تفریحات سرگرم کننده و لذت بخش شبانه در دبی

دبی شهر توریست‌پذیر و مدرنی است که جاهای دیدنی و مکان‌های تفریحی و همچنین مراکز خرید فراوانی دارد. گردشگران از همه جای جهان برای تفریح و گشت‌و‌گذار به این شهر زیبا می‌آیند تا ضمن خرید از مراکز خرید دبی از تفریحات شبانه دبی نیز بهره ببرند.

برای خرید بلیط هواپیما دبی کلیک کنید
 معرفی تفریحات شبانه دبی

آشنایی با تفریحات شبانه دبی


شهر دبی با شب‌نشینی‌های شبانه بین گردشگران معروف است. تفریحات شبانه دبی بسیار جذاب هستند که هر گردشگری را به سوی خود می‌کشانند. شما هم در سفر به دبی از تفریحات شبانه دبی غافل نشوید. در این مقاله بعضی از این تفریحات را معرفی کرده‌ایم.

  • صرف شام بر روی کشتی تفریحی دبی
  • تجربه سافاری در شب دبی
  • تماشای دبی بر‌فراز برج خلیفه
  • قدم زدن شبانه در سواحل دبی
  • تفریح در کلاب‌های شبانه دبی
  • لیزر‌شو در دبی مال
  • تفریح شبانه در کلاب‌های شبانه گلف دبی
  • تماشای رقص موزیکال آب‌نمای دبی
  • بازدید شبانه از آکواریوم بزرگ دبی
  • بازدید از دهکده جهانی دبی

 


بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به دبی، 4 دلیلی که حتما باید از دبی دیدن کنید


صرف شام بر روی کشتی تفریحی دبی


یکی از تجربه‌های رویایی که در دبی آن را حتما باید امتحان کنید صرف شام بر روی آب است، بسیاری از شرکت‌های دبی قایق‌ها و کشتی های شیک و لوکسی در روی آب دارند که مخصوص سرو غذا بر روی آب است. صرف غذاهای عربی در قایق‌های وسط آب با پخش موزیک بسیار دلچسب است.

بهترین تفریحات شبانه دبی

تجربه سافاری در شب دبی


اگر به دبی سفر کردید حتما سافاری در شب را امتحان کنید نوشیدن چای داغ و تماشای غروب در صحرا بسیار لذت بخش است. صحرا گردی با شتر و همچنین صرف غذاهای عربی در صحرا از شگفت انگیزترین قسمت سافاری است. اقامت در چادرهای سنتی با امکانات فراوان و آشنایی با آداب و رسوم عرب‌ها از بهترین تجربه‌های سافاری دبی است که امتحان آن خالی از لطف نیست. با تاریک شدن هوا می‌توانید سوار بر آفرود ماشین سواری بر روی شن‌های طلایی را تجربه کنید و لذت ببرید. یکی دیگر از جاذبه های سافاری در شب بالن سواری است که سوار شدن بر آن و رفتن به فراز آسمان بسیار هیجان‌انگیز است.


بیشتر بخوانید: 6 مورد از معروف‌ترین پارک‌های آبی در دبی + عکس


 

تماشای دبی بر‌فراز برج خلیفه


برج خلیفه بزرگترین برج جهان است که در شهر دبی قرار گرفته است. این آسمان خراش در شب و زیر نورها و چراغانی‌های رنگین بسیار چشم نواز می شود.

وقتی شب به بالای برج خلیفه بایستید تمام شهر دبی را مانند ستاره‌ای درخشان می‌بینید که با چراغ‌های رنگی در حال درخشیدن است.


تصاویر تفریحات شبانه دبی

قدم زدن شبانه در سواحل دبی


قدم زدن شبانه در سواحل دبی یکی از جذاب‌ترین تفریحات شبانه در دبی است که طرفداران زیادی دارد.

شما می‌توانید ضمن قدم زدن بر روی ماسه‌های نرم ساحل عکس‌های زیبایی در ساحل بيندازيد و از سفر به دبی به یادگار داشته باشید. سواحل دبی زیر نورهای رنگارنگ و چشمک زن فوق‌العاده شگفت‌انگیز می‌شود.

