لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018


بیش از 100 شرکت هوایی کوچک و بزرگ در دنیا وجود دارند که مسافران را به مقصدهای خود در گوشه و کنار این جهان می رسانند. این شرکت های هوایی برای جلب اعتماد مشتریان خود که سفرهای هوایی را انتخاب کرده اند؛ با یکدیگر درگیر رقابت هستند. اما از میان این ایرلاین های کوچک و بزرگ تنها چند ایرلاین توانسته اند توجه مسافران را به خود جلب کنند. مسافرانی که به کیفیت خدمات ارائه شده، رفتار و برخورد مهمانداران و خدمه و نیز ایمنی اهمیت زیادی می دهند. سایت معتبر اسکای ترکس هر سال از مسافران می خواهد تا رضایت خود از شرکت های هوایی را طی یک نظرسنجی اعلام کنند. این سایت در سال 2018 نیز لیستی از 20 شرکت محبوب هوایی را منتشر کرده است. قاصدک24 شما را به آشنایی با برترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018 دعوت می کند.

برای خرید بلیط هواپیما کلیک کنید
 

خطوط هوایی سنگاپور

 

رتبه قبلی: 2


خدمات شرکت هوایی سنگاپور در طول پرواز سفری دلچسب را برای مسافرانش فراهم می کند؛ سفری که در آن مهمانداران آموزش دیده اند تا با مسافران خود با نهایت احترام برخورد کنند. تلویزیون های شخصی در کنار امکانات زیاد برای سرگرمی و نیز نوشیدنی های گرمی که پیش از برخاستن از زمین سرو می شوند، تنها بخشی از امکانات لوکس این شرکت هوایی هستند. دفتر مرکزی خط هوایی سنگاپور در فرودگاه بین المللی چانگی واقع شده که یکی از لوکس ترین امکانات را در جهان ارائه می دهد. از همین رو این فرودگاه از سوی اسکای ترکس به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان در پنج سال متوالی شناخته شده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

قطر ایرویز

 

رتبه قبلی: 1


خط هوایی قطر ایرویز که در دوحه واقع شده، به خاطر راحتی صندلی ها و امکانات سرگرمی خود، از سوی مسافران مورد تحسین واقع شده است. در حقیقت این شرکت هوایی دومین سیستم سرگرمی در طول پرواز در جهان و نیز کلاس پروازی اکونومی کلاس را به مسافران خود ارائه می دهد. به علاوه شرکت هوایی قطر ایرویز 150 مقصد را در سراسر جهان به یکدیگر متصل کرده و قصد دارد تا ناوگان خود را به هواپیماهای بوئینگ 787 و ایرباس ای 350 مجهز کند. قطر ایرویز همچنین جایزه بهترین ایرلاین خاورمیانه، بهترین بیزینس کلاس جهان و بهترین لانژ فرست کلاس جهان را نیز با خود به خانه آورده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018


آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways)

 

رتبه قبلی: 3


شرکت هوایی آل نیپون همچنان به حرکت خود به سوی رأس جدول ادامه می دهد. این شرکت بزرگ ترین خط هوایی بین المللی در ژاپن و مرکز یکی از بزرگ ترین ناوگان های بوئینگ های 787 دریم لاینر در جهان است. شرکت آل نیپون از سوی منتقدان در اسکای ترکس به عنوان یکی از بهترین شرکت های هوایی انتخاب شده است. دلیل آن نیز تمیزی، خدمات و ایمنی آن بوده است. بسیاری از صندلی های هواپیماهای این شرکت، صندلی های رو به جلوی تاشو هستند که فضای خصوصی بیشتری برای مسافران فراهم می کنند. این شرکت همچنین جایزه بهترین کارکنان و خدمه کابین را نیز از آن خود کرده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

شرکت هوایی امارات

 

