لیست رستورانهای خوب گرگان

شهر گرگان به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی فراوان و آثار تاریخی یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین شهرهای شمالی محسوب می‌شود. این شهر زیبا که مرکز استان گلستان است به دلیل سرسبزی و طبیعت زیبا یکی از مقاصد اصلی دوستداران طبیعت است. رستوران گردی و صرف غذا در این شهر یکی از تفریحات گردشگران است. صرف غذا و شکم گردی می‌تواند لذت سفر را دو چندان کند. برای شناخت بهترین رستوران‌های گرگان و تجربه جدیدی از شکم گردی همسفر وبلاگ قاصدک 24 باشید.

 
بهترین رستوران گرگان

 

 بهترین رستوران های گرگان کجاست؟

 

 

با شناخت رستوران‌های گرگان و آشنایی با رستوران‌های محبوب و با کیفیت این شهر در هنگام سفر دیگر نیازی به زیرو رو کردن شهر ندارید و می‌توانید در بهترین رستوران این شهر غذای خود را نوشه جان کنید. همچنین اگر میخواهید بدانید سوغات گرگان چیست روی لینک بزنید. در ادامه مطلب لیست بهترین رستوران های گرگان را برای شما معرفی می‌کنیم تا سفر خوبی به این شهر را تجربه کنید پس با ما همراه باشید.

 
 بهترین رستوران های گرگان کجاست؟

 

بهترین رستوران های شهر گرگان

 

 

شهر گرگان رستوران‌های زیادی دارد که بهترین رستوران های این شهر به شرح زیر است:

 

رستوران شکوه دریا گرگان

 

رستوران شکوه دریا که در مرکز شهر گرگان قرار دارد یکی از بهترین رستوران های گرگان است که در پارک این شهر واقع شده است. این رستوران مناسب چشیدن طعم غذای خانگی است و شما می‌توانید بهترین نوع غذاها را در این رستوران میل کنید. دیوارهای این رستوران معماری خاصی دارد و تزئینات چوبی و طراحی تاریخی فضایی این رستوران را برای مشتریان دلچسب کرده است. این رستوران یکی از رستوران‌های شهر گرگان است که خوش‌مزه‌ترین غذاهای سنتی و محلی را می‌توانید در آن نوشه جان کنید. از مهم‌ترین امتیازات این رستوران منوی متنوع دریایی آن است که شهرت بسیاری دارد.

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران شکوه دریا

 

آدرس 

گرگان، میدان وحدت، خیابان پاسداران (نمایش روی نقشه)

ساعت فعالیت

۱۱ تا ۲۳

 

رستوران میخوش گرگان

 

رستوران میخوش در 30 متری خیابان رسالت و در قلب شهر گرگان قرار دارد. این رستوران محیط بسیار شادی دارد و طراحی و دکوراسیون رنگی این رستوران باعث آرامش افراد می‌شود. باقالی پلو با گردن و ماهیچه جزو معروف‌ترین غذاهای این رستوران است. این رستوران منوی بسیار متنوعی از انواع فست فودها و پیش غذاها را دارد و پخت غذاها توسط سرآشپزان بین المللی انجام می‌شود و این یکی از امتیازات مثبت این رستوران محسوب می شود. در رستوران میخوش شما می‌توانید انواع خوراک‌هایی مانند کباب مصری، کباب شاه عباسی، فیله کباب و بره را میل کنید و همزمان از موسیقی زنده و نوای پیانو لذت ببرید.

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران میخوش

 

آدرس 

گرگان، شهید رجایی، بلوار رسالت، جنب رسالت 12 (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۱۹۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۱ تا ۲۳

 
رستوران میخوش گرگان

رستوران بازار گرگان

 

رستوران بازار در کوچه‌های قدیمی و دنج شهر گرگان قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های گرگان گلستان است. این رستوران به دلیل قیمت مناسب، دسترسی آسان و کیفیت بالا در بین مردم و کسبه‌ی بازار از محبوبیت خاصی برخوردار است. در فضای داخلی این رستوران میزو صندلی و تخت برای پذیرایی مهمان‌ها وجود دارد و این رستوران با دو سالن سنتی و وی آی پی با داشتن موسیقی زنده یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های گرگان است. انواع کباب‌ها، دیزی و غذاهای شمالی در منو این رستوران وجود دارد. یکی از مزیت‌های این رستوران سرویس بیرون بر آن است.

