راهنمای سفر به دبی با کشتی

کشور دبی یکی از مقاصد پرطرفدار سفرهای خارجی است. وقتی اسم سفر به کشور دبی می‌آید اولین و راحت‌ترین راه سفر به این کشور زیبا که به ذهن شما می‌رسد هواپیما است. با توجه به مرز آبی و فاصله کمی که کشور ایران با دبی دارد سفر با کشتی به این کشور می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

سفر با کشتی به دبی

 

راهنمای سفر به دبی با کشتی


معمولا کمتر کسی برای سفر سوار کشتی می‌شود و معمولا از وسایل نقلیه دیگری مانند هواپیما، قطار و ... استفاده می‌شود و با تور دبی را برای سفر به این کشور انتخاب می‌کنند. اما شما می‌توانید با کشتی به دبی سفر کنید و یک سفر هیجان انگیزی را تجربه کنید.

 


قیمت بلیط سفر دبی با کشتی تقریبا نصف هواپیما است.



در ایران با توجه به اینکه 5800 کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد اما تا حالا در زمینه گردشگری و تفریحات دریایی بسیار ضعیف عمل شده است و حمل و نقل دریایی به ندرت استفاده می‌شود. شما با سفر با کشتی به دبی می‌توانید سفر خاص و هیجان انگیزی را تجربه کنید و
سفر ارزان به دبی داشته باشید.

 مسافرت به دبی با کشتی


بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره دبی باید بدانید! 



بیشتر افراد برای سفر به دبی از هواپیما استفاده می‌کنند زیرا اطلاعاتی درباره سفر به این کشور با کشتی ندارند. در ایران بیشترین سفرهای دریایی در جنوب انجام می‌شود و این سفرها در مسیر دریایی کیش، جزایر قشم و هرمزگان انجام می‌شود. شما می‌توانید از خط دائمی کشتیرانی قشم به دبی، بندر لنگه به دبی و بندر عباس به دبی  برای سفر به دبی از ایران استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید که دنبال هیجان هستند و دوست دارید سفر دریایی را تجربه کنید با وبلاگ قاصدک 24 همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید
.

 

چرا سفر دریایی به دبی را انتخاب کنیم؟

 

سفر دریایی به دبی فرصتی نیست که بشود آن را از دست داد شما می توانید در طول مسیر از تماشای دریای بی کران و آب های تمیز لذت ببرید و در میان آرامش دریا سفری لذت بخشی را تجربه کنید. مسیر دریایی ایران به دبی حدود 7-5 ساعت طول می کشد و شما در این مدت می توانید از تفریحات هیجان انگیز کشتی استفاده کنید. تماشای دریای بی کران و آسمان زیبا سفر شما را کوتاه و لذت بخش می کند.

 

چرا از دریا به دبی سفر کنیم

 

مزایای سفر به دبی با کشتی

 

سفر دریایی اگرچه راحتی و آسایش سفر هوایی را ندارد اما شما می‌توانید با سفر دریایی تجربه جدیدی به دست بیاورید و هیجان را تجربه کنید. سفر دریایی مزایایی دارد که در ادامه متن به آن اشاره می‌کنیم:

 

  1. تماشا زیبایی‌ها و موجودات دریایی: شما می‌توانید در طول مسیر از دیدن موجودات دریایی و خلیج فارس لذت ببرید.
  2.  بردن بار بیشتر به کشتی: شما می‌توانید در سفر با کشتی 50 کیلوگرم بار با خود ببرید ولی در هواپیما شما اجازه دارید تنها 20 کیلوگرم بار با خود ببرید و اگر مقدار بار از 20 کیلوگرم بیشتر شود شما موظف هستید اضافه بار پرداخت کنید.
  3.  امکانات متنوع کشتی: شما در هنگام سفر با کشتی می‌توانید از انواع غذاها میل کنید و از تفریحات کشتی در هنگام سفر استفاده کنید و در طول مسیر از سفر خود لذت ببرید.
  4. هزینه کمتر: شما می‌توانید با هزینه کمتر به دبی سفر کنید.

