نکات مهم در سفرهای کاری

بسیاری از ما تصور می‌کنیم اغلب سفرهایی که در جهت مقاصد تجاری و کسب و کار صورت می‌گیرند، کسل‌کننده هستند. جالب است بدانید اغلب کارمندان و مدیرانی که به سفرهای کاری می‌روند هم با ما هم عقیده‌اند. از آنجایی که اکثر این سفرها در پی دستیابی به اهداف کمپانی‌های تجاری صورت می‌گیرند؛ امکان چشم‌پوشی از آن‌ها وجود ندارد ولی می‌توانید با رعایت برخی نکات مسافرت کاری خود را بهتر کنید. بنابراین در ادامه نکاتی را بررسی می‌کنیم  که به شما کمک می‌کند سفر کاری خود را به فرصت‌های طلایی تبدیل کنید. با قاصدک 24 همراه شوید.


بهره گیری از اینترنت در سفر کاری


استفاده از اینترنت برای اینکه در همه حال با تیم کاری خود در ارتباط باشید، گزینه‌ی مناسبی است. به این ترتیب می‌توانید حتی از تمام ساعاتی که در سالن فرودگاه به انتظار نشسته‌اید، بهره ببرید. پیشنهاد دیگر قاصدک24، برای گذراندن ساعات خسته کننده پرواز، استفاده از اپلیکیشن Btrfly است؛ این اپ به شما کمک می کند تا برنامه‌های کاری خود را با سایر مدیرانی که شرایطی مشابه را سپری می‌کنند، به اشتراک بگذارید.


اپلیکیشن‌های کاردبردی در مسافرت کاری


برای اینکه در سفرهای کاری، همواره به اطلاعات ضروری و کارمندان خود دسترسی داشته باشید، نیازی به حمل لپ تاپ و دستگاه‌های پیشرفته ندارید. برای ایجاد این ارتباط مداوم، تنها کافیست از ابزارهایی نظیر Chrome Remote Desktop  استفاده نمایید به این ترتیب قادر خواهید بود کارهای خود را به خوبی مدیریت کرده و از زمان اضافه، بهترین بهره را ببرید.


بیشتر بخوانید: از بهترین شغل هایی که سفر دارند! از خلبان تا مترجم!

برنامه ریموت دسکتاپ

اهمیت برنامه ریزی در بهبود نتایج سفر کاری


اگر سفر کاری خود را با چند همکار سپری می‌کنید، می‌بایست پیرو جمع باشید اما اگر به صورت افرادی سفر کرده‌اید، تمامی فعالیت‌های خود را طبق برنامه پیش ببرید. یک برنامه ریزی دقیق، حتی برای ساده‌ترین امور روزمره نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری و… می تواند حس خمودگی و تنهایی شما را به حداقل برساند و از سفر کاریتان خاطره ی لذت بخش‌تری را به جای بگذارد.

برنامه ریزی برای سفر


استفاده مفید از ساعات پرواز


ساعاتی که در پرواز سپری می‌کنید، می‌تواند یکی از بهترین فرصت‌ها برای ایده پردازی و تمرکز بر روی برنامه کاریتان باشد. کارهایی نظیر بررسی اطلاعات و آمار را می‌توانید به زمانی که در هواپیما سپری می‌کنید، موکول نماید. به این ترتیب هم از کوچک‌ترین فرصت‌های خود استفاده کرده‌اید و هم بهترین بهره را از زمان پروازتان برده‌اید.
ناگفته نماند برای تجربه بهتر در سفر کاری خود می‌توانید از خدمات cip فرودگاه استفاده کنید و یک پرواز بسیار لوکس و لذت‌بخش داشته باشید.

نکات مهم در سفرهای کاری



ارتباط با همکاران یکی دیگر از نکات سفر کاری


می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های اجتماعی با تیم کاری خود در ارتباط باشید. از طریق این نرم افزارها شما قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری با کارمندان خود هستید به این ترتیب می‌توانید در تمامی ساعات سفرتان  در جریان روند پیشرفت کسب و کارتان قرار بگیرید.

ارتباط با همکاران در سفرهای کاری


بستن صحیح چمدان


سبک‌بار سفر کردن به شما کمک می‌کند تا وقت کمتری را صرف بستن چمدانتان کنید. فراموش نکنید مدیران حرفه‌ای در سفرهای کاری از به همراه بردن تجهیزات اضافه خودداری کرده و این زمان را برای انجام کارهای مهمتر صرف می کنند.

چمدان در سفرهای کاری


توجه به رژیم غذایی در مسافرت کاری


رژیم غذایی مناسب در مسافرت کاری، از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها زمانی سفری مطلوب و نتیجه‌بخش دارید که از سلامت کامل برخوردار باشید. پس به لزوم وجود سبزیجات در وعده‌های غذایی خود دقت کنید و از خوردن تنقلات خودداری نمایید.


رژیم غذایی در مسافرت کاری


اگر خواندن مقالات جذاب دنیای گردشگری و سفر با هواپیما برایتان جالب توجه است، وبلاگ قاصدک ۲۴ را از دست ندهید. همچنین می‌توانید برای خرید آنلاین انواع بلیط‌های هواپیما چارتر و سیستمی، بلیط قطار و اتوبوس از قاصدک 24 استفاده کنید.