بهترین رستوران های همدان

همدان یکی از شهرهای بزرگ ایران است و با توجه به جاذبه‌های گردشگری زیادی که دارد بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. شکم گردی یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر است که می‌تواند لذت سفر شما را دوچندان کند. اگر همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید و دوست دارید غذای اصیل ایرانی و سنتی همدان را نوش جان کنید با وبلاگ قاصدک 24 همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های همدان آشنا کنیم.

بهترین رستوران های همدان


معرفی بهترین رستوران های همدان


رستوران‌های بسیاری در شهر همدان وجود دارد که غذاهای لذیذ و خوشمزه‌ای طبخ می‌کنند. در این میان بعضی از رستوران‌های همدان شهرت خاصی بین مردم و گردشگران دارد که در این مطلب شما را با لیست رستوران های همدان آشنا می‌کنیم. معرفی بهترین رستوران های همدان به شرح زیر است.

اینفوگرافی بهترین رستوران های همدان

رستوران داریوش گنجنامه همدان


رستوران داریوش گنجنامه در مرکز تفریحی گردشگری گنجنامه در جاده عباس آباد قرار دارد. این رستوران زیبا یکی از مشهورترین رستوران‌های این مجموعه شناخته شده است. دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و امروزی است و به خاطر قرار گرفتن در طبقه سوم چشم‌انداز زیبایی دارد.

رستوران داریوش گنجنامه همدان

منوی غذایی رستوران داریوش متنوع است و شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را همراه پیش غذا و دسر میل کنید. در بین غذاهای رستوران داریوش گنجنامه باقالی پلو با گردن آن بسیار محبوب است. اجرای موسیقی زنده در روزهای تعطیل و مراسمات خاص باعث شده فضای این رستوران شاد و زنده باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های همدان با موسیقی زنده است.

آدرس و تلفن رستوران داریوش گنجنامه

 

آدرس

استان همدان، گنجنامه، دهکده گنجنامه، طبقه سوم
نمایش روی نقشه

ساعت کاری

24-11

 

رستوران آریانا غار علیصدر همدان


رستوران آریانا غار علیصدر که جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های شهر همدان است در نزدیکی غار علیصدر قرار دارد. این رستوران در محیطی زیبا و آرام از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. انواع غذای محلی و همینطور جوجه کباب، ماهی کباب، زرشک پلو با مرغ و ... در منوی این رستوران وجود دارد.

رستوران آریانا غار علیصدر همدان

آدرس و تلفن رستوران آریانا غار علیصدر

 

آدرس

استان همدان، علیصدر، جاده علیصدر، علیصدر
نمایش روی نقشه

تلفن

09183177428

 

رستوران کاکتوس همدان


در رستوران با اصالت کاکتوس از مواد اولیه خوب و با کیفیت و همچنین برنج ایرانی برای پختن غذا استفاده می‌شود. رستوران کاکتوس که در میدان آرامگاه بوعلی واقع شده جزو یکی از معروفترین رستوران‌های شهر همدان است که سرآشپزان بسیار کاربلدی در این مجموعه فعالیت دارند. دکوراسیون و فضای داخلی رستوران کاکتوس ساده است اما منوی این رستوران تنوع بسیار زیادی دارد که مورد پسند همه افراد است. منوی این رستوران شامل غذاهای خانگی، انواع کباب‌ها و خورشت‌ها است. همچنین این رستوران ‌پیش غذاها و سالاد‌های خوشمزه‌ای را در منوی خود جای داده است.

آدرس و تلفن رستوران کاکتوس

 

آدرس

استان همدان، همدان، میدان آرامگاه بوعلی، جنب بانک ملی 
نمایش روی نقشه

تلفن

08132527070

 

رستوران میسان همدان


رستوران میسان در کنار دریاچه و در نزدیکی تپه‌های عباس آباد شهر همدان قرار دارد. تپه‌های عباس آباد جزو جاذبه‌های دیدنی شهر همدان است که هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این تپه‌ها و همچنین برای عکاسی، پیاده‌روی، تفریح و کوه‌نوردی‌، پیک نیک و ... می‌آیند و برای سرو یک غذای خوشمزه سری به رستوران میسان می‌زنند. این رستوران با طراحی شیشه‌ای که دارد چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به این منطقه سرسبز دارد. در رستوران میسان غذاها از کیفیت مطلوبی برخوردار است و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در این رستوران میل کنید.

