بلیط قطار جوپار

قاصدک 24

سفر با قطار را می‌توان یکی از بهترین شیوه‌های رسیدن به مقصد دانست؛ چرا که در کنار قیمت معقول خود، خدمات رفاهی زیادی دارد و شما را از مسافت‌های طولانی خسته نمی‌کند. با این حال افراد زیادی گمان می‌کنند رضایت و خوش‌گذرانی در سفر تنها در مقصد حاصل شده و مسیر هیچ جذابیتی ندارد. در صورتی که شما می‌توانید خیلی بیشتر از آنچه که فکر کنید از مسیر سفر خود لذت ببرید و لحظات به‌یادماندنی‌ای را تجربه کنید.

البته باید به نوع بلیطی که خریداری می‌کنید هم دقت کنید. مثلا اگر به دنبال یک سفر آرام با امکانات رفاهی مطلوب باشید یا قصد رزرو وعده‌های غذایی جذاب در مسیر را داشته باشید؛ قطارهای جوپار را هرگز فراموش نکنید! این قطارها برخلاف قیمت معقولی که دارند بسیار متنوع هستند و برای سفرهای معمولی تا لوکس امکانات زیادی ارائه می‌دهند. شاید بپرسید چگونه باید بلیط قطار جوپار را خریداری کرد یا این قطارها چه خدماتی را شامل می‌شوند؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و دریافت کامل‌ترین اطلاعات در خصوص قطارهای جوپار با  قاصدک24  همراه باشید.

رزرو بلیط قطار جوپار


درباره شرکت قطارهای جوپار


این شرکت مسافربری و باری در سال 1381 و به عنوان اولین شرکت خصوصی ریلی در ایران تاسیس شد. در ابتدا با اضافه‌کردن 22 واگن 6 تخته به جابه‌جایی مسافران پرداخت و کمی بعد توانست با خرید واگن‌های بیشتر حمل‌ونقل بار را نیز در خدمات خود جای دهد.

امروزه بلیط قطار جوپار یکی از محبوب‌ترین انواع بلیط‌ قطار شناخته می‌شود و با کیفیت خوب خود توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند. در واقع
قطارهای شرکت جوپار این امکان را به شما می‌دهند که علاوه‌بر تجربه‌ی یک سفر ریلی لذت‌بخش، بتوانید کالاهای خود را به اقصی‌نقاط ایران یا خارج از کشور حمل کنید. همچنین شاید جالب باشد بدانید نام شرکت جوپار برگرفته از یک شهر زیبا و کوهستانی در کرمان است که در لغت «جوی پارسالی یا جوی پاره شده» معنا می‌شود.


انواع قطارهای جوپار

شرکت قطارهای جوپار در حال حاضر خدمات خود را از طریق 3 قطارِ کویر، ارگ و قطار اتوبوسی ماهان به مسافران خود عرضه می‌کند. در زیر با این قطارها بیشتر آشنا می‌شوید:

  • بهترین قطار جوپار شش تخته، کویر: به عقیده‌ی بسیاری از افراد قطار جوپار شش تخته کویر از بهترین قطارهای جوپار هستند. این قطارهای مسافربری 3 ستاره از واگن های شش تخته درجه تشکیل شده‌اند و با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی خود طرفداران زیادی دارند. هرکدام از این واگن‌ها دارای 10 کوپه هستند که در مجموع 60 مسافر را جابه‌جا می‌کنند. پس اگر به دنبال قطار جوپار لوکس شش نفره هستید؛ بلیط قطار جوپار کویر بهترین انتخاب شماست! در ادامه با خدمات و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد.
  • ویژه‌ترین قطار جوپار، ارگ: قطارهای ارگ با 14 واگن در دسته‌ی قطارهای 5 ستاره قرار می‌گیرند. هر کدام از این واگن‌ها به امکانات خاصی مجهز شده‌اند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند. یکی از مزایای بلیط قطار جوپار ارگ را می‌توان در 2 نوع کلاس ارگ معمولی و ارگ ویژه دانست که مسافران براساس شرایط، هدف و بودجه‌ی خود یکی از آن‌ها را خریداری می‌کنند. طبیعتا کیفیت قطار جوپار ارگ ویژه از معمولی بیشتر بوده و از خدمات بسیار جذابی برخوردار است. گفته می‌شود در آینده تعداد واگن‌های بیشتری به ارگ اضافه شده و به گنجایش حمل مسافران افزوده می‌شود. همچنین شما می‌توانید در هنگام خرید بلیط قطار جوپار، پذیرایی با غذا را نیز انتخاب کنید که هزینه‌ی جداگانه‌ای را دربرمی‌گیرد.
  • قطار اتوبوسی ماهان: با وجود آنکه این قطارها فقط در مسیر تهران-مشهد و بالعکس به فروش می‌رسند؛ از محبوبیت زیادی برخوردارند. علت آن را نیز می‌توان به ارزان‌تر بودن قیمت بلیط قطار جوپار ماهان نسبت به سایر قطارها دانست.

