بلیط قطار یزد

قاصدک 24

یزد چگونه شهری است؟


شهر کویری یزد که در پهنه دشت گسترده یزد- اردکان قرار گرفته، به دلیل بافت تاریخی خود در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این شهر که به دارالعباده نیز مشهور می باشد، همچنین بخش بزرگی از زرتشتیان ایران را نیز در خود جای داده است. جغرافیای یزد با خشکی و کمی باران گره خورده است. از این رو این شهر یکی از خشک ترین مناطق ایران به شمار می رود.

بلیط قطار یزد

برخی از نقاط دیدنی یزد


یزد یکی از معدود شهرهای ایران است که بافت سنتی خود را حفظ کرده است. کوچه پس کوچه های خشت و گلی، بازارها، مساجد و خانه های آن یکی از ویژگی های بارز آن است. اگر عازم سفری به یزد هستید، بازدید از مسجد جامع و مسجد امیرچخماق، آتشکده زرتشتیان، باغ دولت آباد، آب انبار رستم گیو، کنیسه کمال و بسیاری از مکان های تاریخی دیگر را از یاد نبرید.

رزرو بلیط قطار یزد

سوغات و ره آورد یزد


یزدی ها یکی از شیرینی دوست ترین مردم ایران هستند. کمتر کسی است که به یزد رفته باشد و از قطاب، پشمک، باقلوا، کیک یزدی، لوز، حاجی بادام و نان برنجی یزدی ها سوغاتی به همراه نیاورده باشد. علاوه بر این، صنایع دستی چون ترمه، زری دوزی و دستمال یزدی نیز از ره آوردهای این شهر تاریخی به شمار می رود.

خرید آنلاین بلیط قطار یزد

راه آهن یزد


اتصال شهر کویری یزد به شبکه ریلی ایران به پیش از انقلاب و سال 1350 بر می گردد. این خط آهن با طول 716 کیلومتر خط اصلی و نیز 48 کیلومتر خط فرعی از پنج ایستگاه یزد، میبد، بافق، اردکان و چادرملو تشکیل شده است. گفتنی است که یکی از ایستگاه های مهم راه آهن یزد، ایستگاه بافق است که محل کارخانجات لوکوموتیو می باشد.

راه آهن یزد

خرید بلیط قطار یزد


برای خرید بلیط قطار یزد به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای لوکس شش نفری، غزال بنیاد، پردیس، چهار تخته البرز، اتوبوسی نگین و چهار تخته غدیر از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر یزد تردد می کنند.


قیمت بلیط قطار یزد


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


فروش بلیط قطار یزد


فروش بلیط قطار یزد از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد یزد




بلیط قطار از مبدا یزد