بلیط اتوبوس تهران

قاصدک 24

تهران به‌عنوان پایتخت کشور مسافران بسیاری را با اهداف مختلف کاری، تحصیلی و گردشگری به سمت خود فرا می‌خواند. این شهر در تمامی روزهای سال مملو از مسافرانی است که با خرید بلیط اتوبوس تهران، راهی این شهر شده‌اند. اتوبوس‌های مسیر تهران همیشه برقرار هستند و با دسترسی آسان سفر را برای مسافران راحت و ایمن می‌کنند. تجربه سفر به تهران در اتوبوس‌های مجهز با امکانات عالی را می‌توانید با کمک وب‌سایت‌های آنلاین همچون قاصدک 24 سریع‌تر و آسان‌تر کنید. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا بتوانید با آسودگی خاطر برای سفر زمینی خود با اتوبوس برنامه‌ریزی کنید.

بلیط اتوبوس تهران

خرید بلیط اتوبوس تهران از شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

رزرو بلیط اتوبوس برای تهران را می‌توانید از شرکت‌های مسافربری متنوعی انجام دهید. در ترمینال‌های مختلف تهران امکان رزرو بلیط از انواع شرکت‌ها با امکانات رفاهی مطلوب تا لوکس فراهم است. برای انتخاب آسان‌تر پیشنهاد می‌شود جدول زیر را بررسی کنید: 

پایانه شرکت‌های مسافربری
غرب (آزادی) سلامت‌سفر، ارس‌پیما، دیدارسیر گیتی، عصر ایران، ایران‌پیما، سفر طلایی، رویال‌سفر، سیمرغ جاده، آرتا سبلان، سپهر آسیا، شاهین عصر، گیتی‌پیما، آسوده‌سفر، ماهان‌سفر، لاله‌سیر جهان، کاوه‌سفر، ساوه، جوان‌سیر ایثار، سفرگستر ایرانیان، نسیم‌نور دریا، دریادلان شب‌رو، آسیاسفر، آذرآهو، تابان‌سیر ایرانیان، محبان‌سیر، سفرسیر آریا، میهن‌نور آریا، کیان‌سفر، ایمن‌سفر، عدل، لوان‌نور، راه‌پیما، تک‌سفر، آریاسفر، گیتی‌نورد، ترابر بی‌تا، جهان‌گشت مهر، پیک‌صبا، سیرسفر، همسفر مهر
بیهقی (آرژانتین) رویال‌سفر، همسفر چابکسواران، سیروسفر، آریارو، شرکت مسافربری تعاونی 1، شرکت مسافربری تعاونی 13، شرکت مسافربری تعاونی 17
شرق (تهران‌پارس) سیروسفر، ایران‌پیمان، آرتاسبلان، همسفر چابکسواران، شرکت‌های تعاونی شماره 1، شماره 2، شماره 4، شماره 11، شماره 7، شماره 14، شماره 15
جنوب (خزانه) ایران‌پیما، پیک معتمد، سیروسفر آریا، میهن‌نور، کیان‌سفر، ایمن‌سفر، عدل، لوان‌نور، راه‌پیما، تک‌سفرف آریاسفر آسیا، گیتی‌نورد، آسیاسفر، پارسیان، ترابر بی‌تا، جهان‌گشت مهر، پیک‌صبا، همسفر مهر، جوان‌سر ایثار، سیروسفر، گیتی‌پیما، آسیاسفر، ماهان‌سفر



مزایای خرید بلیط اتوبوس تهران از قاصدک 24

وب‌سایت قاصدک 24، خدمات متنوعی مانند خرید ارزان، رزرو بلیط پیش‌از سفر، عدم نیاز به مراجعه حضوری، انتخاب شماره صندلی و ... را به مسافران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در همین صفحه رزرو بلیط سفر خود را انجام دهید. این وب‌سایت آنلاین با اعمال فیلترهای هوشمند می‌تواند ساعت حرکت، پایانه مبدا، پایانه مقصد و شرکت مسافربری را برای شما شخصی‌سازی کند. به‌طور کلی با مراجعه به وب‌سایت قاصدک 24 تجربه‌ای متفاوت از خرید بلیط اتوبوس تهران را تجربه خواهید کرد.  



