هواپیمایی امارات

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airline) که در دبی مستقر است با بیش از 250 فروند هواپیما، جزو برترین ایرلاین‌های دنیا به شمار می‌رود. هم‌چنین می‌توان آن را پرطرفدارترین هواپیمایی در کشور امارات و بزرگ‌ترین ایرلاین خاورمیانه دانست. در ادامه با ما همراه شوید تا با امکانات و خدمات این هواپیمایی بیشتر آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بلیط ایرلاین امارات کنید. 


درباره شرکت هواپیمایی امارات

 

تاریخچه شرکت هواپیمایی امارات بدین صورت است که در سال 1985، خانواده سلطنتی دبی در این شهر ایرلاین امارات را تاسیس کردند. این هواپیمایی ابتدا فعالیت خود را با ایرباس ای۳۰۰ و بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ اجاره‌ای از پاکستان، آغاز کرد. در طول زمان با توجه به استقبال مسافران و توسعه ناوگان هوایی، به تعداد خطوط پروازی این ایرلاین افزوده شد. به نحوی که هم‌اکنون به شهرهای آمریکا نیز پرواز مستقیم دارد.

با این که حکومت دبی، تنها سهام دار شرکت هواپیمایی امارات است تاکنون هیچ یارانه‌ای به آن پرداخت نکرده و این ایرلاین بدون دخالت مقامات سیاسی اداره می‌شود. شرکت هواپیمایی امارات هم‌اکنون بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه را در اختیار دارد و با چندین ایرلاین همچون تاپ پرتغال، ژاپن ایرلاینز و ایر موریشوس نیز همکاری می‌کند. مسافران با پرواز امارات می‌توانند به بیش از 150 مقصد در قاره آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا سفر کنند. 

 

شرکت هواپیمایی امارات

ناوگان هواپیمایی امارات

 

شرکت امارات یکی از جوان‌ترین ناوگان‌‌ها را با بیش از 250 فروند هواپیما در اختیار دارد. بزرگ‌ترین هواپیماهای جهان شامل ایرباس  E۳۸۰ سری ۸۰۰ و بوئینگ ۷۷۷ در امارات ایرلاین پرواز دارند. هم‌چنین از سال ۱۹۹۵ تا به امروز هیچ هواپیمای باریک پیکری در این مجموعه وجود ندارد و تمام آن‌ها پهن پیکر هستند. در ادامه با ناوگان هواپیمایی امارات بیشتر آشنا خواهید شد:

  • بوئینگ ۷۷۷ و ۷۸۷
  • ایرباس ۳۱۹  و ۳۵۰ و ۳۸۰ سری ۸۰۰
  • ایرباس ۳۵۰ و  ۳۳۰  سری ۹۰۰ 

 

بلیط هواپیما امارات ایرلاین

 

اگر قصد سفر با هواپیمایی امارات، یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های خارجی با پوشش هوایی گسترده در نقاط مختلف جهان را دارید، خوب است بدانید این امکان در قاصدک 24 فراهم شده تا به آسانی با وارد کردن مسیر و تاریخ حرکت خود به لیست پروازهای امارات به همراه جزئیات کامل دسترسی پیدا کرده و سپس بلیط هواپیما مورد نظر خود را اینترنتی رزرو کنید. در ادامه مطلب با انواع بلیط امارات ایرلاین بیشتر آشنا خواهید شد. 

 بلیط هواپیما امارات


بلیط سیستمی امارات

 

شرکت هواپیمایی امارات، صندلی‌های هواپیما خود را با برنامه پرواز و ظرفیت مشخص با نام بلیط سیستمی می‌فروشد. لازم به ذکر است نرخ پرواز سیستمی در تمامی کانال‌های فروش بلیط، یکسان است. هم‌چنین می‌توانید از تخفیف برای کودک تا 12 سال نیز بهره‌مند شوید. علاوه بر این، در کل شرایط لغو آن آسان‌تر است و نسبت به سایر بلیط‌ها جریمه پایین‌تری دارد. 

