بهترین کشورها برای سفر در بهار

در میان فصل های سال فصل بهار است که بیش از همه زیبایی هایش را به رخ می کشد، گذر از زمستان سرد به بهار سبز، هم به مذاق طبیعت خوش می آید و هم دوستداران سفر. گویی طبیعت و مسافران دست در دست هم می گذارند تا سفری لذت بخش حاصل شود. در این مطلب قاصدک 24 به دنبال مقصدهایی در دنیا رفته که رفتن به آنها در فصل بهار می تواند سفری خاطره انگیز را رقم بزند.

 
بهترین کشورها برای سفر در بهار

معرفی 16 تا از بهترین کشورها برای سفر در بهار


در جهان کشورهای زیادی وجود دارد که به بخش اروپایی، آفریقایی، آمریکایی و آسیایی تقسیم بندی شده اند، این کشورها به دلیل داشتن جاهای دیدنی بسیار زیاد در همه فصول سال بازدیدکننده دارند. ابته بعضی از کشورها در زمستان سرمای شدیدی دارند و برخی نیز تابستان های بسیار گرمی را پشت سر می گذارند. در ادامه مقاله قصد داریم بهترین کشورها برای سفر در بهار را معرفی کنیم با ما تا پایان همراه باشید.

اینفوگرافی بهترین کشورها برای سفر در بهار


 

کشورهایی آسیایی برای سفر در بهار


قسمت زیادی از جهان متعلق به کشورهای آسیایی است و به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی طرفداران زیادی دارند. کشورهای آسیایی آب و هوایی مدیترانه ای دارند و بهار در آنها بسیار دلپذیر است و هر ساله مسافران زیادی برای گشت و گذار در بهار این کشورها را برای مسافرت انتخاب می کنند.

 

سنگاپور


سنگاپور یکی از کشورهای توریستی و پرطرفدار آسیایی است که علاوه بر جاهای دیدنی مراکز خرید بسیاری دارد، به همین دلیل همیشه مملو از جمعیت مسافران است. اگر اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت به سنگاپور سفر کنید بدون شک با خیابان هایی مملو از گل های رنگارنگ روبرو خواهید شد.

 


سنگاپور از کشورهای توریستی و پرطرفدار آسیایی است.



اگر اهل کمپینگ و طبیعت گردی هستید پیشنهاد ما این است که با تهیه 
ویزای سنگاپور به این کشور سفر کرده و در طبیعت زیبای این کشور گشت و گذار و پیاده روی کنید که بسیار لذت بخش است. معمولا در فصل بهار در سنگاپور فستیوال ها و جشنواره های زیادی برگزار می شود که طرفداران زیادی دارند.

سفر به سنگاپور در بهار

دیدنی ها و جشنواره های بهاره سنگاپور

  1. فستیوال بین المللی فیلم سنگاپور
  2. جام قهرمانی بین المللی سنگاپور ایرلاینز برای علاقه مندان به رشته اسب سواری
  3. استفاده از امکانات ورزشی آبی همچون قایق سواری و جت اسکی
  4. جشنواره جاز یکی از مراسم‌های جذاب سنگاپور در فصل بهار
  5. بازدید از جنگل‌های بارانی لومینا
  6. سوار شدن به چرخ و فلک معروف کشور سنگاپور

ساحل شرقی سریلانکا


گشتن در ساحل شرقی سریلانکا با قایق بسیار هیجان انگیز است. فرقی هم نمی کند چه قایق سواری ایستاده با دلفین ها باشد، چه قایق سواری از ساحلی به ساحل دیگر و چه غواصی. در تورهای قایق سواری در پوتویل لاگون قایق سواران می توانند از پس درختان حیوانات مختلف را تماشا کنند.

در بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟

حیوانات ساحل شرقی سریلانکا

  • مانگرو
  • مارمولک ها
  • بوزینه ها
  • بوفالوهای آبی
  • کروکودیل
  • فیل


آب های پاک و کم عمق ساحل پاسیکودا برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند، ایده آل است. در منطقه ترین کومالی مسافران می توانند ماهیگیری با تور و به شیوه کاملا سنتی را تماشا کرده و از مکان معبد باستانی هندوها که به بیش از دو هزار سال پیش بر می گردد، دیدن کنند
 ، تنها با تهیه تور سریلانکا می توانید به این کشور سفر کنید و اینهمه زیبایی را به نظاره بنشینید.

