بلیط قطار اهواز

قاصدک 24

اهواز چگونه شهری است؟


اهواز شهر پل های ایران با مساحت 185 کیلومتر مربع، بر فراز رودخانه کارون بنا شده است. این شهر که هفتمین شهر پرجمعیت ایران نیز به شمار می رود، بزرگ ترین ثروت ملی ایران یعنی نفت را در دل خود جای داده است. به طوری که میدان نفتی این شهر، چهارمین میدان بزرگ نفتی ایران به حساب می آید. برای سفر به دل شهر پل های ایران و شب های همیشه زنده اهواز، خرید بلیط قطار می تواند قدم اول باشد.

بلیط قطار شهر اهواز

برخی از نقاط دیدنی اهواز


همانگونه که گفتیم، اهواز را شهر پل های ایران لقب داده اند. هم اکنون هفت پل بر روی رودخانه کارون وجود دارد که از جاذبه های دیدنی آن به شمار می آید و از جمله مهم ترین آنها می توان به پل سفید و پل سیاه اشاره کرد. به علاوه، کلیسای پروتستان، کاروانسرای معین التجار، لشگرآباد و آرامگاه علی بن مهزیار نیز از جاذبه های دیدنی این شهر هستند که علاقه مندان را به خود می خوانند.

 آرمگاه علی بن مهزیار اهواز

سوغات و ره آورد اهواز


اگر به شهر نخلستان های ایران سفر می کنید، کلوچه های خرمایی، قند خرما، قهوه هسته خرما، شیره خرما و فراورده هایی از این دست را می توانید به عنوان سوغات همراه خود بیاورید. انواع ادویه، حلوا ارده و لباس های ستی نیز می تواد سوغات خوبی باشد.

خرید بلیط قطار اهواز

راه آهن اهواز


راه آهن جنوب به دلیل اهمیت نفت، یکی از نخستین خطوط ریلی کشور به شمار می رود که در سال 1306 شمسی عملیات ساخت آن آغاز و در سال 1317نیز به پایان رسید. محورهای اصلی راه آهن جنوب شامل اهواز-اندیمشک، اهواز-بندر امام-ماهشهر و نیز محور اهواز-خرمشهر-شلمچه می شود. در ضمن راه آهن جنوب دارای 18 ایستگاه است که در طول خط اصلی به طول 393 کیلومتر و خط فرعی 180 کیلومتر گسترده شده اند.

راه آهن اهواز

رزرو بلیط قطار اهواز در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار تهران از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید. همچننی برای اینکه در سریع ترین زمان به مقصد برسید؛ می‌توانید بلیط هواپیما اهواز را از سایت قاصدک 24 خریداری کنید.


قیمت بلیط قطار اهواز


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار اهواز


برای خرید بلیط قطار اهواز به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.
قطارهای رجا اتوبوسی از جمله قطارهایی هستند که از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر اهواز تردد می کنند.
همچنین در صورتی که سرعت رسیدن به مقصد برای شما اهمیت بالاتری دارد؛ می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما از قاصدک 24، در سریع‌ترین زمان ممکن خودتان را به اهواز برسانید.


فروش بلیط قطار اهواز


فروش بلیط قطار اهواز از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد اهواز




بلیط قطار از مبدا اهواز