 

مزایای سفر با کشتی به دبی

 

معایب سفر به دبی با کشتی

 

سفر با کشتی اگرچه مقرون به صرفه است اما شما مدت زمان بیشتری را باید صرف کنید تا به مقصد برسید و شرایط آب و هوایی نیز می‌تواند سفر شما را متفاوت کند. سفر با کشتی معایبی دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره می‌کنیم:

  1. زمان طولانی سفر: سفر دریایی اگرچه بسیار جذاب و هیجان انگیز است اما یکی از معایب آن طولانی بودن زمان رسیدن به مقصد است. اگر شما از بندرلنگه به دبی سفر کنید باید ساعت‌ها روی آب باشید تا به مقصد برسید.
  2. امکان تاخیر در زمان حرکت: زمان حرکت کشتی به شرایط آب و هوا بستگی دارد و اگر هوا طوفان باشد امکان تاخیر افتادن زمان حرکت کشتی وجود دارد.

 


دریا زدگی و ترس از آب مشکلات احتمالی سفر با کشتی ممکن است.


 

راه زمینی ایران به دبی کدامند؟

 

مسیرهای زمینی به دبی شامل 5 راه اصلی است و این راه ها ورودی‌های مهم دبی محسوب می‌شوند. با توجه به منطقی نبودن سفر زمینی به دبی این راه به شما پیشنهاد نمی‌شود. در ادامه متن 5 راه اصلی زمینی دبی معرفی شده است:

 

  1. آزادراه عود میثا
  2. آزادراه امارات
  3. آزادراه شیخ زاید
  4. آزادراه دبی ‌الهباب
  5. بزرگراه دبی حتا


بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید از دبی دیدن کنید!



جاده های ایران به دبی

 

 

هزینه بلیط سفر به دبی با کشتی

 

 سفر به دبی با کشتی یکی ارزان‌ترین روش‌ها برای سفر است شما می‌توانید از بندر لنگه به دبی با پرداخت 3.000.000 تومان بلیط تهیه کنید. اگر شما بلیط رفت و برگشت تهیه کنید می توانید تنها با مبلغ 5.880.000 تومان بلیط خود را تهیه کنید. در حال حاضر هزینه رفت به دبی با هواپیما 5.000.000 تومان است که تقریبا با هزینه سفر به دبی با کشتی 1402 برابری می‌کند.
هزینههای دیگری به جز دریافت بلیط قبل از سفر به دبی باید پرداخت کنید. که این هزینه‌ها شامل هزینه اخذ ویزای دبی و هزینه مسافتی که باید طی کنید تا به بندر لنگه و بندر عباس برسید تا بتوانید سوار کشتی شوید.

هزینه بلیط کشتی دبی

 

تهیه بلیط سفر با کشتی به دبی

 

شما می‌توانید بلیط کشتی دبی را از آژانس‌های مسافرتی شهر خود تهیه کنید و یا پس از سفر به شهرهای ساحلی از دفاتر مسافرتی در بوشهر، بندرعباس، خرمشهر و بندر لنگه  بلیط خود را حضوری تهیه کنید.

 

 

روزها و زمان حرکت کشتی دبی

 

 سفر با کشتی به دبی در هفته دوبار انجام می‌شود و شما می‌توانید در زمان‌های اعلام شده جهت رفتن به دبی اقدام کنید:

 

مبدا حرکت کشتی

روزهای حرکت کشتی

ساعت حرکت کشتی

بندر لنگه به دبی

یکشنبه، چهارشنبه

ساعت 6 زمان مسافرگیری- ساعت 7:30 زمان حرکت کشتی

دبی به بندر لنگه

یکشنبه، پنجشنبه

زمان حرکت کشتی ساعت

10 صبح

 

روزها و زمان حرکت به دبی

 

نکات مهم برای سفر به دبی با کشتی

 

 نکاتی که قبل از سفر به دبی باید به آن ها توجه کنید موارد زیر است:

  • اگر در تابستان به دبی سفر می‌کنید با توجه به شلوغی این فصل نسبت به سایر فصول باید بلیط خود را زودتر تهیه کنید.
  • 4-3 ساعت قبل حرکت کشتی در محل حضور داشته باشید.
  • اگر در زمستان به دبی سفر می‌کنید لباس گرم و پتو همراه داشته باشید.
  • شما می‌توانید انواع غذاها را در کشتی تهیه کنید در نتیجه نگران تغذیه خود نباشید.
  • روی ساک و چمدان خود برچسب مسافرتی بزنید تا خدمه بدانند بارها را کجا قرار دهند.
  • برای سفری امن و راحت با مسئولان کشتی همکاری داشته باشید.
  • بعد از جای گرفتن در کشتی با اصول ایمنی آشنا شوید.
  • برای جلوگیری از دریازدگی حتما قبل از سوار شدن قرص تهیه کنید.