رستوران میسان همدان

آدرس و تلفن رستوران میسان

 

آدرس

استان همدان تپه توریستی تفریحی عباس‌آباد، رستوران شیشه‌ای، مجموعه غذایی میسان
نمایش روی نقشه

تلفن

08138380996

 

رستوران ته چین همدان


رستوران ته چین در شهر همدان در نزد مردم شهر، مسافران و علاقه‌مندان به ته‌چین بسیار معروف است. این رستوران ته‌چین‌ها را با استفاده از برنج معطر ایرانی و زعفران اصل می‌پزد که طعم متفاوتی به ته‌چین می‌دهد. این رستوران برای پخت غذاها از مواد با کیفیت بالایی استفاده می‌کند و همینطور استفاده از روغن حیوانی به غذاهای این رستوران طعم خاصی داده است. برخلاف نام این رستوران شما از منوی این رستوران می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی و ... را سفارش دهید. این رستوران قیمت عادلانه‌ای دارد و همین باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

رستوران ته چین همدان

آدرس و تلفن رستوران ته چین

 

آدرس

استان همدان،بعثت،بلوار ارم،بلوار سعیدیه
نمایش روی نقشه

تلفن

08138226690

 

رستوران ایتالیایی چوبین همدان


رستوران چوبین به دلیل نمای زیبای بیرونی خود یکی از رستوران‌های شیک و مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است این رستوران همچنین نمای داخلی بسیار زیبایی دارد. طراحی داخلی این رستوران به سبک اروپایی است و میز و صندلی‌های مدرنی دارد. غذاها در رستوران چوبین با کیفیت بالایی تهیه می‌شوند و از بهترین مواد در پخت آن‌ها استفاده می‌شود. محبوب‌ترین غذاهایی که این رستوران را زبان زد مردم کرده است عبارتند از
:

  1. انواع پاستاها
  2. پیتزاهای ایتالیایی
  3. لازانیا
رستوران چوبین همدان

آدرس و تلفن رستوران ایتالیایی چوبین

 

آدرس

استان همدان، همدان، بلوار سعیدیه
نمایش روی نقشه

تلفن

08138331077

 

رستوران پارسه همدان


رستوران پارسه در طبقه همکف هتل پارسیان قرار گرفته است و جزو رستوران‌های خوب و به نام شهر همدان است. در این رستوران منوی صبحانه نیز وجود دارد که یکی از امتیازات مثبت آن محسوب می‌شود. فضای این رستوران بسیار امروزی و مدرن است و مکان مناسبی برای دورهمی خانوادگی است. این رستوران یکی از بهترین کافه رستوران های همدان است.

رستوران پارسه همدان

آدرس و تلفن رستوران پارسه

 

آدرس

استان همدان، عباس آباد،بلوار ارم
نمایش روی نقشه

تلفن

08138380019

 

رستوران ایتالیایی دلژین همدان


این رستوران را می‌توان از خاص‌ترین رستوران‌های همدان به شمار آورد. منوی غذایی ایتالیایی در رستوران دلژین بسیار با کیفیت است و شما می
‎‌توانید خوشمزه‌ترین پاستا و پیتزا را در این رستوران میل کنید. این رستوران با توجه به اینکه تقریبا فضای کمی دارد اما مشتریان ثابتی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر پاستا و پیتزا در این رستوران لازانیای بی‌نظیری سرو می‌شود که در بین غذاهای محبوب این رستوران قرار دارد زیرا طعم بی‌نظیری دارد.

آدرس و تلفن رستوران ایتالیایی دلژین

 

آدرس

استان همدان، همدان، خیابان بو علی سینا، روبروی هتل پارسیان بوعلی (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138280221

 

چلوکبابی باستان همدان


چلوکبابی باستان بهترین رستورانی است که برای خوردن یک کباب خوش عطر و طعم در همدان می‌توانید به آن سری بزنید. در کنار انواع کباب‌ها پلوهای بسیار باکیفیت و زعفرانی در این رستوران پخت می‌شود که لذت خوردن کباب را دو برابر می‌کند.

چلوکبابی باستان همدان

آدرس و تلفن چلوکبابی باستان

 

آدرس

استان همدان، همدان، خیابان باباطاهر، بین بازار زرگرها و کوچه حمام قلعه (نمایش روی نقشه)

تلفن

08132524382

 

رستوران دلتا همدان


رستوران دلتا در خیابان میرزاد عشقی همدان قرار دارد و با کارکنانی بسیار خوش رفتار جزو بهترین رستوران‌های شهر همدان محسوب می‌شود. کباب‌های این رستوران زبان‌زد مردم این شهر است و به‌خصوص کباب برگ این رستوران بسیار محبوب است و طعم بسیار لذیذی دارد. دیزاین این رستوران بسیار ساده است و تخت و میز صندلی‌های ساده‌ای برای پذیرایی موجود است. در منوی رستوران دلتا غذایی به نام ثریایی وجود دارد که شامل کباب برگ همراه با فلفل دلمه، ادویه‌ها و سبزیجات است که طعم بی‌نظیری دارد.


