بلیط هواپیما اردبیل

قاصدک 24

اردبیل در شمال غربی کشور و در نزدیکی مرز آذربایجان با موقعیت ویژه جغرافیایی  و جاذبه‌های گردشگری فراوان میزبان افراد بسیاری با اهداف مختلف کاری، تحصیلی و تفریحی است. بنابراین خرید بلیط پرواز اردبیل با قیمت مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه با قاصدک 24 همراه شوید تا بدانید چگونه با بهترین نرخ می‌توانید بلیط هواپیما اردبیل را رزرو کنید. 

بلیط اردبیل


فرودگاه اردبیل

فرودگاه اردبیل در سال 1369 در شمال شرقی شهر تاسیس شد. این فرودگاه که حدود 14 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد مجهز به یک باند آسفالت به طول 3299 متر بوده و در سال 2016 بیش از 19900 پرواز در آن به انجام رسیده است. مهم‌ترین امکانات رفاهی فرودگاه اردبیل هم شامل رستوران و کافی‌شاپ، دستگاه‌های  ATM، تاکسیرانی، خدمات پزشکی و اورژانس، فروشگاه خرید سوغاتی و...  است. 

  • آدرس فرودگاه اردبیل: اردبیل، بزرگراه بسیج، بزرگراه شهید دادمان
  • شماره اطلاعات پرواز: 199 (از اردبیل) – 31458899 – 045 (از سایر شهرها)
 

قیمت بلیط هواپیما اردبیل در سال 1403

قیمت بلیط هواپیما اردبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه بیشتر بررسی خواهد شد:  

  • نوع بلیط: بلیط چارتر و لحظه آخری نسبت به بلیط سیستمی بیشتر دچار نوسان قیمت می‌شود. برای مثال در زمان‌های خلوت و کم تردد اصولا با کاهش قیمت مواجه می‌‌شوند و بهترین فرصت را برای خرید بلیط ارزان هواپیما فراهم می‌کنند. از سویی بلیط سیستمی در صورت کنسلی مبلغ جریمه پایین‌تری دارد و برای کودکان هم تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

  • ایرلاین: حتما به ایرلاین انتخابی خود دقت داشته باشید. ممکن است ایرلاین‌ها با توجه به نوع هواپیماها و امکانات خود قیمت‌های متفاوتی ارائه دهند.

  • کلاس پروازی: اگر به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما اردبیل هستید، حتما کلاس اکونومی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید امکانات و خدمات بیشتری در طول مسیر دریافت کنید با پرداخت هزینه بیشتر کلاس بیزینس را رزرو کنید.

  • گروه نرخی: هر گروه نرخی ویژگی‌های مختص به خود شامل قوانین استرداد، میزان بار مجاز و... دارد. حتما با توجه به شرایط خود گروه (کلاس) نرخی مناسب را انتخاب کنید.

  •  تاریخ سفر: میزان تقاضا در تاریخ انتخابی شما تاثیر زیادی بر قیمت بلیط هواپیما اردبیل دارد. در روزهای شلوغ مانند ایام نوروز، اصولا نرخ‌ها افزایش یافته و در روزهای خلوت مانند فصل زمستان تعرفه‌ها کاهش خواهد یافت.

توصیه میشود حتما قبل از خرید بررسی‌های لازم را به عمل برسانید. در قاصدک 24 به صورت آنلاین می‌توانید با جستجوی مسیر و تاریخ پرواز به تقویم قیمتی دسترسی پیدا کرده و پایین‌ترین قیمت بلیط را در هر  روز مشاهده کنید. هم‌چنین در صفحه نتایج این امکان فراهم شده تا با فیلترهای جست‌وجو، ایرلاین، کلاس پروازی و نوع بلیط را شخصی‌سازی کرده و سریع‌تر به پرواز قیمت مناسب دلخواه خود دست پیدا کنید.



نکات مهم در خرید بلیط چارتر اردبیل

هنگام خرید بلیط هواپیما چارتر توجه داشته باشید لزوما این نوع بلیط همیشه ارزان نیست. در صورتی که میزان تقاضا برای سفر پایین باشد مانند روزهای وسط هفته، ایام غیر تعطیل و... چارترکننده نرخ بلیط‌ها را کاهش می‌دهد. در این مواقع اگر تا نزدیکی پرواز بلیط‌ها فروخته نشده باشند، با نام بلیط لحظه آخری ارزان به فروش می‌رساند.  اما در روزهای پرسفر مانند ایام نوروز، قیمت این نوع بلیط ممکن است حتی از بلیط سیستمی هم گران‌تر عرضه شود. 

بهترین زمان خرید بلیط اردبیل

شرایط جغرافیایی اردبیل آن را به مقصدی بی‌نظیر برای دو فصل بهار و تابستان تبدیل کرده است. با این حال نمی‌توان از رزرو بلیط هواپیما اردبیل در فصل زمستان نیز ساده عبور کرد؛ آن هم وقتی بتوانید در هوایی برفی در یک استخر آب گرم روباز شنا کنید! بنابراین بهترین زمان برای پرواز اردبیل براساس اولولیت‌های سفر و تفریحات موردنظر شما متفاوت خواهد بود. اما با توجه به آن که در پاییز و زمستان هوا سرد می‌شود تقاضا برای سفر به این منطقه کاهش پیدا کرده و نرخ بلیط، قیمت هتل و به طور کل هزینه‌های سفر بسیار پایین می‌آید.

