شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Airlines)

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

هواپیمایی امارات (Emirates Airline)، با بیش از 250 فروند هواپیما، جزو برترین ایرلاین‌های دنیا به شمار می‌رود. ایرلاین امارات در دبی مستقر است و می‌توان آن را پرطرفدارترین شرکت هواپیمایی کشور امارات و هم‌چنین بزرگ‌ترین ایرلاین خاورمیانه دانست. در ادامه با ما همراه شوید تا با امکانات و خدمات این ایرلاین بیشتر آشنا شده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بلیط هواپیمایی امارات کنید. 

درباره شرکت هواپیمایی امارات

 

ابتدا  تاریخچه شرکت هواپیمایی امارات را بررسی خواهیم کرد. در سال 1985، خانواده سلطنتی دبی در این شهر ایرلاین امارات را تاسیس کردند. این هواپیمایی ابتدا فعالیت خود را با یک فروند ایرباس ای۳۰۰ و یک فروند بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ اجاره‌ای از پاکستان، آغاز کرد. در طول زمان با توجه به استقبال مسافران و توسعه ناوگان هوایی، به تعداد مسیرهای آن افزوده شد. به نحوی که هم‌اکنون به شهرهای آمریکا نیز پرواز مستقیم دارد.

خوب است بدانید با این که حکومت دبی، تنها سهام دار شرکت هواپیمایی امارات است تاکنون هیچ یارانه‌ای به آن پرداخت نکرده و این ایرلاین بدون دخالت مقامات سیاسی دبی اداره می‌شود. سرپرست تیم مدیریتی امارات، یک بریتانیایی به نام "موریس فلاناگان" است و سایر مدیران آن هم با سوابق طولانی مدیریتی در شرکت‌های بزرگ صنعتی جهان مشغول فعالیت در این مجموعه هستند.

هم‌اکنون شرکت هواپیمایی امارات با بیش از 250 فروند هواپیما، بزرگ‌ترین ناوگان خاورمیانه به شمار می‌رود و با چندین شرکت هواپیمایی همچون تاپ پرتغال، ژاپن ایرلاینز و ایر موریشوس نیز همکاری دارد. مسافران با پرواز امارات می‌توانند به بیش از 150 مقصد در آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا سفر کنند. از پرطرفدارترین مقاصد پروازی این ایرلاین در ایران باید به شهرهای تهران و مشهد اشاره کرد. در شهرهای خارجی نیز ملبورن، سیدنی، لندن، سئول، پکن، لس آنجلس، کراچی و سن پترزبرگ را می‌توان نام برد. 

شرکت هواپیمایی امارات

ناوگان هواپیمایی امارات

 

شرکت هواپیمایی امارات یکی از جوان‌ترین ناوگان‌‌ها را با بیش از 250 فروند هواپیما در اختیار دارد. خوب است بدانید بزرگ‌ترین هواپیماهای جهان شامل ایرباس  E۳۸۰ سری ۸۰۰ و بوئینگ ۷۷۷ در امارات ایرلاین پرواز دارند. هم‌چنین از سال ۱۹۹۵ تا به امروز هیچ هواپیمای باریک پیکری در ناوگان این مجموعه وجود ندارد و تمام آن‌ها پهن پیکر هستند. در ادامه با ناوگان هواپیمایی امارات بیشتر آشنا خواهیم شد:

 


هواپیماهای ناوگان امارات

ایرباس E ۳۸۰ سری ۸۰۰

بوئینگ ۷۷۷ 

ایرباس ۳۱۹ 

ایرباس ۳۵۰

ایرباس E ۳۵۰ سری ۹۰۰

ایرباس E ۳۳۰ سری ۹۰۰

بوئینگ ۷۸۷



بلیط هواپیما امارات

 