رزرو بلیط قطار جوپار ارگ کرمان


امکانات قطارهای جوپار

اکنون نوبت به معرفی خدمات و امکانات قطارهای مسافربری جوپار می‌رسد. در زیر به معرفی هرکدام از آن‌ها می‌پردازیم.

  • امکانات قطار کویر: سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، بهره‌مندی از تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه، وجود ویلچر برای افراد ناتوان و دارای معلولیت جسمی، سرویس خواب تمیز (شامل: ست ملحفه، پتو، بالشت و روبالشتی) ، پذیرایی (آب و تنقلات) ، عایق‌بودن کوپه به صدا و برقراری حریم شخصی، لوازم بهداشتی
  • امکانات قطار ارگ معمولی: سیستم صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب محتوای دلخواه، میز اختصاصی برای هر فرد به همراه هنذفری، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، سرویس خواب تمیز (شامل: پشت سری صندلی یکبار مصرف، ست ملحفه، پتو، بالشت و روبالشتی) ، بهره‌مندی از تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه، وجود ویلچر برای افراد ناتوان و دارای معلولیت جسمی،  عایق‌بودن کوپه به صدا و برقراری حریم شخصی، پذیرایی (انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه کیک) لوازم بهداشتی (مانند ماسک و دستمال کاغذی)
  • امکانات قطار ارگ ویژه: مشخصات قطار جوپار ارگ ویژه مانند معمولی بوده و تنها در بخش لوازم بهداشتی با یکدیگر تفاوت دارند: لوازم بهداشتی اختصاصی همراه با کیف (شامل: شانه، دستمال کاغذی و الکلی و مرطوب، حوله، خمیردندان و مسواک، دمپایی حوله‌ای، ماسک)
  • امکانات قطار اتوبوسی ماهان: بهره‌مندی از صندلی‌های استاندارد با طراحی ارگونومیز، داشتن تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه، وجود ویلچر برای افراد ناتوان و دارای معلولیت جسمی، سیستم تهویه مطبوع، پذیرایی (آب و تنقلات)


توجه کنید که تمامی قطارهای مسافربری جوپار از سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی برخودار هستند.

امکانات رزرو بلیط قطار جوپار


آشنایی با ایستگاه قطار جوپار

ایستگاه‌های بین راهی متعددی در مسیرهای حرکت قطارهای جوپار وجود دارند که می‌توانید در این توقف‌گاه‌ها پیاده شوید؛ استراحت کنید؛ خرید کنید یا حتی نماز بخوانید. بسیاری از مسافران نیز وجود دارند که در این ایستگاه‌ها برای رسیدن به مقصد خودسوار می‌شوند. در زیر اسامی ایستگاه قطار جوپار را به همراه امکانات آن‌ها مشاهده می‌کنید.

  • ایستگاه های بین راهی تهران مشهد و بالعکس
  • ایستگاه های بین راهی تهران بندرعباس و بالعکس
  • ایستگاه های بین راهی تهران- کرمان و بالعکس
  • ایستگاه های بین راهی تهران زاهدان و بالعکس
  • ایستگاه های بین راهی کرمان مشهد و بالعکس


امکانات ایستگاه قطار جوپار
: نمازخانه، سرویس بهداشتی، خودپرداز، بوفه، تلفن همگانی، سالن انتظار، پارکینگ، ایستگاه تاکسی، پزشک ایستگاه، تابلوی راهنما، باجه فروش بلیط، آسانسور و پله برقی، خدمات حمل بار و مسافر، فضای سبز، اینترنت، کتابخانه، سیستم صوتی و تصویری، پاسگاه نیروی انتظامی، آبسردکن


توجه کنید که تعدادی از ایستگاه‌ها ممکن است برخی از خدمات گفته شده را نداشته باشند.


مسیرهای تردد قطارهای جوپار

همانطور که گفتیم مسیرهای تردد قطار اتوبوسی ماهان، تنها به شهرهای تهران و مشهد محدود می‌شود؛ لذا در زیر فقط مسیرهای حرکت ارگ و کویر معرفی می‌کنیم.

