بلیط هواپیما لار

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

لار چگونه شهری است؟


لار با مساحتی در حدود ۳۱۰۰ هکتار، یکی از شهرهای جنوب استان فارس است که در فاصلهٔ ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. دشت لار دارای آب و هوای بسیار گرمی است و در زمان ساسانیان به جهت احداث آتشکده بسیار مورد توجه بوده است. این شهر باستانی آثار به جا مانده بسیاری از این دوره دارد و به همین جهت است که خرید بلیط هواپیما لار برای بسیاری از علاقمندان به تاریخ به منزله آغاز یک سفر هیجان انگیز است. جالب است بدانید در گذشته منطقه وسیعی از جنوب ایران به لارستان شهره بود که مشتمل بر لامرد، پارسیان، بستک، لار، مهر و گراش، زرین دشت، فورگ و داراب به مرکزیت لار بوده است.


قلعه اژدها پیکر لار

فرودگاه لار


فرودگاه لار یا همان فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان، پس از وقوع زلزله سال 1339 به منظور کمک رسانی به مردم آسیب دیده تأسیس گردید و در سال 1372 به عنوان مرز هوایی شناخته شد. این فرودگاه هم اکنون به مقاصد داخلی و بین المللی بسیاری نظیر تهران، دبی، کویت، قطر و شارجه پرواز دارد و یکی از فرودگاههای مهم کشور محسوب می گردد. جالب است بدانید بر اساس آخرین آمار منتشر شده فرودگاه لار به لحاظ تعداد پروازهای خارجی در رتبه ششم فرودگاههای کشور قرار گرفته است.


برخی از نقاط دیدنی لار


به طور کلی جاذبه های گردشگری شهر لار را می توان در سه دسته جاذبه های مذهبی، جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی قرار داد که از میان آنها میتوان به امام زاده میر علی بن حسین (ع)، قلعه اژدها پیکر، مقبره مادر نادر، بازار قیصریه لار، قلعه قدمگاه، باغ نشاط، منطقه حفاظت شده لار، رودخانه شور و... به عنوان مهمترین این آثار اشاره کرد.


سوغات و ره آورد لار


موقعیت جغرافیایی لار سبب شده است که این شهر مکانی جذاب برای گردشگران خارجی و ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد. گردشگرانی که با خرید یک بلیط هواپیما لار به این شهر سفر می کنند، می توانند حلوای مسقطی لاری، انواع کوزه و خمره و حنا را به عنوان سوغات سفر به لار با خود به همراه ببرند.


حلوا مسقطی لارستان

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما لار


با توجه به قرارگیری شهر لار در مناطق جنوبی کشور و اب و هوای گرم و خشک این منطقه، بهترین زمان خرید بلیط هواپیما لار دو فصل خنک تر سال یعنی بهار و پاییز است. با این حال برای بهره مندی از تمامی جاذبه های طبیعی و گردشگری لار بهتر است اواسط بهار را برای سفر به فارس انتخاب کنید.


بلیط ارزان هواپیما لار


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما لار بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما لار باشید!
فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما لار لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما لار را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما لار در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.
شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما لار در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما لار، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر لار


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما لار و خرید بلیط چارتر لار، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما لار مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.

رزرو بلیط هواپیما لار در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما لار بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما لار داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما لار را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما لار


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما لار، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما لار می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما لار به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط لار و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


بلیط هواپیما تهران لار


برای خرید بلیط هواپیما تهران لار در قاصدک 24 تنها کافیست با انتخاب مبدا و مقصد، لیست بلیط های نمایش داده شده را بررسی و آن را با فیلترهای موجود در سامانه محدود نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط هواپیما تهران لار مورد نظر خود دست یابید. بلیط هواپیما تهران لار رزرو شده شما، پس از تکمیل اطلاعات مسافرین و انجام عملیات پرداخت به آدرس ایمیلی که در سامانه به ثبت رسانده اید، ارسال می گردد. لذا به هنگام ثبت اطلاعات خود در سامانه دقت لازم را مبذول فرمایید. گفتنی است مدت زمانی که شما پس از خریداری بلیط تهران لار در پرواز سپری می کنید، 1 ساعت و 39 دقیقه به طول می انجامد.


ایرلاینهای ارائه دهنده بلیط لار


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما لار از مبدا تهران، تنها توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر صورت می پذیرد.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد لار




محبوب‌ترین پروازها از مبدا لار