بلیط هواپیما آنکارا

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

آنچه باید از آنکارا بدانیم


آنکارا پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ این کشور است که نزدیک به 4 و نیم میلیون جمعیت دارد. این شهر در طول تاریخ خود شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده و سلسله های مختلفی بر آن مسلط شده اند. امروزه نیز به علت وجود دانشگاه ها، مراکز دولتی و سفارت خانه های متعدد مرکز سیاسی و اداری ترکیه به شمار می رود. آنچه باید در مورد آنکارا بدانید این است که بسیاری این شهر را شهر کمتر جذاب ترکیه در مقایسه با استانبول یا آنتالیا می دانند، با این حال جاذبه های زیادی در این شهر وجود دارد که گردشگران را هر ساله به خرید تور آنکارا و سفر به این شهر وا می‌دارد.

بلیط هواپیما آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا


اگرچه بسیاری آنکارا را در مقایسه با شهرهای دیگر ترکیه چندان جذاب نمی دانند، اما این شهر با تاریخ غنی و نقش فعال خود در تحولات سیاسی ترکیه، جاذبه های زیادی دارد. برای نمونه هم می توان به مسجد کوجاتپه، آرامگاه آتاتورک، موزه تمدن آناتولی، برج آتاکوله، معبد آگوستوس، سد بایندر، ارگ آنکارا و مسجد حاجی بایرام اشاره کرد.


بلیط هواپیما آنکارا

مراکز خرید آنکارا


اگر بلیط هواپیما آنکارا تهیه کرده و عازم این شهر هستید تا از جاذبه های دیدنی شهر لذت ببرید، سری هم به مراکز خرید بزنید. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارد که البته از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. مرکز خرید گالریا، آرکادیوم، پانورا، آنکامال، کاروم، آنکا، اتاکوله و آرمادا از جمله مراکز خرید آنکارا به شمار می روند.


بلیط هواپیما آنکارا

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما آنکارا


آنگونه که از آمارها بر می آید بیشتر گردشگران فصل تابستان را برای خرید بلیط هواپیما آنکارا و سفر به این شهر انتخاب می کنند. با این حال خیلی ها معتقدند که بهار مناسب ترین فصل برای رفتن به آنکارا است. در این فصل هم باران بهاری و هم وزش نسیم خنک چهره شهر را هم آماده پذیرایی از مسافران می کند.


بلیط هواپیما آنکارا


با در نظر گرفتن جاذبه های دیدنی و نیز مراکز خرید مجللی که در آنکارا وجود دارند، بسیاری از گردشگران در فصل بهار و تابستان اقدام به خرید بلیط هواپیما آنکارا می کنند. این نکته را باید بدانید که مدت زمان پرواز از تهران به آنکارا بسته به شرکت هوایی متفاوت است. برای مثال پرواز با ماهان به مقصد آنکارا بدون توقف 2 ساعت و45 دقیقه و پرواز با ترکیش به مقصد آنکارا با یک توقف، 8 ساعت و 55 دقیقه به طول می انجامد.


بلیط ارزان هواپیما آنکارا


همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما آنکارا باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما آنکارا لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما آنکارا را رزرو و خریداری نمایید.


خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنکارا


پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما آنکارا در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آنکارا که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای خارجی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما در قاصدک 24، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید آنلاین بلیط هواپیما آنکارا، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.


بلیط چارتر آنکارا


برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما آنکارا و خرید بلیط چارتر، میتوانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما آنکارا مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.


رزرو بلیط هواپیما آنکارا در قاصدک 24


برای تهیه بلیط هواپیما آنکارا بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را مشاهده خواهید کرد. حال می توانید با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکتهای هواپیمایی، مناسبترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما آنکارا داشته باشید و یک بلیط ارزان هواپیما آنکارا را رزرو و خریداری نمایید.


قیمت بلیط هواپیما آنکارا


یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما آنکارا، شرکتهای هواپیمایی ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که در ارائه برخی خدمات از هم متفاوتند. این تفاوتها اغلب در کلاسهای پروازی گوناگون به چشم می آیند و منجر به تفاوتهای فاحش در قیمت بلیط هواپیما آنکارا می گردند. به همین جهت توصیه می کنیم حتماً در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنکارا به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط آنکارا و نوع کلاس پروازی آن (بیزینس یا اکونومی) دقت نمایید.


ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط آنکارا


در حال حاضر فروش بلیط هواپیما آنکارا از مبدأ تهران توسط شرکت های هوایی ماهان، ایران ایر، ترکیش، پگاسوس، قطر ایرویز، اوکراین و آذربایجان ایر صورت می گیرد. با نصب اپلیکیشن قاصدک 24 در هر زمان و مکان می‌توانید نسبت به خرید تور آنتالیا، استانبول و ترکیه اقدام کنید.


محبوب‌ترین پروازهای آنکارا