بیشتر بخوانید: سوغات همدان چیست؟ معرفی سوغات و صنایع دستی همدان




رستوران دلتا همدان

آدرس و تلفن رستوران دلتا

 

آدرس

استان همدان، همدان، خیابان میرزاد عشقی، روبروی خیابان سعدیه (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138262640

 

رستوران هتل امیران 1 همدان


با توجه به نظر گردشگران رستوران امیران در شهر همدان یکی از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر است. دکوراسیون داخلی این رستوران از معماری ایرانی و باستانی الگوبرداری شده است. این رستوران در نزدیکی مرکز خرید آرا قرار دارد و گردشگران بعد از خوردن یک غذای لذیذ می‌توانند سری به این مرکز خرید بزنن و سوغاتی برای عزیزان خود تهیه کنند. شما در این رستوران می‌توانید در کنار غذاهای لذیذ انواع پیش غذاها و دسرها را سفارش دهید.

آدرس و تلفن هتل امیران 1

 

آدرس

استان همدان، بلوار بعثت، هتل امیران یک (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138202020

 

رستوران بریانکده پسر خوب همدان


رستوران پسر خوب با استفاده از گوشت مطلوب و تازه بریانی‌های با کیفیتی طبخ می‌کند و بین مردم شهر همدان بسیار معروف شده است و امروزه یکی از رستوران‌های پرطرفدار شهر همدان است.

رستوران بریانکده پسر خوب

آدرس و تلفن رستوران بریانکده پسر خوب

 

آدرس

 استان همدان، همدان، آرامگاه باباطاهر، نبش آتش نشانی (نمایش روی نقشه)

تلفن

08134231020

 

بهترین باغ رستوران های همدان


باغ رستوران های همدان و فضای لذت‌بخش آن می‎تواند لذت غذای شما را چند برابر کند. بهترین باغ رستوران های همدان به شرح زیر است.

رستوران نعل اشکنه همدان


رستوران نعل اشکنه با چشم اندازی لذت‌بخش در شهر همدان بسیار پرطرفدار است. فضای سرسبز و‌ دلچسب اطراف رستوران و همینطور قرار گرفتن آن در مسیر دریاچه عباس آباد که بسیار خوش آب و هوا است توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است
.

رستوران نعل اشکنه همدان

در گذشته سنگلاخ‌های فراوانی در مسیر این رستوران قرار داشته است که زمانی که اسب‌ها از این مسیر عبور می‌کردند این سنگلاخ‌ها باعث شکسته شدن نعل‌های آن‌ها می‌شده است از این رو نام این رستوران را نعل اشکنه گذاشته‌اند. فضای رستوران بسیار مدرن و مناسب همه سلیقه‌ها است. تنوع غذایی این رستوران بسیار زیاد است و به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است.

 


از امتیازات رستوران نعل اشکنه می‌توان به پارکینگ خیابانی و رایگان آن اشاره کرد.




آدرس و تلفن رستوران نعل اشکنه

 

آدرس

استان همدان، بلوار کولاب (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138380391

 

باغ رستوران ساحل همدان


رستوران ساحل در ابتدای جاده گنج‌نامه قرار دارد و دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است. در قسمت فضای باز یا حیاط آن طبیعت سرسبزی وجود دارد که فضا را بسیار دل‌انگیز کرده است. دلیل نام‌گذاری این رستوران به این نام سرو انواع غذاهای متنوع دریایی است. گنج نامه در نزدیکی این رستوران قرار دارد که گردشگران بعد از میل غذا می‌توانند از آن بازدید کنند.

آدرس و تلفن رستوران ساحل

 

آدرس

استان همدان، میدان گنج نامه، جاده گنج نامه (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138380903

 

رستوران یاقوت همدان


رستوران یاقوت با داشتن یک حوض زیبا و پر از ماهی‌های قرمز در مرکز خود فضای بسیار رمانتیک را ایجاد کرده است. در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود که حال و هوای خاصی به این رستوران می‌دهد. این رستوران محبوبیت زیادی بین مردم و گردشگران پیدا کرده است. این رستوران در کنار شهربازی رنگین کمان همدان قرار دارد و مردم بعد از میل کردن غذا می
توانند برای تفریح سری به این شهربازی بزنند.

