این شهر سپری کنند. شهربازی‌ها و پارک‌های آبی و همچنین پارک‌های موضوعی دبی از مکان‌های تفریحی دبی هستند که لحظات مفرحی را می‌توانند برای شما ثبت کنند. اگر شما هم قصد سفر به دبی دارید، می‌توانید از خدمات آنلاین تهیه بلیط هواپیمای دبی در قاصدک24 استفاده کنید و سفر خاطره ‌انگیزی را برای خود خلق کنید.