بلیط هواپیما ایروان

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

آنچه باید از ایروان بدانیم؟


ایروان، بزرگترین شهر و پایتخت کشور ارمنستان، در جوار رود هرازدان و دامنه کوه آرارات واقع شده است. این شهر کوهستانی که بیش از یک سوم جمعیت ارمنستان را در خود جای داده است، محبوبترین شهر در میان ارمنیان جهان و بسیاری از گردشگرانی است که ایروان را تنها به دلیل وجود جاذبه های طبیعی زیبایش و گامهای بلندی که در سالهای اخیر در جهت توسعه صنعت توریسم برداشته است، می ستایند.
محبوبیت ذاتی این شهر به علاوه ناامنی های یکی دو سال گذشته ترکیه، ایروان را به صدر جدول مقاصد پرطرفدار ایرانیان کشانده است به گونه ای که در برخی مواقع، تهیه یک بلیط هواپیما برخلاف آنچه که به نظر می رسد چندان هم ساده نیست!



نمایی از شهر ایروان

جاذبه های گردشگری ایروان


ایروان یکی از مراکز اصلی صنعت، فرهنگ و علم در قفقاز است از این رو هر نوع جاذبه گردشگری، از طبیعی و تاریخی گرفته تا مدرن و ساخت بشر، در آن یافت می شود. با این وجود می توان از کاسکاد ایروان، خانه اوپرا، میدان جمهوری، مسجد کبود، دژ اربونی، پارک عشاق و... به عنوان مشهورترین جاذبه های گردشگری ایروان نام برد.



مراکز خرید ایروان


شهر ایروان را به طور کلی می توانیم به یک مرکز خرید بزرگ و جذاب تشبیه کنیم. اطمینان داشته باشید که حتی اگر مقصودتان از تهیه یک بلیط هواپیما ایروان و سفر به ارمنستان هم، ابداً گشت و گذار در مراکز خرید این شهر نبوده باشد، تنها با قدم زدن در خیابانها و شنیدن فریاد دستفروشان و دیدن مراکز لوکس خرید، وسوسه خواهید شد پس مقاومت را کنار بگذارید و آسوده خاطر هزینه کنید.
برای انجام خوشایندترین کار دنیا، می توانیم بازارهای ورنیساژ، دالما گاردن، ایروان مال، سالت ساک، شوکا و... را به عاشقان خرید پیشنهاد نماییم.



مرکز خرید دالما گاردن ایروان

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایروان


با توجه به جغرافیای ارمنستان، پیش بینی آب و هوای کوهستانی و کم رطوبت در طول ایام سال برای این شهر، چندان هم دور از انتظار نیست از این رو بهترین زمان جهت خرید بلیط هواپیما ایروان برای شما، بسته به هدفتان از سفر متفاوت خواهد بود.
تابستانهای ایروان بسیار گرم و سوزان و زمستانهایش سخت و سرد است، همین امر نیز موجب شده است تا بسیاری از گردشگران، دو فصل بهار و پائیز ( اواخر اردیبهشت تا اواخر آذر) را بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما ایروان و سفر به ارمنستان بدانند.
علاقه مندان به ورزشهای زمستانی نیز می توانند جهت بهره مندی از امکانات پیستهای اسکی، بلیط هواپیما ایروان خود را از اواسط دی ماه تا اواسط فروردین ماه خریداری نمایند.
بهترین بلیط هواپیما ایروان در طول 24 ساعت نیز، بلیطهای ساعات انتهایی روز است چرا که در ایروان، شبها هوا دلچسب و خنک است و بیشتر کافه ها و مراکز تفریحی تا ساعاتی پس از نیمه شب، باز هستند.

بلیط هواپیما ارمنستان


با در نظر گرفتن جاذبه های دیدنی و مراکز خرید مجللی که در ارمنستان وجود دارند، بسیاری از گردشگران در فصل های بهار و پاییز اقدام به خرید بلیط هواپیما ارمنستان می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به ارمنستان بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ماهان به مقصد ارمنستان بدون توقف 1 ساعت و 30 دقیقه و پرواز با هواپیمایی قطر به مقصد ارمنستان با یک توقف 12 ساعت و 5 دقیقه به طول می انجامد.


بلیط ارزان هواپیما ایروان


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما ایروان بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما ایروان باشید!
فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما ایروان لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما ایروان را رزرو و خریداری نمایید.



خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایروان


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما ایروان در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایروان که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما ایروان در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما ایروان، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.



بلیط چارتر ایروان


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما ایروان و خرید بلیط چارتر ایروان، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما ایروان مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.



جاذبه های گردشگری ایروان

رزرو بلیط هواپیما ایروان در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما ایروان بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما ایروان داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما ایروان را رزرو و خریداری نمایید.
البته تنها راه سفر به ایروان بلیط هواپیما نیست و شما می‌توانید از طریق زمینی نیز اقدام کنید. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های سفر زمینی خرید بلیط اتوبوس ارمنستان است که قاصدک24 آن را در تمامی ایام سال ارائه می‌دهد.


قیمت بلیط هواپیما ایروان


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما ایروان، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما ایروان می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما ایروان به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط ایروان و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.



ایرلاینهای ارائه دهنده بلیط ایروان


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما ایروان از مبدا تهران، توسط شرکتهای هواپیمایی ماهان ایر و آسمان صورت می پذیرد.



محبوب‌ترین پروازهای ایروان به ایران




محبوب‌ترین پروازهای ایران به ایروان