امارات هم ‌اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های خارجی با پوشش هوایی گسترده در نقاط مختلف جهان محبوبیت ویژه‌ای دارد. اگر قصد سفر با هواپیمایی امارات را دارید، خوب است بدانید در قاصدک 24 این امکان فراهم شده تا به آسانی با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به لیست پروازهای امارات به همراه جزئیات کامل مشخصات، قیمت و قوانین هر بلیط دسترسی پیدا کرده و سپس بلیط مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. در ادامه با انواع بلیط شرکت هواپیمایی امارات بیشتر آشنا خواهیم شد:

 بلیط هواپیما امارات


بلیط سیستمی امارات

 

شرکت هواپیمایی امارات، صندلی‌های هواپیما خود را با برنامه پرواز و ظرفیت مشخص با نام بلیط سیستمی می‌فروشد. لازم به ذکر است قیمت پرواز سیستمی امارات ثابت است و تغییر نخواهد کرد. از این رو اگر تاریخ مشخصی برای سفر خود دارید و نمی‌خواهید نگران از دست دادن ظرفیت باشید، می‌توانید بلیط هواپیما سیستمی امارات را با نرخ ثابت از مدت‌ها قبل رزرو کنید.

هم‌چنین با خرید بلیط‌ سیستمی امارات می‌توانید از تخفیف ویژه برای کودک تا 12 سال نیز بهره‌مند شوید. این در حالی است که در بلیط چارتر و لحظه آخری نرخ بلیط کودک 2 تا 12 سال و بزرگسال هیچ تفاوتی ندارد. علاوه بر این، در کل شرایط لغو بلیط سیستمی آسان‌تر است و نسبت به بلیط‌های چارتر و لحظه آخری جریمه پایین‌تری دارد.

 بلیط سیستمی امارات


بلیط چارتر
امارات

 

چارترکننده‌های متعددی، با پیش خرید بلیط های هواپیمایی الامارات و فروش آن‌ها به مسافران در طول زمان سود می‌کنند. نکته حائز اهمیت آن است که بلیط چارتر همواره نرخ ثابتی ندارد. در واقع چارترکننده به منظور حفظ سود خود، با توجه به شرایط ممکن است قیمت بلیط پرواز امارات را تغییر دهد.

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما امارات را دارید، خوب است بدانید در زمان‌هایی که  تقاضا برای سفر در مقصد مورد نظر شما پایین باشد چارتر کننده اصولا قیمت‌ها را کاهش می‌دهد. این زمان بهترین فرصت برای خرید بلیط ارزان امارات خواهد بود. بر عکس در ایام پر سفر همچون تعطیلی‌ها، مناسبت‌های خاص و روزهای آخر هفته، چارتر کننده لزومی ندارد قیمت را کاهش دهد و حتی ممکن است در این مواقع  نرخ بلیط چارتر برابر یا گران‌تر از بلیط سیستمی باشد.

 بلیط چارتر امارات


بلیط لحظه آخری امارات

 

اصطلاح بلیط لحظه آخری در واقع مربوط به زمانی است که بلیط چارتر نتوانسته تا نزدیک زمان پرواز به فروش برسد. در این موقعیت اگر تقاضا برای خرید بلیط پایین باشد، چارتر کننده قیمت‌ها را کاهش می‌دهد تا تا ضرر نکند. این زمان بهترین فرصت برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما امارات است. اگر می‌توانید سریع چمدان‌ها را ببندید و آماده شوید، این نوع بلیط می‌تواند برای شما گزینه ایده‌آلی باشد. 


قیمت بلیط هواپیما امارات

 

قیمت بلیط هواپیما امارات بر اساس عوامل مختلفی همچون طول مسیر، نوع بلیط (سیستمی و چارتر)، کلاس پروازی، شناسه نرخی، میزان تقاضا و... تعیین می‌شود. اما به طور کل با توجه به آن که هواپیمایی امارات در دسته معتبرترین و لوکس‌ترین ایرلاین‌های دنیا است، کمی قیمت بالایی دارد. اما در عوض خدمات و امکانات با کیفیت بالایی را دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید در زمان‌های پر تقاضا مانند تعطیلی‌ها و مناسبت‌های خاص، روزهای آخر هفته و... ممکن است قیمت بلیط هم افزایش پیدا کند. توصیه می‌شود اگر در برنامه سفر خود انعطاف دارد، روزهای خلوت‌تر را برای پرواز انتخاب کنید. زیرا احتمال پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما بیشتر خواهد بود.