مسیرهای تردد قطار ارگ

شهر مبدا شهر مقصد مسیرها
تهران بندرعباس تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج، زادمحمود، فین، بندرعباس
تهران کرمان تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان
تهران زاهدان تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان، بم، فهرج، زاهدان
کرمان مشهد کرمان، زرند، مبارکه، بهاباد، طبس، تربت حیدریه، مشهد




مسیرهای تردد قطار کویر


شهر مبدا شهر مقصد مسیرها
تهران مشهد تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد
تهران بندرعباس تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، احمدآباد، سیرجان، تزرج، زادمحمود، فین، بندرعباس
تهران کرمان تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان
تهران زاهدان تهران، قم، کاشان، بادرود، زواره، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، زرند، کرمان، بم، فهرج، زاهدان
کرمان مشهد کرمان، زرند، مبارکه، بهاباد، طبس، تربت حیدریه، مشهد 



برنامه زمانی حرکت قطارهای جوپار

از آنجایی که برنامه حرکت قطارهای جوپار در روزهای مختلف تفاوت دارد؛ توصیه می‌کنیم برای رزرو قطار جوپار به قاصدک24 مراجعه کنید تا از ساعت‌های دقیق حرکت باخبر شوید. همچنین با این امر می‌توانید قیمت بلیط قطار جوپار را به مقصد دلخواه خود مشاهده کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.


رزرو بلیط قطار شرکت جوپار از قاصدک24

شما برای خرید انواع بلیط قطار اعم از بلیط قطار جوپار، قطار رجا، فدک و... می‌توانید از قاصدک24 استفاده کنید و در کمترین زمان بلیط خود را دریافت کنید. قاصدک 24 این امکان را نیز به شما می‌‌دهد که قبل از رزرو قطار جوپار بتوانید قیمت‌، ساعت دقیق حرکت و ظرفیت باقیمانده را مشاهده کنید. برای این امر تنها کافی‌ست:

  1. به بخش بلیط قطار قاصدک24 بروید.
  2. مبدا، مقصد و همچنین تاریخ سفر خود را وارد کنید.
  3. بر گزینه جستجو کلیک کرده و سپس فیلتر گزینه‌ی شرکت حمل‌ونقل ریلی را بر روی جوپار قرار دهید.
  4. در این مرحله تمامی بلیط های جوپار در مقصد و تاریخ مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شوند و می‌توانید برای رزرو آن‌ها اقدام کنید.

توجه کنید که علاوه‌بر خرید آنلاین بلیط قطار جوپار می‌توانید با پشتیبانی همه روزه ی قاصدک24 (75269-021) تماس حاصل کرده و خرید خود را به انجام برسانید.

برنامه حرکت قطارهای جوپار


سوالات متداول درباره قطارهای جوپار

از آنجایی که شرکت جوپار قطارهای متعددی را در ناوگان حمل و نقل خود به کار گرفته است؛ بلیط‌های این شرکت با بازه نرخی متفاوتی به مسافران ارائه می‌شوند. از این رو مسافر می‌توانند از ارزان ترین تا گران ترین بلیط قطار جوپار را در این مجموعه خریداری نمایند. با این حال باید بگوییم که قیمت بلیط قطار جوپار اتوبوسی ماهان در اغلب مسیرها نسبت به تعرفه بلیط سایر شرکت های ریلی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب‌تر است. شما برای اطلاع دقیق از این قیمت‌ها می‌توانید مبدا و مقصد خود را در بخش خرید بلیط قطار قاصدک24 وارد کنید و سپس گزینه‌ی جستجو را کلیک کنید.
برای خرید بلیط قطار اینترنتی جوپار ابتدا به قاصدک 24 مراجعه کنید؛ سپس مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را تعیین نموده و بلیط خود را جستجو کنید. حال فهرست نتایج را با قطارهای جوپار فیلتر کرده و بلیط مورد نظر خود را انتخاب و آن را به صورت آنلاین خریداری نمایید.
در حال حاضر امکان کنسلی آنلاین انواع بلیط سفر در قاصدک 24 مهیا است. از این رو برای کنسلی بلیط قطار جوپار تنها کافی است به پنل کاربری خود در قاصدک 24 مراجعه نموده و مراحل کنسلی بلیط خود را دنبال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه راهنمای استرداد بلیط قطار در فوتر قاصدک 24 مراجعه نمایید.
برای این امر کافی‌ست پس از خرید بلیط قطار شرکت جوپار به بخش رزرو هتل در قاصدک24 رفته یا به صورت تلفنی با شماره‌ی (75269-021) تماس حاصل فرمایید.