بلیط قطار تاکستان

قاصدک 24

تاکستان چگونه شهری است؟


تاکستان یکی از شهرهای استان قزوین در شمال غربی ایران است و در فاصله 35 کیلومتری از این شهر واقع شده است. جالب است بدانید این شهر یکی از بزرگ ترین شهرهای تات نشین و تات زبان ایران و جهان است که به عنوان دومین شهر مهم صنعتی استان نیز محسوب میگردد. این شهر همچنین خاک حاصلخیز و باغ های انگور فراوانی دارد که انگیزه بسیاری از مسافران برای خرید بلیط قطار و سفر به قزوین می باشد.


برخی از نقاط دیدنی تاکستان


تاکستان یا همان سرزمین تات ها قدمتی 7 هزار ساله دارد و غنی از آثار و جاذبه های تاریخی است. مسجد شاه عباس، مسجد سرخندق، امامزاده فارسجین، تپه باستانی خندا، تپه باستانی خله کو، استراحتگاه رضاشاه، مقبره پیر، حمام شاه عباسی، قز قلعه، امامزاده ولی ضیاء آباد و... تنها بخشی از مهمترین جاذبه های گردشگری تاکستان هستند.


راه آهن تاکستان


ایستگاه راه آهن تاکستان در فاصله 255 کیلومتری از راه اهن تهران بنا شده و روزانه چند قطار مسافربری چندین نوبت صبح و عصر در مسیر خط آهن تهران تاکستان فعالیت می کنند. گفتنی است علی خدایی، مدیرکل راهآهن شمال غرب کشور در فروردین ماه سال 97 با بیان اینکه روزانه یک رام قطار برای مسیر تاکستان تهران در نظر گرفته شده است از افتتاح قطار ویژه تاکستان تهران خبر داد.

ایستگاه قطار تاکستان


رزرو بلیط قطار تاکستان در قاصدک 24


برای رزرو بلیط قطار تاکستان از هر یک از شهرهای ایران، پس از ورود به سامانه خرید بلیط قطار، با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان، تعداد مسافر و نیز نوع (عادی، خواهران یا برادران) لیستی از گزینه های موجود برایتان نمایش داده می شود که می توانید با تغییر فیلتر زمان و شرکت های حمل و نقل، بهترین گزینه را انتخاب کرده و از یک سفر ارزان لذت ببرید.


قیمت بلیط قطار تاکستان


بدون شک اینکه بلیط قطار تاکستان خود را از کدام شرکت ریلی خریداری می کنید، بر قیمت بلیط تأثیرگذار است. اما هر شرکت ریلی را که برای سفر انتخاب کنید، باید بدانید که سفر با قطار به خودی خود مقرون به صرفه تر، راحت تر و ایمن تر است. خرید از سامانه اینترنتی فروش بلیط قاصدک 24 با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت ها، دستتان را در انتخاب باز می گذارد.


خرید بلیط قطار تاکستان


برای خرید بلیط قطار تاکستان به هر کدام از شهرها علاوه بر خرید حضوری که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، خرید اینترنتی هم اضافه شده است. بنابراین می توانید با انتخاب نوع قطار، کیفیت امکانات و سرویس دهی و همچنین قیمت را انتخاب کرده و بلیط خود را خریداری کنید. قطارهای ارم، اتوبوسی ویژه نگین، ارم ریل باس، 4 تخته خلیج فارس و شش تخته زاگرس از میان 19 نوع قطار موجود در ناوگان ریلی ایران در مسیر تاکستان تردد می کند.


فروش بلیط قطار تاکستان


فروش بلیط قطار تاکستان از طریق مراکز فروش، خرید اینترنتی و خرید موبایلی (هم قطار) صورت می پذیرد. بنابراین مسافران می توانند با داشتن مدارک شناسایی لازم برای خرید حضوری و کارت بانکی عضو شتاب با رمز دوم برای خرید غیرحضوری اقدام کنند.



بلیط قطار برای مقصد تاکستان 




بلیط قطار از مبدا تاکستان