بهترین زمان حراج در شهر وان ترکیه را بشناسید!

شهر وان از معروف‌ترین شهرهای شرقی ترکیه است که مراکز خرید بسیاری را در خود جای داده است. در طول سال حراج‌های زیادی در مراکز خرید وان دیده می‌شود که بیشتر آن‌ها در مناسبت‌ها و فصل‌های خاصی است. اگر مشتاقید تا بهترین زمان حراج در وان ترکیه را بشناسید و با بزرگ‌ترین مراکز خرید وان آشنا شوید تا آخر این مطلب از قاصدک24 همراه ما باشید.

اینجا کلیک کنید:
بلیط هواپیما



بهترین زمان حراج در وان ترکیه
بهترین زمان حراج در وان ترکیه



بهترین زمان برای خرید از حراج‌های وان ترکیه

 

درست است که خرید از حراجی‌های مراکز خرید وان در ترکیه بسیار مقرون به صرفه هستند؛ اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که چه فصلی برای خرید از حراجی‌های وان ترکیه مناسب هستند. در ادامه حراج‌های مختلف سالانه در وان را بررسی خواهیم کرد.



بیشتر بخوانید: هزینه‌های سفر به وان، چطور با کمترین هزینه به وان سفر کنیم؟


 

حراج‌های فصلی در وان ترکیه

 

یکی از روش‌های معمولی که بسیاری از فروشگاه‌ها در وان ترکیه در نظر می‌گیرند؛ به حراج‌های فصلی معروف است. همانطور که از اسم آن پیداست مربوط به تغییر فصل‌های مختلف است. مثلا می‌توانید در پایان فصل تابستان یا اوایل فصل پاییز، لباس‌های تابستانی را برای استفاده سال بعد با قیمت مناسب‌تری خریداری نمایید.

حراج فصلی در وان ترکیه
حراج فصلی در وان ترکیه



  • مزایای خرید در وان ترکیه: از مزایای خرید در وان ترکیه می‌توان به کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد.
  • معایب خرید در وان ترکیه: تنوع پایین در پایان فصل نیز یکی از معایب خرید در حراجی‌های آخر فصل است. با این وجود، بسیار برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

 

اینجا کلیک کنید:
تور مسافرتی



حراج پایان سال و نزدیک به کریسمس در وان

 

 در روزهای پایانی سال و در دی ماه که به کریسمس نزدیک می‌شویم، هزینه اقامت و هتل در شهر وان با افرایش چشم‌گیری روبرو می‌شود. بنابراین اگر در این زمان به وان سفر کنید؛ با اینکه می‌توانید از تخفیفات مراکز خرید وان استفاده کنید؛ اما با هزینه‌های حمل و نقل و اقامت بالایی روبرو می‌شوید.

 


کلمه indirim بر روی درب فروشگاه‌ها در وان؛ به معنای حراج‌های شگفت‌انگیز است.


 

 

حراج های مناسبتی در وان ترکیه

 

حراج‌های وان به حراج‌های فصلی محدود نمی‌شوند و ممکن است در اعیاد و مناسبت‌های خاص نیز قیمت‌ها شکسته شوند. کلمه indirim  بر روی درب فروشگاه‌ها در وان، به معنای تخفیفات شگفت‌انگیز است. برخی از مناسبت‌های خاص که حراج‌های خوبی در وان ترکیه برگزار می‌شوند عبارت است از:

 

  • حراج بلک فرایدی
  • روزهای نزدیک به کریسمس و سال نو میلادی
  • روزهای نزدیک به عید نوروز
  • جشن عید فطر




بیشتر بخوانید: بهترین مقاصد خارجی برای سفر در جشن سال نو میلادی



حراج‌های مناسبتی در وان ترکیه
حراج‌های مناسبتی، وان ترکیه



بلک فرایدی یا جمعه سیاه، ارزان ترین خرید در وان

 

با اینکه در زمان‌های حراج شهر سرتاسر شهر وان چیزی شبیه جمعه سیاه است؛ ولی در روزهای بلک فرایدی نیز می‌توانید خریدی بسیار ارزان داشته باشید. تاریخ جمعه سیاه 25 نوامبر یا 4 آذر است که در شهر وان یک هفته قبل شروع شده، در این تاریخ به اوج خود می‌رسد و تا چند روز بعد ادامه دارد.

 


بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به وان، سفر زمینی، هوایی، هتل‌ها و مراکز خرید


 

بهترین زمان خرید از حراجی های وان از لحاظ تنوع

 

بهترین زمان حراج‌ها در وان ترکیه به لحاظ تنوع  و فراوانی اجناس، در فصل زمستان و در بازه زمانی ابتدای دی ماه تا اواسط اسفند است. این بازه زمانی که  زمان برگزاری جشن کریسمس و همچنین مناسبت سال نوی میلادی در پیش است؛ تخفیفات هیجان‌انگیز 30 تا 40 درصدی بر روی همه اجناس اعمال می‌شود. اما به دلیل نزدیکی به سال نو قیمت هتل‌ها و اقامت کمی گران‌تر است.


زمان حراج در وان ترکیه
بهترین مراکز خرید وان



 بهترین مراکز خرید وان در حراجی ها

 

علاوه بر اینکه باید بهترین زمان سفر به وان برای خرید از حراجی‌ها را بدانید؛ بهتر است قبل از سفر با بهترین مراکز خرید و فروشگاه‌های وان که شامل این تخفیفات می‌شوند نیز آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین مراکز خرید وان را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید.

