مراکز خرید، پاساژ و بازارهای معروف مشهد کجاست؟

شهر مشهد هر ساله میزبان مسافران زیادی است. یکی از تفریحات و علایق زائران بعد از زیارت سر زدن به مراکز خرید مشهد است. امروزه به دلیل استقبال زیاد زائرین مراکز خرید زیادی در مشهد افتتاح شده است. در این متن به معرفی کامل این مراکز خرید می پردازیم تا در زمان سفر به مشهد خرید راحت تری داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد از نظر مردم


شهر مشهد به دلیل وجود حرم مطهر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. زائرین پس از زیارت حرم علاقه زیادی دارند به جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید مشهد سر بزنند و خاطرات خوشی برای خود ثبت کنند. در شهر مشهد بازارها، پاساژها و مراکز خرید زیادی وجود دارد که به صورت شبانه روز فعال می باشند. در ادامه متن به بررسی انواع مراکز خرید می پردازیم.

اینفوگرافی مراکز خرید مشهد

معرفی مراکز خرید مشهد نزدیک به حرم


مراکز خرید بسیاری در نزدیکی حرم وجود دارد که مناسب زائرانی است که زمان زیادی برای خرید ندارند. مراکز خرید مشهد نزدیک حرم معمولا برای رفاه زائرین ساخته می شوند.

مرکز خرید پروما مشهد


این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و دارای طراحی مدرن و زیبایی است. مرکز خرید پروما در 4 طبقه ساخته شده است و شما می توانید نیازهای خود از قبیل پوشاک، خرید سوپر مارکت، لوازم خانگی، وسایل کودک، جواهرات و ... را از این مرکز خرید تهیه کنید.

آدرس: مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز


اولین مرکز خرید بلوار فردوسی مشهد مرکز خرید پروما است.



مرکز خرید پروما مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد


این مجتمع تجاری در مشهد بسیار معروف است و دارای امکانات رفاهی زیادی از قبیل شهربازی، رستوران، سینمای پنج بعدی، آبنمای جامپینگ، آکواریوم و ... است. به دلیل مشهوریت این مرکز خرید تقریبا همه زائرین برای خرید به این مجتمع می روند. شما می توانید در این مرکز خرید به همراه خانواده خود خرید کنید و در رستوران بی نظیر این مرکز خرید لوکس غذا میل کنید.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

آدرس، تلفن و ساعت کاری مجتمع تجاری الماس شرق

 

آدرس

انتهای بلوار خیام شمالی

تلفن

۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

ساعت کاری

از ساعت ۱۰ تا ۲۱

 

مراکز خرید لوکس مشهد


اگر شما اهل تفریح و پاساژگردی هستید می توانید در پاساژهای مشهد اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. مراکز خرید لوکس مشهد عبارتند از:

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد


مرکز خرید آرمیتاژ مشهد شامل 34 طبقه است که نمای باشکوهی به خیابان هفت تیر مشهد داده است. این مرکز خرید که در یکی از بلندترین  برج های مشهد قرار دارد. در طبقات منفی یک تا چهار این برج مراکز تجاری قرار دارد که شما می توانید انواع برندهای خارجی و داخلی را داخل آن پیدا کنید. شما می توانید با خرید از این مرکز تجاری هر آنچه که نیاز دارید از قبیل پوشاک، طلا، محصولات چرمی، عطر، ساعت و ... تهیه کنید.


مرکز خرید آرمیتاژ مشهد 

آدرس و تلفن مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

آدرس

مشهد، خیابان هفت تیر، خیابان گلشن

تلفن

شنبه تا چهارشنبه 10 تا 22

 

مرکز تجاری خورشید مشهد


مرکز تجاری خورشید یکی از لوکس ترین و مدرن ترین مراکز خرید مشهد است. این مرکز خرید در 9 طبقه وجود دارد و شما می توانید انواع برندها را از این مرکز خرید تهیه کنید. شما می توانید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در این مرکز خرید تهیه کنید. این مرکز خرید کافی شاپ های لوکسی دارد که می تواند بعد از خرید در محیط دنج و آرام آن استراحت کنید و لحظات خوشی برای خود بسازید. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید مشهد برند است.

 


برندهای منگو، کت، دیاموند و کونون در مرکز خرید خورشید وجود دارد.




