بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

بهترین ایرلاین های ارزان
چه برای تفریح سفر کنید و چه کار و تجارت، برنامه ریزی برای پرواز و خرید بلیط هواپیما یک مرحله مهم از سفر شما تلقی می شود. این بخشی از فرایند پرواز است چرا که از یک قرن و 15 سال و چند ماهی که از پرواز برادران رایت می گذرد تا کنون هواپیما سریع ترین شیوه سفر بوده است. واقعیت این است که به خاطر تمام ابداعات و پیشرفت هایی که ما امروره در صنعت هوایی شاهد هستیم، بلیط هواپیما درست به اندازه پاسپورت ما اهمیت دارد.

هر چند که مقصدی که به آن پرواز می کنیم اهمیت دارد، اما بیشتر مواقع ما در رزرو بلیط هواپیما به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما و راحت ترین هواپیما می گردیم. با توجه به اهمیت قیمت بلیط هواپیما برای بسیاری از مسافران، قاصدک 24 چند ایرلاین بین المللی را به شما معرفی می کند که سفر ارزان شما را تضمین می کنند.

ایر ایژیا ایکس


ایر ایژیا ایکس با بیش از 40 مقصد در سراسر جهان، بزرگ ترین ایرلاین ارزان آسیا به شمار می رود. این شرکت همچنین یکی از بهترین شرکت های هوایی ارزان نه تنها در آسیا بلکه در جهان است. ایر ایژیا که در حال حاضر به مقاصدی در نیوزیلند، استرالیا، لندن، پاریس، هونولولو و بسیاری از کشورهای مهم آسیا پرواز می کند، یک انتخاب عالی برای سفری ارزان است. این شرکت که کار خود را با پرواز کوالالامپور به استرالیا آغاز کرد، امروز به 40 مقصد در جهان پرواز کرده و هر روز نیز در حال گسترش مسیرهای خود است. کیفیت خدمات ایر ایژیا حتی با ایرلاین های برتر برابری می کند.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

وست جت


وست جت در حقیقت ایر ایژیای کانادا و بزرگ ترین ایرلاین ارزان این کشور است. وست جت که در میان مسافران بریتانیایی از محبوبیت برخوردار است، صرف نظر از پرواز به مقاصد بیشمار در آمریکا، به لندن و گلاسکو نیز پرواز می کند. مقاصد دیگر این شرکت نیز پاریس، دوبلین و جزایر کایمن هستند. وست جت که پس از ایر کانادا دومین ایرلاین کانادا به شمار می رود، در سال 1996 و با مقاصدی به غرب کانادا کار خود را آغاز کرد. هزینه، کیفیت، ایمنی و راحتی، این شرکت را در دنیا هم به عنوان یک شرکت هوایی ارزان پر طرفدار ساخته است.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

جت استار ایرویز


معروف ترین ایرلاین استرالیا که حامل پرچم این کشور است، شرکت کانتاس می باشد. کانتاس نام فرزند خود را جت استار گذاشت؛ شرکتی که خیلی زود تلاش کرد تا به دور از اعتبار کانتاس فعالیت خود را آغاز کرد. از همین رو به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های ارزان در دنیا به شهرت رسید. با مقاصدی در استرالیا و نیوزیلند، جت استار حتی دامنه فعالیت خود را به فیلیپین، تایلند، سنگاپور، ژاپن، اندونزی، فیجی، چین، ویتنام و هونولولو گسترده است. تعداد هواپیماهای ناوگان این شرکت تا امروز، 71 فروند است که برای یک ایرلاین ارزان رقم بدی نیست.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

ایر ایندیا اکسپرس


یکی از جوان ترین ایرلاین های این لیست، شرکت ایر ایندیا اکسپرس است که کار خود را 13 سال پیش آغاز کرد. در ابتدا این شرکت تنها به 3 مقصد پرواز می کرد که امروز به 30 مقصد مختلف گسترش پیدا کرده است. بیشتر این مقصدها نیز شامل شهرهای خود هند می شود، اما هواپیماهای ایر ایندیا در شهرهای مهم بحرین، عربستان سعودی، قطر، امارات متحده عربی، عمان و سنگاپور نیز به زمین می نشینند.
اگر قصد دارید تا سفری به هند وخاورمیانه داشته باشید، این شرکت می تواند یک انتخاب خوب برای سفر ارزان شما باشد. ایر ایندیا به عنوان یک ایرلاین در حال رشد به زودی به یک شرکت هویایی ارزان در آسیا و جهان بدل خواهد شد.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

