بلیط قطار ازنا

قاصدک 24

ازنا چگونه شهری است؟


ازنا یکی از شهرستان های استان لرستان است که در شرق این استان قرار گرفته است. ازنا یکی از شهرهای کم جمعیت لرستان است که در میانه شهرهای الیگودرز و دورود قرار گرفته است. به علاوه این شهر از شرق به کوه های اشترانکوه و سفیدکوه نیز مشرف بوده و از همین رو بیش از 80 درصد مساحت آن را دشت های حاصلخیز و کشاورزی تشکیل می دهند.

بلیط قطار ازنا

برخی از نقاط دیدنی ازنا


جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی در شهرستان ازنا وجود دارد که گردشگران را به خود می خواند. مهم ترین جاذبه طبیعی ازنا تونل برفی است که در دامنه های زیبا و سر به فلک کشیده اشترانکوه واقع شده است. علاوه بر آن پارک جنگلی اشترانکوه، روستای کمندان، دربند، چشمه قُل قُلی، قلعه دز و روستای دره تخت نیز از دیدنی های این شهر به شمار می آیند.

خرید آنلاین بلیط قطار ازنا

سوغات و ره آورد ازنا


قرار گرفتن ازنا در دل دامنه های اشترانکوه موجب شده است تا این به شهر یکی از مراکز تولید عسل طبیعی در ایران بدل شود. از همین رو مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، می توانند عسل طبیعی این منطقه کوهستانی سرسبز را با خود سوغات ببرند.

رزرو بلیط قطار ازنا

رزرو بلیط قطار ازنا در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار ازنا از شهرهای تهران، مشهد و اهواز پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار ازنا


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار ازنا


برای خرید بلیط قطار ازنا به شهرهای تهران، مشهد و اهواز علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.


فروش بلیط قطار ازنا


فروش بلیط قطار ازنا از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد ازنا




بلیط قطار از مبدا ازنا