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران بازار

 

آدرس 

خیابان شهید رجایی، گلشن ۵، خاندوزی یک (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۴۳۰۳۰۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۲ تا ۲۴

 
رستوران بازار گرگان

 رستوران آلتون گرگان

 

مجموعه رستوران آلتون در مسیر جاده خروجی شهر گرگان قرار گرفته است. این مکان دارای دو قسمت روباز و سربسته است و فضای باز این رستوران در فصل سرما مجهز به سیستم گرمایشی است بنابراین مشتریان می‌توانند با خیال راحت در فصل زمستان از فضای باز این رستوران لذت ببرند. فضای سبز این مجموعه با آلاچیق‌ها و آب نماها نور پردازی شده است. در این رستوران انواع غذاهای محلی به‌همراه کته چلو، کباب دیگی، قورمه نیشابوری، فسنجون گیلانی، کباب جوجه ترش گیلانی، جوجه کره‌ای شمالی  تهیه می‌شود. این رستوران بهترین مکان برای برپایی جشن‌های شما است.

 

 آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران آلتون

 

آدرس 

کیلومتر یک جاده گرگان-علی آباد (محور غرب به شرق)، بلوار جرجان، نرسیده به پمپ بنزین (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۱۷۱۰۰۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۲ تا ۲۴

 
 رستوران آلتون گرگان

رستوران ملل گرگان

 

این رستوران جزو رستوران‌های قدیمی شهر گرگان است و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به تهیه و پخت غذا به روش خانگی اشاره کرد. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت هستند و این رستوران یکی از رستوران مجلل گرگان است که امروزه فضای این رستوران بازسازی شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار لوکس و مدرن است و شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و کباب‌های لذیذ را در این رستوران میل کنید. در بین غذاهای این رستوران سبزی پلو با گوشت بره، ته‌چین مرغ با بادمجان و کته سبزی آن بسیار معروف است و طعم بی‌نظیری دارد. در این رستوران قسمتی به عنوان کافه وجود دارد که منوی آن شامل موارد زیر است:

 

  •  انواع قهوه گرم
  • دمنوش
  •  قهوه سرد (آیس کارامل، آیس لاته، آیس موکا)
  • نوشیدنی های سرد (شیک، شربت، گلاسه)

 


رستوران ملل اتاق‌های مخصوص و وی‌آی‌پی برای برگزار کردن جشن‌های شما دارد.



 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران ملل

 

آدرس 

خیابان پنج آذر، آذر ۱۸٫۱ (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۱۷۹ ۰۱۷ - ۳۲۲۲۲۶۰۸ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۱ تا ۲۴

 
رستوران ملل گرگان

فست فود ۴۴۴ گرگان

 

فست فود ۴۴۴ در گرگان ظاهر بسیار مدرن و امروزی ندارد و این رستوران با کیفیت، طعم غذا و  قیمت مناسب خود توانسته به یکی از بهترین رستوران های گرگان شمال تبدیل شود. قرار گرفتن در نزدیکی پایانه اتوبوسرانی گرگان باعث شده مسافران به راحتی بتوانند به این رستوران برای خوردن غذا مراجعه کنند. ناگفته نماند که برگرهای فست فود 444  از گوشت تازه تهیه شده و بسیار معروف است.

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت فست فود ۴۴۴

 

آدرس 

گرگان، خیابان ولیعصر، بعد از سازمان آب (نمایش روی نقشه)

تلفن

01732337218

ساعت فعالیت

10 تا 24

 

 

بهترین رستوران های ناهارخوران گرگان

 

 

در اطراف بلوار ناهارخوران گرگان که یکی از قدیمی‌ترین جاذبه های گردشگری گرگان است رستوران‌های زیادی واقع شده است که شامل موارد زیر است.

 

رستوران عمارت گرگان

 

رستوران عمارت جزو یکی از بهترین رستوران‌های شهر گرگان است که  از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. از زیبایی‌های این رستوران می‌توان به راهروهای دیدنی که در مسیر رستوران قرار گرفته است اشاره کرد که با درختان و آب نمای زیبا تزیین شده است. این رستوران شامل فضای باز و سرپوشیده است که یکی از بهترین رستوران‌های بلوار ناهار خوران محسوب می‌شود. طراحی و دیزاین این رستوران به سبک مراکشی و عمارت اربابی است به همین علت به نام رستوران عمارت معروف است. ظرفیت سالن سرپوشیده این رستوران ۱۰۰نفر و ظرفیت فضای باز آن حدود۲۰۰ نفر است.

