معرفی بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز

با آمدن فصل زیبای پاییز تمام کشورها حال و هوای خاصی به خود می گیرند. از کشور اسپانیا گرفته تا فرانسه حتی آفریقای جنوبی در پاییز رنگ و بوی تازه ای دارند. هرچند پاییز فصل سرما و بارش باران است اما شما می توانید کشوری را انتخاب کنید که در این فصل آب و هوای مطبوعی داشته باشد.

وقتی به پاییز فکر می کنید اولین جایی که به ذهن شما می رسد کشور نیوانگلند است اما جاهای دیگری نیز وجود دارد که در پاییز پوشیده شده از برگ های رنگارنگ است. برای آشنایی با این کشور ها همراه مجله قاصدک 24 باشید.

بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز

معرفی بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز


برای تجربه بهترین سفر خارجی در پاییز می توانید تا پایان این متن همراه ما باشید. شما را با کشورهایی آشنا می کنیم که لذت سفر در فصل پاییز را برای شما دو چندان می کند.

بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز

لهستان


شما می توانید در کشور لهستان علاوه بر طبیعت بی نظیر آن از آثار معماری غنی آن نیز دیدن کنید. شهر
Zakopne  یکی از شهرهای معروف لهستان است که در فصل پاییز منظره بی نظیری دارد و شما می توانید در این شهر شاهد هزاران رنگ پاییزی باشید. رستوران های کلبه ای زیادی در دامنه کوه های لهستان قرار دارد که بهترین غذاها در آنجا سرو می شود و شما می توانید بهترین سفر را در این کشور در پاییز تجربه کنید.

ایتالیا


اگر دوستدار غذا و هنر هستید بهترین مکانی که می توانید برای سفر در پاییز انتخاب کنید کشور ایتالیا است. ایتالیا مشهورترین غذاهای دنیا را دارد و شما می توانید علاوه بر لذت بردن از زیبایی های این کشور از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

روسیه


روسیه یکی از بزرگترین کشورهای دنیا است که چشم اندازهای طبیعی بی نظیری دارد. شما می توانید زیبایی پاییز را در بزرگترین جنگل دنیا که در این کشور قرار دارد مشاهده کنید. کشور روسیه در فصل پاییز سرد است اما به دلیل جاذبه های گردشگری که دارد یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر خارجی است. اگر به دیدن مناطق رنگی پاییز علاقه مند هستید
می توانی با تهیه بلیط هواپیما روسیه از سایت قاصدک 24 به این کشور زیبا سفر کنید.

 


کاخ‌ها و کلیساهای سنت پترزبورگ در پاییزی از همیشه بیشتر می‌درخشند.



روسیه

ورمونت در آمریکا


شما می توانید با سفر به ورمونت در پاییز شاهد یکی از بهترین جاهای پاییزی باشید. این کشور یکی از بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز است شما می توانید با نوشیدن شربت از منظره برگ های پاییزی درختان لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: معرفی 16 تا از بهترین مقاصد داخلی برای سفر در پاییز + لوکیشن




کیپ در آفریقای جنوبی


تقویم کشور کیپ با ما متفاوت است و اگر می خواهید پاییز این کشور را ببینید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید در اواخر اسفند تا خرداد ماه می توانید به این کشور سفر کنید. شما می توانید با پیاده روی در کشور کیپ و چشیدن نوشیدنی های خوشمزه آن از دیدن فصل پاییز در این کشور لذت ببرید.

کیپ در آفریقای جنوبی

دره ناپا در کالیفرنیا


شاید به سفر پاییزی به کالیفرنیا فکر نکنید و ترجیح بدهید به نیوانگلند برای دیدن برگ های پاییزی بروید ولی پیشنهاد ما این است که در پاییز حتما سری به این کشور بزنید. شما در پاییز می توانید از آب و هوای مطبوع این کشور لذت ببرید و همه ی رنگ های پاییزی را مشاهده کنید.

بروژ در بلژیک


کشور بروژ در بین مردم به ونیز شمال معروف است و یکی از بهترین مقصدها برای سفر در پاییز است. در سراسر شهر جوی هایی قرار دارد که شهر را زیبا کرده است. شما می توانید در فصل پاییز در کنار این جوی های آرام قدم بزنید و از رنگ و بوی پاییز لذت ببرید.

سئول در کره جنوبی


شما می توانید با سفر در پاییز به کشور سئول از پارک ملی بوکانسان دیدن کنید و از تماشای درختان انبوه آن که در پاییز رنگ عجیبی به خود میگیرند لذت ببرید. با سفر به این کشور می توانید شاهد هزاران رنگ پاییزی باشید.