 

ژاپن


فصل شکوفه دادن گیلاس ها در ژاپن در جنوبی ترین بخش کشور در میانه ژانویه آغاز می شود. ژاپنی ها به این جشن ها هانامی می گویند. برای هانامی در ژاپن صدها راه وجود دارد:

  1. چرخ زدن در کانال آبی ناکامگرو
  2. چشیدن طعم نودل های خانگی در کادویا
  3. غرق شدن در بهارهای داغ و شکوفه های گیلاس در کاوازو
  4. پارو زدن در رودخانه کیتاکامی به سمت پارک تشوچی

 


ژاپنی ها به جشن شکوفه های گیلاس که در میانه ژانویه برگزار می شود هانامی می گویند.



در جشنواره بهاری تاکایاما در کوه های هیدا شکوفه های گیلاس برای بیش از سیصد سال با رژه ای از فانوس های روشن قدیمی جشن گرفته شده اند
.

سفر به ژاپن در بهار

 

تایلند


یکی از کشورهایی که بهاری دلپذیر دارد تایلند است، البته بهار در این کشور با بارش های موسمی همراه است و شب های خنکی را تجربه می کند. تایلند به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای آندامان سواحل دیدنی بسیاری دارد و در بهار قیمت تفریحات ساحلی نسبتا کمتر از سایر فصول سال است، به همین علت اکثر گردشگران این فصل را برای سفر به تایلند انتخاب می کنند.

سفر به تایلند در بهار

در سواحل دیدنی تایلند

  1. ساحل پاتونگ در جزیره پوکت
  2. ساحل آزادی در جزیره پوکت
  3. ساحل ماسه ای کتا در جزیره پوکت
  4. ساحل ریلی در کرابی
  5. ساحل فرانانگ در کرابی
  6. ساحل کانتیانگ در کرابی
  7. ساحل خلیج فولی


تایلند هر ساله جشنواره های زیادی در فصول مختلف برگزار می شود که می توانید با توجه به ایام برگزاری جشنواره ها با تهیه 
ویزای تایلند به این کشور سفر کنید.

 


بیشتر بخوانید: چگونه خود را برای یک سفر خارجی آماده کنیم؟


 

کشورهای اروپایی برای سفر در بهار


یکی از مقاصد سفر خارجی در فصل بهار کشورهای اروپایی هستند که افرادی که مسافرت های طولانی را دوست دارند بیشتر از آنها استقبال می کنند. کشورهای اروپایی اغلب در فصل بهار آب و هوایی سرد دارند، ولی هستند کشورها و شهرهایی که بهاری زیبا و با طراوت با هوایی معتدل دارند. در ادامه مقاله بعضی از این کشورها را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

 

اسپانیا


یکی از کشورهای اروپایی که به دلیل آب و هوای فوق العاده خوب و معتدل طرفداران بسیاری دارد کشور اسپانیا است، به همین خاطر اکثر مسافرانی که قصد خرید تور اروپا را دارند این کشور را برای سفر خود انتخاب می کنند. شهرهای مادرید و بارسلونا به دلیل داشتن جاهای دیدنی و تاریخی، همچنین جاذبه های گردشگری طبیعی بسیار طرفداران بیشتری دارند.

 


شهرهای پرطرفدار اسپانیا مادرید و بارسلونا هستند.




جاذبه های دیدنی اسپانیا

  1. موزه دل پرادو در مادرید
  2. میدان اصلی شهر مادرید
  3. کاخ سلطنتی مادرید
  4. کلیسای ساگرادا فامیلیلا بارسلونا
  5. ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا
  6. پارک گوئل بارسلون
  7. خیابان رامبلا بارسلون
  8. ساختمان موزه کازاباتیو
  9. نمایش زیبای فلامنکو

 
سفر به اسپانیا در بهار

فرانسه


فرانسه و پایتخت آن پاریس به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و جاذبه های گردشگری فراوان مسافران زیادی در فصل بهار دارد، گشت و گذار در هوای بهاری و مطلوب فرانسه و بازدید از برج ایفل و موزه لورر می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد. در فرانسه کافه و رستوران های جذاب زیادی وجود دارد که در این سفر می توانید از آنها استفاده کنید.

سفر به فرانسه در بهار

جاذبه های دیدنی فرانسه

  • برج ایفل
  • موزه لوور
  • کاخ ورسای
  • خیابان شانزه لیزه
  • باغ لوکزامبورگ
  • کلیسای نوتر دام
  • دیزی لند پاریس

 

هلند


هفت میلیون گل لاله هر بهار در باغ های کِکنهوف در 
25 مایلی آمستردام شکوفه می دهند. در همین موقع از سال هلندی ها در یک آخر هفته روز مادر را با یک جشنواره موسیقی کلاسیک اما رمانتیک جشن می گیرند. ترکیب موسیقی و گل های رنگارنگ در فصل بهار خیلی ها را به فکر سفر به این کشور می اندازد.