در نظر داشته باشید کلاس‌های پروازی مختلفی در ایرلاین امارات ارائه می‌شود که هر یک سطح امکانات و خدمات متفاوتی دارند. از این رو قیمت بلیط هواپیما در هر یک از این کلاس‌ها نیز فرق دارد. اگر به دنبال پرواز ارزان امارات هستید، کلاس پروازی اکونومی با سطح خدمات متوسط را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال آسودگی خاطر بیشتر و البته پرداخت هزینه بالاتر هستید، کلاس بیزینس و فرست را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود نوع کلاس پروازی را با توجه به اهداف و بودجه سفر خود تعیین کنید.

خوب است بدانید شناسه‌های نرخی به منظور تمایز در قیمت‌گذاری بلیط‌های سیستمی ایجاد می‌شوند. در هر کلاس نرخی هم می‌توانید میزان بار مجاز و قوانین کنسلی متفاوتی را مشاهده کنید. از این رو قیمت بلیط پرواز امارات در هر شناسه متفاوت خواهد بود و باید بر اساس شرایط سفر خود کلاس نرخی مناسب را انتخاب کنید.

 قیمت بلیط هواپیما امارات


قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت امارات

 

به طور کل خرید بلیط رفت و برگشت امارات می‌تواند بسیار اقتصادی‌تر از خرید دو بلیط یک طرفه باشد. به همین جهت توصیه می‌شود اگر تاریخ بازگشت مشخصی دارید، بلیط دو طرفه هواپیمایی امارات را خریداری کرده و سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 

خرید بلیط ارزان هواپیمایی امارات

 

در حقیقت همیشه ارزان‌ترین گزینه، لزوما بهترین انتخاب برای شما نخواهد بود.  از این رو پیشنهاد می‌شود به منظور خرید بلیط هواپیما ارزان امارات ابتدا اهداف و بودجه سفر خود را مشخص نموده و سپس بر اساس آن گزینه قیمت مناسبِ خود را پیدا کنید. در این راستا حتما نوع بلیط، کلاس پروازی، شناسه نرخی و میزان تقاضا را در نظر داشته باشید.

اگر می‌توانید در برنامه سفر خود انعطاف داشته باشید، سعی کنید بلیط خود را برای زمان‌های کم تقاضا همچون روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل رزرو کنید. هم‌چنین توصیه می‌شود از چند هفته تا چند روز مانده، قیمت بلیط‌های چارتر و لحظه آخری را رصد نموده تا بتوانید ارزان‌ترین گزینه را خریداری کنید. علاوه بر این، انتخاب کلاس پروازی اکونومی نیز نقش مهمی در کاهش هزینه‌های سفر شما خواهد داشت.

حتما هنگام جست و جو از تقویم قیمتی قاصدک 24 استفاده کنید. در این تقویم، ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف قابل مشاهده است و بهترین ابزار برای پیدا کردن بلیط هواپیما قیمت مناسب خواهد بود.

بلیط ارزان هواپیمایی امارات

لیست پروازهای خارجی امارات

 
هواپیمایی امارات پروازهای متعددی را به مقاصد مختلف جهان در آسیا، خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکا ارائه می‌دهد. در ادامه با لیست پرترددترین پروازهای خارجی امارات از مبدا تهران، مشهد و دبی بیشتر آشنا خواهیم شد: 


کلاس های پروازی امارات

سه دسته کلاس پروازی در هواپیمایی امارات ارائه می‌شود که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

اکونومی کلاس: اگر به دنبال یک پرواز اقتصادی هستید، کلاس اکونومی هواپیمایی امارات گزینه مناسبی بشمار می‌رود. وای فای، امکان شارژ موبایل کنار صندلی، تماشای برنامه از مانیتور و امکان انتخاب غذا از منوی متنوع  از مهم‌ترین ویژگی‌های این کلاس پروازی به شمار می‌رود.