سئول در کره جنوبی

کشور های اروپایی برای سفر در پاییز


آراگون در اسپانیا، پرت شایر در اسکاتلند، پراگ در چک، کامبریا در انگلستان، مجارستان و دانمارک یکی از بهترین مقاصد اروپایی برای سفر در پاییز است.

آراگون در اسپانیا


اسپانیا یکی از بهترین کشور های اروپایی برای سفر در پاییز است که در بین همه ی کشورهای اروپایی جایگاه ویژه ای دارد. اسپانیا در غرب اروپا واقع شده است و سواحل زیبایی دارد. آب و هوای این کشور معمولا در بیشتر روزهای سال آفتابی است. درختان متراکمی که در آرگون قرار دارد در فصل پاییز منظره حیرت انگیزی را به نمایش می گذارد
.

 


آرگون که توسط رشته کوه پیرنه احاطه شده است.



شما می توانید علاوه بر لذت بردن از آب و هوای آراگون در پاییز به پارک ملی این شهر بروید و از دیدن حیوانات گوناگون لذت ببرید. در فصل پاییز جزایر اسپانیا، شهرهای بارسلون و مادرید آب و هوا و طبیعت بی نظیری دارند.

آراگون در اسپانیا

پرت شایر در اسکاتلند


پرت شایر در فصل پاییز بسیار باشکوه و دیدنی است شما می توانید با قدم زدن در این شهر زیبا از دیدن رودخانه ها و دریاچه هایی که شهر را احاطه کرده است لذت ببرید. این شهر در پاییز به رنگ نارنجی، زرد، طلایی و مسی در آمده و صحنه بسیار دل انگیزی را ایجاد می کند. شما می توانید در پاییز از تپه
Knock Hill بالا بروید و شاهد تمام  زیبایی پاییز در این شهر شوید.


بیشتر بخوانید: پاییز شمال کجا بریم؟ معرفی 20 تا از جاذبه های شمال در پاییز




پراگ در چک


پراگ که به پایتخت پاییزی اروپا معروف است در جمهوری چک قرار دارد و شما می توانید در پاییز شاهد مناظر جذابی در این شهر باشید. شما می توانید در فصل پاییز با قدم زدن در این شهر شاهد تمام رنگ های پاییز باشید و از دیدن این جاذبه منحصر به فرد در پاییز لذت ببرید. این شهر مکان های دیدنی زیادی دارد که در ادامه متن به آن اشاره می کنیم.

  • پل چارلز
  • برج پترین
  • قلعه پراگ
  • میدان قدیمی شهر
  • مجسمه‌های رقصان

پراگ در چک

کامبریا در انگلستان


کامبریا دارای درختان انبوه  و دریاچه های خروشان زیادی است و یکی از شهرهای تشریفاتی انگلیس محسوب می شود. شما می توانید با قدم زدن در این شهر و تماشای درختانی که تصویرشان در آب افتاده از طبیعت بی نظیر این شهر شگفت زده شوید. اگر به این شهر سفر کردید بدانید که این منطقه یکی از بهترین مکان هایی است که می تواند پاییز را برای شما به نمایش بگذارد.

مجارستان


پایتخت کشور مجارستان بوداپست است که در اوایل فصل پاییز و با پایان فصل تابستان آب و هوای فوق العاده ای دارد و یکی از بهترین کشور برای سفر پاییز است. در مجارستان یهودیان زیادی زندگی می کنند.

 


مجارستان یکی از بزرگترین پرستشگاه های یهودیان در اروپا محسوب می شود.



در فصل پاییز مجارستان جشن های زیادی را برگزار می کند و در این فصل فستیوال های سالانه نوشیدنی و غذا برگزار می شود. شما می توانید در فصل پاییز با قدم زدن در خیابان های آن و رفتن به کافه ها از سفر به این کشور لذت ببرید.

مجارستان

دانمارک


دانمارک را به کشور برج های دیدنی، قصرهای مجلل و کلیساهای زیبا می شناسند. شما با سفر در فصل پاییز می توانید شاهد یک تابلوی نقاشی بی نظیری باشید. در فصل پاییز این کشور آب و هوای عالی دارد و شما می توانید شاهد رنگ های گرم پاییزی باشید. مهمترین شهر این کشور کپنهاک است که پایتخت آن نیز است.