 بلیط سیستمی امارات


بلیط چارتر
 امارات

 

باید بدانید بلیط چارتر لزوما نرخ ثابتی ندارد. اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما امارات را دارید، توجه داشته باشید در زمان‌های کم تقاضا برای مسافرت اصولا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند. بر عکس در ایام پر تردد همچون تعطیلی‌ها، مناسبت‌های خاص و روزهای آخر هفته ممکن است نرخ پرواز چارتر برابر یا بیشتر از سیستمی باشد. هم‌چنین برای کودکان تا 2 سال تخفیف ارائه می‌دهد. علاوه بر این، در صورت کنسلی میزان جریمه زیادی باید پرداخت کنید. 

 بلیط چارتر امارات


بلیط لحظه آخری امارات

 

اصطلاح بلیط لحظه آخری در واقع مربوط به زمانی است که پرواز چارتر نتوانسته تا نزدیکی زمان حرکت به فروش برسد. در این موقعیت اگر تقاضا برای مسافرت پایین باشد، چارتر کننده قیمت‌ها را کاهش می‌دهد تا تا ضرر نکند. این زمان بهترین فرصت برای خرید ارزان ترین بلیط امارات است. هم‌چنین توجه داشته باشید این نوع پرواز اصولا غیر قابل استرداد است. 


قیمت بلیط هواپیما امارات

 

به طور کل با توجه به آن که امارات در دسته معتبرترین و لوکس‌ترین ایرلاین‌های دنیا است، کمی نرخ بالایی دارد. اما در عوض خدمات و امکانات با کیفیت بالایی را دریافت خواهید کرد. در ادامه با مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت ایرلاین امارات بیشتر آشنا خواهید شد:

  • در زمان‌های پر تقاضا مانند تعطیلی‌ها و مناسبت‌های خاص، روزهای آخر هفته و... ممکن است نرخ هم افزایش پیدا کند و برعکس در روزها و ساعت‌های کم تردد قیمت‌ها کاهش یابد.
  • اگر به دنبال پرواز ارزان امارات هستید، کلاس اکونومی با سطح خدمات متوسط را در گزینه‌های خود قرار دهید. اما اگر به دنبال آسودگی خاطر بیشتر و البته پرداخت مبلغ بالاتر هستید، بیزینس و فرست کلاس را لحاظ کنید.
  • شناسه‌های نرخی به منظور تمایز در قیمت‌گذاری بلیط‌های سیستمی ایجاد می‌شوند. در هر گروه نرخی هم می‌توانید میزان بار مجاز و قوانین کنسلی متفاوتی را مشاهده کنید. 

 قیمت بلیط هواپیما امارات


خرید بلیط ارزان هواپیمایی امارات

 

اگر می‌توانید در برنامه سفر خود انعطاف داشته باشید، سعی کنید مسافرت خود را به زمان‌های کم تقاضا همچون روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل موکول کنید. هم‌چنین توصیه می‌شود از چند هفته تا چند روز مانده، نرخ پرواز چارتر و لحظه آخری را رصد نموده تا بتوانید ارزان‌ترین گزینه را خریداری کنید.

علاوه بر این، رزرو کلاس پروازی اکونومی نقش مهمی در کاهش هزینه‌های شما خواهد داشت. 
حتما هنگام جست و جو از تقویم قیمتی قاصدک 24 استفاده کنید. در این تقویم، ارزان‌ترین پرواز ایرلاین‌های مختلف همچون بلیط هواپیمایی ماهان در روزهای مختلف قابل مشاهده است.


بلیط ارزان هواپیمایی امارات

لیست پروازهای خارجی امارات

 

شرکت امارات پروازهای متعددی را به مقاصد مختلف جهان در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا ارائه می‌دهد. در ادامه با لیست پرترددترین پروازهای خارجی این هواپیمایی از مبدا تهران، مشهد و دبی بیشتر آشنا خواهید شد: 

 


کلاس های پروازی امارات

در ادامه با انواع کلاس پروازی که در شرکت امارات ارائه می‌شود بیشتر آشنا خواهید شد:

اکونومی: اکونومی به عنوان یک گزینه اقتصادی با امکاناتی همچون وای فای، شارژ موبایل از طریق صندلی، تماشای برنامه از مانیتور و امکان انتخاب غذا از منوی متنوع ارائه می‌شود.

