بلیط قطار ساری

قاصدک 24

ساری چگونه شهری است؟


ساری سومین شهر پر جمعیت شمال کشور است که در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است. این شهر با قدمتی پنج هزار ساله یکی از نخستین سکونت گاه های انسانی در ایران بوده است. ساری یکی از شهرهای حاشیه دریای خزر است و همین مجاورت، این شهر را در تابستان ها معتدل و مرطوب و در زمستان ها سرد و خشک کرده است. این شهر شمالی همچنین به دلیل قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی شرق به مرکز ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بلیط قطار ارزان ساری

برخی از نقاط دیدنی ساری


ساری سرشار از جاذبه های دیدنی تاریخی و طبیعی است. فراوانی این جاذبه ها، موجب شد تا این شهر در سال 95 در فهرست شهرهای برتر گردشگری ایران قرار گیرد. گردشگرانی که برای دیدار از خانه های قدیمی چون عمارت فاضلی، عمارت کلبادی و نیز آب انبار نو و میرزا مهدی به این شهر سفر می کنند. البته نمی توان از سیر در مناظری چون چشمه های باداب سورت، پناهگاه حیات وحش دشت ناز، آبشار اوبن و نیز دریاچه چورت چشم پوشی کرد.

چشمه های باداب سورت ساری

سوغات و ره آورد ساری


تنها زیبایی و تازگی جنگل، دریا و طبیعت سبز نیست که مسافران این شهر را سرمست می کند. برای کسانی که قدم به ساری می گذارند، ازگیل و زردکیجای در کنار مرکبات و ترشیجات، بهترین سوغات خواهد بود. علاوه بر اینها، کلوچه، عسل کوهی، انواع مرباجات و ازگیل دستاوردهای خوشمزه این استان زیبا به شمار می روند.

خرید بلیط قطار ساری با بهترین قیمت

راه آهن ساری


راه آهن ساری که بخشی از راه آهن شمال به شمار می رود در سال 1316 و همزمان با تأسیس راه آهن سراسری به بهره برداری رسید. این خط آهن از ایستگاه گرمسار در سمنان آغاز شده و با گذشتن از البزر و بخش هایی از تهران به ایستگاه قطار ساری می رسد. باید افزود که طول این خط آهن عظیم 474 کیلومتر است که در 24 ایستگاه کوچک و بزرگ گسترده شده است.


رزرو بلیط قطار ساری در قاصدک24


برای رزرو بلیط قطار ساری از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع(عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.

رزرو بلیط قطار ساری در قاصدک 24

قیمت بلیط قطار ساری


بدون شک اینکه بلیط قطار خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط قطار تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار ساری


برای خرید بلیط قطار ساری به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای شش تخته پارسی، چهار تخته پلور سبز، شش تخته نسیم، لوکس چهار نفری البزر و ... از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر ساری تردد می کنند. همچنین اگر علاقمندید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به ساری برسید؛ می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما از قاصدک 24 به ساری سفر کنید.


فروش بلیط قطار ساری


فروش بلیط قطار ساری از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.


بلیط قطار برای مقصد ساری




بلیط قطار از مبدا ساری