انواع اتوبوس های تهران

در سفر به تهران بیش‌از هر چیز، راحتی و ایمنی اهمیت دارد. اگرچه سفر به تهران با انواع اتوبوس‌های معمولی و vip امکان‌پذیر است؛ اما اتوبوس‌های معمولی با امکانات معمولی، انتخابی مناسبی برای سفرهای طولانی نخواهند بود. در مقابل اتوبوس‌های vip امکانات متعددی را برای تجربه سفری متفاوت به شما ارائه می‌دهند که در ادامه یا مهم‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد:

  • صندلی ارگونومیک

  • یخچال

  •  تهویه مطبوع

  •  وای‌فای

  •  پذیرایی و...

پایانه های مسافربری تهران

مهم‌تر از انتخاب مبدا و مقصد سفر، تعیین پایانه‌های حرکت و توقف شماست. در قاصدک 24 امکان رزرو بلیط از تمامی پایانه‌های مبدا و مقصد برای شما فراهم شده است؛ کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را در سایت مشخص کنید تا به لیست بلیط اتوبوس تهران در پایانه‌های مختلف شامل پایانه غرب (آزادی)، پایانه جنوب (خزانه)، پایانه شرق (تهران‌پارس) و پایانه بیهقی (آرژانتین) دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین این امکان فراهم شده تا با استفاده از فیلتر نتایج، لیست را بر اساس پایانه مبدا و مقصد انتخابی خود شخصی‌سازی کنید. 


قیمت بلیط اتوبوس تهران

برای سفر به تهران با خرید بلیط اتوبوس به بودجه بالایی نیاز پیدا نخواهید کرد. اتوبوس یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین وسایل نقلیه به‌حساب می‌آید؛ اما در تعیین قیمت آن عوامل متعددی موثر هستند. در واقع شما با تعیین نوع بهتری از اتوبوس با امکانات رفاهی مناسب، قیمت بالاتری را پرداخت می‌کنید. پس حتما با توجه به شرایط و بودجه خود، بهترین نوع اتوبوس را انتخاب کنید. هم‌چنین طول مسیر بر قیمت بلیط اتوبوس تهران اثرگذار است و طبیعتا هر چه مسیر طولانی‌تر باشد هزینه بالاتری را باید بپردازید. 

قیمت بلیط اتوبوس تهران


رزرو بلیط ارزان اتوبوس تهران

تجربه ارزان از بلیط اتوبوس تهران را می‌توانید با وب‌سایت قاصدک 24 به‌دست آورید. کافیست در صفحه نتایج فیلتر کمترین قیمت را اعمال نمایید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط‌ها را مشاهده کنید. در این لیست علاوه‌ بر قیمت، اطلاعات کامل بلیط مانند نوع اتوبوس و شرکت مسافربری نیز قابل مشاهده است. توجه داشته باشید با توجه به نوع اتوبوس و امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. پس با توجه به اهداف سفر و بودجه خود ارزان ترین بلیط اتوبوس تهران را انتخاب کنید. 



لیست بلیط اتوبوس به مقصد تهران

سفر به تهران از چهارگوشه ایران صورت می‌گیرد. ممکن است افراد با اهداف مختلف بارهاوبارها عازم تهران شوند و برای رزرو بلیط اتوبوس تهران اقدام کنند. رفت‌وبرگشت به تهران در برخی از شهرها بیشتر است؛ در زیر لیستی از پرترددترین شهرها به مقصد تهران آورده شده است:




لیست بلیط اتوبوس از مبدا تهران

همان‌طور که سفر به پایتخت ایران به‌وفور دیده می‌شود، سفر برگشت از تهران نیز بسیار است. از این‌رو سالانه رزرو بلیت اتوبوس تهران به مقصدهای مختلف صورت می‌گیرد که در ادامه به پرترددترین آن‌ها پرداخته می‌شود:


چگونه بلیط اتوبوس تهران را کنسل کنید؟

ممکن است تصور کنید لغو بلیط اتوبوس امکان‌پذیر نخواهد بود؛ اما با رزرو آنلاین بلیط اتوبوس از وب‌سایت قاصدک 24 این امکان برای شما فراهم است. کافی است به پنل کاربری خود در قاصدک 24 مراجعه کرده و از لیست بلیط اتوبوس، بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر گزینه در خواست کنسلی کلیک کنید تا پس از کسر جریمه باقی مبلغ به حساب شما بازگردد.

