آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

امروزه با همه‌گیری ویروس کرونا، برای ورود به اکثر کشورهای خارجی نیاز به داشتن تست منفی کرونا یا همان تست PCR است. لذا شرکت‌های هواپیمایی مانند ماهان، ایران ایر، آسمان، ترکیش ایرلاین و... از مسافران می‌خواهند تا برای انجام تست کرونا به آزمایشگاه‌های دارای اعتبار مراجعه کنند و نتیجه‌ی آن را با مدارک پرواز خود به پذیرش فرودگاه ارائه دهند. پس برای آشنایی با آزمایشگاه مورد تایید ماهان و سایر هواپیمایی ها در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

Corona-Testing-Laboratory

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ماهان


شرکت هواپیمایی ماهان ایر آزمایشگاه‌های مورد تایید خود را در سرتاسر ایران معرفی کرده و مسافران این هواپیمایی تنها ملزم به استفاده از این آزمایشگاه‌ها هستند و نمی‌توانند به سایر مراکز مراجعه کنند. بنابراین قاصدک 24توصیه می‌کند اگر با بلیط هواپیما ماهان قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، با توجه به محل سکونت خود نزدیک‌ترین آن‌ها را انتخاب کرده و برای انجام تست کرونا مراجعه کنید. در زیر به معرفی آزمایشگاه مورد تایید ماهان ایر در تمامی شهرهای ایران می‌پردازیم. 

آزمایشگاه های مورد تایید ماهان در تهران

در این بخش قصد داریم شما را با تمامی آزمایشگاه مورد تایید ماهان در تهران آشنا کنیم. توجه داشته باشید که این آزمایشگاه‌ها علاوه‌بر مورد تاییدبودن شرکت هواپیمایی ماهان، مورد تایید وزارت بهداشت نیز بوده و مدارک آن‌ها برای تمامی مسیرهای هوایی ماهان (به جز چین) قابل قبول هستند. (برای سفر به چین تنها آزمایشگاه مورد تایید پرواز ماهان، آزمایشگاه بیمارستان پارس است.)

  • آزمایشگاه بیمارستان رسالت (ضلع شرقی پل سید خندان)
  • آزمایشگاه بیمارستان عرفان نیایش (اتوبان همت غرب)
  • آزمایشگاه بیمارستان عرفان (سعادت آباد)
  • آزمایشگاه بیمارستان پارس (بلوار کشاورز)
  • آزمایشگاه بیمارستان دی (خیابان ولیعصر)
  • آزمایشگاه بیمارستان نیکان غرب (اقدسیه)
  • آزمایشگاه آرامش (سعادت آباد)
  • آزمایشگاه دنا (خیابان ولیعصر)
  • آزمایشگاه سما (ابتدای ستارخان)
  • آزمایشگاه آریا (بلوار مطهری)
  • آزمایشگاه کیوان (خیابان شهید بهشتی)
  • آزمایشگاه تهران لب (خیابان ولیعصر)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی (ونک)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آرمین (خیابان قائم مقام فراهانی)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط (خیابان پیروزی)
  • آزمایشگاه پاتولوژی و ژنتیک کریمی نژاد (میدان صنعت)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آفاق (فلکه دوم صادقیه )
  • آزمایشگاه ویروس شناسی خاورمیانه
  • آزمایشگاه انستیتو پاستور (ویژه‌ی ماموران دولتی یا سیاستی)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی امروز (میدان شهر ری)
  • آزمایشگاه دکتر قلی زاده (ورامین، خیابان امام خمینی)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک آینده (ورامین، خیابان شهدا)

آزمایشگاه های مورد تایید ماهان در کرج

در این بخش قصد داریم به معرفی آزمایشگاه مورد تایید ماهان کرج بپردازیم. لذا اگر ساکن کرج هستید و قصد دارید با بلیط هواپیما ماهان به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید؛ می‌بایست در ابتدا به یکی از آزمایشگاه‌های زیر مراجعه کرده و تست کرونا بدهید. سپس در صورت منفی بودن تست، مدارک آن را همراه خود به فرودگاه ببرید.

  • آزمایشگاه مرکزی فردیس (فلکه دوم فردیس)
  • آزمایشگاه جهان کرج (نرسیده به چهارراه طالقانی)
  • آزمایشگاه رازی کرج (نرسیده به سه راه گوهردشت)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی آراد (نرسیده به میدان سپاه)
  • آزمایشگاه دنا کرج (بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا)
  • آزمایشگاه پارس ژنوم (بین خیابان های جهانشهر و کسری)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار (نظر آباد، خیابان انقلاب)
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار (هشتگرد، خیابان امام)

آزمایشگاه های مورد تایید ماهان در مشهد

این بخش را نیز به یکی دیگر از محبوب‌ترین استان‌های ایران، مشهد مقصد اختصاص داده‌ایم. شما می‌توانید آزمایشگاه های مورد تایید ماهان در مشهد را در زیر مشاهده کنید و برای انجام تست کرونا به یکی از آن‌ها مراجعه کنید.