آدرس و تلفن مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

 

آدرس

مشهد، خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا

تلفن

از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب

 
مرکز تجاری خورشید مشهد

مرکز خرید وصال مشهد


این مرکز خرید بهترین مکان برای خرید و تفریح است و در مجموعه گردشگری سپاد قرار دارد. این مرکز خرید بورس طلا  و لوازم عروس است و به این عنوان بیشتر معروف است. شما می توانید در این مرکز خرید لوازم مورد نیاز عروس و داماد نظیر آینه و شمعدان، لوازم آرایش، لباس، پارچه، کفش، کیف و ... را تهیه کنید. مرکز خرید وصال شامل 6 طبقه است که تقریبا 400 واحد تجاری در آن قرار دارد. شما می توانید علاوه بر خرید از رستوران و شهربازی این مجموعه لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید وصال مشهد: انتهای خیابان خیام شمالی

مرکز خرید وصال مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2


مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 جز یکی از مدرن ترین و بهترین مراکز خرید مشهد است. این مجتمع نزدیک مرکز خرید پروما قرار دارد و شما می توانید به طور همزمان از این مراکز دیدن کنید. اگر دنبال خرید سوغاتی با کیفیت و قیمت مناسبی هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید
.

آدرس مرکز خرید کیان سنتر مشهد: بلوار جانباز، تقاطع فرامرز عباسی، مجتمع کیان سنتر 1 و 2

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2

مراکز خرید لباس در مشهد


برای خرید لباس در مشهد می توانید به مرکز خریدهای زیر مراجعه کنید.

  • مرکز خرید آسمان مشهد
  • مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد
  • مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مرکز خرید آسمان مشهد


بیشتر واحد های تجاری این مرکز خرید مختص به صنف پوشاک است. مرکز خرید آسمان سه در ورودی دارد که از سه تا از خیابان های مشهد از جمله میدان هفت تیر، خیابان شهید شیرودی و شهید صدر می توانید وارد آن شوید. در میان مغازه های پوشاک این مرکز خرید واحدهای تجاری کیف و کفش و بدلیجات نیز به چشم میخورد.


مرکز خرید آسمان سه در ورودی دارد.




آدرس و تلفن مرکز خرید آسمان مشهد

 

آدرس

میدان ۱۷ شهریور

تلفن

۰۵۱۳۳۳۴۹۶۰۲۰

ساعت کاری

از ساعت هشت تا ۲۳ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۳

 

مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد


این مرکز خرید بین مردم و زائرین به دلیل قیمت مناسب کالاها بسیار محبوب است. مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد 370 واحد تجاری دارد که در طبقه منفی یک تا سه قرار دارد. واحد های تجاری این مرکز خرید شامل پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، دکوری و ... است. یکی از فروشگاه مرکزی خرید در مشهد در این مجتمع قرار دارد که می توانید خرید های خود را نیز  انجام دهید.

آدرس: تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی

مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد

مجتمع تجاری ویلاژ توریست


این مجتمع 260 واحد تجاری دارد که انواع محصولات از قبیل پوشاک، مواد غذایی، محصولات صوتی، اسباب بازی و .... در این مرکز خرید وجود دارد
.

مجتمع تجاری ویلاژ توریست

طبقات مجتمع تجاری ویلاژ توریست


  • طبقه منفی یک: کافی شاپ و فود کورت
  • طبقه اول، دوم و سوم صنف پوشاک
  • طبقه چهارم: باشگاه بولینگ و بیلیارد، شهربازی


آدرس: ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، امام رضا هشت

مراکز خرید قیمت مناسب مشهد


معمولا زائرین دنبال مراکز خرید قیمت مناسب برای خرید سوغاتی هستند تا بتوانند برای تمام عزیزان خود هدیه تهیه کنند.

مجتمع تجاری وصال مشهد


مجتمع تجاری وصال گزینه عالی برای تفریح و خرید است. این مجتمع علاوه بر مراکز خرید بی نظیر و متنوعی که دارد امکانات تفریحی شامل رستوران ها، شهربازی، عکاسخانه سنتی، آبنمای موزیکال و ... نیز دارد
.

پاساژ کاسپین مد مشهد


پاساژ کاسپین مد مشهد انتخاب مناسب برای کسانی است که قصد خرید از برندهای لوکس جهان را دارند. این مرکز خرید شامل بوتیک های شیک زیادی است که می توانید برندهای معروف کشورهای ایتالیا، ترکیه، اسپانیا و انگلستان را در آنجا پیدا کنید. این مرکز خرید مخصوص برند باز ها است و شما می توانید خرید بسیار عالی در این مرکز خرید داشته باشید.