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران عمارت

 

آدرس 

محله گرگانپارس، خیابان ولیعصر، خیابان عدالت ۲۸، بین شهریور سه و پنج (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۲۴۳۸۷۲ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۱ تا ۲۴

 
رستوران عمارت گرگان

رستوران بابا طاهر گرگان

 

رستوران بابا طاهر یکی از بهترین فست فودهای شهر گرگان است که شما در این رستوران می‌توانید با کیفیت‌ترین غذاها را میل کنید. این رستوران مکانی سربسته با طراحی مدرن و ساده‌ای دارد و شما می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ، مرغ سوخاری و سالاد با طعم و رنگی دلپذیر در این رستوران میل کنید. این رستوران در وعده ناهار خود غذاهای ایرانی شامل جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، چلو کباب کوبیده و بختیاری سرو می‌کند. سوخاری‌های این رستوران بسیار معروف است و بسیار ترد هستند و طعم بی‌نظیری دارند.


رستوران بابا طاهر بسیار شلوغ است بنابراین قبل از رفتن حتما میز رزرو کنید.


 

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران بابا طاهر

 

آدرس 

بلوار ناهار خوران ، خیابان ولیعصر (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۵۲۲۰۰۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۹ تا ۲۴

 
رستوران بابا طاهر گرگان

رستوران قصر خورشید گرگان

 

یکی از رستوران‌های محبوب بین شهروندان و گردشگران در شهر گرگان رستوران قصر خورشید است که در سال۱۳۹۶ افتتاح شده است و چشم‌اندازی زیبایی رو به جنگل‌های گرگان دارد که فضای بسیار لذت‌بخشی را برای پذیرایی از مهمان‌ها فراهم کرده است. این رستوران دارای سه طبقه است و سالن سرپوشیده و فضای باز دارد. در قسمت روف گاردن این رستوران کافه‌ای با فضای باز و آلاچیق‌های بسیار زیبایی وجود دارد. شما می‌توانید در این رستوران انواع مراسم خود مانند تولد، سالگرد ازدواج و ... را برگزار کنید و بهترین خاطرات خود را در فضای زیبای آن ثبت کنید.

 

منوی کافه رستوران خورشید

 

  •   انواع آب میوه های طبیعی
  • دسر
  •  بستنی
  •  انواع نوشیدنی های گرم شامل دمنوش و قهوه و چای و…

 

منوی رستوران قصر خورشید

 

  •  انواع کباب (شیشلیک، جوجه‌کباب، لقمه، کباب فیله بره تازه و کباب فیله گوساله تازه)
  •  سبزی پلو با ماهی سفید
  • ماهی شکم‌پر
  •   چلو ماهی ترش
  •  چلو مرغ اناردون
  •  چلو مرغ دلال
  •  چلو مرغ فسنجون
  •  ته‌چین گوشت و بادمجان
  •  کشک بادمجان

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران قصر خورشید

 

آدرس 

بلوار ناهارخوران (محور جنوب به شمال)، قبل از شهربازی ناهارخوران (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۵۳۰۰۴۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۲ تا ۲۴

 
رستوران قصر خورشید گرگان

رستوران جوجه رئیس گرگان

 

رستوران جوجه رئیس یکی از بهترین رستوران گرگان است که می‌توانید انواع جوجه‌کباب با طعم‌های مختلف را در این رستوران میل کنید. علاوه بر جوجه کباب غذاهایی نظیر جوجه سوخاری، جوجه کره‌ای، آلبالو پلو و رسپی این رستوران نیز بسیار معروف است. از مزیت‌های این رستوران به نظافت و تمیزی آن و همچنین داشتن  پارکینگی بزرگ می‌توان اشاره کرد.

 

منوی رستوران جوجه رئیس

 

  • انواع پیش‌غذا
  • انواع غذای ایرانی
  •  انواع پیتزا
  • انواع سوخاری
  •  انواع برگر
  • پاستا چیکن آلفردو
  •  انواع سالاد
  • ماست بورانی
  • ماست و خیار
  • ماست موسیر
  •  زیتون پرورده
  •  انواع نوشیدنی

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران جوجه رئیس

 

آدرس 

بلوار ناهارخوران (محور شمال به جنوب)، بعد از خیابان سروش جنگل، نبش عدالت 1/103 (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۵۵۱۱۱۱ ۰۱۷ - ۳۲۵۵۲۲۲۲ ۰۱۷ - ۳۲۵۵۰۰۰۰ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰

 
رستوران جوجه رئیس گرگان

رستوران صوفی گرگان

 

مجموعه رستوران صوفی با داشتن سابقه‌ فعالیت ۲۰ ساله جزو یکی از بهترین‌ها و شلوغ‌ترین رستوران‌های بلوار ناهارخوران گرگان شده است. ساختمان رستوران از بیرون شبیه به خانه‌ای ویلایی و قدیمی است اما فضای داخل آن بسیار شیک و مدرن است. این رستوران بسیار مورد پسند جوان‌ها در این شهر است و چشم انداز و ویویی بسیار تماشایی به سمت طبیعت سرسبز گرگان دارد. مهم‌ترین تفاوت رستوران صوفی  با دیگر رستوران‌های شهر گرگان  این است که درآن منوی غذای محلی دیده نمی‌شود و بیشتر غذاهای فست فود و فرنگی دارد.

پیتزاهای ایتالیایی این رستوران بسیار شهرت دارد و مزه فوق العاده‌ای دارند. پیتزا خورشیدی این رستوران که پیتزای دست ساز و اصلی این رستوران است طعمی متفاوت با پیتزاهای دیگر دارد و گردشگران و شهروندان زیادی برای خوردن این پیتزا اغلب به این رستوران می‌روند.

 

 ویژگی مثبت رستوران صوفی

 

  • قیمت بسیار خوب نسبت به کیفیت غذای مطلوب
  • فضایی آرام و دلنشین
  • کادر و پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد
  •  استفاده از گوشت و مواد اولیه تازه

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران صوفی

 

آدرس 

بلوار ناهارخوران، قبل از شهربازی ناهارخوران (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۵۲۴۸۸۸ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۸:۳۰ تا ۲۴

 
رستوران صوفی گرگان

رستوران اکبر جوجه گرگان

 

رستوران اکبر جوجه در سال 1323 در جاده قدیم شهرستان گلوگاه در قهوه خانه کوچکی توسط علی اکبر کلبادی نژاد تاسیس شد و به سرعت غذای این رستوران معروف شد و شعبه‌های زیادی برای این رستوران تاسیس شد. رستوران اکبر جوجه در گرگان یکی از شعبه‌های معروف این رستوران است که در آن می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین جوجه‌های عمرتان را میل کنید.

 


اکبر جوجه در گرگان دو شعبه دارد.


 

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران اکبر جوجه

 

آدرس 

شعبه یک: کنارگذر شهید کلانتری، قبل از میدان مفتح (نمایش روی نقشه)

شعبه دو: بلوار ناهارخوران، بعد از عدالت ۷۴ (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۵۵۳۷۱۸ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۱ تا ۲۴

 

 

بهترین کافه رستوران های گرگان  

 

 

کافه رستوران‌ها همیشه طرفداران زیادی دارند. اگر به شهر سرسبز گرگان سفر کردید می‌توانید سری به کافه رستوران‌های گرگان بزنید و در محیط جذاب آن بهترین غذاها را سرو کنید. بهترین کافه رستوران های گرگان عبارتند از:

 

کافه رستوران فیوره گرگان

 

این رستوران جزو رستوران‌های مدرن شهر گرگان است که طراحی داخلی و نمای ورودی بسیار زیبایی دارد. یکی از مزیت‌های این رستوران منوی متنوع صبحانه آن است که نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. در بین غذاهای با کیفیت این رستوران پنینی مرغ پستو، چیکن پارما و استیک طرفداران زیادی دارد.

 

منوی صبحانه کافه رستوران فیوره

 

  1.  بشقاب ایرانی
  2.  صبحانه مخصوص فیوره
  3.  بشقاب انگلیسی
  4.  انواع املت
  5.  بیکن و پنیر
  6.  نیمرو
  7. وافل
  8. پنکیک

 

منوی رستوران فیوره

 

  •  لم چاپس
  • ریبای استیک
  •   فیله استیک گوساله
  •  استیک مرغ
  •  فیت دیش رژیمی
  • خوراک زبان
  • چیکن پارمزان
  • میگو سوخاری و میگو گریل
  • انواع پیتزا ایتالیایی
  •  انواع پیتزا آمریکایی
  • انواع برگر
  •  انواع پنینی
  •  پاستا
  •  انواع سوخاری
  • پیش غذا
  • و ...