سفر به هلند در بهار

 

 

یونان


یونان یکی از کشورهای اروپایی است که پایتخت آن شهر باستانی آتن است که آثار تاریخی زیادی را در خود جای داده است، و هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این آثار تاریخی به این کشور سفر می کنند. علاوه بر آن به دلیل واقع شدن در کنار دریای اژه سواحل بی نظیری دارد، این کشور در همسایگی دریای مدیترانه و نزدیکی ترکیه واقع شده است و بهاری دل انگیز و خوش آب و هوا دارد.

جاذبه های دیدنی یونان

  • بازار رومی
  • تپه فیلوپاپوس
  • سازه زئوس
  • سازه آتن
  • آنا فیوتیکا
  • تئاتر تاریخی دیونیسوس
  • موزه آکروپلیس
  • آکروپلیس
  • موزه مسیحیت و بیزانتین

 

ایتالیا


یکی از کشورهایی که گردشگران هرگز از دیدن آنجا سیر نمی شوند کشور تاریخی ایتالیا است، شهرهای فلورانس و رم در هر فصلی زیبایی به خصوصی دارند و به دلیل داشتن آثار تاریخی و رشته کوه های آلپ و دریاچه های بسیار از شهرهای دوست داشتنی ایتالیا برای سفر در بهار محسوب می شوند.

سفر به ایتالیا در بهار

جاذبه های دیدنی ایتالیا

  • کلیسای سن پترو
  • معبد پانتئون
  • گالری بورگز
  • تالار فروم روم
  • موزه های واتیکان
  • کلوسئوم روم

 


بیشتر بخوانید: ارزان ترین کشور برای مسافرت کدام است؟


 

پاناما


پاناما اگرچه همیشه زیر سایه کاستاریکا و جزایر کارائیب بوده، اما هم ارزان تر است هم به لحاظ فرهنگی متنوع تر و هم بهشتی خلوت تر از جنگل های باشکوه، آتشفشان ها و سواحلی با آب های زلال. نکته جالب این است که در این منطقه اسب هنوز یک شیوه مرسوم حمل و نقل و تماشای ستارگان هم یک تفریح محبوب به شمار می رود.

 


در منطقه پاناما اسب هنوز یک شیوه مرسوم حمل و نقل است.



شما می توانید از خوردن غذاهای دریایی تازه که ماهیگیران محلی از آشپزخانه های خانگی خود به قیمت اندکی به مسافران می فروشند، لذت ببرید. علاوه بر اینها، سفر با قایق به نزدیکی پارک ملی کویبا فرصتی برای شیرجه زدن و شنا در کنار لاک پشت های دریایی و کوسه نهنگ ها برای شما فراهم می کند
.

سفر به پاناما در بهار


اطلاعات کلی کشور پاناما

 

زبان رسمی

زبان اسپانیایی

واحد پول

بالبوا – دلار آمریکا

کد کشور

507 +

فرودگاه های بین المللی

فرودگاه بوکاس دل ترو ایسلاکولون

فرودگاه انریکه ملک

فرودگاه توکامن

شماره های اضطراری

آمبولانس: 103

آتش نشانی: 103

پلیس: 104

اختلاف ساعت با تهران

5/8 ساعت عقب تر است

 

دیگر کشورهای جهان برای سفر در بهار


در جهان کشورهای زیادی وجود دارد که در فصل بهار آب و هوای خوب و مطلوبی دارند و مناسب سفر در بهار هستند. در ادامه چند مورد از این کشورها را معرفی خواهیم کرد.

 

کلمبیا و اسنیک ریور (Snake River)


گشت و گذار در اورگون، آیداهو و واشنگتن و در مسیر رودخانه های اسنیک و کلمبیا دسترسی به عمیق ترین گلوگاه آبی کشور و نیز بزرگ ترین مرکز تجمع آبشارهای این قاره را فراهم می کند. این مکان ها در بهار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، وقتی که آب شدن برف های زمستانی نمایشی با شکوه را خلق می کنند.

خیلی ها برای دیدن موزه هوانوردی و اتوموبیل های وسترن آنتیک در شنبه دوم ماه به این منطقه می روند تا داوطلبان بتوانند با ماشین ها و حتی هواپیماهای قدیمی این موزه دوری بزنند.