 

شرکت های هواپیمایی فعال در پرواز اردبیل

 

تعداد ایرلاین‌هایی که از مبدا و به مقصد اردبیل مشغول سرویس‌دهی به مسافران هستند چندان زیاد نیست. اما به صورت مداوم در حال فعالیت هستند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ایران ایر، ماهان ایر، آسمان، قشم ایر، آتا و ایران ایر تور اشاره کرد. در این میان ماهان با کم تاخیرترین پروازها و ایران ایر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌های‌ کشور بین مسافران بسیار خوشنام و پرطرفدار هستند. هم‌چنین آتا به عنوان یکی از امن‌ترین هواپیمایی‌ها شناخته می‌شود. خوب است بدانید آسمان هم بیشترین سهم پرواز داخلی را در کشور دارد و پشتیبانی فنی آن بسیار قوی است. با جست‌و‌جوی پروازهای اردبیل در قاصدک 24 می‌توانید قیمت بلیط هر ایرلاین را مشاهده کنید.

محبوب‌ترین پروازها به مقصد اردبیل

در این بخش می‌توانید پر ترددترین مسیرها به مقصد اردبیل همچون تهران، شیراز، مشهد و... را بررسی کنید.


محبوب‌ترین پروازها از مبدا اردبیل

از اردبیل نیز می‌توان به نقاط مختلف کشور سفر کرد و با آسودگی خاطر بلیط هواپیما رفت و برگشت اردبیل را تهیه کرد.  در ادامه با پرتردترین مسیرها از مبدا این شهر بیشتر آشنا خواهید شد. 


نحوه رزرو بلیط هواپیما اردبیل در قاصدک 24


برای سفر به مهد چشمه‌های آبگرم فقط به یک بلیط هواپیما اردبیل نیاز دارید. از این رو با مراجعه به سامانه قاصدک 24 می‌توانید فرآیند خرید خود را کوتاه سازید و بهترین  بلیط هواپیما  را متناسب با بودجه و سلیقه خود به صورت آنلاین تهیه کنید. برای این کار مبدا و مقصد موردنظر خود را در ابتدای صفحه وارد و بر جستجو کلیک کنید تا لیست پروازها به نمایش درآید. سپس بر گزینه خرید آنلاین بلیط مورد نظر خود کلیک کرده و پس از ثبت اطلاعات مسافران و پرداخت مبلغ از طریق درگاه‌های پرداخت امن، بلیط خود را دریافت کنید. 

سوالات متداول درباره بلیط هواپیما اردبیل

چگونه بلیط هواپیما اردبیل ارزان را تهیه کنیم؟
برای خرید بلیط هواپیما ارزان اردبیل مسیر هوایی و تاریخ حرکت دلخواه خود را در قاصدک 24 جستجو کنید. سپس لیست پروازهای نمایش داده شده را روی گزینه «ارزان‌ترین» بگذارید.
پرواز اردبیل تهران چقدر زمان می‌برد؟
مدت زمان پرواز اردبیل تهران و بالعکس حدودا یک ساعت است.
بهترین زمان خرید بلیط اردبیل چه موقعی است؟
بهترین زمان برای سفر به اردبیل می‌تواند تمامی ایام سال باشد. در زمستان می‌توانید چشمه‌های آبگرم آن را امتحان کنید و در بهار و تابستان به طبیعت‌گردی بروید. اما به طور کل در روزها و فصل‌های خلوت مانند زمستان یا روزهای غیر تعطیل با توجه به کاهش تقاضا برای سفر می‌توانید ارزان‌تر سفر کنید. 
قیمت بلیط هواپیما اردبیل چقدر است؟
قیمت بلیط هواپیما اردبیل در طول سال ثابت نبوده و به به نوع بلیط، ایرلاین و کلاس پروازی بستگی دارد. با تعیین مبدا، مقصد و تاریخ حرکت خود در سایت قاصدک 24 می‌توانید به لیست قیمت بلیط پرواز اردبیل دسترسی پیدا کنید. 
میزان بار مجاز در پرواز اردبیل چه‌قدر است؟ 
میزان بار مجاز با توجه به عوامل مختلفی مانند قوانین ایرلاین، گروه نرخی و کلاس پروازی تعیین می‌شود. به طور کل در کلاس اکونومی حداکثر 20 کیلوگرم و در کلاس بیزینس تا 25 کیلوگرم می‌توان حمل کرد. هم‌چنیم میزان بار دستی در کلاس اکونومی 5 کیلوگرم و در بیزینس 7 کیلوگرم خواهد بود. 
آیا امکان کنسلی پروازهای اردبیل وجود دارد؟
بله، برای کنسلی آنلاین پرواز اردبیل می‌توانید از قاصدک 24 استفاده کنید. برای این کار وارد پنل کاربری خود شوید و بلیط دلخواه را استرداد نمایید.