رتبه قبلی: 4


شرکت هوایی امارات در طول 30 سال گذشته، به یکی از مهم ترین ایرلاین های جهان در پروازهای طولانی تبدیل شده است. این شرکت که خدمات انحصاری خود را از طریق دفتر مجلل خود در فرودگاه بین المللی دوبی عرضه می کند، بزرگ ترین ناوگان جهان از سوپر جمبوهای ایرباس ای 380 و جت های پهن پیکر بوئینگ 777 را داراست. به علاوه سیستم سرگرمی این ایرلاین شامل مجموعه ای از ویدئوها و موسیقی ها شده و حتی به مسافران اجازه تماشای مستقیم رخدادهای ورزشی را از تلویزیون نیز می دهد. در حقیقت ای شرکت برای 14 سال متوالی جایزه بهترین سیستم سرگرمی در پرواز را نصیب خود کرده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

اِوا ایر (EVA Air)

 

رتبه قبلی: 6


خط هوایی تایوان که ای وی آی خوانده می شود، در سال 1989 تأسیس شد و شعبه ای از گروه تجاری اوِرگرین است. دفتر این شرکت در تایپه واقع شده؛ شرکتی که در طول دو دهه گذشته رشد داشته اکنون یک ناوگان بزرگ از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ پهن پیکر را دارد. شرکت هوایی تایوان پیشگام کابین های پریمیم اکونومی نیز به شمار می رود.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018


کاتای پاسفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways)

 

رتبه قبلی: 5


اگرچه کاتای پاسیفیک که دفتر آن در هنگ کنگ واقع شده، نسبت به سال گذشته یک پله سقوط داشته، هنوز جایگاه خود را به عنوان یکی از معتبرترین ایرلاین های منطقه پاسیفیک (اقیانوس آرام) حفظ کرده است. این شرکت با وجود جت های بوئینگ 777 و راهبرد تجاری مبتنی بر ارائه پروازهای پر تعدد، یکی از بهترین تجربه های پرواز در آسیا را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. مسافران این ایرلاین را به خاطر صندلی های راحت، کیفیت خدمات و سرگرمی در طول پرواز شایسته تحسین دانستند.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

لوفتهانزا

 

رتبه قبلی: 7


بزرگ ترین خط هوایی اروپا در چند سال گذشته توانسته خود را در ده نام اول لیست بهترین ها جای دهد. مشتریان لوفتهانزا را به خاطر خدمات استثنائی و کیفیت کلی سرویس های آن مورد تحسین قرار داده اند. اگرچه خدمات لوفتهانزا در پروازهای طولانی خوب است اما این شرکت قصد دارد تا سوپرجمبوهای ای 380 و جمبوجت های بین قاره ای 8-748 را نیز به ناوگان خود اضافه کند. علاوه بر موارد بالا، لوفتهانزا جایزه بهترین ایرلاین اروپا و بهترین بیزینس کلاس اروپا را نیز از آن خود کرده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

خطوط هوایی هاینان (Hainan)

 

رتبه قبلی: 9


هاینان که در سال 1993 تأسیس شده، تنها خط هوایی چین است که رتبه بندی پنج ستاره اسکای ترکس را از آن خود کرده است. این شرکت تنها در طول 4 سال از جایگاه 22 به جایگاه دهم صعود کرده است. هاینان با یک ناوگان جدید متشکل از بیش از 160 بوئینگ و ایرباس، به سرعت در حال گسترش در آسیا، اروپا و استرالیا است. مخاطبان اسکای ترکس این شرکت را به واسطه خدمات خوب و کیفیت امکانات ارائه شده در بیزینس کلاس مورد تجید قرار داده اند. علاوه بر این، هاینان جایزه بهترین ایرلاین چین و بهترین خدمه کابین این کشور را نیز به دست آورده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018


خط هوایی گارودا اندونزی (Garuda Indonesia)

 

رتبه قبلی: 10


خط هوایی گارودا اندونزی در چند سال گذشته شاهد یک جهش ناگهانی بوده است. این شرکت حامل پرچم اندونزی ناوگان خود را نوسازی کرده و خدمات خود را بهبود بخشیده تا اعتماد مسافران و مقامات ایمنی پرواز را به دست آورد. از همین رو مسافران پروازهای اکونومی، در مورد راحتی صندلی ها و مجموعه ای متنوع از غذاهای آسیای شرقی ابراز رضایت کرده اند. علاوه بر این، مهمانداران این شرکت در سال 2018 جایزه بهترین خدمه کابین جهان را برای سه سال متوالی از آن خود کردند.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

تای ایرویز

 