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت رستوران فیوره

 

آدرس 

میدان گرگانپارس، خیابان دی، ابتدای مرداد مرکزی (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۳۲۴۸۲۲ ۰۱۷

ساعت سرو صبحانه

۹ تا ۱۲:۳۰

ساعت فعالیت

۱۳ تا ۲۴

 
کافه رستوران فیوره گرگان

کافه رستوران میامی گرگان

 

رستوران میامی با ظاهری زیبا جزو بهترین و زیباترین رستوران های شهر گرگان است. محیط آرام و تماشایی رستوران برای گذران اوقات فراغت افراد و خوردن غذاهای ایتالیایی بسیار مناسب است. غذاهای ایتالیایی این رستوران بسیار معروف هستند و از مزیت‌های این رستوران می‌توان به فضای بزرگ با ظرفیت بالای آن اشاره کرد. از طراحی و دیزاین آن می توان به چمن‌های کف حیاط، حیاط بزرگ و زیبا، پنجره‌هایی رو به طبیعت، نورپردازی‌های مدرن و آلاچیق‌هایی دلنشین اشاره کرد که فضای این کافه رستوران را بسیار دلنشین کرده است.

 

منوی کافه رستوران میامی

 

  •  انواع پیتزا آمریکایی
  •  انواع پیتزا ایتالیایی
  •   انواع پاستا
  • انواع ساندویچ
  •  انواع پنینی
  • انواع پیش‌غذا
  •  سالاد
  •  انواع نوشیدنی‌ها

 

منوی صبحانه کافه رستوران میامی

 

  1. صبحانه فرانسوی
  2. صبحانه انگلیسی
  3. صبحانه ترکی
  4.  انواع کرپ

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت کافه رستوران میامی

 

آدرس 

میدان گرگانپارس، خیابان عدالت ۳۶، بین کوچه میرآب و آبان (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۳۲۷۴۸۴ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۲ تا ۲۴

 
کافه رستوران میامی گرگان

کافه رستوران کنز گرگان

 

کافه رستوران کنز در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و محیطی بسیار آرام و دنجی دارد و یکی از بهترین رستوران ها در گرگان است. این رستوران دارای فضای سرپوشیده، فضای روباز، روف گاردن و سالن وی آی پی است. شما در این کافه رستوران می‌توانید انواع غذاهای فست فودی را میل کنید و در محیط زیبای آن بهترین خاطرات خود را ثبت کنید.

 

منوی کافه رستوران کنز

 

  •  انواع قهوه‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، لاته و موکا)
  • انواع قهوه‌های سرد
  •  انواع نوشیدنی‌های سرد
  • موهیتو
  •  شربت
  •  انواع شیک (شکلات، کیت کت، کره بادام زمینی و نوتلا)

 

آدرس، تلفن و ساعت فعالیت کافه رستوران کنز

 

آدرس 

میدان گرگانپارس، خیابان گرگانپارس، عدالت ۳۸، نبش اسفند غربی (نمایش روی نقشه)

تلفن

۳۲۳۵۲۹۵۸ ۰۱۷ - ۳۲۲۶۷۰۴۹ ۰۱۷

ساعت فعالیت

۱۶ تا ۲۴

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم آدرس بهترین رستوران های گرگان را برای شما معرفی کنیم تا در هنگام سفر وقت کمتری را برای جستجوی رستوران و غذای با کیفیت بگذارید. شکم‌گردی در گرگان سرسبز می‌تواند طعم غذا و سفر شما را دلچسب‌تر کند. اگر گرگان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردهاید، میتوانید با خرید بلیط قطار گرگان از سایت قاصدک 24 سفر خوبی را تجربه کنید.

 

 

سوالات متداول درباره بهترین رستوران های گرگان

 

 

بهترین رستوران های شهر گرگان کدامند؟ رستوران شکوه دریا گرگان، رستوران میخوش گرگان، رستوران بازار گرگان، رستوران آلتون گرگان، رستوران ملل گرگان، فست فود ۴۴۴ گرگان

بهترین رستوران های ناهارخوران گرگان کجاست؟ رستوران عمارت گرگان، رستوران بابا طاهر گرگان، رستوران قصر خورشید گرگان، رستوران جوجه رئیس گرگان، رستوران صوفی گرگان، رستوران اکبر جوجه گرگان

بهترین کافه رستوران های گرگان کدامند؟ کافه رستوران فیوره گرگان، کافه رستوران میامی گرگان، کافه رستوران کنز گرگان

کدام رستوران در گرگان تنوع صبحانه خوبی دارد؟ کافه رستوران فیوره گرگان

قدیمی ترین رستوران گرگان چه نام دارد؟ رستوران ملل گرگان