بلیط قطار شیرگاه

قاصدک 24

شیرگاه چگونه شهری است؟


شیرگاه مرکز سوادکوه شمالی در استان مازندران است که از غرب، شرق و جنوب توسط چندین کوه احاطه شده است. شیرگاه همچنین از شرق به ساری، از غرب به بابل و از جنوب و شمال به سوادکوه و قائمشهر راه دارد. گفتنی است که جاده ارتباطی تهران شمال که به جاده فیروزکوه معروف است و نیز راه آهن تهران شمال از شیرگاه می گذرند.

بلیط قطار شیرگاه

برخی از نقاط دیدنی شیرگاه


جاذبه های طبیعی شیرگاه با آب و هوای ملایم و خنک به ویژه در بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی هستند. آبشار شیرگاه، زمین های کشاورزی و باغ های مرکبات، رودخانه کسیلیان، سد سنبل رود، پل راه آهن سرتپه، جنگل و آبشار پلنگ دره و روستاهایی مانند نارنج بن و بورخانی از جمله این جاذبه ها هستند.

خرید بلیط قطار شیرگاه

سوغات و ره آورد شیرگاه


از آنجایی که شیرگاه نزدیک به 510 زنبوردار و تولید سالانه 530 تن عسل دارد، این محصول را می توان اصلی ترین سوغات این شهر به شمار آورد. نخستین جشنواره ملی عسل هم در سال 93 در شیرگاه برگزار شده است.


رزرو بلیط قطار شیرگاه

رزرو بلیط قطار شیرگاه در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار شیرگاه به مقصد تهران پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار شیرگاه


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار شیرگاه


برای خرید بلیط قطار شیرگاه به تهران علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار شیرگاه


فروش بلیط قطار شیرگاه از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد شیرگاه