 

برای تهیه ویزای دبی کلیک کنید

 

تفریح در کلاب‌های شبانه دبی


کلاب‌های معروف زیادی در شهر دبی وجود دارد که بسیار شلوغ هستند بسیاری از این کلاب‌ها در هتل‌ها قرار دارند. در بسیاری از کلاب های شبانه دبی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای بانوان رایگان است. برای حضور در کلاب‌های شبانه داشتن گذرنامه برای مسافران و گواهینامه برای مردم دبی اجباری است.

 


بیشتر بخوانید: تفریحات دبی؛ از هیجان‌انگیزترین و شادترین سرگرمی‌ها


لیزر‌شو در دبی مال


لیزر شو مال یکی از دیدنی‌های رایگان دبی است که در هنگام شب از ساختمان دبی مال نورهای لیزری به اطراف پخش می شود که نمای بسیار خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. هر رهگذری دوست دارد ساعتها کنار آن بایستد و این نورهای زیبا را تماشا کند.

تفریحات شبانه رایگان دبی

تفریح شبانه در کلاب‌های شبانه گلف دبی


دبی شهر گلف جهان است و بزرگترین باشگاه‌های گلف در دبی هستند که مسابقات گلف زیادی در آن انجام می شود‌. در سفر به دبی این تفریح شبانه را از دست ندهید. بیشتر افرادی که به دیدن گلف دبی می‌روند، بازدید از آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند.

برای رزرو تور دبی کلیک کنید
 

تماشای رقص موزیکال آب‌نمای دبی


آب‌نمای زیبای دبی در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. این آب نما با چراغ‌های بسیار زیادی که دارد در دل شب مانند الماس درون شهر در حال درخشیدن است، علاوه بر نورپردازی زیبا موزیک‌ها و آهنگ‌هایی که از این آب‌نما پخش می‌شود بسیار فرح‌بخش است. تماشای رقص آب‌نمای موزیکال از بهترین تفریحات شبانه در دبی است. در اطراف این آب‌نما مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه از جاهای دیدنی دبی قرار دارد.

 


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع حمل و نقل عمومی در دبی




بازدید شبانه از آکواریوم بزرگ دبی


یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا آکواریوم بزرگ دبی است که بیش از ۱۴۰ گونه جانور دریایی و ماهی‌های گوناگون دارد. در این آکواریوم می‌توانید کوسه و ماهی‌های بسیار بزرگ را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. یکی از هیجان‌ انگیزترین قسمت آکواریوم دبی دیدن حیوانات شبزی مانند رتیل، عقرب، مارمولک و خفاش است این حیوانات شب در مکانی که مانند صحرا طراحی شده است نگه داری می‌شوند.


بیشتر بخوانید: شهربازی‌های دبی؛ معرفی پارک‌های موضوعی و شهربازی‌های دبی




بازدید از دهکده جهانی دبی


دهکده جهانی زیبایی‌های ۹۰ کشور جهان را در قالب کوچک به نمایش گذاشته است که می‌توانید ساعتها در آنجا مشغول و سرگرم کنند. انواع تفریحات خانوادگی و فردی را در این دهکده مشاهده خواهید کرد که بسیار دوست داشتنی و سرگرم‌کننده هستند. قایق سواری، کنسرت‌های موسیقی، خرید سوغاتی و شگم گردی در رستوران های دبی از تفریحات دهکده جهانی دبی است که بسیار لذت بخش هستند.

معروف ترین تفریح شبانه دبی

سوالات متداول درباره تفریحات شبانه دبی

شناسنانه یا گذرنامه برای مسافران و برای مردم شهر دبی فقط گواهینامه
زیبایی‌های ۹۰ کشور جهان در ابعاد کوچک
حیوانات شبزی مانند رتیل، عقرب، مارمولک و خفاش است.


بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی دبی؛ بهترین جاذبه‌های توریستی دبی + عکس


سخن پایانی

حالا که تفریحات شبانه دبی را مطالعه کردید بهتر است بار سفر ببندید و راهی سفر به شهر رویایی دبی شوید، البته به جز تفریحات شبانه، پارک‌های دبی هم بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز با امکانات فراوان هستند که می‌توانید یک روز کامل را در آنجا سپری کنید. برای سفرتان به دبی خرید بلیط هواپیما از قاصدک 24 را فراموش نکنید. همچنین برای آشنایی با شرایط آب و هوایی مطلب بهترین زمان سفر به دبی را مطالعه کنید.