بلیط قطار اندیمشک

قاصدک 24

اندیمشک چگونه شهری است؟


اندیمشک از شهرهای استان خوزستان است که در کوهپایه زاگرس میانی قرار گرفته و سه سد بزرگ کرخه، دز و بالارود را در خود جای داده است. این شهر که در مسیر جاده ترانزیت کشوری قرار گرفته، استان های خوزستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه را نیز به یکدیگر پیوند می دهد.


برخی از نقاط دیدنی اندیمشک


شهرستان اندیمشک جاهای دیدنی و تاریخی کم ندارد. پل صیحه، قلعه حسینی، آرامگاه محمود علی، قلعه رزه، سد کرخه، دژ سرقلا، منطقه شکار ممنوع چهل پا و امامزاده احمد بخشی از جاذبه هایی هستند که با سفر به شهرستان اندیمشک می توانید از آنها دیدن کنید.

بلیط قطار اندیمشک

سوغات و ره آورد اندیمشک


اندیمشک غذاها و صنایع دستی منحصر به فرد خود را دارد. البته مهم ترین سوغات شهر اندیمشک صنایع دستی این شهر است که از جمله آنها می توان به چوغا، گبه، گلیم، فرش، کپو، گیوه، معرق و خراطی اشاره کرد.

رزرو بلیط قطار اندیمشک

راه آهن اندیمشک


ایستگاه راه آهن اندیمشک که بخشی از راه آهن تهران جنوب است، یکی از مهم ترین ایستگاه های راه آهن ایران و مرکز کل ناحیه راه آهن زاگرس است. این ایستگاه در سال 1307 افتتاح شده و در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نیز نقش مهمی در حمل و نقل ریلی ایران داشته است.

ایستگاه راه آهن اندیمشک

رزرو بلیط قطار اندیمشک در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار اندیمشک از شهرهای تهران، مشهد و اهواز پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار اندیمشک


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار اندیمشک


برای خرید بلیط قطار اندیمشک به شهرهای تهران، مشهد و اهواز علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار اندیمشک


فروش بلیط قطار اندیمشک از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد اندیمشک




بلیط قطار از مبدا اندیمشک