بلیط هواپیما گرگان

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

گرگان چگونه شهری است؟


گرگان یکی از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است. این شهر طبیعت جذابی دارد که در تمامی فصول سال دیدنی است از این رو بلیط هواپیما گرگان یکی از پر فروش ترین بلیط هواپیما در پروازهای داخلی است. جالب است بدانید گرگان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است و منطقه تاریخی آن در سال ۱۳۱۰ در فهرست میراث ملی ایران به ثبت رسیده است. از سوی دیگر بافت تاریخی این شهر با مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار سومین بافت با ارزش و دارای سبک معماری پس از شهرهای یزد و اصفهان است و وسیع ترین بافت تاریخی شمال ایران به شمار می رود.

پارک جنگلی ناهارخوران گرگان

فرودگاه گرگان


فرودگاه گرگان یکی از فرودگاه های استان گلستان است که بین شهرهای گرگان و آق قلا واقع شده است. این فرودگاه مرز هوایی است و هر هفته پروازهایی به مقاصد داخلی و بین المللی اصفهان، تهران، مشهد، زاهدان و عربستان از آن به انجام می رسد. فرودگاه بین المللی گرگان مجهز به یک باند پروازی آسفالته به طول 3000 متر است و در 12 کیلومتری گرگان قرار دارد.


برخی از نقاط دیدنی گرگان



طبیعت جذاب و تماشایی گرگان هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به سوی خود می کشاند. گردشگرانی که تنها با تهیه یک بلیط هواپیما گرگان می توانند به بازدید از آثار طبیعی و تاریخی منحصر بفردی نظیر پارک جنگلی ناهارخوران، النگ دره، جنگل توسکستان، دریاچه توشن، روستای زیارت، آبشار زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه، آبشار رنگو، آبشار نومل، منطقه حفاظت شده جهان نما، مدرسه عمادیه، مسجد جامع گرگان، کاروانسرای قزلق، خانه باقری، خانه تقویها و... بپردازند و سفری لذت بخش را تجربه نمایند.


سوغات و ره آورد گرگان



گرگان نیز همچون سایر شهرهای شمالی کشور سرشار از خوراکی های خوشمزه و صنایع دستی بی نظیری که می توانید هر یک از آنها را به عنوان سوغات سفر با خود به منزل ببرید. از میان سوغاتی های خوشمزه گرگان می توانیم به نان خرمایی، نان زنجبیلی، قطاب، نان پادرازی، لوزی، قطاب، سرغربیلی و حلوا آماج اشاره کنیم.

نان پادرازی سوغات گرگان

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گرگان


هوای فصل تابستان در گرگان، گرم و شرجی است از این رو این فصل برای سفر گردشگرانی که از دیگر نقاط ایران به گلستان می آیند یا در اقلیم های متفاوتی ساکن هستند ابداً مناسب نیست. به گفته بسیاری از مسافران بهار، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گرگان و بازدید از تمامی زیبایی های آن است.


بلیط ارزان هواپیما گرگان


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما گرگان بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما گرگان باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما گرگان لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما گرگان را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما گرگان در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما گرگان، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر گرگان


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما گرگان و خرید بلیط چارتر گرگان، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما گرگان مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما گرگان در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما گرگان بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما گرگان داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما گرگان


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما گرگان، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما گرگان می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما گرگان به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط گرگان و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


ایرلاین های ارائه دهنده بلیط گرگان


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما گرگان از مبدا تهران، توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، آسمان و پویا ایر صورت می پذیرد.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد گرگان




محبوب‌ترین پروازها از مبدا گرگان