ایر ایژیا


ایر ایژیا خواهر بزرگ تر ایر ایژیا ایکس 24 سال پیش و 14 سال زودتر از خواهر کوچک تر خود کارش را آغاز کرد. این شرکت با ناوگان خود متشکل از 89 هواپیما به 74 مقصد پرواز کرده و بزرگ ترین ایرلاین تایلند است. قطب های اصلی این شرکت همگی در آسیا پراکنده هستند. شرکت در سال 2007 توسط روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به عنوان یک شرکت پیشگام آسیایی در فروش بلیط ارزان هواپیما معرفی شد.



یورو وینگز (Eurowings)


لوفتهانزا که بزرگ ترین ایرلاین آلمان است، بدون در نظر گرفتن زیر مجموعه های خود، ناوگانی متشکل از 283 هواپیما داشته و یکی از بزرگ ترین بازیگران صنعت هوایی به شمار می رود. یورو وینگز شرکت زیر مجموعه لوفتهانزا نیز یکی از بهترین ایرلاین های ارزان جهان است. این شرکت در سال 1993 تأسیس شد، اما تا زمان چهار سالگی خود به عنوان یک ایرلاین ارزان فعالیت نمی کرد.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی
مقاصدی که هواپیماهای یورو وینگز به آن پرواز می کنند، اغلب در اروپا هستند. هر چند این ایرلاین به مکزیک، تایلند، کوبا، جمهوری دومینیکن، نامیبیا، باربادوس، نیویورک، میامی، سیاتل و به زودی لاس وگاس هم پرواز می کند. بد نیست بدانید که یورو وینگز به سرعت به انتخاب بسیاری از مسافرانی تبدیل خواهد شد که می خواهند آلمان و سایر کشورهای اروپایی را با خرید بلیط ارزان هواپیما زیر پا بگذارند.

ساوت وست ایرلاینز


ساوت وست را بیل گیتس دنیای سفرهای هوایی ارزان می دانند. راهبرد تجاری این شرکت به قدری موفق بوده که حداقل دو ایرلاین موفق دیگر یعنی ایزی جت و رایان ایر نیز آن را مورد استفاده قرار داده اند. باید بدانید که ساوت وست یک شرکت هوایی آمریکایی است که در دالاس تگزاس واقع شده است. ضمن اینکه ساوت وست بزرگ ترین شرکت هوایی ارزان جهان نیز به شمار می رود که در سال 1967 و با نام ایر ساوت وست متولد شد. ناوگان هوایی ساوت وست از 729 هواپیما تشکیل شده که تنها در آمریکا، مکزیک و حوزه دریای کارائیب فعالیت می کنند. قرار است مقصدهایی هم در هاوایی به مقاصد آن اضافه شوند.



پریمرا ایر (Primera Air)


پریمرا ایر شرکت هوایی کشور ایسلند است که در سال 2003 و با نام جت ایکس کار خود را شروع کرد. شرکت در سال 2008 نام خود را به پریمرا ایر تغییر داده و دفاتر اصلی آن هم اکنون در لاتویا واقع شده است. ناوگان هوایی پریمرا تنها از 14 هواپیما تشکیل شده که به 18 کشور جهان پرواز می کنند. مقاصد جدیدی مانند مونترال، منچستر و نیویورک نیز به تازگی به مجموعه مسیرهای آن اضافه شده است. مسافران می توانند ارزان ترین بلیط هواپیما را از بوستون یا واشینگتن خریداری کرده و سپس با عبور از اقیانوس اطلس به مقاصدی در اروپای شمالی پرواز کنند. تردیدی نیست که پریمرا با درآمد بیشتر و افزایش تعداد مشتریان، در چند سال آینده به اعتباری جهانی دست خواهد یافت.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

شرکت هوایی نروژیان (Norwegian)


نروژیان ایرلاینز که دفتر آن در اسلو واقع شده، 25 سال قدمت دارد؛ اما کار خود را به عنوان یک ایرلاین ارزان در سال 2002 آغاز کرده است. نروژیان هر ساله در حال افزایش مسیرهای طولانی خود از اروپا تا آمریکا و سنگاپور بوده و در آینده نزدیک به چین، ژاپن و فلوریدا هم پرواز خواهد کرد.

بهترین ایرلاین های ارزان برای سفرهای بین المللی

منبع: thetravel.com