معرفی بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشور

اگر راه‌های زمینی را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید، بد نیست با بهترین شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران آشنا شوید. شرکت‌هایی که از مدرن‌ترین اتوبوس‌های بین شهری نظیر مان و ولوو استفاده می‌کنند و به مسافران خود بهترین خدمات را ارائه می‌کنند. نام و شهرت برخی از این شرکت‌ها نظیر ایران پیما با ایرلاین‌هایی نظیر هما برابری می‌کند. از این رو شاید اگر به قدیمی‌ترها بگویید که یک بلیط اتوبوس ایران پیما را برای سفر خود خریداری کرده‌اید به راحتی بتوانند شهرت آن را با یک بلیط هواپیما ایران ایر مقایسه کنند. شرایطی که در بلیط‌های قطار معمولاً آن را با نام رجا تجربه می‌کنیم. اما چه چیزی باعث شده تا این شرکت‌ها تا این اندازه مشهور و معروف شوند؟ برای یافتن پاسخ این سوال و آشنایی با معروف ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران با قاصدک24 همراه شوید.

بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشور

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما


همانطور که گفتیم ایران پیما از جمله قدیمی‌ترین و معروف ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران است. این شرکت که فعالیت خود را در سال 1358 در ایران آغاز کرده است به جهت استفاده از اتوبوس‌های اروپایی در مدت زمانی کوتاه به شهرت رسید. ایران پیما بعدها فعالیت خودش را با بهترین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در ایران ادامه داد و در سراسر کشور، نمایندگی‌هایی را تاسیس نمود. این امر موجب شد تا این شرکت هر روز بیشتر از گذشته، در کشور شناخته شود و اتوبوس وی آی پی ایران پیما را نیز کم کم اضافه کند. بنابراین شما با بلیط اتوبوس ایران پیما می‌توانید سفری امن و آرام را تجربه کنید و آن را از قاصدک 24 تهیه نمایید. همچنین خوب است بدانید رانندگان این شرکت به خوش اخلاقی و مجرب‌بودن در حرفه خود مشهور هستند و تعجبی ندارد که مسافران زیادی در تمامی مسیرهای کشور از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.


شرکت اتوبوسرانی همسفر


همسفر نسبت به سایر شرکت های اتوبوسرانی ایران، جوان‌تر است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1378 در ایران شروع کرد در ابتدا تنها دارای 100 اتوبوس بود. اما بعد از چند سال فعالیت توانست به واسطه اعتبار و شهرتی که از مردم کسب کرده بود، به تعداد ناوگان خود بیافزاید و اتوبوس‌های پیشرفته این شرکت را به بیش از 600 دستگاه افزایش دهد.

جالب است بدانید همسفر یکی از شرکت های پیشگام در استفاده از اتوبوس های وی آی پی در ایران نیز بوده است، به همین جهت مردم آن را به صندلی‌های راحت و تخت خواب شوی آن می‌شناسند. البته این نوع اتوبوس‌ها امکانات دیگری نظیر سیستم های صوتی و تصویری و تهویه مطبوع را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از این رو راحتی این اتوبوس‌ها را می‌توان به سادگی با راحتی قطارهای درجه یک در ایران مقایسه نمود. از این رو اگر هر زمان، قصد سفر بر روی ریل های آهنین را داشتید اما نتوانستید در زمان مناسب بلیط قطار مورد نظر خود را خریداری نمایید، می‌توانید از بلیط اتوبوس همسفر استفاده نمایید.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص شرکت همسفر، تسهیلاتی است که این شرکت برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس خود فراهم کرده است. این تسهیلات که به ویژه در سفرهای خانوادگی بسیار کارامد هستند به مسافران امکان می‌دهند تا با خرید 7 بلیط اتوبوس در یک مسیر خاص و یک تاریخ معین، بلیط هشتم را به صورت رایگان از دفتر این شرکت در پایانه مبدا دریافت نمایند.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر


سیر و سفر از جمله بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز کرده است. این شرکت هم علاوه بر اتوبوس‌های معمولی از اتوبوس های وی آی پی نیز در ناوگان خود بهره گرفته است و امکانات مناسبی را به مسافران خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای رزرو بلیط اتوبوس سیر و سفر از قاصدک 24 استفاده کنید.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر


رویال سفر از جمله دیگر شرکت های اتوبوسرانی کشور است که از سال 1385 در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است؛ چرا که در سیستم حمل و نقل خود، نوآوری دارد. استفاده حداکثری از اتوبوس‌های وی آی پی در رویال سفر، موجب ارتقا کیفیت سفرهای اتوبوسی و علاقه مردم به این نوع از سفرها شده است. به همین جهت اغلب مسافرانی که قصد دارند تا سفر راحتی را با اتوبوس تجربه کننده به طور معمول بلیط اتوبوس رویال سفر وی آی پی را برای مسافرت خود خریداری می‌کنند.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما


گیتی پیما از جمله دیگر شرکت‌هایی که همواره تلاش کرده است تا اتوبوس‌های راحتی را در اختیار مسافران خود قرار دهد. این شرکت که هم اکنون در ترمینال غرب تهران فعالیت دارد، اغلب به شهرهای غربی کشور تردد می‌کند. از این رو مسافران می‌توانند در مسیرهای منتهی به مقاصد غربی، از ناوگان جاده‌ای این شرکت بهره بگیرند. برای تهیه بلیط اتوبوس به صورت کاملا آنلاین و از از بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید.

شرکت گیتی پیما


در پایان گفتنی است که امکان خرید انواع بلیط اتوبوس از بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشور به صورت آنلاین، به راحتی و در سریع‌ترین زمان، از طریق سایت یا اپلیکیشن قاصدک 24 مهیا است. کاربران این مجموعه همپچنین می‌توانند بلیط هواپیما و قطار مورد نظر خود را نیز با ارزان‌ترین نرخ از قاصدک 24 خریداری نماید. امکان خرید اینترنتی بیمه مسافرتی و رزرو هتل نیز از جمله دیگر خدمات ارائه شده در سامانه قاصدک 24 است که مسافران می‌توانند با استفاده از آنها کلیه ملزومات مورد نیاز خود در سفر را از یک سامانه واحد خریداری نمایند. در نهایت یادآور می‌شویم که کاربران برای استرداد آنلاین انواع بلیط سفر خود نیز تنها کافی است تا به بخش‌های مربوط به این خدمات در سایت قاصدک 24 مراجعه و بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن کنسل نمایند.