رتبه قبلی: 11


تای ایرویز برای مدت های طولانی به خاطر کیفیت خدمات خود پیشرو بوده است. بنابراین تعجبی ندارد که نام این شرکت هوایی تایلندی را در لیست ده ایرلاین برتر جهان ببینیم. اگرچه برترین خدمات این شرکت را کلاس های پروازی بیزینس و فرست کلاس دانسته اند، مسافران از راحتی صندلی های اکونومی کلاس آن نیز ابراز رضایت کرده اند. مسافران اکونومی در اسکای ترکس همچنین از رفتار محترمانه خدمه و نیز کیفیت غذاهای این ایرلاین راضی بوده اند. این را هم باید افزود که تای ایرویز در سال 2018 جوایز زیادی را از آن خود کرد که از جمله آنها می توان به جایزه بهترین اکونومی کلاس دنیا، جایزه بهترین کترینگ اکونومی کلاس و جایزه بهترین امکانات آب گرم اشاره کرد.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

شرکت هوایی کانتاس

 

رتبه قبلی: 15


شرکت هوایی کانتاس علی رغم رقابت تنگاتنگ با ویرجین استرالیا، در طول چند سال گذشته روندی صعودی داشته است. این شرکت به واسطه خدمات با کیفیت خود به مشتریان و ارائه سرگرمی های خوب در پرواز همواره از سوی مسافران مورد تحسین قرار گرفته است. یکی دیگر از نقاط مثبت این ایرلاین کارنامه درخشان آن در حوزه امنیت و ایمنی پرواز است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

خطوط هوایی بین المللی سوئیس

 

رتبه قبلی: 14


خطوط هوایی بین المللی سوئیس در سال 2002 از بقایای شرکتی به نام سوئیس ایر پدید آمد که اکنون از بین رفته است. این شرکت در حال حاضر عضوی از خانواده لوفتهانزا به حساب می آید. خطوط هوایی سوئیس که دفتر آن در بازل واقع شده در سال 2016 نخستین شرکتی بود که نسل جدید هواپیماهای بمباردیه سری c را به ناوگان خود وارد کرد. اگرچه بسیاری از مسافران از راحتی صندلی های اکونومی کلاس این شرکت اعلام رضایت کرده اند، تعداد زیادی از مشتریان نیز برخورد محترمانه خدمه پرواز و ارائه مجموعه کاملی از نوشیدنی ها برای بزرگسالان را شایسته تحسین دانسته اند.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

خطوط هوایی ژاپن

 

رتبه قبلی: 16


شرکت هوایی حامل پرچم ژاپن یکی از معتبرترین ایرلاین های جهان است. منتقدان در اسکای ترکس این دومین خط هوایی ژاپن را به خاطر خدمات با کیفیت، هماهنگی عالی بین کارکنان در روی زمین و کابین راحت مورد تحسین قرار داده اند. از همین رو این شرکت در سال 2018 جایزه بهترین صندلی اکونومی کلاس را از آن خود کرد.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

خطوط هوایی چاینا ساوترن (China Southern)

 

رتبه قبلی: 23


اگرچه شرکت های هوایی ایر چاینا و چاینا ایسترن بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند، این خط هوایی چاینا ساوترن است که بزرگ ترین ایرلاین پادشاهی میانه لقب گرفته است. این خط هوایی که دفتر آن در گوانجو واقع شده؛ جایزه پیشرفته ترین ایرلاین، بهترین فرست کلاس در چین و نیز بهترین لانژ فرست کلاس در این کشور را از آن خود کرده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

خطوط هوایی اتحاد

 

رتبه قبلی: 8


خطوط هوایی اتحاد که دفتر آن در ابوظبی قرار گرفته، حامل پرچم امارات متحده عربی است. این شرکت با ناوگان خود که متشکل از هواپیماهای ایرباس و بوئینگ است، به 100 مقصد در سراسر جهان پرواز می کند. اتحاد به واسطه کابین های آپارتمان مانند خود و نیز سوئیت های مجلل فرست کلاس و بیزینس کلاس خود در میان مسافران شناخته شده است.

لذت پرواز با بهترین شرکت های هوایی جهان در سال 2018

منبع: businessinsider.com