کشور های آسیایی برای سفر در پاییز


بالی، گوا در هند، نپال، دبی، تایلند، ترکیه یکی از بهترین مقاصد پاییزی در کشورهای آسیایی است.

بالی


شما می توانید با سفر به بالی نه تنها از طبیعت زیبای آن در پاییز لذت ببرید بلکه از آرامش ذاتی این شهر نیز نهایت استفاده را بکنید. بالی را بهشت گمشده آسیا می نامند زیرا طبیعت بی نظیر و بکری دارد. بالی در پاییز بهترین آب و هوای خود را دارد و شما می توانید در این فصل از تفریحات این شهر نظیر موارد زیر لذت ببرید. همچنین بالی یکی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان نیز می باشد.

  1. قدم زدن در منطقه زیبای اوبود
  2. فیل سواری
  3. تفریحات متنوع آبی

بالی

گوا در هند


اگر می خواهید سفری لوکس و هیجان انگیزی را تجربه کنید حتما در فصل پاییز به گوا سفر کنید. این جزیره یکی از به روزترین مکان های هند است که در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

گوا در هند

گوا یکی از بهترین کشور های آسیایی برای سفر در پاییز است و این شهر در پاییز آب و هوای بی نظیری دارد. شما می توانید علاوه بر لذت بردن از آب و هوای بی نظیر این شهر به مکان های دیدنی آن نظیر موارد زیر بروید و از تفریحات این شهر لذت ببرید.


  • گشت با کشتی کروز
  • بازدید از منطقه گوای قدیم
  • قلعه آگودا
  • معبد شانتادورگا
  • گشت و گذار در سواحل

نپال


نپال یکی از مکان هایی است که شما می توانید در پاییز به آن سفر کنید و از زیبایی محض آن لذت ببرید. این مکان گردشگران خاص خود را دارد و به دلیل وجود قله اورست از طبیعت خاصی برخوردار است. شما می توانید در این کشور از تفریحات نظیر موارد زیر لذت ببرید.

  1. طرفدار ترکینگ
  2. کوهنوردی

دبی


دبی یکی از کشورهایی است که در لیست اول سفرهای ایرانیان قرار دارد و هر ساله میزبان ایرانیان زیادی است. این شهر از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار است که در جهان شهرت خاصی دارد. بهترین زمان سفر به این کشور فصل پاییز است و شما می توانید در دبی از تفریحات مهیج آبی و غیرآبی زیادی لذت ببرید.

دبی

تایلند


کشور تایلند نیز هر ساله میزبان ایرانیان زیادی است. این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و یکی از بهترین فصل های سفر به آن پاییز دل انگیز است. تایلند ازطبیعت بکر و بی نظیری برخوردار است که شما می توانید پاییز زیبایی را اینجا مشاهده کنید. مقاصد محبوب ایرانیان در تایلند شهرهای زیر است:


  • بانکوک
  • پوکت
  • پاتایا

ترکیه


ترکیه یکی از همسایگان ایران است که مقصد بسیاری از ایرانیان است. این کشور به دلیل اینکه از سه طرف توسط دریا احاطه شده است موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. بهترین فصل سفر به این کشور پاییز است زیرا آب و هوای معتدلی دارد. ترکیه جاذبه های گردشگری زیادی دارد که می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید.

ترکیه

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با کشورهایی آشنا کنیم که در فصل پاییز طبیعت بی نظیری دارند. شما می توانید با سفر در قاره های مختلف از طبیعت بی نظیر کشورهای آن ها لذت ببرید. اگر قصد سفر به کشورهای خارجی در فصل پاییز را دارید می توانید با تهیه بلیط هواپیما  و یا
تورهای پاییزی از سایت قاصدک 24 سفر بی نظیری را تجربه کنید.


سوالات متداول درباره بهترین سفر خارجی در پاییز


کشوری که به ونیز شمال معروف است کدام است؟
بروژ در بلژیک

بهترین مقاصد اروپایی برای سفر در پاییز کدامند؟ آراگون در اسپانیا، پرت شایر در اسکاتلند، پراگ در چک، کامبریا در انگلستان، مجارستان، دانمارک

بهترین مقاصد آسیایی برای سفر در پاییز کدامند؟
بالی، گوا در هند، نپال، دبی، تایلند، ترکیه

بهشت گمشده آسیا در فصل پاییز چه نام دارد؟ بالی

کدام کشور یکی از بهترین مقاصد سفر در پاییز است؟ روسیه، ایتالیا، دبی، ترکیه، اسپانیا، انگلستان