 

از کیش تا دبی با کشتی چند ساعت است؟

 

زمان سفر به دبی از کیش کمتر است و شاید باید به سوال شما که از کیش تا دبی با کشتی چند ساعت است؟ باید بگویم فاصله کیش تا دبی با کشتی 4 ساعت است و شما می‌توانید پس از 4 ساعت سفر به دبی برسید. خط دريايي مسافري در مسير كيش- دبي و بالعكس تازه افتتاح شده است.

 

از بندرعباس تا دبی با کشتی چند ساعت است؟

 

از بندرعباس تا دبی با کشتی چند ساعت است؟ این سوال خیلی از مسافرها برای پیدا کردن نزدیکترین بندر به دبی است. زمان سفر از بندرعباس به دبی با کشتی‌های تندرو حدود 8-7 ساعت است و در کل این محدوده زمانی به شرایط آب و هوایی بسیار بستگی دارد.

 

از کیش تا دبی چقدر راه است

 

از بندر لنگه تا دبی با کشتی چند ساعت است؟

 

این سوال افرادی است که برای اولین بار است که با کشتی سفر می‌کنند که به طور مدام سوال می‌کنند از بندر لنگه تا دبی با کشتی چند ساعت است؟ شما باید 8-7 ساعت برای رسیدن به مقصد روی آب باشید تا بتوانید از بندرلنگه به دبی سفر کنید.

 

 

نحوه دریافت ویزای امارات برای سفر به دبی با کشتی

 
برای مسافرت با کشتی به دبی قبل از اینکه وارد کشتی شوید باید ویزای امارات تهیه کنید. نحوه دریافت ویزای امارات به صورت زیر است:

 

  • شما می‌توانید با مراجعه به آژانس مسافربری ویزای یک ماهه کشور امارات متحده عربی را دریافت کنید و نیازی به رفتن به سفارت ندارید.
  • برای دریافت ویزای امارت نیازی به مصاحبه حضوری ندارید زیرا سفارت امارات دخالتی در صدور ویزای مسافران خارجی ندارد.
  • برای دریافت ویزای دبی پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

 

هزینه دریافت ویزای دبی در سال 1402  و سفر به امارات با کشتی به صورت زیر است:

 

  • ویزای 10 روزه توریستی 310 درهم
  • ویزای 30 روزه با یکبار ورود 340 درهم
  • ویزای دو ماهه با یک بار ورود 530 درهم
  • ویزای دو ماهه با چند بار ورود 770 درهم
  •  ویزای 96 ساعته 185 درهم
  •  ویزای 48 ساعته 150 درهم
  • ویزای 10 روزه توریستی برای اشخاص زیر 18 سال 99 درهم

 

ویزای دبی

 

جمع بندی

در این مطلب ارزانترین راه سفر به دبی به شما معرفی شد. شما می‌توانید با هزینه بسیار کم با کشتی به دبی سفر کنید و از زیبایی دریای بی کران نیز لذت ببرید. اگر به دبی سفر کردید برای رزرو هتل به سایت قاصدک 24 سر بزنید تا سفر راحتی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما دبی از قاصدک 24 در سریع ترین زمان خودتان را به دبی برسانید.

 

 

سوالات متداول درباره سفر به دبی با کشتی

 

 چگونه از کیش به دبی برویم؟ شما می توانید به وسیله هواپیما و یا کشتی که به تازگی خط دریایی آن افتتاح شده است به کیش سفر کنید.

بنادر سفر به دبی کدامند؟ بندرلنگه، بندر عباس، کیش

زمان حرکت کشتی به دبی از ایران چه روزهایی است؟ یکشنبه و چهارشنبه

هزینه بلیت سفر به دبی با کشتی چقدر است؟ هزینه رفت به دبی 3.000.000 تومان است.

از چه طریقی ویزای دبی دریافت کنیم؟ شما می توانید با مراجعه به آژانس مسافربری ویزا دریافت کنید.