بلیط قطار گرمسار

قاصدک 24

گرمسار چگونه شهری است؟


گرمسار که در گذشته "خوار" نامیده می شده، یکی از شهرهای استان سمنان است که مساحتی در حدود 5182 کیلومتر مربع دارد. این شهر بخشی از فلات مرکزی ایران را در بر گرفته و از این رو آب و هوایی مشابه با سایر نقاط این فلات دارد. دشت گرمسار از شرق به غرب 48 و از شمال به جنوب 27 کیلومتر طول داشته و به دلیل برخورداری از نعمت آب رودخانه حبله رود که از رشته کوه های البرز مرکزی سرچشمه می گیرد، زمین های کشاورزی آن برای کشت محصولاتی مانند خربزه مناسب است.

بلیط قطار گرمسار

برخی از نقاط دیدنی گرمسار


گرمسار نیز از جمله شهرهای تاریخی ایران است. به همین دلیل مکان های تاریخی این شهر کم نیستند؛ از کاروانسراهایی چون عین الرشید و قصر بهرام تا قلعه استاناوند، آب انبار بزرگ گرمسار و جاده سنگ فرش سیاه کوه همگی در لیست جاذبه های تاریخی شهر قرار می گیرند. البته در کنار اینها جاذبه های طبیعی مانند کوه اژدها، کویر ریگ جن، تونل نمکی، منطقه گردشگری رامه و بنه کوه نیز به جذب گردشگر می پردازند.

بلیط قطار گرمسار

سوغات و ره آورد گرمسار


شهر کویری گرمسار برای کشت میوه هایی چون خربزه ایده آل است. از این رو خربزه های شیرین گرمسار شهرت فراوانی داشته و به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند. البته خربزه تنها سوغاتی گرمسار نیست، این شهر رب انارهای خوشمزه ای هم دارد که علاقه مندان زیادی دارد. علاوه بر این خوراکی های خوشمزه، گرمساری ها در قالی بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، منبت کاری و معرق کاری نیز خبره اند.

بلیط قطار گرمسار

راه آهن گرمسار


ایستگاه راه آهن گرمسار یکی از مهم ترین ایستگاه های راه آهن در ایران است که در 3.5 کیلومتری شمال غرب این شهر واقع شده است. این خط آهن پیوندگاه اصلی خط آهن شمال (گرگان) مشهد نیز می باشد.


رزرو بلیط قطار گرمسار در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار گرمسار به شهرهای تهران، مشهد، سمنان، گرگان و ساری پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار گرمسار


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار گرمسار


برای خرید بلیط قطار گرمسار به شهرهای تهران، مشهد، سمنان، گرگان و ساری علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار گرمسار


فروش بلیط قطار گرمسار از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.

بلیط قطار تهران گرمسار


مسافرانی که بلیط قطار تهران به گرمسار را خریداری کرده اند، می توانند با طی مسیر نزدیک به 2 ساعت و عبور از ایستگاه پیشوا به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای شش تخته نسیم، ریل باس ارم، صبا اتوبوسی، شش تخته کویر و شش تخته پارسی از جمله قطارهایی هستند که در مسیر تهران به گرمسار تردد می کنند.

بلیط قطار مشهد گرمسار


با خرید بلیط قطار مشهد گرمسار و عبور از ایستگاه های کاشمر، نیشابور، سبزوار، اسفراین، جاجرم، شاهرود، دامغان و سمنان مسافران می توانند در مدت زمان نزدیک به 12 ساعت به مقصد خود برسند. گفتنی است که قطارهای 6 تخته کویر و صبا اتوبوسی از جمله قطارهایی هستند که می توانید با آنها از مشهد به گرمسار سفر کنید.

بلیط قطار سمنان گرمسار


اگر می خواهید از سمنان با قطار عازم گرمسار شوید، بلیط قطار سمنان گرمسار را تهیه کرده و با گذر از ایستگاه های بیابانک و سرخ دشت به این شهر برسید. قطارهای صبا اتوبوسی از جمله قطارهای مسیر سمنان گرمسار هستند.

بلیط قطار گرگان گرمسار


با تهیه بلیط قطار گرگان گرمسار و در مدت زمان نزدیک به 9 ساعت در مقصد خواهید بود. قطارهای 6 تخته نسیم از قطارهایی هستند که در این مسیر حرکت کرده و با عبور از ایستگاه های گلوگاه، ساری، قائمشهر و فیروزکوه شما را به مقصد می رسانند.

بلیط قطار ساری گرمسار


قطارهای 6 تخته مسیم از جمله قطارهایی هستند که می توانید سوار بر آنها و با طی زمان نزدیک به 6 ساعت از ساری به گرمسار برسید. تنها کافیست بلیط قطار ساری گرمسار را تهیه کرده و از ایستگاه های قائمشهر، شیرگاه و فیروزکوه عبور کنید.


بلیط قطار برای مقصد گرمسار




بلیط قطار از مبدا گرمسار