بلیط اتوبوس تبریز

قاصدک 24

سفر و گشت‌وگذار در بازار قدیمی و اصیل شهر تبریز شما را با تاریخ گذشته این مرزوبوم آشنا می‌کند. بازدید از مسجد کبود و روستای زیبای کندوان را با بلیط اتوبوس تبریز محقق کنید. خرید بلیط اتوبوس سفری ایمن و راحت را برای شما رقم می‌زند؛ دسترسی آسان و سریع، این وسیله نقلیه را به یکی از بهترین گزینه برای سفرهای داخلی با اهداف مختلف کاری، تحصیلی و تفریحی تبدیل کرده است. در ادامه با ما همراه شوید تا با نکات مهم در رزرو بلیط اتوبوس تبریز آشنا شوید و  تجربه‌ای ارزان و مقرون به‌صرفه را از سفر برای خود به‌دست آورید.

بلیط اتوبوس تبریز

خرید بلیط اتوبوس تبریز از شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

سفر به تبریز را با شرکت‌های مسافربری معتبر و رانندگانی ماهر و کاربلد تجربه می‌کنید. در این مسیر شرکت‌های بسیاری فعالیت دارند که هر یک از آن‌ها خدمات متنوع و ویژه خود را به مسافران ارائه می‌دهند. در پایانه‌های مختلف تبریز 31 شرکت مسافربری فعال هستند که شما را برای سفری بهتر همراهی می‌کنند. در جدول زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید:

پایانه شرکت مسافربری 
مرکزی تعاونی آذربایجان، ترابر بی‌تا، آریاسفر، میهن‌نور آریا، کجاوه، ساربان، ایمن‌سفر ایرانیان، گیتی‌نورد، سپهرآسیا، پیک‌صبا، خوش‌راه، کیان‌سفر پاسارگاد، راه‌پیما پارسیان، ایران‌پیما، جهانگشت مهر، آسیاسفر، عدل‌غرب، لوان‌نور، گیتی‌پیما، میهن پرستو، پارسیان، ماهان‌سفر، تک‌سفر، دیدار سیر گیتی، همسفر چابکسواران، تک‌سفر، رویال‌سفر، سیروسفر، جوان‌سیر ایثار، عصر ایران
شمال غرب لوان‌نور، رضوان، تعاونی شماره 8، همسفر و تعاونی مینی‌بوس‌داران



مزایای خرید بلیط اتوبوس تبریز از قاصدک 24

خرید بلیط اتوبوس تبریز از وب‌سایت آنلاین قاصدک 24 با ارائه امکانات و خدمات متعدد رزروی آسان و سریع را برای شما رقم می‌زند. در ابتدای همین صفحه می‌توانید با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به لیست کامل بلیط‌ها دسترسی پیدا کرده و برای خرید بلیط اتوبوس اقدام نمایید. جزئیات کامل همچون قیمت، ساعت حرکت، امکان انتخاب صندلی به صورت آنلاین، بررسی پایانه مبدا، پایانه مقصد و همین‌طور شرکت مسافربری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. وب‌سایت قاصدک 24 با پشتیبانی شبانه‌روزی خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز بلیط سفر خود را رزرو کنید و هر گونه پرسش و درخواست خود را با کارشناسان مجموعه با شماره 75269-021 در میان بگذارید.

 

انواع اتوبوس های تبریز


اتوبوس‌های Vip تبریز با امکانات رفاهی عالی می‌تواند بهترین تجربه از سفر برای شما باشد. شما می‌توانید مسیر را به تماشای فیلم مورد علاقه خود بگذرانید یا با شنیدن موسیقی دلخواه خود روی صندلی‌های قابل تنظیم به استراحت بپردازید. در این نوع از اتوبوس‌های مسیر تبریز نگران خاموش‌شدن تلفن همراه خود نباشید، پریز برق 220 ولتی برای تامین شارژ تلفن شما تعبیه شده است. سفر با اتوبوس‌ vip تبریز به ویژه در مسیرهای طولانی بر اتوبوس‌های معمولی ارجحیت دارد؛ چرا که سفری راحت، ایمن و دور از خستگی را برای مسافران رقم می‌زند. 