مهم‌ترین مراکز خرید وان ترکیه

1

مرکز خرید ای وی ام وان (Van AVM)

2

مرکز خرید آتایوس سیلور ( Atayos Silver)

3

مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام (Aydin perihan AVM)

4

فروشگاه‌های خیابان جمهوریت

5

فروشگاه برشکا (Bershka)

 



اینجا کلیک کنید:
بلیط هواپیما استانبول



مرکز خرید ای وی ام وان (Van AVM)

 

این مرکز خرید که یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در وان ترکیه محسوب می‌شود؛ شامل 5 طبقه است. در طبقه زیرین آن هم اوت‌لت‌هایی وجود دارد که همیشه اجناسی را با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسانند. اجناسی که در این مرکز خرید وجود دارند عبارتند از:

  1. انواع لباس و پوشاک
  2. اکسسوری
  3. لوازم منزل
  4. لوازم الکترونیکی



مرکز خرید وان ای وی ام
مرکز خرید وان ای وی ام، ترکیه



مرکز خرید آتایوس سیلور( Atayos Silverبورس جواهرات و اکسسوری

 

در این مرکز خرید بیشترین اجناسی که به چشم می‌خورد فروشگاه‌های اکسسوری و جواهرات هستند. به صورت کلی اجناس دیگری نظیر لباس و پوشاک نیز در این مرکز خرید موجود است؛ ولی عمده‌ترین چیزی که می‌توانید با تنوع بالا در این مرکز خرید ببینید؛ انواع اکسسوری و جواهرات است. در صورتی که علاقه خاصی به این موارد دارید؛ حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

 


بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین جاهای دیدنی وان ترکیه در بهار و زمستان


 

مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام (Aydin perihan AVM)

 

مرکز خرید آیدین پریهان وان، از معروف‌ترین مراکز خرید وان است که در مرکز شهر وان واقع شده است. در این مرکز خرید اغلب مغازه‌هایی لوکس با اجناس برند دیده می‌شود و برای کسانیکه با قصد خرید لباس و پوشاک به وان سفر می‌کنند؛ گزینه بسیار خوبی است .

مرکز خرید آیدین پریهان در وان
مرکز خرید آیدین پریهان در وان ترکیه



 امکانات و سرگرمی ها

 

  • سالن سینما
  • باشگاه بولینگ
  • گیم نت
  • کافه ورستوران
  • جایگاه بازی برای کودکان

 


بیشتر بخوانید: فاصله بین شهرهای ترکیه از یکدیگر چقدر است؟





فروشگاه‌های خیابان جمهوریت

 

 اگر فکر می‌کنید که همه تخفیفات و تنوع بالای اجناس را فقط در مراکز خرید می‌توان یافت سخت در اشتباهید. یکی از مشهورترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر وان که با حراجی‌های شگفت‌انگیز در فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن شناخته می‌شود؛ خیابان جمهوریت وان است. این خیابان نیز در ایام مختلف سال اقلام مختلفی را با تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

خیابان جمهوریت در وان ترکیه
خیابان جمهوریت در وان ترکیه



فروشگاه برشکا در وان (Bershka)

 

معتبرترین و معروف‌ترین فروشگاه این شهر (bershka)  نام دارد که از سال 1998 آغاز به کار کرده است. در این فروشگاه، تمامی برندهای معروف پوشاک در دنیا، نمایندگی خود را دارند. شما می‌توانید در زمان حراج وان، بهترین پوشاک برند را با کم‌ترین قیمت خریداری کنید.


اینجا کلیک کنید:
بیمه مسافرتی

 

فروشگاه‌ خرید عمده در وان ترکیه

 

برندهایی که در این شهر عرضه می‌شوند یا متعلق به خود ترکیه هستند و یا از برندهای معروف دنیا نمایندگی دارند.

برخی از فروشگاه‌های وان که می‌توانید خرید عمده در آنها داشته باشید عبارتند از:

 

  1. چاینا برندز  (Chinabrands)
  2. کلاب فشن  (Clupfashion)
  3. علی بابا  (Alibaba)
  4. طاها گروپ  (Tahagroup)
  5. ممتک  (Momteks)
  6. کاردم (Kardem)



مراکز خرید عمده در وان ترکیه
فروشگاه خرید عمده در وان ترکیه




اینجا کلیک کنید:
تور وان ترکیه

 جمع بندی


شهر وان ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران و داشتن مراکز خرید متنوع، برای خرید پوشاک و لباس بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.در این مطلب سعی کردیم؛ بهترین زمان سفر به وان برای خرید از حراجی‌ها، برخی از بهترین مراکز خرید وان را نیز معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به وان ترکیه را دارید؛ می‌توانید با استفاده از رزرو بلیط هواپیما از قاصدک 24، سفر خود را آغاز نمایید.

سوالات متداول در مورد بهترین زمان حراج در وان ترکیه

از قبل از کریسمس تا اواسط دی ماه فروشگاه‌های وان تخفیف‌های زیادی روی اجناس خود اعمال می‌کنند و بهترین زمان برای خرید در وان است.
هر مسافر می‌تواند تا 20 کیلو بار خود بار به همراه داشته باشد. البته اگر قصد خرید بیشتری را دارید؛ می‌توانید از معافیت پاسپورت همراهانتان برای این کار استفاده کنید.
مرکز خرید ای وی ام وان، مرکز خرید پریهان آیدین و مرکز خرید آتایوس سیلور از بهترین مراکز خرید در وان هستند.