بیزینس کلاس: اگر به دنبال احساس راحتی بیشتر در طول سفر خود هستید، بیزینس کلاس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. صندلی‌های مدرن، بزرگ و جادار با قابلیت تبدیل شدن به تخت به همراه ماساژور، منوی ویژه و متنوع غذایی و تماشای فیلم از مهم‌ترین ویژگی‌های کلاس بیزینس به شمار می‌رود.

فرست کلاس: اگر به دنبال دریافت بهترین سطح خدمات و امکانات در طول سفر خود هستید، فرست کلاس هواپیمایی امارات را از دست ندهید. جالب بدانید در این کلاس پروازی سه نوع کابین (سوئیت کامل با در، تخت مخصوصSkycruiser  و صندلی مخصوص خواب) با امکانات لوکس و مجهز پذیرای شما هستند. بدیهی است که  نوع اول قیمت بیشتری داشته باشد. از مهم‌ترین خدمات این کلاس پروازی امارات هم می‌توان به سفارش غذا در زمان دلخواه، دوش و خدمات اسپا، تماشای برنامه مورد علاقه، صندلی‌های راحت و بزرگ با امکان تبدیل شدن به تخت و استفاده از سرگرمی‌های سالن استراحت ویژه فرست کلاس اشاره کرد.

کلاس پروازی ایرلاین امارات


بار مجاز هواپیمایی امارات

 

پیشنهاد می‌شود قبل از خرید بلیط هواپیما امارات، میزان بار مجاز پرواز مورد نظر خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید. زیرا به ازای هر کیلوگرم اضافه بار باید جریمه پرداخت کنید. در ادامه میزان بار مجاز در پرواز امارات را بررسی خواهیم کرد:

  • میزان بار دستی مجاز اماراتمیزان بار دستی مجاز در کلاس اکونومی حداکثر 7 کیلوگرم است. ابعاد آن هم نباید بیشتر از 20*38*50 سانتی‌متر باشد. در کلاس پروازی بیزینس و فرست هم می‌توان یک ساک دستی با حداکثر 7 کیلوگرم وزن همچون کلاس اکونومی همراه داشت. علاوه بر این، یک بار اضافی که ابعاد آن نباید از 20*35*40 تجاوز کند را می‌توان تا وزن حداکثر 7 کیلوگرم به داخل کابین حمل کرد. برای کودک زیر دو سال هم می‌توان یک کیف دستی تا وزن 5 کیلوگرم و ابعاد 20*38*55 همراه داشت.
  • میزان بار مجاز امارات: وزن مجاز هواپیمایی امارات در کلاس اکونومی با توجه به مقصد و طول مسیر می‌تواند از 20 تا 35 کیلوگرم متغییر باشد. میزان بار مجاز برای بیزینس کلاس 40 کیلوگرم و برای فرست کلاس 50 کیلوگرم خواهد بود.
  •    هزینه اضافه بار امارات: به ازای هر کیلوگرم اضافه بار، هواپیمایی امارات معادل 1 درصد قیمت بلیط همان مسیر جریمه دریافت خواهد کرد.

بار مجاز ایرلاین امارات


چگونه بلیط پرواز امارات را کنسل کنید؟

 

شرایط کنسلی بلیط هواپیما امارات، بر اساس قوانین این شرکت و با توجه به عواملی مانند نوع بلیط هواپیما و کلاس نرخی تعیین می‌شود. به منظور استرداد پرواز امارات کافی است وارد پنل کاربری خود در سایت  قاصدک 24 شوید. سپس از لیست بلیط هواپیما، پرواز خود را انتخاب نموده و بر گزینه درخواست کنسلی کلیک کنید. مبلغ جریمه کسر شده و باقی‌مانده آن در مدت زمانی کوتاه به حساب شما بازگردانده می‌شود. هم‌چنین به یاد داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24 در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌های شما در زمینه کنسلی بلیط هواپیما امارات خواهد بود.