سفر به کلمبیا در بهار

 

 

شهر مدلین کلمبیا


مِدلین شهر دوست داشتنی کلمبیا که به شهر بهار ابدی مشهور است، دیدنی های زیادی برای عرضه دارد. شبکه مترو مدلین هم به طور مستقیم به سانتا اِلنا وصل می شود جایی که توریست ها می توانند ساعت ها به تماشای مردم محلی بپردازند که از گل های تازه محلی سیلِتا می بافند
.

 


شبکه مترو مدلین به طور مستقیم به منطقه توریستی سانتا اِلنا وصل می شود.




تفریحات مدلین کلمبیا در بهار

  • بازدید از درخت های نخل
  • شکلات داغ های خوشمزه
  • کلوب های رقص تانگو
  • بازی مهیج به نام تجو

 

مهمانخانه جزیره فوگو در کانادا


وان های پر از آب داغ در پشت بام با نمایی عالی و دیدنی از راه شیری و پتوهای دستبافت رنگارنگ همه بخشی از چیزهایی هستند که در مهمانخانه جزیره فوگو انتظار شما را می کشند. از کف تا سقف مهمانخانه این جزیره نیز به اقیانوس نما دارد.

سفر به فوگو در کانادا

دیدنی های مهمانخانه جزیره فوگو در کانادا

  • ماهی های تازه صید شده
  • لوسترهایی از گل های وحشی
  • دهکده های ماهی گیری
  • سیل دوچرخه سواران
  • نهنگ های غول پیکر
  • تکه های آیسبرگ


اینها تنها بخشی از چیزهایی است که می توان در این مکان از آنها لذت برد، برای اینکه بیشتر با دیدنی ها و تفریحات کانادا آشنا شوید و بتوانید از آنها لذت ببرید فقط کافیست 
ویزای کانادا را تهیه کرده و عازم سفر به این کشور شوید.

 

آمازون، پرو


بین ماه های دسامبر تا می فصل پرآبی برای بخشی از رود آمازون است که از پرو می گذرد. اما اندکی خیس شدن در زیر باران بهای چندانی برای لذت بردن از هوای خنک و دلچسب این منطقه نیست. بالا رفتن سطح آب غروب های زیبا و دلنشینی را ایجاد می کند.

سفر به آمازون، پرو در بهار

حیوانات اطراف رود آمازون

  • میمون های ساکی
  • دلفین های صورتی محلی
  • تنبل ها
  • طوطی های قرمز


شب را هم می توانید در خانه های درختی جنگلی یا حتی روی یک قایق بر بستر رودخانه سپری کنید. در پایان فراموش نکنید که اندکی وقت هم برای گپ زدن با بومیان این منطقه که سال ها در کنار این رودخانه زندگی کرده اند، اختصاص دهید
.

 


بیشتر بخوانید: اگر تنها سفر می کنید، به این کشورها بروید


 

جزایر سیشل


سیشل رؤیای بسیاری از افراد ثروتمند است و خیلی ها حتی با هلیکوپتر در ویلاهای شخصی خود فرود می آیند. اگر در ماه مارس به این منطقه سفر کنید می توانید لاک پشت های تازه متولد شده را ببینید که به سمت اقیانوس هند حرکت می کنند. یا می توانید تا آوریل منتظر بمانید که تغییرات فصلی نوید نسیم خنک و هوایی مطبوع را برای صرف یک شام دلچسب در باغ می دهد
. 115 جزیره سیشل که در اصل غیر مسکونی هستند، نزدیک به 1100 مایل از سواحل تانزانیا فاصله دارند.

در بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟

دیدنی های جزایر سیشل

  • صدف های دریایی
  • ماهی های استوایی
  • شن های نرم
  • صخره های گرانیتی
  • درختان بلند کوکو دِ مِر
  • لاک پشت های وحشی
  • بیش از 275 گونه پرنده

 

مراکش


اگر در بهار به مراکش می روید، سفری بهاری به دهکده های باربِر در کوه های اطلس داشته باشید؛ جایی که برای محلی ها چندان عجیب نیست که گردشگران را برای صرف یک فنجان چای به خانه های خود دعوت کنند.

سفر به مراکش در بهار


رفتن به اِساوریا، دهکده ماهیگیری بسیار جالب که بادهای خنکی در آن می وزد و نیز شهر چِف چائون شهر آبی معروف مراکش که در تپه ها واقع شده است، لذت سفر به مراکش را دو چندان می کند، مراکش از بهترین کشورها برای سفر در بهار محسوب می شود.

