بلیط اتوبوس بوشهر

{{(adult + inf).toLocaleString('fa')}} مسافر
قاصدک 24

بوشهر چگونه شهری است؟


بوشهر را می‌توان یکی از رویایی‌ترین شبه‌جزیره‌های ایران دانست که در گذشته با نام لیان به معنای آفتاب درخشان یاد می‌شده است. این شهرِ جنوبی از 3 طرف به آب‌های نیلگون خلیج فارس راه دارد و از طرفی دیگر به کوه‌های برافراشته‌ی زاگرس منتهی می‌شود. اگر به دنبال یک سفر پرماجرا در دل طبیعت هستید یا می‌خواهید اوقاتی سرتاسر آرامش‌بخش را تجربه کنید؛ به بوشهر بیایید. این شهر مردمانی خونگرم، مهربان و مهمان‌نواز داشته که در کنار آن‌ها لذت سفر دوچندان خواهد شد. همچنین استراحت در سواحل خلیج فارس آنقدر استثنایی و رویایی خواهند بود که نمی‌توانید از آن‌ها دل کنده و به شهر خود بازگردید.

البته اشتباه نکنید همانقدر که بوشهر می‌تواند آرام و دل‌انگیز باشد؛ همانقدر هم می‌تواند با تفریحات آبی و غذاهای جنوبیِ خوشمزه‌ی خود شما را غرق در هیجان و لذت کند. پس هرچه زودتر اقدامات سفر را مهیا کنید که فصول خنک سال مانند آبان تا اواخر بهار، بهترین زمان سفر به بوشهر هستند.

در بین تمامی شیوه‌های سفر نیز این بخش را به طور ویژه به بلیط اتوبوس بوشهر اختصاص داده‌ایم تا بتوانید با روشی ارزان و مقرون‌به‌صرفه خود را به نواحی جنوبی ایران برسانید و از جاهای دیدنی فراوان آن دیدن کنید.


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بوشهر

برخی از نقاط دیدنی بوشهر


از آنجایی که قدمت بوشهر به 5 هزارسال می‌رسد و در بسیاری از دوره‌های تاریخ (مانند ساسانی و افشاریان) از مراکز مهم ایران بوده است؛ تعجبی ندارد که مملو از آثار کهن و جاذبه‌های طبیعی باشد. ما در زیر به محبوب ترین و بهترین جاهای دیدنی بوشهر اشاره می‌کنیم و توصیه داریم حتما آن‌ها را در لیست سفر خود قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید یکی از مزایای مسافرت با بلیط اتوبوس بوشهر این است که شما می‌توانید در هرجای مسیر از آن پیاده شده و از شهرهای اطراف نیز دیدن کنید. به همین علت در زیر علاوه‌بر معرفی دیدنی‌های شهر بوشهر به جاهای دیدنی اطراف بوشهر نیز پرداخته‌ایم.

  • پارک جنگلی چاهکوتاه

  • پارک ملی نایبند

  • کشتی رافائل بوشهر (تایتانیک ایران)

  • قلعه خورموج

  • دهکده گردشگری دریایی پازارگاد بندر شیرینو

  • جزیره ام‌ الکرم

  • آبشار شول در برازجان (آبشار تل سرکو)

  • قلعه بردستان بوشهر

  • آرامگاه گور دختر

  • عمارت ملک بوشهر

  • ساحل بنود عسلویه

  • دژ برازجان (کاروانسرای مشیر الملک)

  • چشمه آب گرم اهرم

  • بندر سیرا


قیمت بلیط اتوبوس بوشهر  در سال 1402

 

