بلیط قطار گرگان

قاصدک 24

گرگان چگونه شهری است؟


گرگان یکی از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است. این شهر طبیعت جذابی دارد که در تمامی فصول سال دیدنی است از این رو مسیر راه آهن تهران گرگان بدون تردید زیباترین مسیر ریلی ایران است. این خط آهنی پر پیچ و خم از میان رشته کوه های البرز و پل تاریخی ورسک میگذرد و به جنگلهای سرسبز خطه شمال میرسد. چشماندازهای زیبا و متنوع این مسیر می تواند گلستان را برای خریداران بلیط قطار گرگان به مقصدی بی نظیر بدل سازد و خاطره ای متفاوت از سفر با قطار را برایشان رقم بزند.

نمایی از شهر گرگان


برخی از نقاط دیدنی گرگان


لذت سفر به گرگان به پیمودن مسیر دیدنی راه آهن شمال خلاصه نمی شود. این شهر پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری منحصر بفردی است که از میان آنها می توان به مسجد جامع گرگان، کاروانسرای قزلق، خانه باقری، خانه تقویها، پارک جنگلی ناهارخوران، النگ دره، جنگل توسکستان، دریاچه توشن، روستای زیارت، آبشار زیارت و... اشاره کرد.


سوغات و ره آورد گرگان


از جمله مهمترین سوغاتی های خوشمزه این شهر که توجه اغلب خریداران بلیط قطار گرگان را به خود جلب می کند می توانیم به نان خرمایی، نان زنجبیلی، قطاب، نان پادرازی، لوزی، قطاب، سرغربیلی و حلوا آماج اشاره کنیم.


راه آهن گرگان


راه آهن شمال یکی از شعبه های اصلی راه آهن سراسری ایران است که در سال ۱۳۰۸ در دوران رضا شاه پهلوی افتتاح شد. این راه آهن دارای ۲۷ ایستگاه می باشد که از ایستگاه گرمسار در استان سمنان آغاز و با عبور از کوههای البرز به ایستگاه گرگان در استان گلستان ختم میشود. گفتنی است ارتفاع این خط ریلی در ایستگاه گرگان که در محدوده میدان هوایی این شهر قراردارد، ۷۶ متر از سطح دریا میباشد.

ایستگاه راه آهن گرگان

رزرو بلیط قطار گرگان در قاصدک 24


برای رزرو بلیط قطار گرگان از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار گرگان


بدون شک اینکه بلیط قطار گرگان خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار گرگان


برای خرید بلیط قطار گرگان به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای لوکس چهار نفری البرز و شش تخته نسیم از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر گرگان تردد می کنند.


فروش بلیط قطار گرگان


فروش بلیط قطار گرگان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد گرگان




بلیط قطار از مبدا گرگان