  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی مشهد (نبش پاسداران 10)
  • آزمایشگاه دکتر اکبر زاده (میدان هاشمیه)
  • آزمایشگاه نیکان مشهد (احمد آباد)

لیست آزمایشگاه های مورد تایید ماهان برای سایر شهرها را نیز در زیر مشاهده می‌کنید:

 

استان‌ها آزمایشگاه‌های مورد تایید
اصفهان آزمایشگاه تشخیص پزشکی ملل
اصفهان آزمایشگاه پارک
اصفهان آزمایشگاه آریا
اصفهان

آزمايشگاه تشخيص طبي قاضی عسکر

اصفهان آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر خلیلیان
اصفهان آزمایشگاه پاتوبیولوژی میلاد
اصفهان (کاشان) آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر احترام
شیراز آزمایشگاه پاتو بیولوژی دکتر صالحی
شیراز آزمایشگاه تشخیص پزشکی سینا
شیراز آزمایشگاه تشخیص طبی پیوند
تبریز آزمایشگاه سلام
رشت آزمایشگاه جم
رشت آزمایشگاه بیمارستان پارس
رشت (انزلی) آزمایشگاه آریا
مازندران (چالوس) آزمایشگاه پاتوبیولوژی پارس
مازندران (ساری) آزمایشگاه فجر
مازندران (قائم شهر) آزمایشگاه هدایتی بیژن
مازندران (بابل) آزمایشگاه پاستور
مازندران (آمل) آزمایشگاه دکتر حکیمی
مازندران (آمل) آزمایشگاه هراز
گرگان آزمایشگاه کاوش
گرگان آزمایشگاه دکتر شهریار علیزاده
گلستان (گنبد کاووس) آزمایشگاه بیمارستان دکتر بسکی
گلستان (گنبد کاووس) آزمایشگاه پاتوبیولوژی شفا
زنجان آزمایشگاه بوعلی
زنجان آزمایشگاه ویروس شناسی میرشهابی
ارومیه آزمایشگاه ماهان
اردبیل آزمایشگاه مای ژن
همدان آزمایشگاه فرزان
اراک آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانشمند
اراک آزمایشگاه ویروس شناسی بهسان
قم آزمایشگاه دانش
قم آزمایشگاه بوعلی
قزوین آزمایشگاه دکتر فرزام
قزوین آزمایشگاه خاتم
کرمان آزمایشگاه دکتر دبیری
یزد آزمایشگاه ژنتیک پزشکی آوین
کردستان (سنندج) آزمایشگاه پاستور
کردستان (سنندج) آزمایشگاه حسینی نسب
کرمانشاه آزمایشگاه رازی
کرمانشاه آزمایشگاه جم
هرمزگان (بندرعباس) آزمایشگاه دکتر آتش پرور
هرمزگان (بندرعباس) مجتمع آموزشی و درمانی پیامبر اعظم
خوزستان (اهواز) آزمایشگاه آریا
خوزستان (اهواز) آزمایشگاه نوروژن
زاهدان آزمایشگاه نوین

لیست آزمایشگاه های مورد تایید سایر هواپیمایی ها

 
پس از آشنایی با لیست آزمایشگاه های مورد تایید ماهان نوبت به معرفی سایر هواپیمایی‌ها می‌رسد. شما می‌بایست در آزمایشگاه‌های تاییدشده‌ی هواپیمایی موردنظر تست کرونا (تست PCR) را انجام دهید و در صورت منفی بودن تست، مدارک را همراه خود به فرودگاه ببرید.

Aircraft-approved-laboratories

هواپیمایی آسمان

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما آسمان می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی آسمان مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی آسمان نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما ترکیش می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ترکیش ایرلاین مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی ترکیش ایرلاین نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.
درخصوص سفر به ترکیه با ترکیش ایرلاین نیز تمامی افراد بالای 6 سال موظف به ارائه‌ی تست منفی کرونا تا 72 ساعت در بدو ورود به کشور هستند. همچنین افرادی که با ویزای ترانزیت ترکیه به این کشور سفر می‌کنند باید تست خود را در فرودگاه به همراه داشته باشند.

هواپیمایی قطر

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما قطر ایرویز می‌بایست دو نسخه از تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی قطر مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی قطر ایرویزنیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.

هواپیمایی لوفت هانزا

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما لوفت هانزا می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی لوفت هانزا مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی لوفت هانزا نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند. همچنین ناگفته نماند استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای، فانتری و... در پرواز با این شرکت هواپیمایی مجاز نبوده و تنها ماسک‌های استاندارد (N95, KN95,FFP2) مورد تایید آن هستند.

هواپیمایی معراج

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما معراج  می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی معراج مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی معراج نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.

هواپیمایی قشم ایر

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما قشم ایر می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید قشم ایر مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی قشم ایر نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.

هواپیمایی ایران ایر

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما ایران ایر می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید ایران ایر مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی ایران ایر نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.

هواپیمایی پگاسوس

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما پگاسوس می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی پگاسوس مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی پگاسوس نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند. ناگفته نماند پس از دریافت تست منفی کرونا می‌بایست آن را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و سپس به پذیرش فرودگاه بدهید.

هواپیمایی ایران ایر تور

برای سفرهای خارجی با بلیط هواپیما ایران ایر تور می‌بایست تست منفی کرونای خود را با مهر آزمایشگاه و تاریخ میلادی در فرودگاه به همراه داشته باشید. لذا می‌بایست به آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ایران ایر تور مراجعه کرده و برای تست PCR اقدام کنید. توجه داشته باشید که تمامی آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان، موردتایید هواپیمایی ایران ایر تور نیز هستند و خدمات لازم را برای شما انجام می‌دهند.