پایانه مسافری تبریز

مبدا و مقصد سفر شما کجا است؟ از شمال یا جنوب، شرق یا غرب، مبدا و مقصد خود را در ابتدای همین صفحه تعیین کنید. لیست کاملی از بلیط‌ها به همراه پایانه مبدا و پایانه مقصد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هم‌چنین در سمت راست لیست نتایج می‌توانید پایانه مبدا و مقصد انتخابی خود را مشخص کرده و نتایج را طبق آن‌‌ها شخصی‌سازی کنید. خوب است بدانید تبریز دو ترمینال مسافربری دارد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد: 


پایانه مرکزی تبریز


ترمینال مرکزی تبریز در سال 1394 در قسمت جنوبی شهر تبریز بالاتر از میدان منظریه، جنب اتوبان کسایی بنا شد. بیش از 30 شرکت مسافربری در این ترمینال مشغول به فعالیت هستند و روزانه پذیرای بیش از 85 سفر از اکثر نقاط کشور هستند. ترمینال مرکزی، مهمترین پایانه مسافربری تبریز و غرب ایران است که امکانات و ویژگی های متعددی دارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مراکز خرید، سالن مسافرگیری، نمازخانه، اتاق مادر و کودک، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ خودروهای سواری و... اشاره کرد.

پایانه مسافری شمال غرب


ترمینال شمال غرب تبریز، پایانه فرعی این شهر است که در شمال غربی شهر در نزدیکی فرودگاه شهید مدنی بنا شده است. این ترمینال وظیفه سرویس دهی به ده شهر در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را بر عهده دارد. امکانات متنوعی نیز در این پایانه وجود دارد که از میان آنها می توان به سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپرمارکت و غرفه‌های فروشگاهی اشاره کرد.

قیمت بلیط اتوبوس تبریز

مسافت خود را تا تبریز بسنجید، چند ساعت تا این شهر فاصله دارید؟ هر کیلومتر که دورتر باشید هزینه بالاتری را باید تقبل کنید. انتخاب‌های خود را در نظر بگیرید، رزرو بلیط اتوبوس vip امکانات بیشتری به شما ارائه می‌دهد؛ بنابراین هزینه بیشتری را باید بپردازید. نوع شرکت مسافربری با امکانات رفاهی عالی نیز می‌تواند سفری لوکس را برای شما رقم بزند و در مقابل قیمت بلیط اتوبوس تبریز را افزایش می‌دهد. بنابراین با توجه به سطح امکانات ارائه شده و نوع اتوبوس، نرخ بلیط نیز متغیر خواهد بود؛ به همین جهت، پیشنهاد می‌شود برای یک انتخاب مناسب و ایده‌آل از فیلترهای موجود در وب‌سایت قاصدک 24 کمک بگیرید. 

قیمت بلیط اتوبوس تبریز



رزرو بلیط ارزان اتوبوس تبریز

اتوبوس به خودی خود، مقرون به‌صرفه‌ترین وسیله نقلیه برای سفرهای داخلی شماست؛ برای خرید بلیط ارزان اتوبوس توصیه می‌شود از امکانات وب‌سایت قاصدک 24 استفاده نمایید. با تعبیه فیلتر کمترین قیمت در لیست نتایج، راهی میان‌بر برای دسترسی سریع‌تر به بلیط ارزان اتوبوس تبریز فراهم خواهد شد. در واقع با اعمال این فیلتر بلیط‌های اتوبوس از ارزان‌ترین قیمت به گران‌ترین دسته‌بندی می‌شوند. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای هوشمند، طبق شرایط و بودجه خود نتایج را بر اساس ساعت حرکت، پایانه مبدا، پایانه مقصد و شرکت مسافربری محدوده کرده و سریع‌تر به گزینه ارزان قیمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. هم‌چنین حتما نوع اتوبوس و امکانات آن را مورد بررسی قرار داده و با توجه به نیازهای خود ارزان ترین بلیط اتوبوس تبریز را انتخاب کنید. 


