بلیط قطار ملایر

قاصدک 24

ملایر چگونه شهری است؟


ملایر یکی از شهرهای تاریخی استان همدان است که در 70 کیلومتری جنوب غربی این شهر واقع شده و دومین شهر پر جمعیت استان به شمار می آید. این شهر به سبب داشتن زمین های کشاورزی گسترده جمعیت روستایی زیادی دارد و باغ های حاصلخیز انگور در آن به وفور دیده می شود. ملایر همچنین آب و هوای معتدل کوهستانی با زمستان های سرد و پر برف و تابستان های معتدل دارد.

بلیط قطار ملایر

برخی از نقاط دیدنی ملایر


شهر تاریخی ملایر که قدمتی برابر با حکومت ایلامیان دارد، مکان های تاریخی زیادی را در خود جای داده است. اگر به بازدید از آثار تاریخی علاقه مند هستید، می توانید سری به آتشکده نوشیجان، یخچال میرفتاح، خانه و موزه لطفعلیان، برج آرامگاه باباحسین و قلعه پری بزنید. اگر هم گردش در طبیعت بیشتر با ذائقه شما سازگار است، لذت گردش در منطقه حفاظت شده لشگر، تالاب کرد خورد و پارک سیفیه را تجربه کنید که زمانی محل اقامت سیف الدوله از نوادگان فتحعلی شاه قاجار بوده است.

رزرو بلیط قطار ملایر

سوغات و ره آورد ملایر


همانطور که گفتیم ملایر پر از باغ های حاصلخیز انگور است. به همین دلیل انگور و مشتقات آن یکی از سوغاتی های اصلی این شهر به شمار می رود. شیره انگور و کشمش ملایر طرفداران زیادی دارد و باسلق این شهر که از شهد انگور تهیه می شود، در میان مسافران محبوبیت بسیاری دارد.

خرید بلیط قطار ملایر

راه آهن ملایر


ایستگاه راه آهن ملایر یکی از جدیدترین ایستگاه های راه آهن ایران است که در سال 1390 به بهره برداری رسیده است. این ایستگاه در 5 کیلومتری جاده ملایر به اراک و روبروی بهشت هاجر (قبرستان شهر) قرار گرفته است. باید بدانید که راه آهن ملایر در حقیقت نخستین ایستگاه راه آهن غرب کشور می باشد که ارتباط ریلی ایران و عراق از طریق مرز خسروی را امکان پذیر ساخته است.

ایستگاه قطار ملایر

رزرو بلیط قطار ملایر در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار ملایر به شهرهای تهران و مشهد پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار ملایر


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار ملایر


برای خرید بلیط قطار ملایر به شهرهای تهران و مشهد علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید.
البته تنها راه سفر به ملایر بلیط قطار نیست و شما می‌توانید از طریق دیگر نیز اقدام کنید. به عنوان مثال یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های سفر زمینی خرید بلیط اتوبوس ملایر است که قاصدک24 آن را در تمامی ایام سال ارائه می‌دهد.

فروش بلیط قطار ملایر


فروش بلیط قطار ملایر از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی(هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد ملایر 




بلیط قطار از مبدا ملایر