بلیط اتوبوس اهواز

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

اهواز چگونه شهری است؟


اهواز یکی از شهرهای بزرگ ایران است که در جنوب کشور و در مرکز استان خوزستان قرار دارد. نماد اهواز را می‌توان پل سفید و رودخانه کارون دانست که از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز شناخته می‌شوند. این منطقه علاوه‌بر اینکه یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است، از مهمترین آن‌ها نیز نام برده می‌شود؛ چرا که کارخانه‌های زیادی در آن وجود دارند و از لحاظ تولید نفت و گاز بسیار مهم هستند.

در خصوص آب و هوای اهواز نیز همانطور که می‌دانید در اکثر ایام سال گرم بوده و دمای آن در تابستان به اوج خود می‌رسد. پس اگر قصد سفر به خوزستان و بازدید از این شهر محبوب و بزرگ را دارید؛ توصیه می‌کنیم در روزهای خنک سال به آن مراجعه کنید. البته باید به شیوه‌ی رسیدن به مقصد نیز دقت کنید. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ترین راه‌های رسیدن به این شهر، خرید بلیط اتوبوس اهواز است.

شما با این روش نه تنها هزینه‌ی کمتری نسبت به بلیط هواپیما پرداخت خواهید کرد بلکه در هرجای مسیر که مایل بودید می‌توانید از آن پیاده شوید و از جاهای دیدنی مناطق آن بازدید کنید. بنابراین برای آشنایی بیشتر با رزرو بلیط اتوبوس اهواز، قیمت آن و سایر اطلاعات مهم در ادامه‌ی مطلب با قاصدک24 همراه باشید.

خرید بلیط اتوبوس اهواز


برخی از نقاط دیدنی اهواز

در این بخش به سراغ پرطرفدارترین و بهترین جاهای دیدنی اهواز می‌رویم که توصیه می‌کنیم هرگز از آن‌ها غافل نشوید:

  • پل طبیعت کیانپارس اهواز
  • آبشار اهواز (پل هفتم علی بن مهزیار)
  • پل غدیر اهواز (پل هشتم یا پل کابلی)
  • پل سیاه اهواز
  • کلیسای سورت مسروپ (کلیسای مسروپ مقدس)
  • حمام تاریخی نفت سفید هفتکل
  • مرکز نجوم اهواز (رصدخانه ابن هیثم اهوازی)
  • مركز خريد برج
  • مرکز خرید زیتون اهواز
  • گورستان سنگی تپه کوهساران اهواز
  • موزه تاریخ طبیعی اهواز
  • پارک هجرت اهواز در امانیه

رزرو بلیط اتوبوس اهواز


قیمت بلیط اتوبوس اهواز در سال 1402


در این بخش قصد داریم به عوامل موثر بر قیمت بلیط اتوبوس اهواز 1402 بپردازیم. همانطور که می‌دانید شرکت‌های اتوبوسرانی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که از بهترین آن‌ها می‌توانیم به شرکت‌های همسفر، ایران پیما، رویال سفر، گیتی پیما و... اشاره کنیم. از آنجایی که هر کدام از این شرکت‌ها دارای ویژگی‌ها و خدمات متفاوتی هستند؛ تعجبی ندارد که قیمت رزرو بلیط اتوبوس اهواز برای همه‌ی آن‌ها یکسان باشد. عامل دیگری که بر قیمت بلیط اتوبوس اهواز تاثیرگذار می‌گذارد، مسیر سفر شما و میزان مسافتی است که تا مقصد طی می‌کنید. برای مثال خوب است بدانید اگر از اهواز به تهران بروید هزینه‌ی بیشتری را نسبت به بلیط اتوبوس تهران رشت پرداخت خواهید کرد. علت آن نیز فاصله‌ی بیشتر رشت تا اهواز نسبت به تهران تا اهواز است.

عامل دیگری که در میزان هزینه‌ها موثر هستند؛ نوع اتوبوسی است که بلیط آن را خریداری می‌کنید. معمولا دو نوع اتوبوس برای سفرهای زمینی وجود دارند که یکی معمولی و دیگری اتوبوس‌های وی آی پی است. اگر شما به دنبال خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اهواز از اتوبوس‌های VIP باشید، می‌بایست هزینه‌ی بیشتری را نسبت به اتوبوس‌های معمولی بپردازید. چرا که خدمات رفاهی این اتوبوس‌ها نسبت به نوع معمولی آن بیشتر هستند و سفر لذت‌بخش‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بلیط اتوبوس به عوامل گفته شده دقت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین بلیط اتوبوس اهواز را باتوجه به بودجه و اولویت خود تهیه کنید. در ادامه‌ی مطلب به نحوه‌ی دریافت آن می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید بلیط اتوبوس اهواز


در هنگام خریداری بلیط اتوبوس اهواز باید به این موضوع دقت کنید که می‌توانید از 2 روش برای دریافت آن استفاده کنید. شیوه اول، قدیمی‌ترین شیوه فروش، یعنی مراجعه‌ی حضوری به ترمینال‌ها و پایانههای تهران می‌باشد. این روش نه تنها نیازمند وقت بسیار بیشتری است؛ بلکه مخارج شما را نیز بالاتر می‌برد.

در مقابل، شیوه دوم این توانایی را به شما می‌دهد که بتوانید بدون مراجعه‌ی حضوری و تنها در چند دقیقه بلیط اتوبوس اهواز را برای مقصد موردنظر خود رزرو کرده و در زمان نیز صرفه‌جویی کنید. در حقیقت امروزه خرید اینترنتی از سایت بلیط اتوبوس اهواز رایج‌ترین شیوه سفر در میان خریداران شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. برای این امر تنها کافی است تا به آژانس مسافرتی قاصدک24 مراجعه کنید و در کمترین زمان بلیط اتوبوس خود را برای مسیر دلخواه خریداری کنید.

قیمت بلیط اتوبوس اهواز


بلیط اتوبوس به مقصد اهواز



بلیط اتوبوس از مبدا اهواز



نحوه رزرو بلیط اتوبوس اهواز در قاصدک24


برای خرید بلیط اتوبوس اهواز از قاصدک24 می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت قاصدک24 بروید.
  • شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید.
  • تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.
  • پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس اهواز


شما می‌توانید با توجه به اولویت خود (ساعت حرکت، شرکت مسافربری، قیمت بلیط اتوبوس اهواز و...) فیلترهای جستجو را تغییر داده و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.


سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس اهواز

اگر با محیط ترمینال های اهواز یا شهر سکونت خود آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ست. در غیر این صورت توصیه می‌کنیم 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.
بله؛ شما می‌توانید بلیط اتوبوس اهواز قاصدک24 را از پنل خود در سایت انتخاب کرده و آن را لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود. برای اطلاعت بیشتر می‌توانید صفحه‌ی «راهنمای کنسلی بلیط اتوبوس» از قاصدک 24 را مطالعه کنید.
اگر همراه خود کودک بالای 2 سال دارید؛ موظف به خرید بلیط اتوبوس اهواز هستید. در غیراینصورت بلیط اتوبوس برای نوزادان زیر 2 سال الزامی نمی‌باشد.
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
خیر؛ نیازی به این کار نیست و ارائه‌ی شماره بلیط و رسید آن به پرسنل مربوطه کفایت می‌کند.