معرفی بهترین رستوران های ابوظبی

شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای گشت و گذار و همچنین زندگانی محسوب می‌شود. این شهر لوکس و مدرن که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر و توریست از سراسر جهان است؛ میزبان انواع هتل‌های لوکس، رستوران‌های لاکچری و مراکز خرید متنوع است که تاثیر بسزایی در صنعت توریسم و گردشگری این کشور داشته است. در سفر به ابوظبی می‌توانید انواع غذاهای آسیایی، عربی، ایتالیایی و... را با بهترین کیفیت در رستوران‌هایی مجلل و لوکس امتحان کنید. از آن جایی که هدف بسیاری از افراد از سفر کردن به کشورهای مختلف، تست غذاهای متفاوت از ملیت‌های مختلف بوده و از نظر گردشگران، رستوران‌گردی یکی از بهترین تفریحات سفر به شمار می‌رود؛ ما در این مطلب از قاصدک24 قصد داریم تا به معرفی برخی از بهترین رستوران‌های ابوظبی بپردازیم تا اگر در آینده به این شهر سفر کردید؛ اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید.
 بهترین رستوران های ابوظبی

 

بهترین رستوران های ابوظبی


شهر ابوظبی علاوه بر مناظر و دیدنی‌های زیاد و رستوران‌های لوکس و مجلل، سرآشپزهای فوق‌العاده حرفه‌ای نیز دارد که همه چیز را برای تست یک وعده غذایی منحصر به فرد در یکی از بهترین رستوران‌های ابوظبی فراهم می‌کند. با توجه به این که منوی رستوران‌های ابوظبی به غذاهای عربی محدود نمی‌شود؛ شما می‌توانید غذاهای ملیت‌های مختلف را با اصیل‌ترین طعم در ابوظبی تست کنید. اما انتخاب کردن یک رستوران در ابوظبی که از مقاصد مهم گردشگری جهان محسوب می‌شود؛ کار بسیار سختی است. اگر قصد سفر به شهر ابوظبی را دارید؛ بهتر است با برخی از بهترین رستوران های ابوظبی آشنا شوید. 10 مورد از مهم‌ترین رستوران‌های ابوظبی عبارتند از:

  • رستوران لبنانی لی بیروت

  • رستوران مراکش (Moroccan)

  • رستوران المقام (Al Maqam)

  • خانه استیک مارکو پیر وایت Marco Pierre White Steakhouse & Grill))
  • رستوران فرانسوی بور دو (Bord Eau)
  • رستوران مدیترانی و اسپانیایی کاتالان
  • رستوران ایتالیایی ویلا توسکانا
  • (Quest) رستوران کوئست
  • رستوران هاکاسان

 رستوران لی بیروت ابوظبی


رستوران لبنانی لی بیروت


همان‌طور که از اسم رستوران پیداست؛ این رستوران غذاهای سنتی و مدرن لبنانی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. اگر از علاقمندان به غذاهای لبنانی هستید؛ حتما در سفر به ابوظبی سری به این رستوران بزنید. رستوران لی بیروت که یکی از بهترین رستوران های ابوظبی است واقع در برج‌های اتحاد است؛ از مهمانان خود در فضایی چشم نواز و رو به دریا پذیرایی می‌کند و همچنین امتیاز بالایی در بین رستوران‌های شهر ابوظبی داشته و جوایز متعددی را در این زمینه دریافت کرده است. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای، گیاهی، خاورمیانه‌ای، غذاهای حلال، غذاهای ویژه گیاه‌خواران و غذاهای بدون گلوتن را از منوی بی‌نظیر آن سفارش دهید و در محیطی آرام نوش‌جان کنید.

رستوران مراکش (Moroccan)


یکی دیگر از معروف‌ترین رستورانهای ابوظبی رستوران مراکش نام دارد که بیشتر غذاها را به روش مراکشی و در کوره طبخ می‌کند. اگر به سرو غذاهای مراکشی علاقه دارید؛ می‌توانید در فضای آرام و دل‌نشین این رستوران که دارای یک فضای اصیل مراکشی است؛ غذای خود را سفارش دهید. یک گروه موسیقی مراکشی نیز هر شب در این رستوران منتظر مهمانان هستند تا در دل ابوظبی از مشتریان خود پذیرایی کنند.

رستوران المقام ابوظبی

 رستوران المقام، رستورانی لوکس در دهکده شبهای عربی


رستوران المقام بخشی از مجموعه‌ای لوکس به نام دهکده شب‌های عربی در بیابان ابوظبی است که باطراحی زیبا و منحصر به فرد سنتی و عربی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این رستوران شما علاوه بر غذاهای سنتی و عربی می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را نیز سفارش دهید. رستوران المقام با  دکوراسیون سنتی عربی و تخت‌هایی راحت برای نشستن، تراس پوشیده شده با برگ نخل و اجرای موسیقی زنده، چیزی برای ساختن یک شب خاطره‌انگیز کم ندارد. این رستوران همچنین تورهای آشپزی مختلفی را برای گردشگران در نظر گرفته است که مهمانان می‌توانند باشرکت در آن‌ها پخت برخی از نان‌ها و غذاها را به‌راحتی آموزش ببینند.
 خانه استیک مارکو پیر وایت


خانه استیک مارکو پیر وایت Marco Pierre White Steakhouse & Grill))


 این رستوران توسط یکی از سرآشپزهای معروف بریتانیایی به نام مارکو پیر وایت اداره می‌شود که توانسته است سه ستاره میشلن را از آن خود کند. این رستوران با این که منوی گسترده‌ای از سوپ‌ها و غذاهای دریایی دارد؛ عموم غذاهای خود را بر محور گوشت، کباب و استیک تهیه می‌کند و برای کسانی است که علاقه‌مند به استیک و غذاهای گوشتی هستند؛ مناسب‌تر است. از لذیذترین غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد می‌توان به ماهی آزاد اسکاتلندی، صدف کلی، سوپ خرچنگ آلاسکا و... اشاره کرد.