پاساژ کاسپین مد مشهد

معرفی بازارهای مشهد


اگر برای تفریح و یا زیارت به شهر مشهد سفر کردید حتما از بازارهای مشهد دیدن کنید چون بسیار جذاب است.

بازار بزرگ مرکزی مشهد


بازار بزرگ مرکزی مشهد یکی از بازارهایی است که زائرین برای تهیه سوغاتی به آن سر می زنند. این بازار بسیار قدیمی است و در سال 1377 افتتاح شده است. اجناس زیادی در این بازار به فروش می رسد که می توانید هر آنچه نیاز دارید از این بازار تهیه کنید.

اجناس بازار بزرگ مشهد


  • زرشک
  • زعفران
  • مهر و جانماز و سجاده
  • انگشترهای فیروزه و عقیق
  • لوازم بهداشتی و آرایشی
  • انواع پوشاک
  • بدلیجات
  • فرش و ...

بازار امین مشهد


این بازار به دلیل نزدیکی به حرم و ارزان بودن اجناس یکی از بازارهای پرطرفدار در بین مردم است. با اینکه امروزه مراکز خرید مدرن زیادی در مشهد ساخته شده اما این بازار هنوز طرفداران زیادی دارد.

بازار امین مشهد

آدرس و تلفن بازار امین مشهد

 

آدرس

مشهد، خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا

تلفن

از ساعت 10 صبح تا 2بعدازظهر و 5 عصر تا 10:30 شب

 

معرفی مال های مشهد


مراکز خرید مشهد مال  مراکز خرید مدرنی هستند که در آن ها امکانات تفریحی زیادی وجود دارد که شما می توانید از خرید و تفریح در این مال ها لذت ببرید.

مرکز خرید آرمان مشهد


مرکز خرید آرمان یکی از مراکز مدرن نزدیک به حرم است. این مرکز خرید به بورس لوازم آرایشی و بهداشتی معروف است اگر شما قصد خرید لوازم آرایشی را دارید این مرکز خرید می تواند انتخاب مناسبی باشد. شما می توانید با رفتن به این مرکز خرید از تماشای صخره های سنگی، آبشارهای مصنوعی، مجسمه های سنگی و غارهای سنگی لذت ببرید. مرکز خرید آرمان علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی دارای فروشگاههای بزرگ پوشاک، اسباب بازی، خوراک و ... است.

مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد


ا
ین مرکز خرید در یکی از برج های زیبای مشهد قرار دارد که نمای خارجی آن با شیشه ساخته شده است. این برج 20 طبقه دارد و یکی از برج های لوکس و مدرن مشهد محسوب می شود. ارتفاع پارکینگ طبقاتی در این برج 80 متر است. قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار گران بوده زیرا بهترین برندها با کیفیت بالا در این مرکز خرید وجود دارد.


بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران در مرکز خرید آلتون است.




فروشگاه های مرکز خرید آلتون مشهد


  • طبقه همکف تا چهارم فروشگاه های کیف و کفش با برندهای مختلف (چرم مشهد، چرم تهران)
  • طبقه منفی یک: مرکز پیانو، نمایندگی سونی، پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی 


آدرس مرکز خرید آلتون مشهد: خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23، برج آلتون


جمع بندی

در این مطلب به معرفی مراکز خرید مشهد پرداختیم. شما می توانید با اطلاعاتی که در مورد مراکز خرید مشهد به شما دادیم نسبت به هزینه و نوع محصولی که احتیاج دارید مرکز خرید مورد نظر خود را پیدا کنید. شما می توانید با تهیه بلیط اتوبوس، بلیط قطار و یا بلیط هواپیما از قاصدک 24 از این شهر پر جاذبه دیدن کنید و از لوکس ترین مراکز خرید دیدن کنید.


سوالات متداول درباره مراکز خرید مشهد

 
بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به الماس شرق، مرکز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری وصال و مرکز خرید پروما اشاره کرد.

بازارهای مشهد کدامند؟ بازار رضا، بازار امین، بازار غدیر، بازار مولوی

مراکز خرید لوکس مشهد کدامند؟ الماس شرق، مرکز خرید آرمیتاژ

مراکز خرید نزدیک به حرم مطهر امام رضا کدامند؟ بازار بزرگ، الماس شرق

مراکز مشهد با قیمت مناسب کدام است؟ بازار امین