بر اساس قوانین استرداد، اگر لغو بلیط شما در بازه زمانی خرید بلیط اتوبوس تهران تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس انجام شود، ملزم به پرداخت 10 درصد جریمه هستید. چنانچه این بازه زمانی به یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس و بعد از آن برسد، 50 درصد جریمه از شما کسر می‌شود.

کنسلی بلیط اتوبوس تهران

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران با قاصدک 24

خرید از وب‌سایت قاصدک 24 را می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و سریع‌ترین حالت ممکن انجام دهید. در همین صفحه از خرید بلیط اتوبوس تهران، مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید تا به لیست کامل بلیط‌ها به همراه قیمت و جزئیات کامل همچون نوع اتوبوس، صندلی‌های قابل خرید و... دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین می‌توانید از فیلترهای تعبیه‌شده بهره ببرید و بر اساس شرایط سفر خود نتایج را شخصی‌سازی کنید. ممکن است برای یک جلسه مهم راهی سفر شوید و زمان برای شما در اولویت باشد، بنابراین در بالا صفحه فیلتر زمان حرکت را اعمال کنید یا بر اساس پایانه مبدا، پایانه مقصد و شرکت مسافربری نتایج را محدود کنید. در نهایت با لیستی از گزینه‌های موجود روبه‌رو می‌شوید که با مقایسه آن‌ها رزرو برای شما آسان‌تر خواهد شد. برای اتمام خرید، به درگاه بانکی وارد شوید و هزینه تعیین‌شده را پرداخت کنید. 

سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس تهران

برای سفر با اتوبوس از چند دقیقه قبل باید در ترمینال حضور داشت؟
اگر با محیط ترمینال‌های تهران یا شهر سکونت خود آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ است. در غیر این صورت توصیه می‌شود 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.
آیا قیمت بلیط اتوبوس برای کودکان با بزرگسالان یکسان است؟
نرخ بلیط برای افراد بالای 5 سال با بزرگسال برابر است و تنها برای کودکان زیر 5 سال رایگان است. اما اگر برای کودک زیر 5 سال خود نیاز به صندلی اختصاصی داشته باشید، باید برای او هزینه کامل را بپردازید.
میزان بار مجاز در سفر تهران با اتوبوس چقدر است؟
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم است. درصورتی که قصد حمل بار بیشتری را دارید درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
پایانه‌های اتوبوس‌رانی تهران کدامند؟
پایانه غرب (آزادی)، پایانه جنوب (خزانه)، پایانه شرق (تهران‌پارس) و پایانه بیهقی (آرژانتین) برای خدمات‌رسانی به مسافران آماده‌ هستند.
آیا پس از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تهران باید آن را چاپ کرد؟
خیر؛ نیازی به این کار نیست و ارائه‌ شماره بلیط و رسید آن به پرسنل مربوطه کفایت می‌کند.
انواع اتوبوس‌های تهران کدامند؟
در مسیر سفر به تهران اتوبوس‌های معمولی و vip فعالیت دارند. اتوبوس‌های معمولی با ارائه امکانات متوسط، انتخابی مناسبی برای سفر‌های طولانی نخواهند بود. در مقابل اتوبوس‌های vip امکانات متعددی را همچون صندلی‌های راحت، تهویه مطبوع و... برای تجربه سفری متفاوت به شما ارائه می‌دهند.
چگونه بلیط اتوبوس تهران را باید کنسل کرد؟
کافی است در پنل کاربری سایت قاصدک 24، از لیست بلیط اتوبوس، بلیط مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر گزینه درخواست کنسلی کلیک کنید تا پس از کسر جریمه باقی مبلغ به حساب شما بازگردد.