رستوران یاقوت همدان

آدرس و تلفن رستوران یاقوت

 

آدرس

استان همدان، همدان، بلوار ارم، جنب شهربازی رنگين كمان (نمایش روی نقشه)

تلفن

09181114721

 

بهترین رستوران های سنتی همدان


رستوران های سنتی همدان مکان مناسبی برای خوردن غذاهای سنتی و محلی همدان است. بهترین رستوران های سنتی همدان به شرح زیر است.

رستوران سنتی حمام قلعه همدان


موزه دیدنی حمام قلعه جزو یکی از بناها و آثار تاریخی شهر همدان است و اگر به فرهنگ و آداب و رسوم همدان علاقه‌مند هستید حتما از این موزه مردم شناسی دیدن کنید. این مکان تاریخی در سال 1387 افتتاح شده و درون آن سفره‌خانه یا همان رستوران حمام قلعه وجود دارد. تنوع غذای ایرانی در این رستوران بسیار بالاست و شما می‌توانید انواع غذای سنتی همدان را در این رستوران میل کنید. شما با رفتن به این رستوران می‌توانید از موزه نیز دیدن کنید. فضای داخلی رستوران حمام قلعه با نور پردازی‌های زیبایی که دارد و قرار گرفتن حوضچه کوچک در وسط رستوران که تخت‌ها دور آن چیده شده‌اند فضا را دلنشین‌تر کرده است. صدای آبی که داخل رستوران به گوش می‌رسد آرامش خاصی به محیط داده است.

رستوران سنتی حمام قلعه همدان

آدرس و تلفن رستوران سنتی حمام قلعه

 

آدرس

استان همدان، همدان، خیابان شریعتی، کوچه مهر (نمایش روی نقشه)

تلفن

08132511199

 

رستوران سنتی دیبا همدان


رستوران سنتی دیبا در خیابان شریعتی همدان قرار دارد و این رستوران سقفی بلندی دارد و در وسط این رستوران حوضی قرار گرفته است. دیزاین زیبای این رستوران باعث جذابیت و محبوبیت این رستوران شده است. در این رستوران سفارش غذای شما در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود و رفتار مناسب پرسنل باعث آرامش بیشتر فضای این رستوران شده است.


بیشتر بخوانید: معرفی 34 تا از جاهای دیدنی همدان در بهار، تابستان +عکس و آدرس




رستوران سنتی دیبا همدان

این رستوران در دو بخش سر بسته به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند و در رستوران دیبا اتاقی ویژه وجود دارد که افراد می‌توانند جشن‌های خود مانند تولد، سالگرد ازدواج، مهمانی و ... را در آنجا برگزار کنند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های همدان برای تولد است. منوی این رستوران شامل موارد زیر است:

  • انواع چلوکباب‌ها
  • انواع خورش‌ها
  • انواع پیتزاهای ایتالیایی
  • انواع برگرها

آدرس و تلفن رستوران سنتی دیبا

 

آدرس

استان همدان ، خیابان مهدیه، نبش روحانی (نمایش روی نقشه)

تلفن

۰۹۳۵۰۵۱۹۹۴۴

 

رستوران سنتی شاندیز حاجی همدان


رستوران شاندیز حاجی همدان یکی از بهترین رستوران‌های سنتی شهر همدان است. این رستوران یک اثر تاریخی نیز محسوب می‌شود زیرا این مکان در زمان قاجار ساخته شده است و جزو بناهای زیبا و تاریخی شهر همدان است. فضا و محیط قدیمی این رستوران بسیار آرامش‌بخش است و دیوارهایی از جنس آجر روی سقف گنبدی شکل رستوران، فضا را زیبا و دیدنی کرده است. در رستوران شاندیز حاجی تخت‌های سنتی و بالش‌های وجود دارد که حس بهتری به مشتریان می‌دهد و باعث شده برای خوردن غذا راحت‌تر باشند. در این رستوران از ظروف قدیمی و سینی‌های مخصوص سنتی برای سرو غذا استفاده می‌شود که لذت خوردن غذا را دو چندان می‌کند. یکی از محاسن این رستوران پختن نان تافتون تازه توسط سرآشپزان حرفه‌ای است.

رستوران شاندیز حاجی همدان

آدرس و تلفن رستوران شاندیز حاجی

 

آدرس

استان همدان، بوعلی سینا، خیابان تختی، خیابان آخوند (نمایش روی نقشه)

تلفن

08132534050

 

آشکده عبدی همدان


رستوران آشکده عبدی جزو سفره‌خانه‌های سنتی و رستوران‌های معروف شهر همدان است. خوردن غذا در فضای سنتی، ساده و غیر مدرن این رستوران بسیار لذت‌بخش است. این رستوران فضای روباز نیز دارد که آلاچیق‌هایی با دیوارهای شیشه در آن قرار گرفته است. در فصل سرما خوردن آش در این مکان بسیار لذت‌بخش است. برخلاف اسم این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی را در آشکده عبدی نوشه جان کنید.