کالاهای بازارهای روباز مراکش

  1. فرش های رنگارنگ
  2. فانوس های زیبا
  3. ادویه جات
  4. روغن آرگان محلی
  5. دمپایی های گلیمی

 

ماداگاسکار


ماداگاسکار معروف به خاطر تنوع گونه های بومی خود شناخته شده است. این جزیره که در شرق آفریقا واقع شده و حیوانات بسیاری را در خود جای داده است.

در بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟

حیوانات ماداگاسکار

  1. نادرترین اردک های جهان
  2. قورباغه های قرمز رنگ
  3. موش های جهنده


علاوه بر این حیوانات جالب، بسیاری فصل بهار را برای دیدن مزارع وانیل، کارگاه های چوب تراشی در آمبوسیترا و حتی کارخانه کاغذهای دست ساز در آمبالاوو مناسب می دانند
.


اِسوالبارد (Svalbard)


اگر عاشق فعالیت های زمستانی هستید اما نیاز شدیدی به آفتاب احساس می کنید شاید سفری در ماه می به این منطقه بهترین انتخاب باشد. مجمع الجزایر نروژی اسوالبارد که در حدود 620 مایلی جنوب نروژ واقع شده اند، در اواخر بهار هرگز شاهد پایین آمدن خورشید در افق نیستند. این یعنی هر چه از ویتامین دی نیاز دارید می توانید در این جا به دست آورید. نکته جالب این است که این جزایر به یک میزان از توندرا و یخچال تشکیل شده است. این موضوع اسوالبارد را برای پیاده روی و قایق سواری روی آیسبرگ و نیز تماشای مظاهر حیات وحش مانند خرس های قطبی، شیرماهی و گوزن شمالی مناسب می سازد.

در بهار به کجا سفر کنیم؟

نامیبیا


در طول بهار که فصل بارانی گل های وحشی و مراتع سر سبزتر فروکش می کند، بچه فیل ها و توله شیرها نخستین قدم های خود را در علفزارهای ساوانا برمی دارند. ضمن اینکه هزینه های سفر پایین بوده و عصرها هوا بسیار خنک است. بدون شک دسترسی بیشتر به غذا و آب می تواند تماشای حیات وحش را در این موقع از سال به یک چالش بدل کند اما تا اواخر ماه می چشمه های کوچک آب شروع به خشک شدن می کنند و زرافه ها و کرگدن های سیاه از مخفی گاه های خود بیرون می آیند. اما اگر شترمرغ ها، گوره خرها و چیتاها به اندازه کافی برای شما جذاب نیستند شاید سواری با تخته روی شن ها در بیابان های نامیب بتواند حس هیجان شما را ارضا کند.

بیشتر بخوانید: تابستون کجا بریم؟ بهترین شهرهای ایران برای سفر تابستان



بهترین کشورها برای بهار

 

سوالات متداول درباره در بهار به کدام کشورها سفر کنیم؟


بهترین کشورهای آسیایی برای سفر در بهار کدامند؟ ژاپن، سریلانکا، تایلند و سنگاپور

بهترین کشورهای اروپایی که در بهار می توانیم برویم کدامند؟ فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، یونان، پاناما و هلند

بهترین کشورها برای سفر در بهار کدامند؟ مراکش، ماداگاسکار، جزایر سیشل، کلمبیا، آمازون و کانادا

ماداگاسکار در بهار چه دیدنی هایی دارد؟ بسیاری فصل بهار را برای دیدن مزارع وانیل، کارگاه های چوب تراشی در آمبوسیترا و حتی کارخانه کاغذهای دست ساز در آمبالاوو مناسب می دانند.

دیدنی های جزایر سیشل چه چیزهایی هستند؟ صدف های دریایی، ماهی های استوایی، شن های نرم، صخره های گرانیتی، درختان بلند کوکو دِ مِر، لاک پشت های وحشی، بیش از 275 گونه پرنده

 

جمع بندی

در این مقاله بعضی از بهترین کشورها برای سفر در بهار را معرفی کردیم و از دیدنی های آنها گفتیم می توانید با سفر به این کشورها بهار زیبا و خاطره انگیزی برای خودتان رقم بزنید. ناگفته نماند امکان خرید انواع تور مسافرتی در قاصدک24  وجود دارد، همچنین شما می‌توانید از بیمه مسافرتی خارج از کشور استفاده نمایید و سفرهای خارجی خود را بیمه کنید.