 رستوران فرانسوی بور دو


رستوران بوردو یکی از بهترین رستوران‌های فرانسوی ابوظبی است که به علت کیفیت بالای منوی خود، جوایز بسیار زیادی را از آن خود کرده است. رستوران بور دو مناسب گردشگرانی است که علاقه زیادی به سرو غذاهای فرانسوی دارند و مشتاق هستند تا غذاهای فرانسوی مدرن را در رستورانی باشکوه در دل ابوظبی تست کنند. مواد اولیه برای طبخ غذاهای این رستوران، مستقیما از مواد اولیه تازه در فرانسه وارد می‌شود که در کنار منوی بی‌نظیر همه چیز را تکمیل می‌کند. پیشنهاد می‌کنم اگه به غذاها و دسرهای فرانسوی علاقه دارید؛  در سفر به ابوظبی حتما به این رستوران سر بزنید.
 رستوران کاتالان ابوظبی


رستوران اسپانیایی کاتالان


رستوران کاتالا که یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های اسپانیایی در ابوظبی محسوب می‌شود؛ دارای منوی غذاهای مدیترانه‌ای و همچنین بهترین غذاهای اسپانیایی است. فضای سنتی این رستوران که الهام گرفته از طراحی سنتی اسپانیایی است؛ با تیمی از ماهرترین سرآشپزهای جهان، یک تجربه فوق‌العاده را می‌تواند برای شما رقم بزند. این رستوران برای هر فصل سال دارای منوی غذایی جذاب و متفاوت است که با طراحی و خلق طرح‌های هنری مختلف، همیشه ایده‌ای خاص برای ارائه دارد.

رستوران ایتالیایی ویلا توسکانا


ویلا توسکانا که یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در ابوظبی است؛ در یکی از هتل های لوکس شهر قرار دارد که فضا و دکوراسیون آن بسیار شبیه به ویلاهای لوکس و جذاب توسکانی با سقف‌های بلند است. در این رستوران که انواع غذاهای ایتالیایی از پیتزاهای خوش‌طعم تا لذیذترین پاستاها و خوشمزه‌ترین دسرهای ایتالیایی را می‌توانید تست کنید؛ کلاس‌های آشپزی مختلفی هم برگزار می‌شود. کسانی که مایلند آشپزی منطقه ایتالیا را تجربه کنند و در دل ابوظبی یک پاستای ایتالیایی میل کنند؛ می‌توانند در سفر خود سری به رستوران ایتالیایی هم بزنند.

رستوران کوئست با چشم انداز خلیج فارس


رستوران کوئست که در طبقه شصت و سوم برج‌های اتحاد قرار دارد؛ یکی از محبوب ترین رستوران‌های ابوظبی است که با  انواع غذاها، پیش غذاها و دسرهای آسیایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این رستوران با چشم‌انداز بسیار زیبایی که به دریای خلیج فارس دارد؛ غذاهای منحصر به فردی را با بهترین طعم و با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر شما هم به غذاهای آسیایی علاقه‌مند هستید؛ در سفر خود به ابوظبی به هیچ عنوان رستوران کوئست و چشم‌انداز منحصر به فردش را از دست ندهید.

رستوران هاکاسان

رستوران چینی هاکاسان


رستوران هاکاسان یکی از  بهترین رستوران‌های چینی در ابوظبی است که معروف‌ترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای چینی را با بالاترین کیفیت در فضایی لوکس و مجلل ارائه می‌دهد. لی کوک هوا، نام سرآشپز خلاق چینی این رستوران است که با ایده‌ها و طرح‌های تازه، غذاهای خلاقانه و با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. از معروف‌ترین غذاهایی که در این رستوران پخت می‌شود؛ می‌توان به اردک پکن همراه با خاویار اشاره کرد که از غذاهای ویژه رستوران هاکاسان به‌شمار می‌رود.

 رستوران جاز، با اجرای زنده موسیقی


اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به موسیقی و اجراهای زنده داشته باشید؛ قطعا از صرف غذا در این رستوران خوشحال می‌شوید. از یک شنبه تا جمعه گروه‌های محلی هرشب در این رستوران اجراهای زنده موسیقی دارند که مورد استقبال گردشگران واقع شده است. همین باعث شده است این رستوران، به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ابوظبی تبدیل شود. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای بین‌المللی و دسرهای خوشمزه و غذاهای دریایی گوناگون است.
 
سخن آخر


 با توجه به اینکه شهر ابوظبی، یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان است؛ سر آشپزهای معروفی از سراسر جهان تشویق شده‌اند تا در این شهر عربی اقدام به افتتاح رستوران‌هایی لوکس از ملیت‌های گوناگون کنند. با اینکه در این مطلب نمی‌توان همه رستوران‌های ابوظبی را نام برد؛ ولی سعی کردیم به معرفی معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های ابوطبی بپردازیم. اگر شما هم قصد سفر به ابوظبی را دارید؛ می‌توانید بلیط هواپیما ابوظبی را به صورت آنلاین از قاصدک24 تهیه نمایید.