آشکده عبدی همدان

آدرس و تلفن آشکده عبدی

 

آدرس

استان همدان، کوی دکتر چمران، بلوار عمار بین میدان عمار و پیروزی (نمایش روی نقشه)

تلفن

08138213538

 

رستوران سنتی میترا همدان


در دشت میشان همدان باغ رستوران سنتی میترا قرار دارد که علاوه بر سفره‌خانه اقامتگاه هم محسوب می‌شود و خدماتی جهت اقامت به مشتریان ارائه می‌دهد و این یکی از مهم‌ترین ویژگی این رستوران محسوب می‌شود. رستوران میترا ظرفیت حدود 300 نفر دارد و چشم انداز رویایی آن به دشت میشان این رستوران را محبوب کرده است. غذاهای محلی این رستوران بسیار معروف است و مورد علاقه گردشگران قرار گرفته است.

آدرس و تلفن رستوران میترا

 

آدرس

استان همدان، جاده عباس آباد، مجموعه گنج نامه (نمایش روی نقشه)

تلفن

09183165498

 

رستوران نوری همدان


رستوران نوری از جمله رستوران‌های سنتی و باکیفیت شهر همدان است که میزبان توریست‌های غیر‌ایرانی زیادی است. این رستوران طراحی و ظاهر بسیار زیبایی دارد و غذاهای آن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

رستوران نوری همدان

آدرس و تلفن رستوران نوری

 

آدرس

استان همدان، خیابان فرهنگ، جاده غار علیصدر (نمایش روی نقشه)

تلفن

09188143500

 

دیزی سرای آریاییان همدان


دیزی سرای آریاییان با فضای آرامش‌بخش محیطی را برای خوردن یک دیزی لذیذ و خوشمزه برای افراد آماده کرده است. در این رستوران از مشتریان با چای و نبات در استکان‌های قدیمی پذیرایی می‌شود و حس خوبی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آرد. در منوی این رستوران فقط دیزی با گوشت تازه سرو می‌شود و منوی غذایی دیگری ندارد. شاید همین توجه و تمرکز به پخت یک نوع غذا باعث شده است این رستوران کیفیت غذایی بسیاری بالایی داشته باشد. در این رستوران از ادویه‌های معطر در پخت دیزی استفاده می‌شود و با سرو دوغ، ترشی و سبزی خوردن همراه غذا لذت خوردن دیزی را دو چندان می‌کند.

آدرس و تلفن دیزی سرای آریاییان

 

آدرس

استان همدان، همدان، خیابان بوعلی جنوبی (نمایش روی نقشه)

تلفن

08132531778

 

جمع بندی


در این مطلب شما را با لیستی از بهترین رستوران های همدان آشنا کردیم تا در هنگام سفر لذت یک شکم‌گردی عالی را از دست ندهید. شما در این رستوران‌ها می‌توانید انوع غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای محلی همدان و غذاهای فرنگی را میل کنید و از سفر خود لذت ببرید. اگر قصد سفر به این کلان‌شهر را دارید می‌توانید
بلیط هواپیما همدان را از سایت قاصدک 24 تهیه کنید و یک سفر لذت‌بخش را تجربه کنید.


سوالات متداول درباره رستوران های همدان


بهترین رستوران های همدان کجاست؟
رستوران داریوش گنجنامه، رستوران آریانا غار علیصدر، رستوران کاکتوس، رستوران میسان، رستوران ته چین، رستوران ایتالیایی چوبین، رستوران پارسه، رستوران ایتالیایی دلژین، چلوکبابی باستان، رستوران دلتا، رستوران هتل امیران 1، رستوران بریانکده پسر خوب

بهترین باغ رستوران های همدان کدامند؟ باغ رستوران ساحل، رستوران نعل اشکنه، رستوران یاقوت

بهترین رستوران های سنتی همدان کدامند؟ رستوران سنتی حمام قلعه، رستوران سنتی دیبا، رستوران سنتی شاندیز حاجی، آشکده عبدی، رستوران سنتی میترا، رستوران نوری، دیزی سرای آریاییان

کدام رستوران در مرکز تفریحی گنجنامه قرار دارد؟ رستوران داریوش گنجنامه

کدام رستوران همدان در نزدیکی تپه عباس آباد و کنار دریاچه قرار دارد؟ رستوران میسان