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما امارات از قاصدک 24

 

قاصدک 24، از معتبرترین و بهترین سایت‌های فروش بلیط هواپیما امارات به شمار می‌رود. این مجموعه شرایطی را فراهم کرده تا بتوانید به آسانی به لیست تمام پروازهای موجود دسترسی پیدا کرده و بلیط ایده‌‌آل خود را در کوتاه‌ترین زمان آنلاین رزرو کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا با مراحل رزرو بلیط هواپیما امارات بیشتر آشنا شوید:

  1.  ابتدا از سربرگ بلیط هواپیما، پرواز خارجی را انتخاب کنید.
  2. بر اساس شرایط سفر خود، یکی از گزینه‌های یک طرفه یا دو طرفه را جهت خرید بلیط هواپیما امارات انتخاب کنید.
  3. در مرحله بعد مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و تعداد مسافران را وارد کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید. (با مشخص کردن تاریخ سفر، تقویم قیمتی را مشاهده خواهید کرد که ارزان‌ترین قیمت بلیط را در روزهای مختلف در محدوده تاریخ انتخابی شما نشان می‌دهد و ابزاری مناسب جهت پیدا کردن بلیط قیمت مناسب به شمار می‌رود)
  4. با کلیک بر گزینه جست‌وجو، لیست پروازها را مشاهده خواهید کرد.
  5. با فیلترهای جست و جو در سمت راست صفحه، می‌توانید نوع بلیط، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد توقف و شرکت‌های هواپیمایی را طبق شرایط سفر خود شخصی‌سازی کرده و سریع‌تر، بلیط مد نظر خود را بیابید. (با استفاده از فیلتر شرکت هواپیمایی می‌توانید امارات را انتخاب نموده و فقط لیست پروازهای این ایرلاین را بررسی کنید)
  6. با کلیک بر گزینه جزئیات بلیط می‌توانید قیمت بلیط برای نوزاد، کودک و بزرگسال و لیست کامل قوانین را مورد بررسی قرار دهید.
  7. در مرحله بعد، بلیط مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر گزینه خرید کلیک کنید. سپس اطلاعات درخواست شده را ثبت کنید و با پرداخت اینترنتی هزینه به صورت ریالی، رزرو بلیط هواپیما امارات را قطعی کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمایی امارات


هم‌چنین به یاد داشته باشید تیم پشتیبانی قاصدک 24، در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخ‌گوی پرسش‌ها و درخواست‌های شما در زمینه جست و جو، خرید و استرداد بلیط هواپیما امارات خواهد بود.

سوالات متداول در مورد هواپیمایی امارات

خریداران بلیط هواپیما امارات در پروازهای اکونومی مجاز به حمل 20 تا 35 کیلوگرم بار با توجه به مقصد و طول مسیر هستند. این مقدار در پروازهای بیزینس به 40 کیلوگرم و در فرست کلاس به 50 کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند.
اگر بلیط هواپیما امارات را از قاصدک 24 خریده‌اید، کافی است به به پنل کاربری خود مراجعه کرده و بلیط مورد نظر خود را آنلاین کنسل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه راهنمای استرداد بلیط هواپیما در فوتر قاصدک 24 مراجعه نمایید.
کافی است به سایت قاصدک 24 مراجعه کرده و با وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران به لیست پروازها دسترسی پیدا کنید. سپس بلیط مد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را آنلاین بپردازید تا رزرو شما قطعی شود. به همین سادگی!
هواپیماهای امارات دارای سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس هستند.
برای پروازهای خارجی از مبدا تهران باید به فرودگاه بین المللی امام خمینی بروید.