راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

قاصدک 24

مراحل خرید آنلاین بلیط اتوبوس


اگر قصد دارید با اتوبوس سفر کنید و از نحوه خرید آن مطلع نیستید؛ با قاصدک24 همراه شوید. ما در این مطلب به نحوه خرید بلیط اتوبوس می‌پردازیم و شما را با مراحل دقیق آن آشنا می‌کنیم. با این روش‌ها در کمترین زمان قادر خواهید بود بلیط اتوبوس خود را تهیه و از آن استفاده کنید.

نحوه خرید بلیط اتوبوس در قاصدک24


برای خرید بلیط اتوبوس در وبسایت قاصدک 24 می‌توانید به صفحه «
بلیط اتوبوس» مراجعه کنید. سپس مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کرده و بلیط مورد نظر را جستجو نمایید. در زیر با مراحل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 آشنا می‌شویم:


مرحله 1: لازم به ذکر است در این بخش فیلدی برای وارد کردن تعداد مسافران در نظر گرفته نشده است چرا که تعداد نفرات موقع انتخاب صندلی در هر خرید تعیین می گردد.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 1
مرحله 2: در صفحه جدید می توانید فهرست نمایش داده شده را بر اساس 4 فیلتر موجود محدود نمایید و بلیط های مربوط به ساعت حرکت، پایانه مبدا، پایانه مقصد و شرکت مسافربری دلخواه خود را مشاهده نمایید.
مرحله 3: در نهایت باید بلیط مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
مرحله 4: به صفحه تعیین صندلی و خرید بلیط هدایت شوید. (*پ.ن 1)

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 2

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 3

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 4
توجه: در این بخش ممکن است به بلیط هایی برخورد نمایید که دارای تخفیف بوده و با نرخ پایین تری در اختیار مسافران قرار می گیرند. تخفیف اعمال شده بر روی این بلیط ها متفاوت از هزینه ای است که در صورت استفاده از کد تخفیف قاصدک بر روی مبلغ قابل پرداخت اعمال می گردد.
مرحله 5: در این صفحه می توانید با مشاهده بلیط های خریداری شده، از جنسیت سایر مسافرین نیز مطلع شده و بلیط صندلی های آبی رنگ را خریداری کنید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 5
توجه: در برخی از تعاونی ها محدودیت خرید ( 4 صندلی در هر خرید) وجود دارد. پس اگر در مراحل خرید خود به این موضوع برخورد کردید کافیست 4 بلیط انتخاب شده را خریداری کرده و برای باقی بلیط ها مجددا مراحل خرید را طی کنید.
مرحله 6: کلیه بلیط های خریداری شده در هر خرید به اسم خریدار اصلی یا همان سرپرست مسافران صادر می شود که نام، نام خانوادگی، جنسیت و شماره تماس وی می بایست به صورت صحیح در این بخش از سامانه ثبت گردد. (*پ.ن 2)

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 6
مرحله 7: در این بخش کاربر می تواند اطلاعات نهایی بلیط خود و تعداد آن را مشاهده نماید و در صورت صلاحدید از کد تخفیف بلیط اتوبوس خود استفاده کرده و بلیط ارزان تری را خریداری نماید. گفتنی است با ثبت کد تخفیف، درصد تخفیف مرتبط با آن از مبلغ قابل پرداخت بلیط کسر می شود. لازم به ذکر است پرداخت توسط کلیه کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.
مرحله 8: بلیط خریداری شده پس از تکمیل مشخصات لازم در درگاه بانکی، رزرو و در پنل خرید کاربر قابل مشاهده است. (*پ.ن 3)

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 7

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 8

راهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس 9
پ.ن 1: با انتخاب بلیط اتوبوس برخی از شرکت های حمل و نقل مسافری ممکن است مشمول طرح های تشویقی نیز بشوید. مثلاً اگر 7 بلیط اتوبوس شرکت همسفر را به صورت اینترنتی از قاصدک 24 خریداری نمایید و برگه پرینت شده آنها را به غرفه همسفر در پایانه ارائه کنید، می توانید یک بلیط رایگان اتوبوس را نیز از این شرکت دریافت نمایید.

پ.ن 2: یادآور می شویم بر این اساس امکان کنسل کردن یک بلیط از خرید انجام شده امکان پذیر نمی باشد و کلیه بلیط های خریداری شده مسافر با هم لغو می گردد. از این رو خواهشمندیم به هنگام رزرو بلیط به تعداد صندلی انتخاب شده در خرید خود توجه فرمایید.

پ.ن 3: لازم به ذکر است در این مرحله پیامکی به خریدار ارسال می گردد که تنها حاوی شماره بلیط رزرو شده است و لینک دانلود در این پیام وجود ندارد. بدین ترتیب مسافر برای دریافت اطلاعات کامل بلیط خود و چاپ آن می بایست به پروفایل خود در سایت قاصدک 24 مراجعه و پنل خرید خود را چک نماید.