لیست بلیط اتوبوس به مقصد تبریز

تبریز و زیبایی‌های آن سالانه مسافران بسیاری را از نقاط مختلف کشور به سمت خود می‌کشاند. این شهر یکی از مقاصد محبوب گردشگری در بین برخی از شهرهای کشور است که موجب تردد بیشتر آن‌ها می‌شود. ورود این دست از شهرها به تبریز پرتکرار است؛ در زیر لیستی از این شهرها آورده شده است:




لیست بلیط اتوبوس از مبدا تبریز

ورود و خروج در شهرهای مختلف ایران رایج است. تبریز نیز سالانه خروجی‌های بسیاری از شهر خود به سمت دیگر شهرها دارد؛ اما اکثریت ترددهای تبریز را شهرهای زیر تشکیل می‌دهند:



چگونه بلیط اتوبوس تبریز را کنسل کنید؟

ممکن است پس‌از رزرو موفقیت‌آمیز بلیط اتوبوس برای تبریز، مجبور شوید بلیط خود را کنسل کنید؛ اما آیا این امکان‌پذیر است؟ وب‌سایت قاصدک 24 این امکان را برای شما فراهم کرده است؛ کافی است به پنل کاربری خود در این سایت مراجعه کرده و بر گزینه درخواست کنسلی بلیط اتوبوس تبریز کلیک کنید. بر اساس قوانین استرداد، پس از کسر جریمه، باقی مبلغ در کوتاه‌ترین زمان به حساب شما بازخواهد گشت. پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر صفحه راهنمای استرداد بلیط اتوبوس را دنبال کنید. 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز با قاصدک 24

اکنون که قصد سفر به تبریز را دارید در همین صفحه برای رزرو بلیط اتوبوس خود اقدام کنید. با انتخاب مبدا، مقصد و  تاریخ سفر در این صفحه رزرو بلیط شما استارت می‌خورد و لیست بلیط‌‌های موجود به همراه قیمت، ظرفیت، شرکت مسافربری، نوع اتوبوس و امکانات برای شما به نمایش درمی‌آید. با کلیک بر گزینه اطلاعات بیشتر می‌توانید ظرفیت تکمیلی، شهرهای توقف و همین‌طور تعداد صندلی‌های فروش‌رفته توسط خانم‌ها و آقایان و ظرفیت‌های باقی‌مانده جهت خرید را رویت کرده و درنهایت صندلی مورد نظر خود را آنلاین انتخاب کنید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز


هم‌چنین با استفاده از فیلتر نتایج در سمت راست صفحه می‌توانید ساعت حرکت، پایانه مبدا و پایانه مقصد و شرکت مسافربری معتبر مورد نظر خود را علامت بزنید تا لیست طبق شرایط شما به نمایش درآید. می‌توانید گزینه‌های ظاهرشده را با یک‌دیگر مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را برای سفر خود انتخاب نمایید. با نهایی‌کردن انتخاب خود و پرداخت آنلاین هزینه خرید بلیط اتوبوس تبریز را به انجام برسانید. 

سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس تبریز

تبریز چند ترمینال مسافربری دارد؟ 
 پایانه‌ مرکزی و پایانه شمال غرب در تبریز به مسافران خدمات ارائه می‌دهند. 
آیا بعد از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تبریز باید آن را چاپ کرد؟
خیر؛ ارائه رسید و شماره بلیط کافی است.
آیا  می‌توان آنلاین استرداد بلیط اتوبوس تبریز را انجام داد؟
بله؛ کافی است به پنل کاربری خود در سایت قاصدک 24 مراجعه نموده و بر گزینه درخواست کنسلی بلیط اتوبوس تبریز کلیک کنید تا طبق قوانین میزان جریمه کسر شده و باقی‌مانده آن به حساب شما بازگردد.
میزان بار مجاز بلیط اتوبوس تبریز چه‌قدر است؟ 
 حداکثر 20 کیلوگرم است. اگر قصد حمل بار بیشتری دارید با شرکت مسافربری مربوطه  مطرح کنید.
آیا قیمت بلیط اتوبوس تبریز برای کودکان رایگان است؟
قیمت بلیط اتوبوس برای کودک بالای 5 سال با بزرگسال تفاوتی ندارد. کودک زیر 5 سال هم در صورتی که نیاز به صندلی اختصاصی نداشته باشد، با تعرفه رایگان محاسبه می‌گردد.