بلیط هواپیما رامسر

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

پرواز به رامسر


رامسر، یکی از شهرستان‌های استان مازندران، در دامنه جنگلی کوه‌های البرز و سواحل رویایی دریای خزر قرار دارد. این شهر سرسبز را به علت وجود قله‌های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع، باغ‌های مرکبات و چای، مزارع برنج و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا عروس شهرهای ایران می‌دانند. هتل‌های زیبای رامسر و اماکن اقامتی آن نیز طرفداران زیادی دارند و هر ساله مسافران زیادی را از سرتاسر کشور به سوی خود می‌کشانند. همچنین این شهر در گروه مناطق برتر طبیعت‌گردی ایران قرار گرفته است و همین امر سبب محبوبیت بلیط هواپیما رامسر می‌شود.

بلیط هواپیما رامسر

فرودگاه رامسر


فرودگاه رامسر در دوره پهلوی برای خدمت به جهانگردان ساخته شد و بیشتر جنبه تشریفاتی داشت؛ چرا که تنها پذیرای هواپیماهای ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه، مسافران خارجی و افراد انگلیسی بود. بعدها این فرودگاه مورد استفاده عمومی مردم قرار گرفت و به دو باند پروازی آسفالته مجهز شد. در حال حاضر در فرودگاه رامسر روزانه پروازهای متعددی با ظرفیت حدود ۶۰–۷۰ نفر به صورت رفت برگشت از رامسر به تهران انجام می‌شود و در روزهای دیگر نیز پرواز به مشهد و اصفهان در آن برقرار است. در زیر امکانات فرودگاه رامسر را معرفی می‌کنیم:

  • کافی‌شاپ
  • پارکینگ
  • بخش نگهداری اشیا گمشده
  • دستگاه ATM
  • فروشگاه
  • تاکسیرانی

 فاصله فرودگاه رامسر تا مرکز شهر: حداکثر 16 دقیقه


قیمت بلیط هواپیما رامسر در سال 1402


عوامل زیادی بر قیمت پرواز رامسر تاثیر می‌گذارند که در زیر مهم‌ترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  1. کلاس پروازی: اکونومی، بیزینس، فرست کلاس
  2. نوع ایرلاین: مانند هواپیمایی ماهان، آسمان، ایران ایر و غیره
  3. نوع پرواز: سیستمی و چارتری
  4. زمان مسافرت: در ایام پرتدد مانند بهار و تابستان سفر به رامسر به علت افزایش قیمت پرواز و هتل، گران‌تر از سایر فصول خواهد بود.

ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط مشهد از مبدا تهران: هواپیمایی ایران ایر و آسمان


نکات مهم در خرید بلیط چارتر رامسر


برای مشاهده بلیط چارتر رامسر باید مسیر و تاریخ سفر خود را در قاصدک 24 وارد و بر گزینه جستجو کلیک کنید. با این کار تمامی پروازهای سیستمی و چارتری رامسر نمایش داده می‌شوند. برای تفکیک پروازهای چارتری باید نوع بلیط هواپیما را از گزینه سمت راست صفحه بر روی «چارتر» قرار دهید. اگر بلیطی نمایان نشد، به این معنی است که در زمان انتخابی شما هیچ پروازی، چارتر نشده است. معمولا این بلیط‌ها فقط در برخی ایام سال به فروش می‌رسند.

- بهترین زمان خرید بلیط رامسر: آب و هوا و رامسر همانند اکثر شهرهای شمالی کشور است و سبب می‌شود این شهر تابستان‌هایی گرم و مرطوب با هوای شرجی آزاردهنده و زمستان‌هایی سرد داشته باشد. بنابراین بهترین زمان خرید بلیط هواپیما رامسر از نظر آب وهوا، فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه و اوایل فصل پاییز است.


محبوب‌ترین پروازها به مقصد رامسر




محبوب‌ترین پروازها از مبدا رامسر


نحوه رزرو بلیط هواپیما رامسر در قاصدک 24


برای تهیه پروازهای رامسر، بلیط لحظه آخری رامسر و اطلاع از قیمت دقیق آن می‌توانید از قاصدک24 استفاده کنید. برای این کار باید مبدا، مقصد و زمان سفر خود را در سایت وارد کرده و بر جستجو کلیک کنید. برای یافتن بلیط رامسر ارزان هم لیست نمایش داده شده را بر روی کمترین قیمت قرار دهید.


سوالات متداول در مورد بلیط هواپیما رامسر

این شهر در تمامی ایام سال مسافران زیادی را میزبانی می‌کند؛ با این حال بهترین زمان خرید بلیط رامسر از نظر آب وهوا، فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه و اوایل فصل پاییز است.
مدت زمان این پرواز حداکثر 1 ساعت و 6 دقیقه است.
بار مجاز در بلیط رامسر به کلاس پروازی و ایرلاین مربوطه بستگی دارد و از آنجایی که فقط 2 شرکت ایران ایر و آسمان برای این پرواز فعال هستند، بار مجاز شما در کلاس اکونومی 20 کیلوگرم خواهد بود.
نوع کلاس پروازی، پرواز سیستمی یا چارتری و شرکت هواپیمایی از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط رامسر هستند.