حال قصد داریم با قیمت بلیط اتوبوس بوشهر در سال 1402 آشنا شویم. برای اینکه بتوانید از بوشهر به سایر نقاط ایران سفر کنید؛ شرکت‌های اتوبوسرانی زیادی خدمات خود را ارائه می‌دهند که ممکن هزینه‌ی مشابه‌ای نداشته باشند. از معروف‌ترین این شرکت‌ها می‌توانیم به تک سفر ایرانیان، پارسیان و آسیا سفر اشاره کنیم. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، مسافت انتخابی شما تا مقصد شناخته می‌شود. به عنوان مثال رزرو بلیط اتوبوس بوشهر تهران کمتر از قیمت بلیط اتوبوس بوشهر رشت است؛ زیرا فاصله‌ی جنوب تا شمال ایران بیشتر از مسافت آن تا پایتخت است. همین موضوع می‌تواند عامل تاثیرگذار بر هزینه‌ها باشد و قیمت بلیط اتوبوس را افزایش دهد.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند هزینه‌های شما را در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بوشهر کاهش یا افزایش دهد؛ نوع اتوبوسی است که آن را انتخاب می‌کنید. به عبارتی دیگر اگر از اتوبوس‌های وی آی پی استفاده کنید؛ هزینه‌ی بیشتری را متقبل خواهید شد. البته ناگفته نماند این اتوبوس‌ها نسبت به اتوبوس‌های معمولی مدرن‌تر و مجهزتر هستند و سفر آرام‌تری را در آن‌ها تجربه خواهید کرد. لذا حتما قبل از خرید به این عوامل دقت کنید تا بهترین بلیط اتوبوس را برای مقصد خود تهیه کنید.


نکات مهم در خرید بلیط اتوبوس بوشهر

 

برای رزرو بلیط اتوبوس بوشهر دو راه وجود دارد که براساس شرایط خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. در راه اول باید حضورا به پایانه‌ی شهر خود مراجعه کرده و بلیط اتوبوس بوشهر را خریداری کنید. در این روش زمان بیشتری را صرف خرید خواهید کرد و هزینه‌های رفت و آمد تا ترمینال نیز به آن اضافه می‌شود. اما اگر خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بوشهر را انتخاب کنید، دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری نداشته و فرآیند دریافت بلیط را آسان‌تر کرده‌اید. برای استفاده از این روش محبوب و خرید بلیط اتوبوس بوشهر در تمامی مسیرها، قاصدک 24 در دسترس شماست و به صورت شبانه‌روزی خدمات خود را ارائه می‌کند.




بلیط اتوبوس به مقصد بوشهر



بلیط اتوبوس از مبدا بوشهر




نحوه رزرو بلیط اتوبوس بوشهر در قاصدک24

برای خرید بلیط اتوبوس بوشهر  از قاصدک24 می‌بایست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در ابتدا به بخش اتوبوس در سایت قاصدک24 بروید.

  • شهر مبدا و مقصد خود را وارد کنید.

  • تاریخ رفت را پر کرده و بر گزینه جستجو کلیک کنید.

  • پس از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شوند.



شما می‌توانید با توجه به اولویت خود (ساعت حرکت، شرکت مسافربری، قیمت بلیط اتوبوس
بوشهر  و...) فیلترهای جستجو را تغییر داده و مناسب‌ترین بلیط را برای خود خریداری کنید.


سوالات متداول در مورد بلیط اتوبوس بوشهر

اگر با محیط ترمینال های بوشهر یا شهر سکونت خود آشنا هستید، 20 دقیقه زمان کافی‌ست. در غیر این صورت توصیه می‌کنیم 40 دقیقه زودتر از ساعت حرکت به ترمینال مراجعه کنید.
بله؛ شما می‌توانید بلیط اتوبوس بوشهر قاصدک24 را از پنل خود در سایت انتخاب کرده و آن را لغو کنید. البته باید توجه داشته باشید هرچه به زمان حرکت نزدیک می‌شویم، میزان جریمه و کسری از هزینه بلیط بیشتر می‌شود. برای اطلاعت بیشتر می‌توانید صفحه‌ی «راهنمای کنسلی بلیط اتوبوس» از قاصدک 24 را مطالعه کنید.
اگر همراه خود کودک بالای 2 سال دارید؛ موظف به خرید بلیط اتوبوس بوشهر هستید. در غیراینصورت بلیط اتوبوس برای نوزادان زیر 2 سال الزامی نمی‌باشد.
حداکثر میزان بار مجاز برای هر مسافر 20 کیلوگرم بوده و درصورت وزن بیشتر می‌بایست درخواست خود را با شرکت مربوطه در ترمینال درمیان بگذارید.
خیر؛ نیازی به این کار نیست و ارائه‌ی شماره بلیط و رسید آن به پرسنل مربوطه کفایت می‌کند.