بلیط هواپیما روسیه

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

آنچه باید از روسیه بدانیم


روسیه که عنوان پهناورترین کشور جهان را به خود اختصاص داده، در شمال اوراسیا قرار گرفته و نهمین کشور پر جمعیت دنیا هم به شمار می رود. این کشور پهناور به علت واقع شدن در عرض های بالای جغرافیایی، مناطق سردسیر و کم بارش زیادی دارد و منطقه وسیع سیبری خالی از سکنه و فاقد شرایط برای کشاورزی است. گفتنی است که روسیه با اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک هم مرز آبی دارد.


بلیط هواپیما روسیه

جاذبه‌های گردشگری روسیه


روسیه جاذبه های دیدنی و تاریخی کم ندارد. از دریاچه بایکال، کلیسای جامع سنت باسیل، کاخ کرملین، کوه های البروس تا میدان سرخ، ساختمان متروی مسکو، گالری ترتیاکوف و میدان مانژ جاذبه هایی هستند که شما را به دل روسیه قدیم پرتاب می کنند.


بلیط هواپیما روسیه

مراکز خرید روسیه


روسیه این روزها که دیگر شباهتی با دوران سلطه شوروی سابق ندارد، مراکز خرید زیادی دارد که در شهرهای مختلف آن پراکنده شده اند. برای نمونه در مسکو مراکز خریدی چون گام، پتروسکی، تی اس یو ام، اویاپارک و متروپلیس و در سنت پترزبورگ هم مراکز خریدی مانند گالریا، اوت لت سیِرز، مرکز خرید نوسکی و اوت لت بیلز مسافران را به لذت خرید در کنار گشت و گذار مهمان می کنند.


بلیط هواپیما روسیه

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما روسیه


مسکو یکی از شهرهای سرد جهان است، اما ماه های جولای و آگوست گرم ترین ماه های مسکو به شمار می روند. در این ماه ها دمای هوا بین 19 تا 30 درجه سانتیگراد می باشد. با این حال برای برخی ماه های می تا اکتبر بهترین زمان خرید بلیط هواپیما روسیه تلقی می شوند. البته باید اضافه کرد که برخی سفر زمستانی و لذت از جاذبه های برفی مسکو را ترجیح می دهند. به همین دلیل با شروع فصل سال نوی میلادی و ماه ژانویه اقدام به خرید بلیط هواپیما روسیه می کنند.


بلیط هواپیما مسکو


با در نظر گرفتن جاذبه های دیدنی که در پایتخت روسیه، مسکو وجود دارند، بسیاری از گردشگران در ماه های آوریل و می اقدام به خرید بلیط هواپیما مسکو می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به مسکو بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ماهان به مقصد مسکو بدون توقف 3 ساعت و 15 دقیقه و پرواز با ترکیش به مقصد مسکو با یک توقف، بین 7 تا 29 ساعت به طول می انجامد.


بلیط ارزان هواپیما روسیه


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما روسیه بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما روسیه باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما روسیه لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما روسیه را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما روسیه


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما روسیه در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما روسیه که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما روسیه در قاصدک24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما روسیه، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر روسیه


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما روسیه و  خرید بلیط چارتر ، میتوانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما روسیه مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما روسیه در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما روسیه بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما روسیه داشته باشید و یا یک تور روسیه را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما روسیه


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما روسیه، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما روسیه می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما روسیه به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط روسیه و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط روسیه


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما روسیه از مبدأ تهران توسط شرکت های هوایی ماهان، ترکیش، عمان ایر، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، پگاسوس و ایر عربیا انجام می شود.



محبوب‌ترین پروازهای مسکو 




محبوب‌ترین پروازهای سنت پترزبورگ