بیزینس: جهت احساس راحتی بیشتر در طول راه، بیزینس با صندلی‌های مدرن، بزرگ و جادار با قابلیت تبدیل شدن به تخت به همراه ماساژور، منوی ویژه و متنوع غذایی و تماشای فیلم، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

فرستبهترین سطح خدمات در فرست کلاس، با سه نوع کابین (سوئیت کامل با در، تخت مخصوص Skycruiser و صندلی مخصوص خواب) ارائه می‌شود. بدیهی است که کابین نوع اول هزینه بیشتری داشته باشد. از مهم‌ترین خدمات آن هم می‌توان به سفارش غذا در زمان دلخواه، دوش و خدمات اسپا، تماشای برنامه مورد علاقه صندلی‌های راحت و بزرگ با امکان تبدیل شدن به تخت و استفاده از سرگرمی‌های سالن استراحت ویژه فرست کلاس اشاره کرد.

 

کلاس پروازی ایرلاین امارات


خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی امارات از قاصدک 24

 

بر سربرگ هواپیما در سایت قاصدک 24 کلیک کنید. پرواز خارجی را انتخاب کرده، مبدا، مقصد و زمان حرکت را مشخص نموده و بر دکمه جست و جو کلیک کنید تا قیمت‌ها و مشخصات کامل پروازها به نمایش درآید. ‌سپس بر گزینه درخواست رزرو پرواز انتخابی خود کلیک نموده، هزینه را آنلاین پرداخت کرده و بلیط را دریافت کنید.

هم‌چنین به یاد داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24، در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و درخواست‌های شما در زمینه جست و جو، رزرو و استرداد بلیط امارات خواهد بود.


خرید آنلاین بلیط هواپیمایی امارات




سوالات متداول در مورد هواپیمایی امارات

مقدار بار مجاز هواپیمایی امارات چقدر است؟
خریداران بلیط هواپیما امارات در پروازهای اکونومی مجاز به حمل 20 تا 35 کیلوگرم بار با توجه به مقصد و طول مسیر هستند. این مقدار در پروازهای بیزینس به 40 کیلوگرم و در فرست کلاس به 50 کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند. میزان بار دستی مجاز در اکونومی حداکثر 7 کیلوگرم است. در بیزینس و فرست کلاس هم می‌توان علاوه بر این، یک بار اضافی تا وزن حداکثر 7 کیلوگرم را  حمل کرد.
برای کودک زیر دو سال هم می‌توان چمدان با حداکثر 10 کیلوگرم وزن و کیف دستی تا وزن 5 کیلوگرم همراه داشت.
جریمه اضافه بار شرکت امارات هم معادل 1 درصد نرخ بلیط امارات در همان مسیر است.
چگونه باید بلیط هواپیمایی امارات را کنسل کرد؟
کافی است به به پنل کاربری خود در وبسایت قاصدک 24 مراجعه کرده و بر گزینه درخواست کنسلی پرواز مورد نظر خود کلیک کنید تا با کسر جریمه، باقی مبلغ به حساب شما بازگردد. 
قیمت بلیط دو طرفه امارات ایرلاین چند است؟
به طور کل خرید بلیط رفت و برگشت امارات می‌تواند بسیار اقتصادی‌تر از رزرو دو بلیط یک طرفه باشد. جهت بررسی قیمت کافی است در وبسایت قاصدک  24 بر گزینه دوطرفه کلیک کنید. 
پس از خرید بلیط هواپیما امارات از مبدا تهران به کدام فرودگاه باید رفت؟
برای پرواز خارجی از مبدا تهران باید به فرودگاه بین المللی امام خمینی بروید.